Redigerat av freeagle_Davis, 14 July 2004 - 19:26.
Postad 01 July 2004 - 13:55
Välkommen till min gästbok. Skriv gärna något positivt... eller negativt om mina produkter Har du kanske någon ide som jag skulle kunna förbättra utan att det kostar allt för mycket flis.
Postad 18 January 2005 - 12:35
Från ditt GalleriBilden talar för sig själv. Va inte för hårda när ni bedömmer reflexerna... Det är ju igenom ett akvarieglas!
Postad 18 January 2005 - 13:36
Åh herregud va dum man kan vara iblandZoloth: Bilden är ju från Nemo, ifrån ett akvarium.
case
Postad 13 June 2005 - 10:30
I helgen slet vi uta bara h###te målat om och möblerat om vardagsrummet i princip enligt 3D-bild dock andra kulörer och viss omkastning av möbler. Bilder kommer så fort alla prylar står där de ska. Nu har jag kablar över hela golvet. och TV:n ska ju upp på väggen.
Postad 06 July 2005 - 21:39
Många fina leksaker, speciellt EB-4an .. kör du något med den ?
Har några själv....
Har några själv....
Postad 08 July 2005 - 12:23
Njao körde ganska flitigt precis när jag fick den. Nu har det varit en hel del med hemmet så jag har inte haft tid. Skall försöka få lite tid över till körning i helgen. Vad kör du med för modeller?
Postad 04 October 2006 - 10:28
Hallå !!
Jag blev överlycklig när jag såg att du har hittat en adapter från evc...
SNÄLLA berätta vart du köpte den!!
jag har en davis cinema one och kör med super vhs kabel idag men vill gärna ha tag i en adapter..
snälla maila mig på [email protected]
Tack så länge!!
/ Fredrik
Jag blev överlycklig när jag såg att du har hittat en adapter från evc...
SNÄLLA berätta vart du köpte den!!
jag har en davis cinema one och kör med super vhs kabel idag men vill gärna ha tag i en adapter..
snälla maila mig på [email protected]
Tack så länge!!
/ Fredrik
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
33 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?