Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Program för lådberäkning?

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 December 2005 - 15:22

Unregistered48079c8e
  • Unregistered48079c8e
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Hej!

Någon som kan rekommendera ett enkelt och bra lådberäkningsprogram för att beräkna en låda till ett subbygge?

Jag har dragit ner ProBox2000, det verkar enkelt men kan inte hitta var man kan ange parametrar som qts värden och så för att få ut nån låda. Här verkar det som att man endast kan välja bland de element som programmet har medföljande. Någon som kan med detta program eller kan rekommendera ett annat?

Detta är element jag ska använda mig av: Bumper 1248 X

Postad 20 December 2005 - 06:36

Unregistered1022
  • Unregistered1022
  • Guru

• 5433 inlägg
  • 0

Hej!

Någon som kan rekommendera ett enkelt och bra lådberäkningsprogram för att beräkna en låda till ett subbygge?

Jag har dragit ner ProBox2000, det verkar enkelt men kan inte hitta var man kan ange parametrar som qts värden och så för att få ut nån låda. Här verkar det som att man endast kan välja bland de element som programmet har medföljande. Någon som kan med detta program eller kan rekommendera ett annat?

<{POST_SNAPBACK}>

om du skall ha med cad delen i ett orofram då blir det till att betala
men annars finns winisd att ladda ner men det gör endast beräkning på volymen
sen finns det term-lab=svindyrt harris-tech

Postad 20 December 2005 - 16:38

Unregistered48079c8e
  • Unregistered48079c8e
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Hej!

Jag har dragit ner ProBox2005, det verkar enkelt men kan inte hitta var man kan ange parametrar som qts värden och så för att få ut nån låda. Här verkar det som att man endast kan välja bland de element som programmet har medföljande. Någon som kan med detta program eller kan rekommendera ett annat?

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Okej hade inte tänkt att lägga pengar på något program. Det går inte att lägga in egna värden från ett eget element i ProBox2005 då?

Redigerat av Unregistered48079c8e, 20 December 2005 - 19:06.

Postad 20 December 2005 - 19:10

Unregistered1022
  • Unregistered1022
  • Guru

• 5433 inlägg
  • 0

Hej!

Jag har dragit ner ProBox2005, det verkar enkelt men kan inte hitta var man kan ange parametrar som qts värden och så för att få ut nån låda. Här verkar det som att man endast kan välja bland de element som programmet har medföljande. Någon som kan med detta program eller kan rekommendera ett annat?

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Okej hade inte tänkt att lägga pengar på något program. Det går inte att lägga in egna värden från ett eget element i ProBox2005 då?

<{POST_SNAPBACK}>

det gäller probox ochså betalar man för programet så går det att mata inn sina egana parametrar
annars så går det bara i demo
sen är man inget fan av det programet

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.