Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny satellitbox från Canal Digital - ADB 2850S

285 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 April 2012 - 16:52

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
FIck just ett samtal från Canal Digital. Dom ville sälja ett tvillingkort till mig och jag skulle få med en inspelningsbar HD-box gratis. Ska tydligen vara av samma märke som 500GB boxen, alltså ADB.Den har ingen inbyggd hårddisk utan man kan koppla till en via USB.

Den är tydligen väldigt ny.

Nån som vet mera om boxen?

Postad 18 April 2012 - 10:02

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Finns ingen information om den på deras hemsida... med det ska kommer

Denna box ska det vara

http://www.adbglobal...adb-2850st.html

Redigerat av Monshi, 18 April 2012 - 13:06.

Postad 19 April 2012 - 13:29

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Min box är skickad så jag kan återkomma med mer info senare

Postad 19 April 2012 - 18:25

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Min box är skickad så jag kan återkomma med mer info senare

Fick då också ett bra erbjudande?

Postad 20 April 2012 - 06:18

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Fick då också ett bra erbjudande?

Nej tyvärr... :-(

Postad 20 April 2012 - 12:38

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
http://canaldigital....Var-nya-HD-box/

http://canaldigital..../?productid=156

Postad 20 April 2012 - 13:23

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0
Hej allihopa!

Nu i dagarna lanserade vi en ny HD-box som kommer från tillverkaren ADB. Förutom HD så stödjer den även 3D sändningar samt vår fjärrkontroll-app (Canal Digital Remote) som används tillsammans med iPhone, iPad eller iPod. Vår OnDemand tjänst kommer inom kort lanseras till boxen så man kan hyra film och använda olika play tjänsterna. HD-boxen är också förberedd för att spela in med en extern hårddisk och vi återkommer när funktionen är godkänd.

För mer information och teknisk specifikation kika gärna på hemsidan http://canaldigital..../?productid=156.

Med vänliga hälsningar,
Miriam

Postad 20 April 2012 - 13:41

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

HD-boxen är också förberedd för att spela in med en extern hårddisk

Anslutningar:
1 HDMI
1 marksänd tv-ingång
1 scart
1 ingång satellit
1 optiskt ljud

Hur kopplar man den till en hårddisk?

Postad 20 April 2012 - 14:51

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0

För mer information och teknisk specifikation kika gärna på hemsidan http://canaldigital..../?productid=156.

Ni får nog ta och uppdatera den sidan lite. Den verkar slarvigt skriver minst sagt.

Mer info om boxen finns annars här
http://www.adbglobal...adb-2850st.html

Postad 20 April 2012 - 15:41

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Singletunerbox för satellit är kanske av vikt att hålla reda på. Marktuner finns.

Om man kopplar in extern hårddisk och spelar in så är tunern upptagen av det. Man kan kanske kolla på den aktuella transpondern eller kolla in marknätet då.

Redigerat av kenta2, 20 April 2012 - 15:41.

Postad 21 April 2012 - 00:23

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0
Mottagare för DVB-S, DVB-S2, DVB-T
Upplösning 1280x720p 1920x1080i
Bildformat MPEG-4
Ljudformat dolby digital 5.1

Den har följande anslutningar - förutsatt att det är samma hårdvara som ADB:s standardbox med motsvarande modellbeteckning.

1 x HDMI
1 x SCART
1 x SPDIF (optical)
1 x Ethernet 10/100Mbps
1 x USB 2.0
1 x Smartcard reader (ISO 7816-1,2,3)

Systemkomponenter som nämns är
Main CPU: STi7111
CPU power: 800 DMIPS
DDRAM: 256MB
NAND Flash: 64MB
NOR Flash: 4MB

I orginalversionen av boxen kan den spela in på t.ex. ett USB-minne. Så här står det bland annat: "Moreover, the ADB-2850ST can be upgraded to a Digital Video Recorder by simply connecting an external hard disk. Features such as Pause TV and Time-shift are also available in the most cost-effective manner by plugging a standard USB stick into the device."

När man läser om boxen på Canal Digitals webbsidor bekräftas det att man så småningom skall kunna spela in på boxen. Vi vet dock sedan tidigare att Canal Digitals löften om framtida funktionalitet har tagit lång tid att genomföra. Så det kommer antagligen att behövas tålamod även med den här boxen...

Av specifikationen kan man snabbt se att det inte är möjligt att spela in från 2 satellitkanaler samtidigt. Jag hittar inte heller någon information om att man kan spela in flera program samtidigt om man väljer en markkanal och en satellitkanal. ADB hänvisar i sin produktbeskrivning till mer avancerade boxar om man vill ha kvalificerade inspelningsfunktioner.

Med priset kring 500 kr skulle man ju kunna köpa 2 boxar men då lär man samtidigt få våndas över att fjärrkontrollen styr båda apparaterna på en gång :blink:.

Edit: Jag postade det här inlägget i "fel" tråd och nu när inlägget flyttats rätt ser jag att mycket av innehållet redan tidigare redovisats av andra personer.

Redigerat av Priskvark, 21 April 2012 - 19:42.

Postad 21 April 2012 - 18:54

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Sådärja - nu har jag kopplat in nya boxen. Beter sig i princip som 5270:n men har ingen inspelning ännu. Dock fungerar timeshift bra med usb minne inkopplad. :-)

Edit: Även iDevice fungerar (dvs att nyttja sin IOS enhet som fjärrkontroll)

Redigerat av Unregistered0db38fb1, 22 April 2012 - 22:32.

Postad 25 April 2012 - 21:13

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0
Lite info om boxen

Postad 15 May 2012 - 11:21

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Sådärja - nu har jag kopplat in nya boxen. Beter sig i princip som 5270:n men har ingen inspelning ännu. Dock fungerar timeshift bra med usb minne inkopplad. :-)

Edit: Även iDevice fungerar (dvs att nyttja sin IOS enhet som fjärrkontroll)

Sparas timeshiftfilen någonstans? Eller raders den om man trycker stopp?

Postad 15 May 2012 - 13:09

DennisTv
  • DennisTv
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Sparas timeshiftfilen någonstans? Eller raders den om man trycker stopp?

Raderas.

Postad 15 May 2012 - 14:30

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Raderas.

Trist då...

Postad 15 May 2012 - 14:44

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
fast timeshift, den går väl att spara? Dvs om du väljer att spela in sparar den, precis som 5270, väl in de delar av programmet som finns i timeshift.

Postad 31 May 2012 - 07:24

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Ingen mer som testat denna box än?

Postad 31 May 2012 - 19:29

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Nu har jag kopplat in min box. Har den kopplad till en tjock-TV via scart. Men det fungerar inte så bra :-(

Jag får bild och kan bläddra mellan kanaler. Men jag får inte upp några menyer. Inte heller texten som kommer upp när man byter kanal kommer upp. Och om jag klickar på TV-guiden så blir bilden helt svart.

När jag testade den för ett par veckor sedan så hade jag den kopplad till min plasma via HDMI och då fungerade allt bra. Men via scart till en tjock-TV så strular det.

Nån mer som har sin inkopplad via scart?

Postad 31 May 2012 - 21:31

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
jag tror du får göra som med fullfjädrade ADB-boxen. Där vill jag minnas att man måste ställa in den att sända just enbart enkel PAL-upplösning, ingen uppskalning aktiv all av bilden.

Postad 31 May 2012 - 21:35

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

jag tror du får göra som med fullfjädrade ADB-boxen. Där vill jag minnas att man måste ställa in den att sända just enbart enkel PAL-upplösning, ingen uppskalning aktiv all av bilden.

Om jag trycker på knappen på fjärren där man byter upplösning så händer det inget. Vet inte som det ska göra det?

Får testa att koppla boxen till min stora tv och se om jag hittar nån inställning :-)

Postad 01 June 2012 - 07:48

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Nu har jag kopplat in min box. Har den kopplad till en tjock-TV via scart. Men det fungerar inte så bra :-(

Jag får bild och kan bläddra mellan kanaler. Men jag får inte upp några menyer. Inte heller texten som kommer upp när man byter kanal kommer upp. Och om jag klickar på TV-guiden så blir bilden helt svart.

När jag testade den för ett par veckor sedan så hade jag den kopplad till min plasma via HDMI och då fungerade allt bra. Men via scart till en tjock-TV så strular det.

Nån mer som har sin inkopplad via scart?

Hej, n.carlsson!

När du kopplar scart till denna box kan du ändra upplösning via Resolutionknappen för att få upp menyer och dylikt. Nu vet vi inte om du redan har provat detta, men det behövs generellt sett tre tryck på Resolution för att få "rätt" upplösning när du kopplar med scart. Fungerar ej detta kan en fabriksåterställning av boxen hjälpa. Här kan du vända dig till vår kundtjänst eller t.ex. koppla in box med HDMI och göra detta via menyn.

Med vänliga hälsningar,

Adam.

Postad 01 June 2012 - 10:49

Unregistereda7aa74d3
  • Unregistereda7aa74d3
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
En fråga till Canal Digital.
Hur går det med inspelningsfunktionen på den här boxen? Kommer den att komma igång snart?

Postad 01 June 2012 - 10:57

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Hej, n.carlsson!

När du kopplar scart till denna box kan du ändra upplösning via Resolutionknappen för att få upp menyer och dylikt. Nu vet vi inte om du redan har provat detta, men det behövs generellt sett tre tryck på Resolution för att få "rätt" upplösning när du kopplar med scart. Fungerar ej detta kan en fabriksåterställning av boxen hjälpa. Här kan du vända dig till vår kundtjänst eller t.ex. koppla in box med HDMI och göra detta via menyn.

Med vänliga hälsningar,

Adam.

Kopplade boxen via hdmi til min stora tv och ändrade till 576i och då blev det bra även via scart.

Nu väntar jag bara på att ni ska fixa inspelning på boxen. När ni sålde boxen till mig så sa ni att det var inspelning på den, men när man får boxen så stämde ju inte det. Varför är jag ej förvånad???

Skulle kräva igen månadsavgiften tills ni fixar det som ni lovade skulle finnas från början.

Postad 01 June 2012 - 11:10

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Kopplade boxen via hdmi til min stora tv och ändrade till 576i och då blev det bra även via scart.

Nu väntar jag bara på att ni ska fixa inspelning på boxen. När ni sålde boxen till mig så sa ni att det var inspelning på den, men när man får boxen så stämde ju inte det. Varför är jag ej förvånad???

Skulle kräva igen månadsavgiften tills ni fixar det som ni lovade skulle finnas från början.

Du kan redan nu via anslutet USB minne få timeshift och om du ansluter en USB hårddisk kan du spela in. Tror inte det är klart riktigt med vilka diskar som fungerar. Jag stoppade dock i en "vanlig" (Samsung G2 Portable (640GB, USB 2.0) USB hårddisk och det fungerar utmärkt!

Postad 01 June 2012 - 11:44

Unregistereda7aa74d3
  • Unregistereda7aa74d3
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

Du kan redan nu via anslutet USB minne få timeshift och om du ansluter en USB hårddisk kan du spela in. Tror inte det är klart riktigt med vilka diskar som fungerar. Jag stoppade dock i en "vanlig" (Samsung G2 Portable (640GB, USB 2.0) USB hårddisk och det fungerar utmärkt!

Så inspelningsfunktionen är alltså igång?! Har själv ännu inte köpt och kopplat in någon USB hårddisk eftorsom jag läste här i tråden att det ännu inte var igång.
Det är ju toppen i så fall!!!!

Postad 01 June 2012 - 12:52

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Fungarar att spela in från tex EPG eller endast timeshift?

Postad 01 June 2012 - 12:59

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Fungarar att spela in från tex EPG eller endast timeshift?

Både och :-)

Postad 04 June 2012 - 10:11

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Både och :-)

Det är ju toppen!

Postad 04 June 2012 - 10:50

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Slå till nu InZane, testa och se om jag kan köpa den !

Postad 04 June 2012 - 11:24

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Slå till nu InZane, testa och se om jag kan köpa den !

Ja, det kanske får bli så!

Postad 04 June 2012 - 12:31

n.carlsson
  • n.carlsson
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Provade att koppla in en 160GB disk som jag hade och inspelning fungerar.

Lustigt att Canal Digital säger att det är en funktion som ska komma senare. Dom har inte riktigt koll på läget

Postad 04 June 2012 - 12:57

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 1

Lustigt att Canal Digital säger att det är en funktion som ska komma senare. Dom har inte riktigt koll på läget

De kanske uppdaterar bort den snart... :huh:

Postad 04 June 2012 - 13:26

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Jag tror nog de har hyfsad koll men vill säkerligen minimera problem - därför behöver man bygga upp nån typ av lista på "tested and approved" diskar...

Postad 12 June 2012 - 12:39

Stojan
  • Stojan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hur funkar denna då, ni som använt den ett tag? Är inte vidare nöjd med mina "gamla" HD box som hänger sig ett ggr per vecka.

Går det att få något erbjudande att uppgradera (eller få ett bättre fungerande system i mitt fall)?

Postad 12 June 2012 - 13:03

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Hur funkar denna då, ni som använt den ett tag? Är inte vidare nöjd med mina "gamla" HD box som hänger sig ett ggr per vecka.

Går det att få något erbjudande att uppgradera (eller få ett bättre fungerande system i mitt fall)?

Jag har två av denna box och två av storebror (adb5720sx).

Jag tycker denna fungerar utmärkt!

Postad 12 June 2012 - 15:16

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Jag har två av denna box och två av storebror (adb5720sx).

Offtopic, men: !!!!

Postad 12 June 2012 - 16:19

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

Hej allihopa!

Nu i dagarna lanserade vi en ny HD-box som kommer från tillverkaren ADB. Förutom HD så stödjer den även 3D sändningar samt vår fjärrkontroll-app (Canal Digital Remote) som används tillsammans med iPhone, iPad eller iPod. Vår OnDemand tjänst kommer inom kort lanseras till boxen så man kan hyra film och använda olika play tjänsterna. HD-boxen är också förberedd för att spela in med en extern hårddisk och vi återkommer när funktionen är godkänd.

Med vänliga hälsningar,
Miriam

En del tycks få denna box gratis, men med ett huvudkort, två tvillingkort Familjepaketet med Canal Max får man inte några förmåner när man redan är kund och betalt närmare 6.000:- för två värdelösa boxar. Lycka till med Viasat var det svar jag fick då jag sade att jag inte ville betala för en bra box när jag fått dessa skämt i stället för riktiga boxar.

Postad 12 June 2012 - 16:54

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Offtopic, men: !!!!

Det jag menade var att jag hade 2 av denna(lilla) som fungerar bra och 2 av storebror som referens. Ledsen att du blev avundsjuk ;-)

Postad 13 June 2012 - 08:09

Stojan
  • Stojan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 2
Ringde Canal Digital men de ville ha 995:- för boxen och såklart ytterligare bindning av abonnemanget.
Trist när de först har levererat en box som imho inte funkar :( Kundservicen är inte deras starkaste sida...

Postad 14 June 2012 - 20:44

Unregistered29740
  • Unregistered29740
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Jag har haft den här boxen nu en stund men upplever problem med ljudet.
Har än så länge märkt det ett par gånger på Tv3HD, när nån sändning INTE är i 5.1 utan stereo så har jag små hack i ljudet till och från.

Har nån annan upplevt detta?

Postad 20 June 2012 - 13:04

tobiaslj
  • tobiaslj
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 1
Är helt ny på forumet och har säkert inte all erfarenhet om hembio och digitalboxar som övriga men några saker värt att veta om boxen...

Jag har använt den ett tag och upplever den som snabb och med bra menyer. Boxen är dessutom liten och smidig. Inspelning fungerar utan problem. Jag kopplade in en 2TB disk och boxen hade inga problem med disken.
Däremot så använder den endast 1TB. Av någon anledning så skapas det endast en 1TB partition efter det att boxen formaterat disken. Kanske inte ett stort problem men bra att veta innan man köper en hårddisk till boxen.

En annan sak som är viktig att veta är att boxen inte kan spela in två program samtidigt och inte heller spela in ett medans du tittar på ett annat. Är detta funktioner du vill åt så är boxen inte ett alternativ utan då är det den större med inbyggd disk som gäller.

MVH,
Tobbe

Postad 20 June 2012 - 19:05

Unregisterede61f26c7
  • Unregisterede61f26c7
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hej,
jag har också problem med ljudet, som hackar...... Snyft.... Bytte från den gamla standardboxen där bilden sög. Nu har jag grym bild, men hackande ljud och även hackande bild efter ett tag. Omstart hjälper ett tag, sedan börjar det hacka igen..

