Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 3: ODST

210 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Halo 3: ODST (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 6,08 (11) 69:-

#1

Postad 25 september 2008 - 16:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
...Och det var en ny campaign till Halo 3 verkar det som. Av Bungie.

Bungie has posted a cryptic teaser trailer for their next game. The description on Xbox Live Marketplace is: "High action and deep mystery await players in this new halo 3 campaign experience. Perpare to drop!"


http://www.bungie.ne...y...s&cid=15574

#2

Postad 25 september 2008 - 17:19

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

  • 424 inlägg
  • 0
26:e var det som det skulle hända. ^^

#3

Postad 25 september 2008 - 17:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Jasså. Men jag tror nästan det är relaterat va :P ?

#4

Postad 25 september 2008 - 17:41

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Hmm..."Prepare to Drop"..kan det vara så att man spelar som en Orbital Drop Shock Trooper?

"We go feet first, sir!"
—ODSTs to Major Silva, on board the Pillar of Autumn.

Det låter riktigt lovande isf!

#5

Postad 25 september 2008 - 18:37

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
releasedatum?
Postad bild

Redigerat av Namil, 25 september 2008 - 18:37.


#6

Postad 25 september 2008 - 19:47

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
Är det ett dlc ni pratar om?

#7

Postad 25 september 2008 - 19:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Från trailern; "Prepare to drop" - "Bungie" - "Microsoft Game studios".

Har inte MS redan droppat bungie? :P

#8

Postad 25 september 2008 - 21:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Är det ett dlc ni pratar om?

Det vet vi inte.

En helt ny campaign dock... borde nästan vara skiva.

#9

Postad 25 september 2008 - 21:24

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
Hoppas på skiva, inte bara för att jag är snål och vill kunna sälja mina spel, men även för att ett dlc antagligen kommer vara 35 minuter långt..

Edit: Att vara drop trooper verkar mycket roligar än att vara Master Chief.

Redigerat av Unregistered6116c5cb, 25 september 2008 - 21:26.


#10

Postad 25 september 2008 - 21:29

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Verkar finnas nya achievments på banorna, skallar... :P

#11

Postad 27 september 2008 - 10:06

hasonap
  • hasonap
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0

Verkar finnas nya achievments på banorna, skallar... ;)

precis vad jag skulle fråga, så det kommer väl bli någon expansion så köper du den på xbox live marketplace för några ms points det e vad jag tror

#12

Postad 09 oktober 2008 - 07:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
http://kotaku.com/50...con-the-trailer

Halo 3: Recon :)

#13

Postad 09 oktober 2008 - 08:31

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Halo 3: Recon :blink:

Åh, man blir hungrig för mindre :)

#14

Postad 09 oktober 2008 - 08:38

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Åh, man blir hungrig för mindre :)


'Fall 2009' är dock låångt borta :blink:

#15

Postad 09 oktober 2008 - 08:49

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Aftonbladet har inte missat nyheten.

Marknadsföringen av spelet säger det mesta: "new hero, new campaign, prepare to drop fall 2009".

#16

Postad 09 oktober 2008 - 09:37

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0
Är inte det där en gammal trailer? Har för mig att jag sett den för nån vecka sen? :S


http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27769
Nästan samma iaf!

Redigerat av Fajjer, 09 oktober 2008 - 09:38.


#17

Postad 17 november 2008 - 15:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Halo 3 Recon goes open-world
First details: Explore New Mombasa and relive the fate of your teammates in Bungie add-on

The first details on Bungie's ambitious Halo 3 expansion Recon have finally emerged, detailing new equipment, more human characters and surprisingly, an open-world city.

Revealed in the latest issue of US magazine Game Informer, players take control of The Rookie, a faceless, voiceless Orbital Drock Shock Trooper part of a five-man team rocketed into Ground Zero of Earth city New Mombasa, during the events of Halo 2.

On the ground you've got new equipment, such as a PDA to set waypoints on a wireframe map, and you're left to explore the city in an order that you wish.

"The reason we chose the ODST is it's absolutely a character that we've had ideas about how to develop and put more front a center in the Halo games," Bungie creative director, Joseph Staten explains to GI.

The goal is to find and investigate the last known locations of your four ODST team mates, using the new 'Visual Mode', which as shown in the debut trailer highlights enemies an items with a hi-tech neon glow, to path your way though the moon-clad metropolis.

Once you reach one of the last-known waypoints of your four teammates you'll find a crime scene - such as a sniper rifle hanging from a street light - and enter a Lost-stlye flashback to earlier that day, where you'll control the squad member for an entire level.

Through the 30 minute flashback, which is said to play more like a traditional, linear Halo level, you'll discover the fate your teammate and unravel the mystery of what went on in New Mombasa.

"This isn't a crazy dream sequence or metaphorical journey that the object allows you to do.

"It works just like any detective show, Cold Case or Law and Order or whatever, where a detective can arrive at a crime scene, look at the chalk drawings and bullet holes and see what's going on. He hears some echoey voices and the camera crossfades and now you're at the scene of the crime two hours ago."

Squadies you'll be controlling include Dutch, "a big guy," who carries heavy weapons to take on vehicles, and Romeo, a sniper who's "kind of a dick".

Nathan Fillion of Firefly, who played a random ODST in Halo 3, is signed up the play one of the squad members. "So if you like the voice cast in Halo 3, we've elevated some of them to a cinematic level".

"In Halo games you've been the Chief for a thousand years and the Arbiter for a little bit of time too. It's a really nice feeling to jump into somebody else's boots for a while," says Staten.

But while you're character gains new toys like the PDA, Visual Mode and a silenced SMG, the puny non-super soldier loses the Chief's shields (but not the ability to regenerate health), motion tracker and ability to dual-wield weapons. The ODSTs are also shorter and slower.

This makes for some scarier and more interesting encounters, says Bungie. In the mag the developer gives the example of Master Chief going up against a Brute Chieftain with a hammer. As Chief you're faster than the Brute, can jump over his head and see where he is with your motion Tracker. As an ODST it's bit trickier; the Brute is bigger, closer and as fast as you, so if you turn around and run you know he's going to catch you, and you don't know exactly where he is.

"You don't feel like a chump. You feel like a very Capable ODST marine, but it's a different feeling," says Staten.

All of sudden this "straight forward" expansion sounds a whole lot more attractive. It's due for the end of next year.

In other Halo news, look out for our massive Halo Wars preview landing this afternoon.


http://www.computera...e.php?id=201842

#18

Postad 30 januari 2009 - 19:12

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Hmm..."Prepare to Drop"..kan det vara så att man spelar som en Orbital Drop Shock Trooper?

"We go feet first, sir!"
—ODSTs to Major Silva, on board the Pillar of Autumn.

Snacka om fullträff :)

Zoiler!
Byt tråd ämnet till: Halo 3: ODST ;)

Nya koncept bilder

Bungie har lagt upp två nya konceptbilder från kommande Halo 3: ODST som visar den nye huvudpersonen. Han har kommit ifrån sin trupp i Mombasa och står ensam nu inför ett övermäktigt motstånd, men saknar Master Chiefs förmågor, styrka och stryktålighet. Något som gör att man måste ta det mer taktiskt för att hålla sig vid liv.



#19

Postad 10 februari 2009 - 18:00

Unregistered1627
  • Unregistered1627
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Hejsan!

Efter att ha sett diverse bilder och trailern på Halo 3 ODST slog mig en tanke. Kan det vara så att detta är ett direkt svar på PS3:ans Killzone 2? Det "vanliga" Halo har ju en lite speciell grafisk stil och känsla vilket är ganska långt ifrån Killzone 2. Halo 3 ODST verkar ha en lite mer mörk och "smutsig" stil som kanske kan liknas mer med Killzone2. Detta är ju bara vilda spekulationer från min sida men i min värld känns det ändå ganska troligt. Killzone 2 var ju under utveckling relativt länge så både Microsoft och Bungie (vet att dessa har gått skilda vägar) har ju haft ganska bra koll på Sony`s bäbis och vill förmodligen svara med nåt liknande så de inte går miste om någon kundgrupp. Jaja, är förmodligen ute och cyklar men det ska iaf bli kul att se vad de hittar på!

Mvh/
toooOoook

#20

Postad 10 februari 2009 - 18:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Hejsan!

Efter att ha sett diverse bilder och trailern på Halo 3 ODST slog mig en tanke. Kan det vara så att detta är ett direkt svar på PS3:ans Killzone 2? Det "vanliga" Halo har ju en lite speciell grafisk stil och känsla vilket är ganska långt ifrån Killzone 2. Halo 3 ODST verkar ha en lite mer mörk och "smutsig" stil som kanske kan liknas mer med Killzone2. Detta är ju bara vilda spekulationer från min sida men i min värld känns det ändå ganska troligt. Killzone 2 var ju under utveckling relativt länge så både Microsoft och Bungie (vet att dessa har gått skilda vägar) har ju haft ganska bra koll på Sony`s bäbis och vill förmodligen svara med nåt liknande så de inte går miste om någon kundgrupp. Jaja, är förmodligen ute och cyklar men det ska iaf bli kul att se vad de hittar på!

Mvh/
toooOoook


Svar o svar. Tror inte de satt ner och såg Killzone o tänkte, "wow vi måste svara". En mörk värld där vi dödar rymdvarelser och som ser ruggit snyggt ut finns redan, det svaret är Gears 2 och sett till idag så lär det stå sig rätt bra mot KZ2.

Tror mer att de tittar på vägar att pumpa mer pengar ur Halo. Halo Wars är ett steg och ODST är ett annat. Gillar också att de gör det lite mörkare men är rädd att de vattnar ur det om de springer för långt på andra håll. Halo Wars är bra då det är 100% i linje med Halo spelen, förutom annan typ av spel.

#21

Postad 10 februari 2009 - 19:32

Unregistered1627
  • Unregistered1627
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Tror du har rätt, PalmiNio, när du säger att de gör allt för att mjölka Halo titeln så mycket som möjligt. Är själv motståndare mot detta och hävdar att om det inte finns någon anledning (handlingsmässigt) att göra en uppföljare så ska man låta bli. Angående att de verkar göra ODST mörkare vet jag inte vad jag ska tycka om, gillar den lite "färgglada" stilen som Halo har och precis som du säger finns det andra spel som är mörka och skitiga (även om Gears tex inte är ett fps) om man gillar det. Får hoppas att de vårdar "Halovärlden" så allt inte blir pajas bara!

#22

Postad 10 februari 2009 - 19:54

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Halo Wars huvudidé kan knappast vara att pumpa pengar ur Halo fans.
Hade det varit så hade de inte valt en RTS variant. RTS är ju knappast en genre som sålt som smör på konsoller. Tom ett 'Halo: Warthog Motorsports' skulle sålt bättre än RTSet. Det som HADE varit försök att suga pengar ur franchisen hade nog varit ännu en shooter, antingen ur första eller tredje personsperspektiv. Ungefär som ODST. :)

#23

Postad 10 februari 2009 - 20:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Halo Wars huvudidé kan knappast vara att pumpa pengar ur Halo fans.
Hade det varit så hade de inte valt en RTS variant. RTS är ju knappast en genre som sålt som smör på konsoller. Tom ett 'Halo: Warthog Motorsports' skulle sålt bättre än RTSet. Det som HADE varit försök att suga pengar ur franchisen hade nog varit ännu en shooter, antingen ur första eller tredje personsperspektiv. Ungefär som ODST. :)



Klart det är pengar bakom. Man har en studio som ES som är stora inom RTS och så har man Halo som är ett namn som säljer.

Hade Halo Wars inet varit Halo hade det sålt 0, nu finns där ändå en chans att casha hem lite.

Så ja där är pengar bakom

#24

Postad 10 februari 2009 - 20:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Ms får mer pengar, precis som alla andra som mjölkar serier och folket får mer Halo. Win-win.

#25

Postad 10 februari 2009 - 20:40

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Att mjölka en serie för mig är när man gör spel som är direkt skit och säljer enbart pga namnet.

Halo Wars ser ut att vara ett spel med mycket tanke och hjärta bakom. ODST kommer nog inte bli nåt slött expansion heller precis. Så länge de lägger ner tid och försöker göra spelen så bra som möjligt så anser jag inte att dom mjölkar varumärket.

Redigerat av Namil, 10 februari 2009 - 20:43.


#26

Postad 10 februari 2009 - 20:50

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Att mjölka en serie för mig är när man gör spel som är direkt skit och säljer enbart pga namnet.

Halo Wars ser ut att vara ett spel med mycket tanke och hjärta bakom. ODST kommer nog inte bli nåt slött expansion heller precis. Så länge de lägger ner tid och försöker göra spelen så bra som möjligt så anser jag inte att dom mjölkar varumärket.



Nja, det är att mjölka ändå. Visst ordet kanske känns negativt men det är väl för att 9 av 10 mjölk försök är dåliga. Jag ser inget fel i att MS använder Halo för att hitta andra källor. Se bara Nintendo, nu har de några dåliga också men har ändå hittat många guldkalvar med Mario.

Halo Smash Tennis?

#27

Postad 10 februari 2009 - 21:54

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Nintendo om några mjölkar sina varumärken. I princip alla spel sen N64 tiden är identiska med nya texturer och för att toppa det gör de även 500-spinoff titlar på varje karaktär som finns. Det är att mjölka ett varumärke enligt min mening.

Tycker inte att MS nåt mjölknings-stadiet av Halo-serien ännu. Men som sagt, alla ser väl olika på vad mjölkning innebär. :)

Redigerat av Namil, 10 februari 2009 - 21:55.


#28

Postad 21 juni 2009 - 10:56

hasonap
  • hasonap
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Alltså jag vill veta om det finns co-op i campaign-läget. Om det finns co-op finns det hel skärm(16:9) eller kommer det vara 4:3 med svarta sidor för det var ett moment jag hata för att 480P på xboxen är riktigt fult på en Full-HD tv. Om det finns så kommer jag köpa spelet direkt till och med förhandsboka det.

#29

Postad 26 juni 2009 - 09:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 610 inlägg
  • 0
Vad tror ni Halo 3: ODST går ut på då ?
Att man hittar Masterchief levande i slutet ?
Så att Bungie kan göra ett halo 4 ? :)
Vore lite väl uppenbart om det var så eller?

#30

Postad 26 juni 2009 - 13:01

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0

Vad tror ni Halo 3: ODST går ut på då ?
Att man hittar Masterchief levande i slutet ?
Så att Bungie kan göra ett halo 4 ? ;)
Vore lite väl uppenbart om det var så eller?


Tveksamt. Det utspelar sig före Halo 3.

#31

Postad 27 juni 2009 - 13:53

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Tveksamt. Det utspelar sig före Halo 3.

Men då är det väl inte så tveksamt att man skulle kunna hitta Master Chief i livet? ;)

#32

Postad 27 juni 2009 - 16:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Det är lite kul hur man ser hur olika omtänksamma folk är när man läser trådar. I ena änden har vi de som skriver spoilers på t ex rätt obetydliga saker i FF4 till DS och i andra änden hittar vi de som avslöjar slutet på Halo 3.

#33

Postad 27 juni 2009 - 20:09

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0

Tveksamt. Det utspelar sig före Halo 3.


Ska väl utspela sig samtidigt som Halo 2 i början av spelet om jag inte har helt fel?

#34

Postad 28 juni 2009 - 08:58

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
I vilket fall blir det säkert bra.

#35

Postad 28 juni 2009 - 19:17

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Blev lite besviken på den där "in game" trailern, verkar ju bara vara en ny kampanj men med exakt samma monster och vapen i övrigt, kanske något nytt men inte mycket. Men jag hoppas jag har fel, och hur som helst blir det säkerligen ett köp ändå för mig.
Jag hade förresten fått för mig att handlingen utspelar sig innan Halo 1 tom?!?

#36

Postad 19 juli 2009 - 19:56

onyman
  • onyman
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Gamestop har nu en inbytesdeal annonserad i sina butiker: 2 spel + 199pix så får du spelet.

De nämner också att man får Sgt. Johnson karaktären, vet inte om detta är exklusivt till gamestop I Sverige?

Exkluderingslistan:

http://ebgames.se/pdf/Exclusion_SE.pdf

#37

Postad 19 juli 2009 - 23:28

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
mmeeeeh. 400kr. Frågan om det är värt det. Gillar när det bara är 2 spel + 1kr!

#38

Postad 03 augusti 2009 - 11:10

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Zavvi har det för £29.95 - typ 380 kr väl. Är väl riktigt bra pris för flång nytt halo :)
Tänkte beställa 2100p därifrån idag men kan inte bestämma mig för om jag ska förboka halo:odst också.

Redigerat av Luzer, 03 augusti 2009 - 15:27.


#39

Postad 03 augusti 2009 - 16:44

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

Zavvi har det för £29.95 - typ 380 kr väl. Är väl riktigt bra pris för flång nytt halo ^_^
Tänkte beställa 2100p därifrån idag men kan inte bestämma mig för om jag ska förboka halo:odst också.


