Postad 03 January 2005 - 11:43
Tjena!
Såg att du har en likadan tv som ja har, är du nöjd med den??
roligt å höra va annat folk tycker om prylarna.
Mvh Roger
Mvh Roger
Postad 03 January 2005 - 15:55
Tjänare Tjänare!!!Tjena!
Mvh Roger
jo visst är jag det så länge det är mörkt i rummet!!! Den är ju helt extrem på att reflektera saker å ting...
Men överlag så är jag helt nöjd ville ha en stor bild utan att skaffa proj. å då fick det bli en sådan här...
Själv då vad tycker du?????
Mvh Nicke
Postad 04 January 2005 - 00:07
Tjena!
Jo ja tycker att den är bra.synd bara som du säger att de reflekterar ju en del annars så är ja väldigt nöjd med den.Det får bli en projj lite senare tänkte jag.Får använda 52:an till tv tittande sen kör man film på projjen.
vad använder du för kablar till tv:n??
mvh Roger
Jo ja tycker att den är bra.synd bara som du säger att de reflekterar ju en del annars så är ja väldigt nöjd med den.Det får bli en projj lite senare tänkte jag.Får använda 52:an till tv tittande sen kör man film på projjen.
vad använder du för kablar till tv:n??
mvh Roger
Postad 27 August 2005 - 09:15
Tjena
Tack för omdömet.. ska fixa lite mer med detaljer kring tvn, kanske måla en ram runt i samma färg som fondvägen är (mörk choklad). Och ja dom förbaskade hålen är efter den gamla tvn och det var ordentligt uppsatt med gips expanders men det måste varit något fel på gipset svagare eller något.... Jaja då fick man ju tummen ur o köpa en lcd och fick sambons med håll .. alltid något gott
/-IXUS700-
Tack för omdömet.. ska fixa lite mer med detaljer kring tvn, kanske måla en ram runt i samma färg som fondvägen är (mörk choklad). Och ja dom förbaskade hålen är efter den gamla tvn och det var ordentligt uppsatt med gips expanders men det måste varit något fel på gipset svagare eller något.... Jaja då fick man ju tummen ur o köpa en lcd och fick sambons med håll .. alltid något gott
/-IXUS700-
Postad 29 August 2005 - 16:27
Tjena
Hur funkar din HK med dina alpha?
hur blir ljudbilden?
tJA!!
Utan att tvivla så tycker jag att den funkar perfekt har bara blivit bättre med tiden också............Det enda som jag tyckte va dåligt var när jag hade alpha centern, men nu när den är utbytt emot beta c360 så kan det inte bli bättre........ Mitt rum är inte så stort så kraften som stärkaren ger ifrån sig räcker alldeles utmärkt för att ge ifrån sig ett klart å skönt ljud även på hög nivå.....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
95 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?