Hej,är en aning snurrig i huvudet just nu,hittade ingen tråd om detta,fast jag är säker på att detta tagits upp innan,MEN! Mitt problem är att vi ska flytta till ny lgh där jag i v-rummet ska ha både projektor och tv,har digital-tv genom telia (bredband),till det har jag en motorola-box med hdmi,följande har jag en onkyo tx-nr509 med hdmi,projektor och tv med hdmi.
För närvarande har jag kopplat tv:n till förstärkaren (hdmi ut) sedan från förstärkaren har kör jag digital-boxen samt ps3 (hdmi in) ,så långt är jag med,men nu vill jag alltså få med projektorn som bild-källa,hade ju inte varit några problem om jag haft 2 hdmi-utgångar på onkyon,men har ju bara 1,förmodar att jag behöver någon form av hdmi-splitter,men vilken och hur kopplar jag ihop allt så jag kan se på digital-tv både via projektor och tv:n genom förstärkaren?
mycket tacksam för hjälp,och om tråden ligger fel så flytta den gärna...
*Problemet löst*
För närvarande har jag kopplat tv:n till förstärkaren (hdmi ut) sedan från förstärkaren har kör jag digital-boxen samt ps3 (hdmi in) ,så långt är jag med,men nu vill jag alltså få med projektorn som bild-källa,hade ju inte varit några problem om jag haft 2 hdmi-utgångar på onkyon,men har ju bara 1,förmodar att jag behöver någon form av hdmi-splitter,men vilken och hur kopplar jag ihop allt så jag kan se på digital-tv både via projektor och tv:n genom förstärkaren?
mycket tacksam för hjälp,och om tråden ligger fel så flytta den gärna...
*Problemet löst*
Redigerat av Unregistered070bfe47, 28 February 2012 - 08:32.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?