Det var helt okay pris. Har inte hittat någon inbyteskampanj som ger mig spelet ännu så jag funderar också på att boka :( fast Luzer, du vet väl att Zavvi tar frakt per vara, så du kan ju boka poängen nu och forsätta fundera på ODST i lugn och ro (fick själv hem mina 2100p idag).

#40

Postad 03 augusti 2009 - 20:33

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Det var helt okay pris. Har inte hittat någon inbyteskampanj som ger mig spelet ännu så jag funderar också på att boka ^_^ fast Luzer, du vet väl att Zavvi tar frakt per vara, så du kan ju boka poängen nu och forsätta fundera på ODST i lugn och ro (fick själv hem mina 2100p idag).

Jo jag märkte det när jag bestämt mig och beställde :( Och då förbokade jag även halo:ODST för jag tänkte det är ju lika bra att ta allt på en gång nu så sparar jag lite frakt ehm. Men sen såg jag att jag får ändå punga ut med nån tia till där. Nu är det bokat i allafall, pointsen var tydligen out of stock också men de kommer när de kommer, är inte jättebråttom med dom heller.

#41

Postad 16 augusti 2009 - 15:32

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Survey: Halo 3: ODST Leads 50 Most Anticipated Games List :)

Halo 3: ODST's purchase intent following E3 jumped up from 629 pre-E3, according to a survey released just prior to the L.A.-based industry event, which took place in June. The average purchase index score is 100. "Halo 3: ODST continues to dominate the field, which is indicative of the overall health and widespread appeal of the Halo brand," Williams added in a statement.


Video -Impressions of Halo 3: ODST campaign -- Life in a sandbox

#42

Postad 20 augusti 2009 - 19:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Önskar man vore i staterna...

Halo 3 : ODST på gamestop amerika

Samt en rullande trailer i flera städer därborta:

How you can play Halo 3: ODST Firefight before anyone else

If you are dying to get your hands on Halo 3: ODST to try out the new Firefight multiplayer mode, then you may be in luck. Bungie, Microsoft and GameStop have teamed up to give you a chance to experience Firefight and maybe win some Halo swag. We’ve announced that the custom created Halo 3: ODST Transport vehicle that will be making stops at GameStops across the United States and offering you an up close and hands on look of this new Halo multiplayer mode.
The tour kicks off this Saturday at 12 noon at the GameStop right down the street from the Xbox offices. Join me and a bunch of folks from the Xbox team as we kick off the tour that may bring the Halo 3: ODST Transport to your area.

#43

Postad 20 augusti 2009 - 19:53

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Önskar man vore i staterna...


Bah! I Tyskland får de spela Mass Effect 2... :)

Nästan värt att skubba från jobbet, dumpa familjen och köra ner till Köln. :(

#44

Postad 26 augusti 2009 - 17:50

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
någon som vet om det blir coop eller online coop i campaign läge? det som avgör om det blir köp eller inte för mig.

#45

Postad 26 augusti 2009 - 18:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Det är ju co-op i firefight iallafall.

Kampanjen MÅSTE ju ha co-op, inte Halo annars, juh.

#46

Postad 26 augusti 2009 - 19:27

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
jag tycker ju också det. men upplägget är ju lite annorlunda nu. och jag har inte fått bekräftat att det är coop någonstans ännu.


Men enligt den sidan ska det vara co-op campaign också. verkar lovande.

http://www.co-optimu...ight_Video.html

#47

Postad 26 augusti 2009 - 22:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Firefight @ Gametrailers

#48

Postad 29 augusti 2009 - 08:38

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

• Förbokningserbjudande: Till alla kunder som förbokar Halo 3 - ODST ingår en kod för att låsa upp Sgt. Johnson som spelbar karaktär i multiplayerläget Firefight. Koder samt instruktioner mailas ut i samband med release.

:)

Skulle gärna vilja ha en handkontroll också :)

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  a_odst.jpg   76,42K   0 Antal nerladdningar


#49

Postad 29 augusti 2009 - 19:36

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Lär bli en hel del Firefight i höst.. ODST och Arkham Asylum kommer gå tills 360n pajar. Älskar att dom har Firefly gänget Nathan Fillion, Adam Baldwin å Alan Tudyk som röstskådespelare B) , det är fan det bästa.. Längtar redan efter Reach, Bungie har väl sagt att det blir det sista Halo spelet dom gör? synd

#50

Postad 04 september 2009 - 23:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Live Action Trailer

:)



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.