Postad 23 June 2012 - 10:27

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

• 592 inlägg
  • 0
Har boxen sorterbara favoritlistor?

Postad 25 June 2012 - 13:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Har boxen sorterbara favoritlistor?

JA det går att sortera (byta plats) på kanalerna i favoritlista. Det går inte döpa om kanalerna men sortera går bra.

Med vänlig hälsning
Mikael

Postad 01 July 2012 - 21:27

Unregistered29740
  • Unregistered29740
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

JA det går att sortera (byta plats) på kanalerna i favoritlista. Det går inte döpa om kanalerna men sortera går bra.

Med vänlig hälsning
Mikael

Har ni inget att säga om TV3HD som påpekats högre upp, #41 och #43

Postad 02 July 2012 - 08:22

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Har ni inget att säga om TV3HD som påpekats högre upp, #41 och #43

Hej Mockan,

Vi känner inte till att det skall vara något generellt fel på TV3HD ljudet. Det skulle behövas en felsökning tillsammans genom att ni kontaktar vår kundservice på tel 0770-33 22 11. Mån-Lör 8-21, Sön 10-19.

Med vänlig hälsning
Micke

Postad 04 July 2012 - 07:59

Unregisterede61f26c7
  • Unregisterede61f26c7
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hej,
Jag ringde support (30 min telefonkö) ang hackande ljud och fick till svar att jag skulle hitta ngn granne eller likande som också har Canal Digital, knacka på och snällt fråga om jag får koppla in min box hos dem, och felsöka därifrån.. Gick runt lite, men har ingen på min gata som har CD, endast Viasat eller boxer, då fick jag rådet efter 30 min till i telefonkö att jag ska leta upp ngn återförsäljare av CD och ta med boxen dit för felsökning. Jag fick inget förslag på återförsäljare som generellt gör detta, utan ska själv hitta ngn som är snäll nog att ta sig an detta. Dessutom hade jag ringt in för att få priset 995 SEK på boxen och säkerställt detta. Givetvis står det 2699 SEK på fakturan, suck. 30 min til i telefonkö, sedan visart det sig att de inte kan ändra detta, utan jag måste ringa in igen efter förfallodautum och ligga ute med pengar. Dvs 30 min till i telefonkö antar jag.. Detta kan inte vara acceptabel service?

Postad 04 July 2012 - 08:05

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej,
Jag ringde support (30 min telefonkö) ang hackande ljud och fick till svar att jag skulle hitta ngn granne eller likande som också har Canal Digital, knacka på och snällt fråga om jag får koppla in min box hos dem, och felsöka därifrån.. Gick runt lite, men har ingen på min gata som har CD, endast Viasat eller boxer, då fick jag rådet efter 30 min till i telefonkö att jag ska leta upp ngn återförsäljare av CD och ta med boxen dit för felsökning. Jag fick inget förslag på återförsäljare som generellt gör detta, utan ska själv hitta ngn som är snäll nog att ta sig an detta. Dessutom hade jag ringt in för att få priset 995 SEK på boxen och säkerställt detta. Givetvis står det 2699 SEK på fakturan, suck. 30 min til i telefonkö, sedan visart det sig att de inte kan ändra detta, utan jag måste ringa in igen efter förfallodautum och ligga ute med pengar. Dvs 30 min till i telefonkö antar jag.. Detta kan inte vara acceptabel service?

Hej Chrisisism

Det låter som om du haft en del turer kring både box och nu faktura frågor. Vi hanterar i vanliga fall inte ärenden via forumet men om du skickar kundnummer i ett PM kanske vi kan se till att du blir uppringd så du slipper sitta i kö en gång till.

Vänligen
Pauline

Postad 07 July 2012 - 19:51

Unregistered2ef9a1b1
  • Unregistered2ef9a1b1
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Hej, jag har den nya ADB boxen med 500 Gb inspelning. Testade att köra 1080p och det gillar inte bilden. Hackar... så det får nöjas med 720p eller 1080i. Någon som testat On Demand i full hd?

Redigerat av Unregistered2ef9a1b1, 07 July 2012 - 19:54.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.