Nu undrar jag om någon med erfarenhet kan hjälpa mig att välja vilken jag ska ha. Den som säljs på card-splitter.se verkar bra och är väl den nyaste? Men är den bäst? Hur är det t.ex med den som nettosat.se (smartWi)?
Tacksam för alla tips.
Postad 29 januari 2012 - 19:17 Nu undrar jag om någon med erfarenhet kan hjälpa mig att välja vilken jag ska ha. Den som säljs på card-splitter.se verkar bra och är väl den nyaste? Men är den bäst? Hur är det t.ex med den som nettosat.se (smartWi)? Tacksam för alla tips. Postad 29 januari 2012 - 21:25 För några veckor sedan köpte jag en smart wii som jag inte alls var nöjd med. Fick ingen bild på Tv på övervåning. Efter det kollade jag runt lite och hittade Clone+ som jag köpte på www.card-splitter.se. Är riktigt nöjd med produkten och kan rekommendera deras butik, snabb hantering och bra support. Postad 29 januari 2012 - 21:31 Köp av cardsplitter.se istället, billigare och mer etablerat företag. Det företaget du länkar till finns inte ens registrerat hos bolagsverket, så jag hade passat mig från att köpa från dem. Sen luktar det marknadsföringskampanj då 2 st helt nyöppnade konton skriver om exakt samma sida, men det kanske bara är tillfälligheter. ![]() Postad 24 september 2012 - 14:23 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |