på Blockets Stage22
Detta paket intresserar mig mycket.
Är detta bra grejjer ?
Någon som har erfarenhet?
Mycket tacksam för svar!
(jag har en yamaha rx-v750 reciver om de hjälper att avgöra)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 10 July 2004 - 22:50
Tjena ni har rekommenderat mig att titta på begagnade prylar..
på Blockets Stage22 Detta paket intresserar mig mycket. Är detta bra grejjer ? Någon som har erfarenhet? Mycket tacksam för svar! (jag har en yamaha rx-v750 reciver om de hjälper att avgöra) Postad 10 July 2004 - 23:06
Jag har Stage 22:orna som surroundhögtalare.. har inget negativt att säga om dom.. dom låter bra =)
Dom är ju definivt inget du kör utan sub men jag kan tänka mig att det där systemet låter bra. Hoppas jag hjälpte dig någonting och inte bara skapa mer huvudbry //Patrik Postad 10 July 2004 - 23:45
Jag har också Stage 22 som surround-högtalare. De är väl ok till det ändamålet.
Jag kikade på annonsen i blocket och måste kommentera det angivna nypriset. Jag köpte nämligen min B2.27 för ca 2500 kr ny och 2 st Stage 22 + Stage 33 (center) (Paket som kallades Cinama 2) för 1300 kr nya. Detta var iofs några år sedan, men priset är ändå lite i överkant. Subben är för övrigt helt ok! Varning för skummis... Kollade upp b2.27. Finns att köpa ny nu på Power för 1995 kr. Redigerat av bearic, 10 July 2004 - 23:50. Postad 10 July 2004 - 23:58 menar du att paketet kostade 4000 nytt? förstod inte riktigt vad du menade vad betalade du för paketet ? Postad 11 July 2004 - 11:51
Tja, för Audio Pro Sub B2.27, 2st Stage 22 surroundhögtalare och en center betalade jag 2500 +1309 = 3809 kr.
Det paket du tittar på består (vad jag kan förstå) av samma sub + 4 st Stage 22 surroundhögtalare och en center av okänt slag. Såvida inte centern är av en kalaskaliber tycker jag att 4500 kr låter mycket för ett begagnat paket. Hur som helst duger paketet bra till ett enkelt hemmabiosystem, men kanske lite tamt som musikanläggning. Men vad vet jag, en glad amatör... 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |