Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för fahrenheit

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 January 2006 - 18:14

Unregistered5568a09e
  • Unregistered5568a09e
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 24 January 2006 - 20:38

vargtass_
  • vargtass_
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
hej hej!!

Är du nöjd med din projektor , den har ett schysst pris så har spanat lite på en sådan jag med!

Postad 07 May 2006 - 00:18

BMWdaniel
  • BMWdaniel
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Tjena tjena. Det va rätt ok mässa faktiskt, hittade en scarface tavla som jag blev kär i :)
Jag köpte ju ingen autograf, för dåligt av mig!! Men jag va så stressad på morgonen så jag glömde mina pengar :/ Hade som tur va med mig min kusin som kunde låna mig till inträdet och scarface =) hähä.
Jag kan inte hitta din autograf bland dina bilder. Hmm, vill gärna se =)
Måste ju berätta att Marc Singer har varit min idol ett bra tag nu så det kändes sjukt coolt att få se honom. Synd att jag inte hade pengar så jag kunde snackat med honom dock :/

Köpte du något annat på mässan lr? Ha d

Postad 07 May 2006 - 12:30

Unregistered5568a09e
  • Unregistered5568a09e
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Tjena tjena. Det va rätt ok mässa faktiskt, hittade en scarface tavla som jag blev kär i :)
Jag köpte ju ingen autograf, för dåligt av mig!! Men jag va så stressad på morgonen så jag glömde mina pengar :/ Hade som tur va med mig min kusin som kunde låna mig till inträdet och scarface =) hähä.
Jag kan inte hitta din autograf bland dina bilder. Hmm, vill gärna se =)
Måste ju berätta att Marc Singer har varit min idol ett bra tag nu så det kändes sjukt coolt att få se honom. Synd att jag inte hade pengar så jag kunde snackat med honom dock :/

Köpte du något annat på mässan lr? Ha d

<{POST_SNAPBACK}>

Jag var där med på morgonen direkt när dom öppnade =) jag såg med några coola tavlor o bilder , o nästa år ska jag lätt ha mer pengar med mig , så jag kan handla lite mer . köpte hu bara den autografen den finns längst ner ibland mina bilder ..

Postad 17 May 2006 - 23:36

Unregistereda257f18c
  • Unregistereda257f18c
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Hey äntligen någon som kör med TDLs högtalare! :) Kul att se. Hade själv ett par TDL RTL3 SE mellan 1997-2000.

Postad 22 May 2006 - 13:37

BMWdaniel
  • BMWdaniel
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
[/quote]

Jag var där med på morgonen direkt när dom öppnade =) jag såg med några coola tavlor o bilder , o nästa år ska jag lätt ha mer pengar med mig , så jag kan handla lite mer . köpte hu bara den autografen den finns längst ner ibland mina bilder ..

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

Will Smith e ju nice : )

Vill ha hon från Lost. Alltså den snygge :D heheee

Postad 01 August 2006 - 12:17

mr.bojangles
  • mr.bojangles
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Du har mycket softa gadgets du... Är lite avis på en del. Jag är bara i startgroparna än vad det gäller hemmabio men det kommer. När man pluggar får man prioritera annat tyvärr. Ljusslingan som jag har bakom tv-bänken är köpt på rusta (var annars, hahah) för 69kr tror jag.

Nästa pryl jag har på önskelistan e PS3:an, men man får väl hålla ut...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.