Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Desire S*

49 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Desire S 768MB RAM (Mobiltelefoner) 9 8.763156 (37) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 25 March 2011 - 13:38

D_B
  • D_B
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Postad bild

Uppdaterad Desire...

Är det nån som testat eller sett/läst några recensioner av den nya Desire? Är den nåt att ha?

//DB

Postad 25 March 2011 - 18:14

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Jag har inte hittat så mycket om den på internet, iaf inte tester.

Min personliga åsikt är att hårdvaran verkar riktigt bra, eventuellt med undantag för kameran. Byggkvaliteten lär också vara riktigt nice. Tyvärr tycker jag att designen är i tristaste laget. Känns som HTC står kvar och trampar på samma plats.

Postad 25 March 2011 - 22:43

Kirtapp91
  • Kirtapp91
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Det sin förundrar mig mest är ifall det är med eller utan qwerty tangentbord.
http://www.shaswatpa...e-htc-desire-s/
och om man länkar på tex FB är det med en bild på en skjuttelefon. Däremot står att det ät skärmtangentbord här.
så.. antar att det är en skärm men finns en skjut? När kommer den isf?

Jämfört med Incredible S har den iaf väsentligt bättre batteritid dock sämre kamera. Men then again, för nått år sedan så var kameror med 5mp bra. Så det duger nog. Dessutom så har Desire S senaste operativsystemet jämfört med Incredible S som har de gamla.

Postad 25 March 2011 - 23:03

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Det sin förundrar mig mest är ifall det är med eller utan qwerty tangentbord.
http://www.shaswatpa...e-htc-desire-s/
och om man länkar på tex FB är det med en bild på en skjuttelefon. Däremot står att det ät skärmtangentbord här.
så.. antar att det är en skärm men finns en skjut? När kommer den isf?

Jämfört med Incredible S har den iaf väsentligt bättre batteritid dock sämre kamera. Men then again, för nått år sedan så var kameror med 5mp bra. Så det duger nog. Dessutom så har Desire S senaste operativsystemet jämfört med Incredible S som har de gamla.

Står inget om att det skulle finnas fysiskt tangentbord på htc.com/europe iaf, de borde ju veta :) Däremot verkar den ha frontkamera, lite mer slimmad än gamla desire, samt har dnla-server mm.

Postad 25 March 2011 - 23:14

Son_of_Sun
  • Son_of_Sun
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Är i svängarna att byta mobil (från en Nokia E71 med laddkabel problem) och Desire S ser riktigt fin ut. Det bästa med Desire S är nog byggkvalitén då jag inte vill ha en mobil som gnekar och glappar. Blir även min första mobil med abonnemang (och surf) då jag alltid kört med kontantkort. Det som är synd med hela designen är att de har USB/laddkontakten på sidan.

Postad 06 April 2011 - 12:38

Inkyape
  • Inkyape
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Jag tycker denna verkar helt perfekt. FÖRUTOM en oroande grej som rapporterats på en del ställen, tex här:
http://www.techradar...eview?artc_pg=6

dvs att den har ett "Death-grip"-problem, och lätt förlorar WIFI-signal.
Vad tror ni om detta?

Postad 11 April 2011 - 08:37

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
Hur stort minneskort skickas det med till denna modell?

Postad 11 April 2011 - 13:56

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Hur stort minneskort skickas det med till denna modell?

8Gb

Min sambo köpte den på Media Markt.

Har inte heller märkt något "death grip". Wifi funkar bra.

Redigerat av Sebulba84, 11 April 2011 - 13:59.

Postad 11 April 2011 - 19:28

SS_454
  • SS_454
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Engadget har en review av Desire S med massa bilder och videofilmer. Intresantläsning. Läs mer här
Engadget Review Desire S

Största konkurenten mot denna blir nog SE Xperia Neo om det får ut den i tid. Nästan samma storlek lite bättre funktioner till ett bättre pris.

Postad 13 April 2011 - 04:55

magnusrx7
  • magnusrx7
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Min fru fick sin i måndags (tele2).

Första androiden i huset så hon har hållt på att försöka föstå.

Får väl återkomma!

// Magnus

Postad 20 April 2011 - 16:35

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0
Det här verkar vara en bra ersättare till min HTC Legend. Den funkar iof bra men skulle vara trevligt med lite mer kraft, minne och högre upplösning på skärmen.

Ni som köpt får gärna posta lite om det finns något som är mindre bra med den.

Postad 21 April 2011 - 20:44

Barden
  • Barden
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Någon mer som har köpt Desire S som har stött på "death grip" problemet? Funderar på att köpa luren och vill inte få det som en obehaglig överraskning. Väljer mellan denna och Incredible S, men Desire S tilltalar mig mer under förutsättningen att death grip problemet inte är så framstående som vissa påtalar.

Postad 02 May 2011 - 21:29

D_B
  • D_B
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Dåligt drag i den här tråden, jag är lite sugen på denhär luren så ni som har den skriv gärna vad ni tycker om den.

/DB

Postad 02 May 2011 - 21:38

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Någon mer som har köpt Desire S som har stött på "death grip" problemet? Funderar på att köpa luren och vill inte få det som en obehaglig överraskning. Väljer mellan denna och Incredible S, men Desire S tilltalar mig mer under förutsättningen att death grip problemet inte är så framstående som vissa påtalar.

Märkte inget av det men jag testa den bara nån timme, verkar inte vara överhängande och beror väl lite på hur man håller luren

Postad 03 May 2011 - 01:52

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0
Har en Legend idag & sneglar på Desire S pga dess lämpliga storlek samt kvalitetskänsla, tror att prestanda ska räcka för mig som aldrig spelar på mobilen.

Dödsgreppet vid wifi har ju en del testare påtalat så jag testade samma grepp på min Legend, & visst tappade den signal. Jag har aldrig märkt detta innan jag provade så nåt problem har det aldrig varit för mig men jag har ju ingen aning om problemet är större på Desire S? Jag köper den nog ändå då jag tycker att det är den i särklass skönaste luren jag hållt i min hand & och storleken på på den är fullständigt underbar, bortsett från lite på bredden så är den ungefär i samma storlek på min Legend trots att den har större skärm.

Den har även fått lite kritik för att skärmen är ngt sämre än gamla Desirens i solljus, i svagare ljus är den dock bättre. Synd men tydligen kan man inte få allt, Incredible S har en bättre skärm men jag tycker att den blir för stor + att jag inte får samma känsla för den.

Dödsgreppet har jag som sagt även på min Legend men har aldrig märkt av det, har säkert tappat signal utan att veta varför men nu när jag vet om det så håller jag inte luren där. Klart detta är en brist men om Desire S inte är sämre på detta än min Legend så är jag nöjd.

Tyvärr så finns brister på alla mobiler, man får nog välja efter vad man prioriterar. Min dröm är en Desire S med Samsungs bästa skärm & utan dödsgreppet :)

Postad 03 May 2011 - 13:52

L-L
  • L-L
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Jag räknar med att få min nyligen beställda Desire S idag eller i morgon. Återkommer om ett tag med rapport!

Postad 03 May 2011 - 16:57

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja veta om någon med en Desire S använder Blåtandsheadset frekvent ?

Jag hade en Legend tidigare och den strulade som s*tan när man använde headset.
Problemet som jag upplevde det var alu chassit som begränsade blåtanden.
Hade man telefonen i fickan och ett headset på örat så räckte det med att vrida på huvudet lite för
att det skulle börja brusa som s*tan i headsetet,testade med flera olika headset men samm problem på alla.

Någon som känner igen detta på Desire S ?

Postad 03 May 2011 - 20:06

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja veta om någon med en Desire S använder Blåtandsheadset frekvent ?

Jag hade en Legend tidigare och den strulade som s*tan när man använde headset.
Problemet som jag upplevde det var alu chassit som begränsade blåtanden.
Hade man telefonen i fickan och ett headset på örat så räckte det med att vrida på huvudet lite för
att det skulle börja brusa som s*tan i headsetet,testade med flera olika headset men samm problem på alla.

Någon som känner igen detta på Desire S ?

Har inte haft det problemet på min legend heller, använder ett jabra bt-3030 och brukar ha telefonen i benfickan när jag jobbar, inga störningar alls faktiskt. Dock känsligare än många andra telefoner om det är yttre störningar inblandade vilket tyder på att det är ganska svag signal.

Var absolut inga problem med gamla desire och borde inte vara det på den nya heller, aluchassiet på legend har vissa begränsningar när det gäller all mottagning.

Postad 03 May 2011 - 23:57

Unregistered29af8ed6
  • Unregistered29af8ed6
  • Beroende

• 1073 inlägg
  • 0

aluchassiet på legend har vissa begränsningar när det gäller all mottagning.

Helt klart! Legend är inte bra på detta, klart sämre än min gamla Hero...

Postad 04 May 2011 - 08:48

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0
Hur håller man det sk "death grippet"?

Postad 04 May 2011 - 09:33

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Hur håller man det sk "death grippet"?

Här är en video, språket är omöjligt att begripa men tydliga bilder ;)

Postad 04 May 2011 - 12:47

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Här är en video, språket är omöjligt att begripa men tydliga bilder :)

Ok, tack.
Det är samma område på min legend ser jag nu. Inget jag märkt av innan dock.

Postad 06 May 2011 - 18:38

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Fick en Desire S från jobbet. Min första android iofs men jag är grisnöjd. Hur snabb som helst och allt bara funkar. Suverän samtalskvalitet jämfört med gamla htc mini med win mobile.

Postad 12 May 2011 - 07:30

GunnId
  • GunnId
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Har börjat fundera på att köpa min första android och har ett tag funderat på gamla desire. Undrar nu vad som är de stora skillnaderna till desire S och om det är värt pengarna att köpa S? Har tänkt förlänga mitt telia abonemang och kan på så sätt köpa den gamla desire för 2000 kr.

Postad 12 May 2011 - 12:00

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Har börjat fundera på att köpa min första android och har ett tag funderat på gamla desire. Undrar nu vad som är de stora skillnaderna till desire S och om det är värt pengarna att köpa S? Har tänkt förlänga mitt telia abonemang och kan på så sätt köpa den gamla desire för 2000 kr.

Det mesta är liite bättre med Desire S. Större skärm, men knappt större mobil. Android 2.3 istället för 2.2. Lite snabbare processor/grafik. Lite bättre skärm. Lite bättre batteritid har jag för mig.

Om det inte skiljer allt för mycket i pris skulle jag lätt välja Desire S.

Postad 12 May 2011 - 14:09

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Det mesta är liite bättre med Desire S. Större skärm, men knappt större mobil. Android 2.3 istället för 2.2. Lite snabbare processor/grafik. Lite bättre skärm. Lite bättre batteritid har jag för mig.

Om det inte skiljer allt för mycket i pris skulle jag lätt välja Desire S.

Bara ett förtydligande, gamla desire kommer att få 2.3.3 vet dock inte när, desire hd och incredible har redan fått så antar att desire z och desire står på tur nu.

Det är ju nästan halva priset på gamla, men som sagt ny är lite mer slimmad och har en del nymodigheter som bland annat mer minne både ram och för att installera app vilket varit gamla desires stora akilleshäl. Frontkamrea har tillkommit om detta är värt ca1500:- är ju svårt att säga, för mig skulle det tveklöst vara det enbart för att få plats med appar

Postad 16 May 2011 - 18:06

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Bara ett förtydligande, gamla desire kommer att få 2.3.3 vet dock inte när, desire hd och incredible har redan fått så antar att desire z och desire står på tur nu.

Det är ju nästan halva priset på gamla, men som sagt ny är lite mer slimmad och har en del nymodigheter som bland annat mer minne både ram och för att installera app vilket varit gamla desires stora akilleshäl. Frontkamrea har tillkommit om detta är värt ca1500:- är ju svårt att säga, för mig skulle det tveklöst vara det enbart för att få plats med appar

Det verkar inte skilja särskilt mycket i pris om man kollar på prisjakt på de butiker som har gamla Desire i lager. Då verkar man få ge ca 3670kr för gamla Desire mot 3950kr för nya Desire S. Då skulle jag lätt välja den nya. Det är rätt många små förbättringar som sammantaget gör att telefonen "räcker" längre. Så tänker jag iaf.

Postad 20 May 2011 - 10:57

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0
Då har min Desire S landat! :lol:

Ligger på laddning nu, kanske lite leka efter lunch :D

/Jocce

Postad 01 June 2011 - 13:50

Unregistered98389ec3
  • Unregistered98389ec3
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Har hafft min Desire S i ett par veckor nu och är överlag mycket nöjd (är lite neggig på GPS-mottagningen men det är ok iaf.)

Men, en fråga, om nån kanske vet...

Hur spelar man upp video på telefonen via DNLA?
-Jag kan spela upp musik på telefonen utan problem via DNLA (i Sense-mediaspelaren) men video vill sig inte. Får inte ens upp några filer att välja från NAS:en. Hur gör man?

Redigerat av Unregistered98389ec3, 01 June 2011 - 13:52.

Postad 25 June 2011 - 11:22

Roberto Baggio
  • Roberto Baggio
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Tjena!

Har haft min Desire S i 1 månad nu och är verkligen imponerad av den. Fin kvalitet och grym respons på touch. Men jag har ett problem som är mycket märkligt.

Kameran är ju helt underbar men för att kunna skicka MMS (vilket jag gör en hel del) med video så måste man välja MMS-kvalitet på filmen. Mina 2 problem är:

1. Kvalitet på filmen blir helt sjukt dålig - ungefär som att det är felinställt någon stans (fast det inte finns något ställe att tweaka inställningar på(

2. Viktigast av allt: INGEN kan få upp mina filmer. Spelar ingen roll vilken mobil jag MMS till - de går inte att öppna.

Någon som känner till och har en skön lösning?

/Sebastian

Postad 31 October 2011 - 14:38

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Tjena!

Har haft min Desire S i 1 månad nu och är verkligen imponerad av den. Fin kvalitet och grym respons på touch. Men jag har ett problem som är mycket märkligt.

Kameran är ju helt underbar men för att kunna skicka MMS (vilket jag gör en hel del) med video så måste man välja MMS-kvalitet på filmen. Mina 2 problem är:

1. Kvalitet på filmen blir helt sjukt dålig - ungefär som att det är felinställt någon stans (fast det inte finns något ställe att tweaka inställningar på(

2. Viktigast av allt: INGEN kan få upp mina filmer. Spelar ingen roll vilken mobil jag MMS till - de går inte att öppna.

Någon som känner till och har en skön lösning?

/Sebastian

Har lite samma problem som dig tyvärr.

Andra HTC lurar får upp filmerna men inga andra, och dessutom sjuuukt dålig kvalitet...

Inte hittat nån lösning, utan filmar i full hd o mailar, tyvärr, istället :(

/Jocce

Postad 10 July 2012 - 10:14

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Om någon mot förmodan har missat det:

HTC Desire S får ICS och Sense 3.6, Juni-Juli

http://www.htc.com/w...id=android4blog

Postad 10 July 2012 - 10:26

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Om någon mot förmodan har missat det:

HTC Desire S får ICS och Sense 3.6, Juni-Juli

http://www.htc.com/w...id=android4blog

Bara det inte blir som när HTC Incredible S fick ICS för ca 2 veckor sedan. Många har rapporterat att deras lurar blivit sega och hänger sig. Diverse buggar.

Postad 31 August 2012 - 10:51

roggehaj
  • roggehaj
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Är det nån som fått ner uppdateringen till Desire S via "Sök nu" under Programvaruuppdateringar?

Postad 31 August 2012 - 10:56

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Är det nån som fått ner uppdateringen till Desire S via "Sök nu" under Programvaruuppdateringar?

Tydligen är den inte Officiell ännu, de ska testa ett par veckor till...

/Jocce

Postad 31 August 2012 - 12:18

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Installerade du? Var det ICS? Det verkar inte finnas någon uppdatering nu längre iaf.

Postad 01 September 2012 - 08:45

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0
För er som vill prova ICS på Desire S så finns den (halv-)officiella uppdateringen från HTC att ladda ner här. HTC drog ju tillbaka uppdateringen för att testa mer så det är ju på egen risk eller vad man ska säga. De som har provat verkar hyffsat nöjda dock. Jag väntar nog tills den kommer OTA.

Postad 06 September 2012 - 16:12

roggehaj
  • roggehaj
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Iom att det är min jobbtelefon tänker jag vänta på OTA. Anledningen till att jag frågade i första läget var att HTC-support inte kunde svara på om- eller när uppdateringen skulle komma ut. Har läst att vissa användare på andra lurar haft problem med att få hem uppdateringarna och jag ville mest veta om den släppts eller inte.

Postad 06 September 2012 - 16:46

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Iom att det är min jobbtelefon tänker jag vänta på OTA. Anledningen till att jag frågade i första läget var att HTC-support inte kunde svara på om- eller när uppdateringen skulle komma ut. Har läst att vissa användare på andra lurar haft problem med att få hem uppdateringarna och jag ville mest veta om den släppts eller inte.

