Kommentarer till Hemmabio 0.2.0 av d240z
Startad av
d240z
, Jan 12 2013 21:27
9 svar till detta ämne
Postad 12 January 2013 - 21:27
Du har lyckats få till det riktigt fint. Kul att du bygger i garaget, det gör typ jag oxå dock inte riktigt klar än.
Postad 15 January 2013 - 19:27
Riktigt snyggt! Gillas skarpt. Funderade själv på att göra liknande med gardiner som du gjort, skenor inköpta.
Postad 17 January 2013 - 23:41
Hej allihopa! Kul att ni gillar det.
@Rickard-v man ser, eller snarare bryr sig inte om draperiet när det är helt nedsläckt och mörkläggningsgardinen för fönstrena är fördragen.
Måste för övrigt säga att det här rummet har en helt annan akustik än det förra. Betonggolv, betongtak och väggar i betong. Utanpå det är det heltäckningsmatta, och drapperier på båda sidoväggarna. Det är endast tak och halva bakre väggen som inte är klädd med tyg.
Jag gillar det, det finns inget som skallrar eller skapar resonanser. Dessutom hör man inte ett skit av vad som händer utanför :-)
@Rickard-v man ser, eller snarare bryr sig inte om draperiet när det är helt nedsläckt och mörkläggningsgardinen för fönstrena är fördragen.
Måste för övrigt säga att det här rummet har en helt annan akustik än det förra. Betonggolv, betongtak och väggar i betong. Utanpå det är det heltäckningsmatta, och drapperier på båda sidoväggarna. Det är endast tak och halva bakre väggen som inte är klädd med tyg.
Jag gillar det, det finns inget som skallrar eller skapar resonanser. Dessutom hör man inte ett skit av vad som händer utanför :-)
Postad 02 February 2013 - 13:26
really nice congrulations i have some questions why did u use a colourfull curtain instead of a black curtain, and are u planing to paint the ceiling and the other wall with matte black? Thank you
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
29 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?