Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Recension: Scene it? Bright Lights! Big Screen!

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 January 2010 - 20:57

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 07 January 2010 - 16:06

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1307 inlägg
  • 0
Bra recension men jag tycker inte detta spel ska få en 6:a bara för att det är himmelriket för filmälskare, jag tror inte ens många fattar att spelet bara har filmfrågor. Att detta spel bara har två snäpp sämre betyg än Buzz är ett hån, Buzz har frågor i alla kategorier, mycket fler frågor och dessutom får man en partykänsla när man spelar det. I Scene it får man istället känslan av att man pluggar inför någon tenta om Armageddon eller liknande ----- fakta på fakta på fakta i ett dötrist format.

Postad 07 January 2010 - 22:44

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1377 inlägg
  • 0
Tjo

har provat det lite med sambon och det är väldigt blandade känslor om detta spel. För mig är detta riktat till vuxna för att det inte är översatt till sve, själva känslan när man spelar typ buzz kommer man inte i närheten av. Vill man prova sina film kunskaper på ett vuxet och lite tråkigt sätt med otroligt genom tänka frågor, då är detta något för dig.

Men för en skojig kväll med familjen: nej välj något annat istället

Postad 08 January 2010 - 05:14

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Bra recension men jag tycker inte detta spel ska få en 6:a bara för att det är himmelriket för filmälskare, jag tror inte ens många fattar att spelet bara har filmfrågor. Att detta spel bara har två snäpp sämre betyg än Buzz är ett hån, Buzz har frågor i alla kategorier, mycket fler frågor och dessutom får man en partykänsla när man spelar det. I Scene it får man istället känslan av att man pluggar inför någon tenta om Armageddon eller liknande ----- fakta på fakta på fakta i ett dötrist format.

Det är kanske du som är för dålig/kan för lite? :D

Film är ett nöje och nöje är kul, så jag bör nog fastställa min åsikt om Scene its betyg. Trots att film är kul så är kul inte alltid kul.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.