Har alla prylar i skåp o vill slippa ha det öppet hela tiden.
Tack på förhand Johan
Fixat...
Redigerat av Unregisteredebde1b59, 23 July 2004 - 17:51.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 22 July 2004 - 22:32
Någon som vet vart någonstans man kan få tag på en bra fjärr förlängare eller ir förlängare vad det nu heter.
Har alla prylar i skåp o vill slippa ha det öppet hela tiden. Tack på förhand Johan Fixat... Redigerat av Unregisteredebde1b59, 23 July 2004 - 17:51. Postad 24 July 2004 - 21:58
Teknikmagasinet , Powermid XL.
http://www.teknikmagasinet.se/ sök på fjärr så hittar du på sidan 4 funkar klockrent till alla prylarna även när de e staplade på varandra // Johan Postad 25 July 2004 - 08:08
Hallå
Jag kör med Hotlink Pro?. Kanon om man har många apparater utan fri sikt, tex i skåp (som jag själv har). Jag kollade mycket på produkter typ pyramid men de hade inte fungerat väl i mina skåp. //Robert Postad 21 September 2004 - 16:12
Finns det någon som provat 32-2261 från Clas Ohlson? Kostar "bara" 349 Kr.
Är det något kräma i sändaren så att det studsar fint inuti skåpet? Har någon sett någon med sladd? Det är ofta bättre med sladd då det för mig ändå bara handlar om att få in signalen inuti skåpet. Postad 21 September 2004 - 18:02
Jag kör med clasohlson. Funkar fint för mig! Har den innuti ett skåp (sideboard)
mvh Andreas Postad 22 September 2004 - 08:26
Jag letar efter samma princip som Hotlink Pro, men billigare... den ska bara användas till en enhet.
Anybody? Postad 08 November 2004 - 00:17
Vad sägs om en sån här från Inwarehouse? IR Transmitter
Har inte testat den själv, men funderar på att köpa en. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |