Postad 14 March 2012 - 08:58
Intressanta recensioner du har Zoiler som inte ställer sig i ledet i den stora skaran recensenter som i stort sett tycker likadant och hyllar spel som förväntas sälja bra.
Postad 14 March 2012 - 13:13
Grejen är väl att man kan föra över saves. Om du nu spelade 1an & 2an på PC kan du ju inte föra över dina saves. På ME2 (iallafall på PS3) fanns det ju en interaktiv backstory där man kunde välja sina beslut från 1an men det fanns inte på ME3. Hade du kört ME2 på XBOX istället och fört över din save hade du säkert fått massor med andra alternativ storymässigt.Kontinuiteten – Det är verkligen kul att se att mitt kärleksintresse från tvåan, Jack, inte ens var med i min version av ME3 (men hon är med i spelet). Visserligen spelade jag ME och ME2 på PC, och ME3 på Xbox 360 så jag fick köra på default, men man får verkligen inte ta många beslut när man startar spelet, som att välja vem man hade ihop det med, t.ex.
En liten tanke bara. Spela ME2 på samma system som ME3!
Postad 14 March 2012 - 22:20
Jovisst, det är klart, men jag fick recensionsversionen till 360. Men i vilket fall så kunde de löst åtminstone de viktiga besluten genom att ställa frågor inledningsvis, precis som den interaktiva storyn i början av ME2 till PS3. Förstår inte varför de slopade det. Nu frågar de mer eller mindre ingenting.En liten tanke bara. Spela ME2 på samma system som ME3!
Postad 15 March 2012 - 13:24
Ha! Efter att spelat demo så frågade (ifrågasatte) jag just detta med hur mycket spel det är och hur mycket film det är. "Det är episkt" fick man som svar. Noterat under reakorg.
Postad 15 March 2012 - 17:50
kört detta några timmar nu och spelet är bra utan tvekan men som zoiler tycker jag att magin har tappats bort.. nu springer jag mest och bara vill göra klart allt istället för i 2an då jag vill göra allt som fanns o göra /:
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?