hej
jag önskar att koppla ihop min MacBook Pro till en Sanyo PLC-XU70 men skulle vilja veta om det kan göras och få ut minst 720p kvalitet eller till och med 1080i. Jag är inte så haj på sånt här med upplösning så jag vänder mig till er som kan.
datorn kan jag få ut VGA ifrån med MiniDisplay-VGA adapter.
Projektorn finns det 1 x VGA-ingång - 15-pin HD D-Sub (HD-15), denna står det Computer/Component ingång på så antar att man kan koppla en Komponent-vga adapter till denna också ifall jag vill köra från en dvd med Komponent ut eller vad tror ni?
detta är en del av informationen om projektorn från projektorcentral.com
Compatibility:
HDTV: 720p, 1080i, 1035i
575i, 575p
EDTV/480p: Yes
SDTV/480i: Yes
Component Video: Yes
Video: Yes
Digital Input: No
Computers: Yes
Display:
Type:
2 cm 3 LCD
Native: 1024x768 Pixels
Maximum: 1600x1200 Pixels
Aspect Ratio: 4:3 (XGA)
Så vad tror ni?
skulle det fungera att koppla en vga kabel från datorn till projektorn och kunna kolla på 720p eller 1080i mkv filer?
om man får till det att det fungerar, går det att kolla på vanliga sd filer då också på 700 mb eller måste man ändra upplösning och jolla då?
det skulle också vara väldigt bra om det gick att koppla från en dvd med component till vga och få ut så bra bild som möjligt.
jag är hemskt tacksam för svar
mvh
Jonathan
jag önskar att koppla ihop min MacBook Pro till en Sanyo PLC-XU70 men skulle vilja veta om det kan göras och få ut minst 720p kvalitet eller till och med 1080i. Jag är inte så haj på sånt här med upplösning så jag vänder mig till er som kan.
datorn kan jag få ut VGA ifrån med MiniDisplay-VGA adapter.
Projektorn finns det 1 x VGA-ingång - 15-pin HD D-Sub (HD-15), denna står det Computer/Component ingång på så antar att man kan koppla en Komponent-vga adapter till denna också ifall jag vill köra från en dvd med Komponent ut eller vad tror ni?
detta är en del av informationen om projektorn från projektorcentral.com
Compatibility:
HDTV: 720p, 1080i, 1035i
575i, 575p
EDTV/480p: Yes
SDTV/480i: Yes
Component Video: Yes
Video: Yes
Digital Input: No
Computers: Yes
Display:
Type:
2 cm 3 LCD
Native: 1024x768 Pixels
Maximum: 1600x1200 Pixels
Aspect Ratio: 4:3 (XGA)
Så vad tror ni?
skulle det fungera att koppla en vga kabel från datorn till projektorn och kunna kolla på 720p eller 1080i mkv filer?
om man får till det att det fungerar, går det att kolla på vanliga sd filer då också på 700 mb eller måste man ändra upplösning och jolla då?
det skulle också vara väldigt bra om det gick att koppla från en dvd med component till vga och få ut så bra bild som möjligt.
jag är hemskt tacksam för svar
mvh
Jonathan
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?