Hej!
För ngr dgr sedan köpte jag en helt ny stereoanläggning och projektor. Det jag inte visste var att det inte enbart var plug & play utan en rad med finjusteringar. Jag har ett antal frågor som jag med stor uppskattning skulle vilja ha svar på eller hjälp med.
Projektorer är en - VP7200
Beskrivning:
LCD Projektor.
Kompatibel med i princip alla bildsystem: NTSC 3.58 och 4.43, PAL N, M och B/G samt SECAM.
Kompatibel med de flesta videoformat: 480p, 720p, 1080i, Progressive/HDTV och anamorfisk 16:9.
Stöder HD format.
Inkapslad optik.
Automatisk avkänning av ingång (RGB/Component).
Lättanvänt menysystem.
Fjärrkontroll medföljer.
Färg: silver och violett.
Specifikationer
0,9" LCD 4:3 panel.
Upplösning 800x600.
150 W UHP lampa.
Kontrast 350:1.
1250 ANSI 1m.
Projektion 1,1 - 12 m.
Bildstorlek 20" - 300".
Stöder VGA, SVGA, XGA, WXGA och SXGA.
Bildsystem NTSC 3,58 och 4.43, PAL N,M och B/G.
Ingångar Composite, S-Video, RGB/HD och Component(D.Sub 15 pin).
Ljudnivå 35 dB.
Mått BxHxD: 328x243x117 mm.
Vikt: 3,6 kg.
1) Kan jag sätta projektorn vart som helst i vardagsrummet? Det är ungefär 3 meter från väggen där jag skall ha den kommande projektor duken till soffan.
2) Hur tar man reda på vilken storlek på duken som man kan använda? Har mätt och kan ha över 160 cm i bredd och lika djupt.
3) Kan Ni ge ett bra förslag på en S-video kabel (prisvärd men bra) som man kan inhandla?
4) Förslag på takstativ som inte är redlöst dyrt - tänker på SMS eller vad märket heter.
5) Har Ni andra tips eller så kan Ni väl nämna det.
Tack på förhand
Vänligen
Daniel
För ngr dgr sedan köpte jag en helt ny stereoanläggning och projektor. Det jag inte visste var att det inte enbart var plug & play utan en rad med finjusteringar. Jag har ett antal frågor som jag med stor uppskattning skulle vilja ha svar på eller hjälp med.
Projektorer är en - VP7200
Beskrivning:
LCD Projektor.
Kompatibel med i princip alla bildsystem: NTSC 3.58 och 4.43, PAL N, M och B/G samt SECAM.
Kompatibel med de flesta videoformat: 480p, 720p, 1080i, Progressive/HDTV och anamorfisk 16:9.
Stöder HD format.
Inkapslad optik.
Automatisk avkänning av ingång (RGB/Component).
Lättanvänt menysystem.
Fjärrkontroll medföljer.
Färg: silver och violett.
Specifikationer
0,9" LCD 4:3 panel.
Upplösning 800x600.
150 W UHP lampa.
Kontrast 350:1.
1250 ANSI 1m.
Projektion 1,1 - 12 m.
Bildstorlek 20" - 300".
Stöder VGA, SVGA, XGA, WXGA och SXGA.
Bildsystem NTSC 3,58 och 4.43, PAL N,M och B/G.
Ingångar Composite, S-Video, RGB/HD och Component(D.Sub 15 pin).
Ljudnivå 35 dB.
Mått BxHxD: 328x243x117 mm.
Vikt: 3,6 kg.
1) Kan jag sätta projektorn vart som helst i vardagsrummet? Det är ungefär 3 meter från väggen där jag skall ha den kommande projektor duken till soffan.
2) Hur tar man reda på vilken storlek på duken som man kan använda? Har mätt och kan ha över 160 cm i bredd och lika djupt.
3) Kan Ni ge ett bra förslag på en S-video kabel (prisvärd men bra) som man kan inhandla?
4) Förslag på takstativ som inte är redlöst dyrt - tänker på SMS eller vad märket heter.
5) Har Ni andra tips eller så kan Ni väl nämna det.
Tack på förhand
Vänligen
Daniel
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
166 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?