Postad 08 December 2010 - 06:56
Postad 08 December 2010 - 07:03
Kanske skulle kunna vara bra för de inbyggda mediaspelarna håller väl ingen högre standard....eller?
Postad 08 December 2010 - 09:16
Postad 08 December 2010 - 10:01
är lite allergisk mot inbyggda media delar som dvd i tv mm.
Postad 08 December 2010 - 10:20
Det var den absolut fulaste tvn jag har sett!!
Vem köper PS2 idag?
Tvn är riktad mot barn. Iofs känns det korkat att köpa en tv med inbyggd dvdspelare då barn tenderar att försöka stoppa in allt möjligt i en dvdspelare. När den sen går sönder måste man skicka iväg hela tvn. Nej det är nog bättre med separata enheter.
Postad 08 December 2010 - 10:22
Postad 08 December 2010 - 11:11
'Fördelen' med en fristående PS2 slim måste ju vara att när ungarna springer på sladden till handkontrollen, så flyttar sig bara den fristående PS2:an på TV-bänken - vad är det som tar smällen i den här inbyggda? Går handkontroll porten sönder är det bara att skicka hela smäcket på lagning...då står man utan både TV och spelkonsoll.
Nja, hade den varit som en vanlig mindre TV med inbyggd DVD slot-in från sidan, och med enbart trådlösa PS2 kontrollers samt smidigt väggmontage...då kanske.
Postad 08 December 2010 - 12:03
Nej du, den säljer inte
Postad 08 December 2010 - 13:42
Postad 08 December 2010 - 14:44
Vem köper PS2 idag?
Fler än du tror. Det finns en BETYDLIGT större katalog (och större variation) av suveräna spel till PS2:an än PS3:an, iallafall för oss som bryr oss mer om spelen isig än bara grafiken
Redigerat av Svante Skoog, 08 December 2010 - 14:44.
Postad 08 December 2010 - 15:14
Postad 08 December 2010 - 17:02
nae, dissen på det! och veem faan vill lira ps2 om inte för nostalgi? omg barnen måste väl få ha nån(betoning) värdighet i behåll!
Postad 08 December 2010 - 17:12
Ungar under en viss ålder skiter dessutom fullständigt i om det är ps3 eller ps2 de lirar så länge spelan funkar bra.
Postad 08 December 2010 - 19:25
Postad 08 December 2010 - 23:53
Fler än du tror. Det finns en BETYDLIGT större katalog (och större variation) av suveräna spel till PS2:an än PS3:an, iallafall för oss som bryr oss mer om spelen isig än bara grafiken
Precis!!!
Man ska ju inte bara gå efter vad som har bäst grafik när det gäller spel, ps2 har vissa sjukt trevliga spel som aldrig kommer bli för gamla, precis som NES,SNES och SEGA
Postad 09 December 2010 - 07:27
Jag är fullt medveten om att det finns en himla massa spel till PS2:an. Men kommer det fortfarande nya tiltlar till den. Typ lego Batman och allt vad det heter?
/Niklas
Postad 09 December 2010 - 08:04
Varför skulle en PS2a gå sönder enklare om den sitter inbyggd i t.ex. foten på en TV än om den sitter inbyggd i en egen låda?Inbyggda skivspelare riskerar att gå sönder snabbt...
Postad 09 December 2010 - 08:52
Postad 11 December 2010 - 13:45
men vad är då fördelarna med att inte ha en separat konsoll?
det är väl att allt inte är så utspritt t.ex som ungar o skit leker omkring så finns det inte konsoller osv som kan rivas ner tvn finns ju dock fortfarande kvar men risken minskar ju
Redigerat av jordenxxx, 11 December 2010 - 13:48.
Postad 11 December 2010 - 13:53
Det var den absolut fulaste tvn jag har sett!!
Vem köper PS2 idag?
håller helt med dej vad gäller designen jävel va fult hah verkar som om de byggt in konsollen i bordsstativet
vad händer om det går av har de funderat på det
Postad 11 December 2010 - 23:57
Jag är fullt medveten om att det finns en himla massa spel till PS2:an. Men kommer det fortfarande nya tiltlar till den. Typ lego Batman och allt vad det heter?
/Niklas
Senaste Silent Hill spelet, Shattered Memories, som släpptes till Wii öch PSP släpptes också till PS2an.....i år! Det du
Och det är inte det enda.
Den ju som sagt helt överlägsen när det gäller spelutbudet, speciellt rpg's. Finns ju hur mycket som helst. Lägger man därtill allt som inte släppts i Europa så baxnar man ju......
Postad 17 December 2010 - 07:29
Senaste Silent Hill spelet, Shattered Memories, som släpptes till Wii öch PSP släpptes också till PS2an.....i år! Det du
Och det är inte det enda.
Den ju som sagt helt överlägsen när det gäller spelutbudet, speciellt rpg's. Finns ju hur mycket som helst. Lägger man därtill allt som inte släppts i Europa så baxnar man ju......
Hur många barn spelar Silent Hill?? Jag menar spel som släppt till ps3 och xbox typ "barn-spel" (legoliren tex).
Redigerat av evil_nike, 17 December 2010 - 07:30.
Postad 20 December 2010 - 21:05
Jag har många vuxna kompisar som lirar alla möjliga spel till sina PS2:or och fortfarande köper nytt, så uppenbarligen finns det ju en marknad (vilket borde anses vara ganska självklart eftersom de fortsätter släppa spel till den).
Postad 27 December 2010 - 10:11
Jag kunde inte köpa lego harry potter till ps2.... för det finns inte :-(
Postad 29 December 2010 - 11:43
Jag har varit förespråkare för att fortfarande använda ps2:an till barn, då det finns ett enormt utbud av båge beg spel och nya. men nu börjar man märka att de flesta butiker för den här julen har minskat ner sin ps2-sektion till att mest bestå av en kartong med kvarvarande titlar och inga nya inköp görs. Så man är väl hänvisad till att köpa spelen online nuförtiden, eller i butiker med stora begagnat-avdelningar.
Jag kunde inte köpa lego harry potter till ps2.... för det finns inte :-(
TACK det var det jag ville veta. Alltså ful tv med daterat inehåll. Köpvärd: NEJ!
God fortsättning.
Postad 25 January 2011 - 16:32
Design a la 80 och alldeles för tjock ram runt skärmen
Postad 03 February 2011 - 16:29
Håller medVÄLDIGT ful, liknar ett hemmabygge, svårt att missa att konsollen är "inbyggd" i foten...
Design a la 80 och alldeles för tjock ram runt skärmen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?