Redigerat av Toxic, 24 March 2004 - 23:23.
Postad 08 April 2004 - 21:28
Man tackar.
Mycket fin hemmabio du har där, nästan så man önskade att man hade en sån själv...
Mycket fin hemmabio du har där, nästan så man önskade att man hade en sån själv...
Postad 09 April 2004 - 09:40
Tjena!
Måste ge beröm för din häftiga legoskylt, hur stor är den egentligen? Jag har svårt att se på bilden...
Måste ge beröm för din häftiga legoskylt, hur stor är den egentligen? Jag har svårt att se på bilden...
Postad 09 April 2004 - 09:44
hehe.. tack. den är inte så stor. om du kollar på bild 1 i mitt galleri så står den under hyllan med centerhögtalaren.
Postad 10 April 2004 - 22:27
Ah hur kunde jag missa den...hehe.. tack. den är inte så stor. om du kollar på bild 1 i mitt galleri så står den under hyllan med centerhögtalaren.
Dock är den grymt fräck, än om den inte är enorm
Postad 10 April 2004 - 22:46
Du det får jag nog göra. Fast det blir inte DTS för min del, det får bli STEREO
Postad 01 May 2004 - 19:24
Gillade sista bilden på Kapanen... underbar målvakt !
Spanade in dina Prosonhögtalare också. Är du nöjd med dem? Funderar på att skaffa ett par själv nämligen. är de skrikiga i diskanten?
Spanade in dina Prosonhögtalare också. Är du nöjd med dem? Funderar på att skaffa ett par själv nämligen. är de skrikiga i diskanten?
Postad 08 June 2004 - 23:36
Mycket fint designat boende du har. Snyggt, stilrent, sobert. Belysningen ovanför duken är en klart snygg detalj.
Postad 03 August 2004 - 11:01
hej
såg att du hade rejäla skydd för den inneboende kabelstrimlaren, var har du köpt dem och hur djupa är dem?
Passar på och ge lite beröm för den fina lösningen för hemmabio och vardagsrum du har!
//Kimps
såg att du hade rejäla skydd för den inneboende kabelstrimlaren, var har du köpt dem och hur djupa är dem?
Passar på och ge lite beröm för den fina lösningen för hemmabio och vardagsrum du har!
//Kimps
Postad 10 August 2004 - 13:18
jag har då aldrig hört talas om dem, bor dock i en stad där inte alla butiker etablerat/etablerar sig; ONOFF stängde t ex nyligen här på grund av att de inte tyckte om stället (dålig plats för butik)
hur som, får nog kolla på någon av alla elfirmor/lampbutiker här i stan... tack ändå!
//Kimps
hur som, får nog kolla på någon av alla elfirmor/lampbutiker här i stan... tack ändå!
//Kimps
Postad 13 January 2007 - 17:25
Tjenare, gött med en hockeyintresserad.
Har du 120" på din duk? Vad har du för avstånd mellan projektor och duk?
Mvh Robert
Har du 120" på din duk? Vad har du för avstånd mellan projektor och duk?
Mvh Robert
Postad 20 January 2007 - 03:06
Hej! Snygg studentlya! Hur har har du fått tag på din svarta lg widescreen, letat och letat men inte hittat nåt.
/Mvh
Akira
/Mvh
Akira
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
109 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler