är det nån som har erfarenhet av denna eller liknande produkter? jag vill köra divx och dyl från datorn i sovrummet på tvn i vardagsrummet utan att dra 2x20 meter kabel. kvaliteten behöver inte vara kalas eftersom jag inte kommer köra något högupplöst från datorn.
Postad 03 November 2003 - 16:46
såg just denna på netonnet: GigaAir 2323
är det nån som har erfarenhet av denna eller liknande produkter? jag vill köra divx och dyl från datorn i sovrummet på tvn i vardagsrummet utan att dra 2x20 meter kabel. kvaliteten behöver inte vara kalas eftersom jag inte kommer köra något högupplöst från datorn.
Postad 04 November 2003 - 07:57
Någon som har testat ovanstående med Nokias fjärrkontroller? Dom har ju en tendens att strula...
Postad 04 November 2003 - 08:05
Någon som har testat ovanstående med Nokias fjärrkontroller? Dom har ju en tendens att strula...
Jag har använt ett otal multifjärrar ihop med Nokias mediamaster fjärr och aldrig haft problem. I vilket avseende fungerar det inte för dig?
Postad 04 November 2003 - 18:12
jag var på elgiganten idag, de säljer en "THOMSON VS540" och "PHILIPS TV LINK VL1200", 1300 resp. 1700kr.
Postad 05 November 2003 - 13:04
Torensi: Hur pass bra/dålig blir bilden jämför med DVD/VHS?
Syrak: Det står "Nokia kompatibel" på NetOnNet's sida.
Alla: Någon som testat "32-6535" hos Clas Ohlson? Säljs för 595 :-
Syrak: Det står "Nokia kompatibel" på NetOnNet's sida.
Alla: Någon som testat "32-6535" hos Clas Ohlson? Säljs för 595 :-
Postad 05 November 2003 - 15:03
En kompis köpte den från Netonnet och jag måste säga att den var världelös. om man gick i rummet blev det störningar i bilden! ! Den åkte tillbaka lika snabbt som den kom. Kankse går bättre om det inte är betong väggar ui huset men avståndet som vi prövade på var bara ca 7 meter. Jag kan inte rekomendera att köpa den från netonnet men de dyrare har jag bara possitiva omdömen om, de kan jag skarpt rekomendera.
Postad 05 November 2003 - 18:49
Jag har också köpt och lämnat tillbaka.
Den störs av trådlöst nätverk.
Den störs av bluetooth.
+ att den störs av ytterligare ngt i mitt hus, vet inte vad kanske trådlös telefon...
Fjärrkontrollerna fungerade mycket dåligt i de rum de här mottagarna, sändarna stod verkade som signalerna studsade och stördes ut.
Lämnade tillbaka efter en dag!
Den störs av trådlöst nätverk.
Den störs av bluetooth.
+ att den störs av ytterligare ngt i mitt hus, vet inte vad kanske trådlös telefon...
Fjärrkontrollerna fungerade mycket dåligt i de rum de här mottagarna, sändarna stod verkade som signalerna studsade och stördes ut.
Lämnade tillbaka efter en dag!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 filmer
19 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?