Vill minnas att jag sett i någon medlems galleri att, denna någon hade just ett sådant soffbord. Men vem det var kommer jag inte ihåg. Och att gå igenom alla bilder i galleriet igen är väl inget jag drömmer om...
Så om någon vet, eller om du som har detta bord läser tråden så är jag intresserad av att veta om det går att få tag på ett sådant bord, och isåfall var ?
> En beskrivning igen av det rektangulära soffbordet.
> Det har en metall skiva som bordsskiva i form av en gammaldags världskarta.
> I övrigt är bordet gjort i trä och torde ha en höjd på runt 55 cm. Det är så jag minns det iallafall.
En gammal bekant hade ett sådant bord, som hade en typ koppar skiva hos. Så det finns säkert lite olika modeller.
Jag misstänker att det rör sig om en gammal modell, men vet ej säkert. För jag har inte sett ett sånt bord i någon affär eller på internet, annat än på Prisjakt...
Så varför skrev jag inte upp vems det var eller galleri adressen - bra fråga, det har jag också funderat på både 1 och 2 ggr.
Eventuellt vill kanske du som har bordet sälja det ? Så skicka isåfall ett PM, så pratar vi mer om det.
Detta inlägg kanske kanske någon tycker borde ha postats i Köpes, men efterssom det egentligen är en fråga om en inredningsdetalj
- så postade jag denna tråd i > Prisjakts forum > Hemma > Inredning och möbler
Tacksam för svar
Passerati
Redigerat av Unregistered1041101d, 12 September 2005 - 03:10.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
1118 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?