Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

inredning vardagsrum

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 March 2006 - 17:00

jonny1
  • jonny1
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
tjena

håller på att möblera om lite i vardagsrummet,,har ju tänkt combinera duktittandet med ..en tv sidan av så man undrar vad man kan hitta på för något kul typ jag har ju ljusbeige skinnsoffa ... sedan är ju alla högtalare körsbärsfärgade ,, funderar om man kan ha typ en tv bänk som e rätt lång typ verdi tvbänk från Em möbler.... combinationen med valnötsfärg ihopa med högtalarna sedan kanke ha ett centerstativ i liknande färg ?? man vill ju inte blanda för mye träslag heller så vill jag att de ska se bra ut ihop med !!
just så som jag möblerat med duk o tv hadde jag tänkt ha kvar finns inte många allternativ som e bättre tycker så som rummet e utformat

har någon tips om någet man kan göra e jag tacksam

mvh jonny

titta gärna på mitt bild galleri

Redigerat av jonny1, 20 March 2006 - 12:14.

Postad 20 March 2006 - 11:19

unpoor
  • unpoor
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

tjena    har någon någet tipsa om man ska ha i vardagsrumme??

har högtalare i körsbärsfärg  mm 

men vill ha ny tv bänk ......typ körsbärsfärgad??  så de matchar högtalare mm 

ingen lätt combo......
  eller bara kankse de emörk trä som gäller iallafall??
vill ej ha bokhylla utan bara tv bänk  med lite prydnads skålar o så....sedan    lite prynar runtikring!!
sammma sak när de gäller centermöbeln!!

någon som har förslag???

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, jag är ledsen men jag tror att du kanske måste vara lite mer utförlig för att få något svar som är av vikt här. Så som du frågade är lite som att säga "kan någon tipsa mig om vilken bil man ska köpa"?

Visa, gärna med bilder hur det ser ut och framför allt vilka behov du har för rummet och lite mer om vad du själv tycker är snyggt så kommer du säkert få många bra förslag.

Till sist, titta gärna igenom inlägget innan du postar, är ingen språkpolis, men det är nog inte så många som har lust att lägga tid och tanke på att svara någon som ger intrycket att inte bry sig särskillt.

Postad 20 March 2006 - 18:04

Unregisteredf3991eca
  • Unregisteredf3991eca
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Om du kollar mitt album så ser du hur jag löste det med tv och projektor på samma vägg. Var lite orolig för att ljudet skulle bli knepigt men det fungerar perfekt även fast centern in är placerad vid tv'n. Det var antingen detta eller så som du hade gjort och jag ville inte använda mig av tv'ns ljud och inte heller ha två setuper med receivers/högtalare.
Jag provade ställa upp tv'n först utanför sweetspot i högtalar-arrangemanget för att se hur det blev, gör likadant du och pröva därefter.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.