1: Vilka av dessa vore bra för mig till mitt Alpha-system?
2: Är det verkligen en stor hörbar skillnad på dessa?
3: Hur är ljudkaraktären på de olika?
4: Ska jag biwira frontarna tycker ni? isåfall med vilka?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Suprakablar till Infinity Alpha, vilka??
Startad av
TobbeJ86
, Jun 26 2003 15:21
3 svar till detta ämne
Postad 26 June 2003 - 15:21
Rondo, quattro, ply, classic, linc?
1: Vilka av dessa vore bra för mig till mitt Alpha-system? 2: Är det verkligen en stor hörbar skillnad på dessa? 3: Hur är ljudkaraktären på de olika? 4: Ska jag biwira frontarna tycker ni? isåfall med vilka? Postad 27 June 2003 - 12:07
1. Du skall självklart köpa Supra Sword!
2. Nej, jag tror inte du kommer höra någon märkbar skillnad. 3. Vet ej 4. Jag hade gjort det om jag hade möjligheten. Skall du biwira och tycker att dubbla Sword blir lite i överkant, skall du använda Ply 3.4. Det är den kabel som Jenving själva rekommenderar som Birwirekabel i första hand. Mvh Joel Postad 27 June 2003 - 13:14
Men jag tycker det blir lite för dyrt med ply till biwiringen =(
Mina tankar är att kanske köpa quattron till frontarna och ply till centern, hur blir det tror du?? Nä, nån stor ljudskillnad tror jag inte heller att det är på kablarna... Postad 27 June 2003 - 13:17
Köp den billigare budgetkabeln Jentec istället från samma tillverkare, t.ex 4 eller 6 kvmm, och biwira med den.. Samma koppar, sen får du en hel del över till pilsner eller vin beroende på tycke och smak.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |