Kommentarer till "Kontoret" av alex.bergsland
Startad av
alex.bergsland
, Dec 29 2014 21:55
3 svar till detta ämne
Postad 29 December 2014 - 22:10
får man fråga varför du har typ 10 par lurar? känns lite överkill faktist ok om du hade typ max 3 par då hade jag kunnat förstå. ser ut som en studio men är ni typ 10 i ett band eller? ja jag bara frågar
Postad 30 December 2014 - 10:51
TackKlockren lösning för upphängning av lurar
Vad ska jag säga, jag gillar hörlurar, lurarna har olika användningsområden, olika karaktär.får man fråga varför du har typ 10 par lurar? känns lite överkill faktist ok om du hade typ max 3 par då hade jag kunnat förstå. ser ut som en studio men är ni typ 10 i ett band eller? ja jag bara frågar
Ett par är blåtandslurar med mikrofon, för Playstation.
Sennheiser HD650 är sköna som fan och känns knappt att man har dem på.
V-Moda M100 är slutna och lättdrivna och funkar bra bland folk, basshead-lurar.
Sen är det ett gäng in ears också, jag försöker hitta billiga lurar som låter bra i mitt tycke, jag har dem på jobbet och damm bland annat gör att de inte alltid håller så länge. Än så länge har egentligen inget slagit JVC HA-FX101 (ca 150:- med frakt på Ebay).
Senast köpte jag Soundmagic E10 som är aningen dyrare än fx101 men fx101 låter aningen bättre, dock är skillnaden marginell och E10 blev klockrena med lite kortare sladd och en vinklad plugg/propp. Dessa används nu till rörliga aktiviteter (gym, cykel etc.)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?