Postad 06 May 2005 - 17:12
Hur upplever du dina Proson fronthögtalare?
Det är otroligt vad man får mycket för sina pengar, bara kabinetten ser ut att kosta vad du gett för högtalarna.
Det är otroligt vad man får mycket för sina pengar, bara kabinetten ser ut att kosta vad du gett för högtalarna.
Postad 09 May 2005 - 13:52
Jag är inte så kräsen, men när jag fixat mellanregister och diskant på den ena högtalaren så kommer det säkert att bli bra.
Postad 11 January 2006 - 17:37
Hej wannabie!
Spännande projekt, ska följa ditt bygge med stort intresse. Mycket bilder vill jag se...
Jag har också startat ett källarprojekt som kommer att ta lång tid att slutföra. Vad har du för takhöjd i ditt källarrum?
Lycka till!
/Dangra
Spännande projekt, ska följa ditt bygge med stort intresse. Mycket bilder vill jag se...
Jag har också startat ett källarprojekt som kommer att ta lång tid att slutföra. Vad har du för takhöjd i ditt källarrum?
Lycka till!
/Dangra
Redigerat av dangra, 11 January 2006 - 17:38.
Postad 11 January 2006 - 20:31
Jag har mellan 190 - 195 cm i takhöjd, så där är inte så mycket att göra på höjden.
Så på golvet blir det bara laminat golv så länge tills jag kommit på något annat vettigare att ha där.
Så på golvet blir det bara laminat golv så länge tills jag kommit på något annat vettigare att ha där.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
36 bilder
140 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?