jag undrar om någon vet om det går att göra nya global hotkeys för att hoppa olika längder i winamp?
jag skulle vilja kunna hoppa kanske 3 sec och 10 sec och 1 minut.
Det skall väl gå att göra nya actions på något sätt?
tack
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 01 January 2011 - 20:24
Hej
jag undrar om någon vet om det går att göra nya global hotkeys för att hoppa olika längder i winamp? jag skulle vilja kunna hoppa kanske 3 sec och 10 sec och 1 minut. Det skall väl gå att göra nya actions på något sätt? tack Postad 02 January 2011 - 05:15
Här diskuterar dom detta: LÄNK
Plug-inet finns o hämta här Den heter Repeater v1.1 Jag har försökt att installera denna men jag har inte fått det att fungera Finns på samma sida något som heter Jump to Time Extra v1.1 Har testa detta men inte fått detta att fungera häller (har 5.54 en gammal jag vet! Men det funkar för det jag använder den till, spela musik) Hoppas att det fungerar för dig. Någon annan kanske vet mera...? Postad 02 January 2011 - 23:10
5 stjärnor för ditt utförliga svar!
Mmm, jag testar men jag är glad för fler svar också. Postad 02 January 2011 - 23:25
Jag har laddat ner den första pluginen men jag vet inte hur jag skall gå vidare. Skall jag gå in på globalö hotkeys eller plugins eller vad?
Och sen vad. Sorry jag är beginner Tack på förhand:) Postad 02 January 2011 - 23:37
Hehe, ignorera senaste inlägget. Jag löste det själv.
Men nu förstår jag det som att man bara ändrar tiden från 5 sec till annat vid 1 klicka på fram eller bak. Jag vill ha flera olika actions så jag kan hoppa 5 sec med ett kommando, 2 med 1 kommando och kanske 1 min med ett annat kommando. På samma sätt som i vlc player. Jag är som sagt beginner så jag skäms inte för att jag är dålig på detta:P Postad 02 January 2011 - 23:39 Behöver inte be om ursäkt. Jag fick det som sagt inte att fungera. men gå in i Ctrl + P (Winamp Preferences) -> Plug-ins -> General Purpose. Där hittade jag mitt tillägg och kunde ändra "forward" och "backward" tiden. Men det hände inte något när jag prövade att spola (provade piltangenterna och nummerpadden också (7 och 9). Om du inte hittar något annat så finns det ju andra program och bättre för den delen om man vill kontrollera sin uppspelning! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |