Ja...
jag har faktiskt stängt ner mitt facebook konto sedan en tid tillbax, då jag anser att jag får ut så mycket mer av att sitta här med mitt intresse med liksinnade, än att sitta på facebook med mina sk. "vänner" som jag inte har nått gemensamt med... hahaha
Minhembio-Gubben
(Övrigt)
|
0
|
(60)
|
Inga priser |
MinHembiogubben - var hittar man den? (1840 inlägg)
|
10 år sedan |
MinHembiogubben - en bildtråd! (34 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 22 February 2011 - 22:16
Postad 22 February 2011 - 22:19
Postad 22 February 2011 - 22:30
jag har inte tid o ork..Ser ingen anledning att begränsa sig till ett socialt forum. Jag är på en massa olika ställen.
Postad 22 February 2011 - 22:39
Postad 23 February 2011 - 11:33
Min Hembio - www.minhembio.com
Svensk Knivförening - www.svenskkniv.se
Bygga Hus - www.byggahus.se
/G
Postad 23 February 2011 - 11:37
Postad 23 February 2011 - 11:43
Nu blev jag ju inte förvånad...Flashback
Postad 23 February 2011 - 11:47
FB på iPhone och Minhembio på datorn. Varför välja?
Nu blev jag ju inte förvånad...
På FB får man åtminstone ha en egen åsikt.
Postad 24 February 2011 - 10:27
edit..
Jag vet vad som stod där förut, det är fegt man inte vågar stå för sina åsikter.
Att du attackerar oskyldigt efterblivna handikappade människor visar väl mer vem du är, dom kan inte hjälpa de är födda sådana.
Redigerat av BGPv4, 24 February 2011 - 10:28.
Postad 24 February 2011 - 14:36
detta missade jag.. men +1Jag vet vad som stod där förut, det är fegt man inte vågar stå för sina åsikter.
Att du attackerar oskyldigt efterblivna handikappade människor visar väl mer vem du är, dom kan inte hjälpa de är födda sådana.
Postad 24 February 2011 - 16:05

Hehe.. kan man inte se humorn i det, så borde man nog rannsaka sig själv.
/G
Postad 24 February 2011 - 16:30
och det får man inte ha här?På FB får man åtminstone ha en egen åsikt.
sitter själv ofta med en flik facebook och nån flik mhb samtidigt, och som threnode en del på filmtipset och kikar på filmbetyg med mera. hade jag varit tvungen att välja bara en hade det blivit facebook, delvis för att man inte göder uppgraderingsdjävulen lika mycket där
mvh
Postad 24 February 2011 - 16:35
nej, det är farligt att vara härhade jag varit tvungen att välja bara en hade det blivit facebook, delvis för att man inte göder uppgraderingsdjävulen lika mycket där
mvh
Hehe.. kan man inte se humorn i det, så borde man nog rannsaka sig själv.
jag tycker att den är bra.. brukar använda mig av den termen när folk bråkar över internet.. brukar bli ganska tyst efteråt.. så den är bra
Postad 24 February 2011 - 21:29
och det får man inte ha här?
ärligt talat tycker jag du är ganska delaktig i mycket av pajkastningen här på mhb.
sitter själv ofta med en flik facebook och nån flik mhb samtidigt, och som threnode en del på filmtipset och kikar på filmbetyg med mera. hade jag varit tvungen att välja bara en hade det blivit facebook, delvis för att man inte göder uppgraderingsdjävulen lika mycket där
mvh
Nej, man får inte ha en egen åsikt på detta forum. Det finns sjukt mycket regler som säger vad man får och inte får göra. Är väldigt sällan på Flashback, men där får man i alla fall säga vad man vill.
Med risk för att bli bannad for life...
Djurgården is tha shit
Röstade blått - För att jag inte vill betala för andra som inte gör rätt för sig.
Kör väldigt ofta för fort.
Piratbay är grymt.
Smuggelsprit rockar!
/Johan
Postad 24 February 2011 - 21:42
håller med dig på varje punkt nästan..Med risk för att bli bannad for life...
Djurgården is tha shit
Röstade blått - För att jag inte vill betala för andra som inte gör rätt för sig.
Piratbay är grymt.
Smuggelsprit rockar!
/Johan
ja, djurgården är skit! (älskar Rögle BK)
jag röstade oxå blått (smurf partiet, ej moderaterna) bara skojja... jag röstade inte
jag kör alltid fort
piratebay är grisigt.. finns bättre ställen att leecha på.
smuggel öl rockar
...BTW.. skulle du bara "rebellisk" nu ??
ps. öppnade upp mitt FB konto idag igen.. blev ju av med alla spotify vänners spellister
Redigerat av Xicaxo, 24 February 2011 - 22:03.
Postad 24 February 2011 - 21:59
Nej, man får inte ha en egen åsikt på detta forum. Det finns sjukt mycket regler som säger vad man får och inte får göra. Är väldigt sällan på Flashback, men där får man i alla fall säga vad man vill.
Med risk för att bli bannad for life...
Djurgården is tha shit
Piratbay är grymt.
Smuggelsprit rockar!
/Johan
Helsingborg - klapp, klapp, klapp
Blått - givetvis, valfrihet är viktigt
kör inte alls
usenet är grymt
nykterist
Postad 24 February 2011 - 22:19
vårda språket....Nej nu jäklar!.......
Redigerat av Xicaxo, 24 February 2011 - 22:19.
Postad 24 February 2011 - 22:20
3.1 Uppträd vårdat & trevligt
...På grund av detta så tillåter vi generellt inga inlägg som innehåller svordomar....
men jag tycker reglerna här på mhb är bra. man får ju tycka som man vill, bara man tänker sig för innan man skriver. precis som att man inte kan (bör) säga vad som helst
mvh
doh! xicaxo hann före...
Redigerat av Unregisterede3e9db38, 24 February 2011 - 22:21.
Postad 24 February 2011 - 22:33
men allvar... jag tycker det är skönt med lite ordning o reda!
måste kunna föra en vuxen dialog utan att det spårar ur och sjunker til sandlåde nivå hela tiden..
Redigerat av Xicaxo, 24 February 2011 - 22:34.
Postad 24 February 2011 - 23:10
Det som var kul var ju att det gav effekt. Ta inte illa upp (såg dina smileys) AlexanderE, men det är ju det här som...
Point taken?
/Johan
Postad 25 February 2011 - 00:37
jag hänger inte med riktigt här, menar du att det här är ett tecken på att man inte får tycka som man vill på mhb? det får man väl, bara att det finns regler för vad som får skrivas. att du har en eller en annan åsikt påverkar ju inte dina möjligheter att använda forumet på något sätt.Det som var kul var ju att det gav effekt. Ta inte illa upp (såg dina smileys) AlexanderE, men det är ju det här som...
Point taken?
/Johan
sen är ju politik väldigt känsligt som ämne (det krävdes ju bara en liten kommentar, som i sig varken var kränkande, felaktigt på något sätt, eller något påhopp, för att andra ska börja motargumentera osv) och forumet är ju trots allt inriktat mot hemelektronik, vill man prata politik finns det andra ställen... det är ju inte som att man pratar bantningspiller på filmtipset eller växellådor på kolozzeum heller
mvh
edit: tror jag är för trött, har inte lyckats formulera mig som jag vill än, men det får vara
Redigerat av Unregisterede3e9db38, 25 February 2011 - 00:47.
Postad 25 February 2011 - 00:50
hahaha... dina liknelser är som diarre... svåra att greppajag hänger inte med riktigt här, menar du att det här är ett tecken på att man inte får tycka som man vill på mhb? det får man väl, bara att det finns regler för vad som får skrivas. att du har en eller en annan åsikt påverkar ju inte dina möjligheter att använda forumet på något sätt.
sen är ju politik väldigt känsligt som ämne (det krävdes ju bara en liten kommentar, som i sig varken var kränkande, felaktigt på något sätt, eller något påhopp, för att andra ska börja motargumentera osv) och forumet är ju trots allt inriktat mot hemelektronik, vill man prata politik finns det andra ställen... det är ju inte som att man pratar bantningspiller på filmtipset eller växellådor på kolozzeum heller
mvh
edit: tror jag är för trött, har inte lyckats formulera mig som jag vill än, men det får vara
Redigerat av Xicaxo, 25 February 2011 - 00:53.
Postad 25 February 2011 - 01:12
Sen ska självklart personangrepp och sådant hållas kort, men att få diskutera vad man vill i en OT del tycker jag borde vara självklart...
/Johan
Postad 25 February 2011 - 01:14
som TS tycker jag det är okey...Men detta är OT, varför får man inte prata om vad man vill?
Sen ska självklart personangrepp och sådant hållas kort, men att få diskutera vad man vill i en OT del tycker jag borde vara självklart...
/Johan
Postad 25 February 2011 - 23:47
Postad 26 February 2011 - 00:54
Inte jag heller. Jag hänger bara på ljud- och tekniska forum.jag har inte tid o ork..
Postad 26 February 2011 - 11:44
Självklart så har man ju rätt att prata om vad man vill här på Minhembio så länge det förhåller sig till de regler som finns uppsatta. Det gäller även i Off Topicforumet.
Självklart så har man rätt att prata om vad man vill här på Minhembio SÅ LÄNGE DET FÖRHÅLLER SIG TILL DE REGLER SOM FINNS UPPSATTA. Det gäller även i Off Topicforumet.
Det var lite det jag tänkte på... Så länge...
/Johan
Postad 26 February 2011 - 12:08
Postad 27 February 2011 - 14:22
Oftast flashback en sväng innan läggdags.
Facebook använder jag typ aldrig.Förstår inte vitsen med att se vad nån avlägsen bekant har för färg på sockarna eller vad de äter till middag.
I övrigt så är ofta sweclockers och swedroid och div andra liknande forum uppe också.
Plus lite spelsidor.
gameraeactor
ign
gamespot mfl.
Och MMAnytt.se
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
MinHembiogubben - var hittar man den?
46 filmer