Kommentarer till Åkarpsbion (bygge) av Skoink
Startad av
Skoink
, Nov 13 2011 20:43
26 svar till detta ämne
Postad 13 November 2011 - 21:16
Vilket kul projekt! Det här spar jag så jag kan följa ditt bygge.
Det verkar som du tänkt på det mesta, bar mm..
Det där kan nog bli hur bra som helst. Ett tips kan vara att lägga in några
tomrör på lämpliga ställen. Kan vara bra att ha vid olika uppdateringar..
typ, nätverk, movekamera, ridåstyrning, flera högtalare, extra belysning mm.
Det hela påminner lite om mitt projekt kommer oxå ha en pub samt en liten kiosk samt ett biorum!!
Lycka till med bygget. du får en 10 nu för allt slit jag vet hur mycket jobb det är.
Det verkar som du tänkt på det mesta, bar mm..
Det där kan nog bli hur bra som helst. Ett tips kan vara att lägga in några
tomrör på lämpliga ställen. Kan vara bra att ha vid olika uppdateringar..
typ, nätverk, movekamera, ridåstyrning, flera högtalare, extra belysning mm.
Det hela påminner lite om mitt projekt kommer oxå ha en pub samt en liten kiosk samt ett biorum!!
Lycka till med bygget. du får en 10 nu för allt slit jag vet hur mycket jobb det är.
Postad 17 November 2011 - 12:33
Din Fråga: Väldans coola surround högtalare du har fått till! Hur funkar XTZ basarna? Är bra sugen på dem jag också!
Svar: Xtz subbarna funkar fint för den ringa pengen de kostar!
Svar: Xtz subbarna funkar fint för den ringa pengen de kostar!
Postad 28 February 2012 - 14:40
Ser jävligt lovande ut Martin! Du vet att jag flyttar in när det är färdigt! ;-)
Postad 24 March 2012 - 13:47
Vad händer Martin ? länge sen nu du uppdaterade.. smäll upp listerna och släng in stereollan.. : )
Postad 03 July 2012 - 11:23
Det var ett tag sedan jag uppdaterade ja.. Har inte hänt speciellt mycket i rummet sedan sista bilden. Alla lister är på plats och idag kommer alla uttag och strömbrytare. Allt det roliga som ska inhandlas (elektroniken) lär vänta ett tag till då det finns lite andra utgifter än bara biorum ;-) Kommer lägga upp nån mer bilder nu i sommar med hur det blir när lite möbler och så kommit på plats! Den som lever får se...
Postad 16 January 2013 - 20:36
Det blev ett mycket trevligt bio rum till slut. Efter blod svett och tårar! jag vet har gjort samma resa själv i ett års tid. Har dock lite kvar med belysningen som inte funkar som jag vill....5 poäng av 5 möjliga vackert.
Postad 17 January 2013 - 11:17
Smart idé där malte_! Har inte tänkt på det.. Kanske skulle fram med sprayflaskan och få dem i samma färg som väggarna.
Postad 17 January 2013 - 22:09
Jag ser inte tapeten sambon håller upp o det tycker jag är bra. Fondvägg bakom soffan kan vara ok men inte så du ser den när du tittar. Tror det stör lite, så grillig.
Du låter förvånad att duken var så stor. Men du har ju valt ut den o beställt den!?
Himla trevligt ställe du fått till!!!
Driver du fläkten helt på 12V utgången eller har du bara 12V som styrning med relä??
Du låter förvånad att duken var så stor. Men du har ju valt ut den o beställt den!?
Himla trevligt ställe du fått till!!!
Driver du fläkten helt på 12V utgången eller har du bara 12V som styrning med relä??
Postad 18 January 2013 - 09:08
Rickard-v: Tapeten sitter i barhörnan och inget man ser när man sitter i soffan och tittar mot duken. Jag glömde räkna med ramen på duken, tänkte bara på själva bildytan.. Och de högtalarna jag har är större än de som var tänkta från början med ;-)
Jag driver fläkten direkt från 12V utgången, löddade på en 3,5mm plugg på trådarna bara.
Jag driver fläkten direkt från 12V utgången, löddade på en 3,5mm plugg på trådarna bara.
Postad 21 September 2015 - 09:20
Fasen har blivit riktigt snyggt sen jag var där. Men du har fortfarande ingen riktig biosoffa! Man up och säg åt syrran att det är prio...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?