Första inlägget i detta forum. =)
Var inne på Onoff idag för att titta lite på teve-apparater inför det kommande köpet av teve.
På väggen hade de bla en Philips 9831. Den hade helt fantastisk bild. Tyvärr är den något för dyr då de vill ha nästan 50k för den. Det jag noterade mest var dock bildbehandlingstekniken som inte någon annan teve i affären verkade ha en motsvarighet till. Kanske lite svårt att förklara men det är som om de skulle ha dubblat antal bilder per sekund. Allt flöt väldigt mjukt över skärmen. Det var väldigt tydligt när eftertexterna till filmen som de visade kom upp. Medans eftertexten på de andra apparaterna nästan flimrade/hackade så gled texten förbi mjukt på Philips-teven. I själva filmsekvenserna så rörde sig allt mjukt o fint, blev nästan lite illamående. =)
Jag antar att Philips 32" 9830 har nästan samma funktion då jag har sett samma effekt på några andra stora Philips-apparater vid andra tillfällen. Kanske får bli en Philips som nästa teve. Var lite inne på Lg men men. Finns det någon annan tillverkare än Philips som kan göra detta? Jag tyckte det var hur häftigt som helst.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
20 bilder
90 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?