Nu är man äntligen klar med flytten till flickvännen och äntligen är systemet på plats
Det jag vill uppgradera nu är ljudet, jag stör mig något ofantligt på tveljudet och vill ha bättre ljud. Problemet är att tv:n sitter på en liten väggyta och har därför ingen möjlighet att lägga högtalare på sidan av tv:n. Har funderat på soundbar men det är dyrt om man vill ha bättre ljud....så nu vill jag inte ha något stort utan små högtalare och undrar om ljudet kommer bli konstigt då dem kommer sitta under tv:n och nära varandra. Avståndet mellan högtalarna kommer vara cr. 70cm och jag sitter cr. 2-3m bort. Jag är inte ute efter några monster högtalare eller monsterljud men bättre än vad min tv kan erbjuda. Har ett gammalt canton movie 101 system hemma som jag tänkte utnyttja och undrar om det kommer funka bra med dessa eller om ljudet blir konstigt då dem sitter så nära varandra. Spelar egentligen ingen roll om vilka högtalare det är utan om de kan vara nära varandra utan att dem låter konstigt.
photo.JPG 1.24MB
3 Antal nerladdningarNi har en bild också för att verkligen se vad jag menar. Vill somsagt ha högtalarna under tv:n då jag inte ser några andra alternativ...
Snälla kom med förslag och hjälp!!!!!
Redigerat av Unregistered36ee3fca, 30 January 2013 - 11:48.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Lacka högtalare, hjälp!
64 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?