Tyvärr har HTC beslutat sig för att inte släppa uppgraderingen officiellt, och inte då heller OTA. Man får installera manuellt och på egen risk. Och garantin ryker tydligen också :(
Men de som provat verkar nöjda, jag ska nog installera uppdateringen imorgon, efter att jag tagit backup på sånt man vill ha kvar.

http://www.swedroid....leras-manuellt/

Postad 10 September 2012 - 15:51

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0
Nu har jag uppdaterat till Android 4.0.4 ICS på min Desire S. Det är ju lite bökigt att allt försvinner men det får det vara värt. Gränssnittet känns lite modernare men det är ju inga jätteskillnader än så länge. Håller fortfarande mest på att återinstallera appar och få till inställningarna.

Postad 12 September 2012 - 20:11

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Uppgraderade tidigare idag.
Verkar fungera ok så här långt.

Innan ICS
Bifogad fil  2012-09-12_15-45-54.jpg   62.8K   2 Antal nerladdningar

Efter ICS
Bifogad fil  2012-09-12_18-40-14.png   85.14K   3 Antal nerladdningar

Redigerat av defiant, 12 September 2012 - 20:11.

Postad 13 September 2012 - 07:10

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Uppgraderade tidigare idag.
Verkar fungera ok så här långt.

Innan ICS
Bifogad fil  2012-09-12_15-45-54.jpg   62.8K   2 Antal nerladdningar

Efter ICS
Bifogad fil  2012-09-12_18-40-14.png   85.14K   3 Antal nerladdningar

Gällande den "mätningen", var telefonen "ren" på mätningen innan ICS?
För jag upplever min telefon SJUKT mycket snabbare precis när jag gjort en fabriksåterställning...

/Jocce

Postad 13 September 2012 - 07:23

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
nope den var inte ren i någon av mätningarna

Jag upplever ingen uppenbar skillnad i hastighet mellan före och efter.

Redigerat av defiant, 13 September 2012 - 07:58.

Postad 16 September 2012 - 10:03

roggehaj
  • roggehaj
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag föll till föga och uppdaterade luren iaf. Enda problemet jag stött på hittills är att webbläsaren i mitt tycke blivit sämre.

Det vägs dock upp av att gränssnittet överlag känns mycket rappare och mer responsivt nu.

Postad 16 September 2012 - 10:52

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Efter man uppdaterat kan man köra Chrome som webbläsare.

Postad 17 September 2012 - 14:40

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Det vägs dock upp av att gränssnittet överlag känns mycket rappare och mer responsivt nu.

Nu är det en vecka sedan jag uppdaterade till ICS och efter att ha installerat 100+ appar mm så tycker jag att den initiala snabbheten i gränssnittet är borta. Känns trögt nu, kanske värre än innan ICS :mellow:

Postad 16 November 2012 - 16:39

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0
Är det några här som kör med ICS på sin Desire S? Vad tycker ni?

Jag gillar ju ICS (funktion och utseende), men frågan är om Desire S inte är lite för klen för att driva 4.0 egentligen. Jag förstår att HTC inte tryckte ut uppdateringen officiellt, det hade nog blivit alldeles för mycket klagomål.

Postad 16 November 2012 - 20:05

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Jag har samma erfarenhet, Den är fortfarande användbar men blev trögare och multitasking funkar lite sämre.
Min telefon har spontanbootat två gånger sen jag uppgraderade. Senast kl 01:40 "quietly brilliant" not so mutch :angry:

Redigerat av defiant, 16 November 2012 - 20:55.

Postad 17 November 2012 - 14:51

Unregistered1b51c861
  • Unregistered1b51c861
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Min Desire S funkar utmärkt med ICS. Jag använder Apex Launcher, som enligt min erfarenhet är lite snabbare än Sense.

Postad 20 November 2012 - 13:49

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Jag upplever att försöka lyssna på SR i bakgrunden och surfa (läsa rss/pdf eller liknande) samtidigt är stort sett omöjligt oavsett om man har nya eller gamla SR appen. Vill minnas att detta fungerade bättre innan ICS.
En nedladdning kan avstanna så man får återuppta den om man gör något "tyngre" samtidigt.

Redigerat av defiant, 20 November 2012 - 13:56.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.