är det en bra subwoofer (i relation till priset)?
vad finns det för andra alternativ för 1000-2500?
jag kan slösa mer pengar men inte i onödan, hur funkar den i relation till mina högtalare:
http://www.netonnet....m.asp?iid=45214
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
audio pro cinema sub billigt
Startad av
Unregistereddcda8fb0
, Jun 23 2003 21:09
12 svar till detta ämne
Postad 23 June 2003 - 21:09
man kan köpa en ny audio pro cinema sub för 1290 kr på ONOFF.
är det en bra subwoofer (i relation till priset)? vad finns det för andra alternativ för 1000-2500? jag kan slösa mer pengar men inte i onödan, hur funkar den i relation till mina högtalare: http://www.netonnet....m.asp?iid=45214 Postad 24 June 2003 - 11:50
måste vara en väääldigt svår fråga med tanke på att alla 100 som har läst den har undvikit att uttala sig...
Postad 24 June 2003 - 11:56
Det är ett helt OK pris, men tänk på att det är en väldigt liten och klen sub som endast fungerar i ett litet rum och vid normal lyssningsvolym.
Postad 24 June 2003 - 12:31
quote:Originally posted by pazu
måste vara en väääldigt svår fråga med tanke på att alla 100 som har läst den har undvikit att uttala sig... Rubriken säger inte om det är en fråga eller ett tips. kanske alla som kikat undrade var man kunde köpa den billigt... (För övrigt framgår det inte av frågan om det är nypris eller beg.) Spontant - helt ok sub om man tänker på det Radiohandlarn skriver. Postad 24 June 2003 - 14:49
Kanon! Mycket bättre tydlighet.
Fördelen om du köper på onoff är deras möjlighet till öppet köp vilket gör att du kan återlämna den. Än en gång vill jag påpeka det som Radiohandlaren säger - förväntar du dig något som flyttar dina möbler behöver du lägga upp lite mer dinarer. Postad 24 June 2003 - 19:36
hmm, så audio pro cinema sub är helt ok för det priset, ingen som har någon alternativ?
yamaha YST-SW005, är den bättre t.ex. Postad 25 June 2003 - 17:15
har nu köpt subben, FYFAN vilken lyft...
tur att jag är n00b när det gäller hifi för jag skulle säkert tycka den e riktigt usel, men eftersom jag inte vet bättre så lyssnar jag och tycker att det e HELT underbar, värt varje krona, ibland så blire tom för mycket bas... jag är en lycklig grabb idag Postad 25 June 2003 - 17:19
Kul att du blev nöjd. Ibland önskar man att man själv skulle kunna nöja sig med något billigare. Men när man väl fått smak på bättre ljud så går det tyvärr inte.
[ Postad 25 June 2003 - 17:22
Kul att du blivit nöjd! Bra att du delat med dig av dina erfarenheter. Hur stort rum har du?
Postad 25 June 2003 - 17:35
Där ser man. Ännu ett bevis på det jag brukar framhålla - olika personer har olika referenser. Liknande frågor har varit uppe och då får denna typ av subba ibland på pälsen för att vara för liten med kommentarer "det kommer aldrig att räcka", men det beror som sagt helt på vad man har för referenser. Du är uppenbart nöjd, vilket gör att den var precis lagom.
Grattis! Postad 26 June 2003 - 15:18
grejjen är ju den att man skämmer bort sig själv... precis som vissa här skrattar åt min hemmabio så skrattar jag åt människor som använder sin TVs högtalare och har inte ens tänkt på att köpa en reciever (förstärkare och allt vad de heter hehe)... Kan tänka mig om 10 år när jag har mycket grymmare grejjer än nu så kommer jag tänka tillbaka och skratta åt mitt system, lite sorligt att man är så bortskämd dock
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |