Har ni några problem med att ni får damm under display?
Mvh Niklas
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
10 relaterade trådar
Postad 16 March 2010 - 18:45
Hej jag har en fråga till er alla som har iphone.
Har ni några problem med att ni får damm under display? Mvh Niklas Postad 17 March 2010 - 09:30
Jag fick det på min gamla 3G-modell och har även fått ett par dammkorn under glaset på min nyare 3GS, lite trist men det är inte så farligt. Telefonen är till för att användas, den ska inte stå på en pidestal...so to speak.
Sedan Nicke_25, det är väl ganska onödigt att skapa en ny tråd för detta när vi har fullt fungerande trådar på ämnet iPhone redan? Redigerat av zinned78, 17 March 2010 - 09:31. Postad 18 March 2010 - 15:30
Tja, jag kan förstå att man kan tycka det är väldigt tråkigt då telefonen är helt ny och man gärna vill ha den i absolut högsta toppskick. Dock är det ju något man har överseende med när man har haft telefonen ett tag. Jag tycker du ska låta det vara i någon månad och skulle det bli mycket värre så får du lämna in den då den inte är tät.
Postad 20 March 2010 - 15:00
Låser tråden då frågan hör hemma i iphone tråden och inte behöver en ny aktiv tråd.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |