Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Blankvit låg TV-bänk, tips?

161 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 March 2007 - 13:48

dilla
  • dilla
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
Söker vit låg TV-bänk, helst utan ben, till överkomligt pris, typ som denna men gärna om ni har andra tips?
http://www.svenskahe...d=3258&pid=1528

Vart kan jag hitta andra, voice har snygg med dyr. (8k)

Posta gärna bilder på det ni har om ni har något liknande skoj!

Thnx!

Redigerat av dilla, 16 March 2007 - 15:51.

Postad 16 March 2007 - 13:54

toska
  • toska
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
Är den dyr? Du kommer nog inte att hitta något som är mycket billigare. Kanske ett hopplock på IKEA då. Vill inte vara dumdryg eller så men det är bland de billigaste som jag sett i den storleken.

Den här är rätt snygg Bestå på IKEA finns i vitt och om man tar bara 1-2 sektioner utan ben så blir det väldigt billigt. Postad bild

Redigerat av toska, 16 March 2007 - 14:01.

Postad 16 March 2007 - 13:56

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0
IKEA har en som heter "Friel" och är blankvit men lite högre dock. Har bilder i mitt galleri!

Postad 16 March 2007 - 14:11

Magne
  • Magne
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Artcoustic har ett snyggt skåp som heter Linax som är vitt och lågt med nedfällbara luckor i fronten.
Finns hos www.living-rooms.se

Postad 16 March 2007 - 15:44

dilla
  • dilla
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
*Edit menade att voice's var dyr, typ 8papp, 2999 e ju överkomligt, dock har den fötter :lol:

Postad 16 March 2007 - 16:01

toska
  • toska
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

*Edit menade att voice's var dyr, typ 8papp, 2999 e ju överkomligt, dock har den fötter :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Sorry jag missförstod :lol:

Postad 17 March 2007 - 12:20

Thomas S.
  • Thomas S.
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Tja, du har ju också denna från Svenska Hem, men det har du säkert sett… :D

T

Postad 17 March 2007 - 14:14

Unregistered0b0f599e
  • Unregistered0b0f599e
  • Lärjunge

• 462 inlägg
  • 0
Mio Kansas. Låg, vit, blank. 1.850:-

Postad bild

Postad 17 March 2007 - 17:41

kinglolle
  • kinglolle
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Em har en som heter Pallino. Den finns inte kvar centralt trots att den är med i senaste katalogen och har därför tagits bort från hemsidan men de flesta EM butiker säljer den fortfarande och köper direkt från grossisten.

Den kostar också 3000, den har vi beställt. Passar vår elektronik perfekt och är lagom stor för oss. Dock har denna ben och är ganska bred

Bifogad fil(er)

Postad 19 March 2007 - 08:46

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Såg att SvenskaHem verkar satsa på att lansera Articserien från Voice nu, var med ett reklamblad i morgontidningen.
8190:- för Artic (3sektions med 2 lådor i mitten).

Inte direkt billig/lågpris, men ack så snygg. :blink:

Redigerat av mrNoodles, 19 March 2007 - 08:50.

Postad 21 March 2007 - 10:29

guldfisk
  • guldfisk
  • Lärjunge

• 406 inlägg
  • 0
Arctic är snygg.

Dock:
- Den är dyr.
- Glashyllan inuti skåpet går ända in och måste kortas hos glasmästare om man dra dra sladd mellan apparater och få lite ventilation.
- Den saknar hål på baksidan. Stalands tar 250 kr per hål (runda med standardplastlock). Inte så snyggt.
- Varianter med nedfällbar övre rad är extra knepiga ur sladdragningssynpunkt. Antingen gör man hål i tvärväggarna eller så får signal-, högtalar- och strömkablar samsas i ovannämnda hål (ifall man inte vill göra typ sex stycken).

Postad 21 March 2007 - 13:25

mill
  • mill
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Arctic är snygg.

Dock:
- Den är dyr.
- Glashyllan inuti skåpet går ända in och måste kortas hos glasmästare om man dra dra sladd mellan apparater och få lite ventilation.
- Den saknar hål på baksidan. Stalands tar 250 kr per hål (runda med standardplastlock). Inte så snyggt.
- Varianter med nedfällbar övre rad är extra knepiga ur sladdragningssynpunkt. Antingen gör man hål i tvärväggarna eller så får signal-, högtalar- och strömkablar samsas i ovannämnda hål (ifall man inte vill göra typ sex stycken).

<{POST_SNAPBACK}>

På de Arctic jag sett så har de haft hål?

Postad 21 March 2007 - 14:10

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Samma här..
Den jag kikade på hade täcklock i plast i skåpens bakstycke.

Jag kunde inte stå emot, beställde en igår.. :P

Redigerat av mrNoodles, 21 March 2007 - 14:10.

Postad 21 March 2007 - 14:32

guldfisk
  • guldfisk
  • Lärjunge

• 406 inlägg
  • 0
Jag skrev ju att det gick att få hål om man ville - fast jag tror att de inte fanns med i ursprungsdesignen, utan är ett tillägg. De är i mitt tycke varken snygga eller ändamålsenliga, åtminstone som det såg ut på Stalands/Svenska Hem (som alltså tar 250 kr per hål, enligt försäljaren och ett handskrivet tillägg på prislistan).

Redigerat av guldfisk, 21 March 2007 - 14:36.

Postad 21 March 2007 - 15:39

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Oki..
För 8190:- (ord. pris) får man med hålen här iaf. :P

Postad 21 March 2007 - 15:53

Fredrik.engdahl
  • Fredrik.engdahl
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
här är en favorit för mig, kostar inte mycket drygt 2300:-

http://www.furniture...Beskr&Visn=Std2

Bifogad fil(er)

Postad 22 March 2007 - 11:19

Jacfre
  • Jacfre
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Arctic kommer numera med hål i baken default.
Företag som mot betalning erbjuder hål tar fortfarande hem gamla modeller....

Ett tips är att Asko möbler har 20 % på hela Arctic serien just nu, tills på söndag tror jag det var.
Vet inte om det är alla Asko varuhus, jag var på det i Barkarby.

Postad 22 March 2007 - 17:20

guldfisk
  • guldfisk
  • Lärjunge

• 406 inlägg
  • 0
Oh, köplust...

En annan potentiell nackdel med skåpen är att det kanske blir varmt. Man vill ju inte ha skåpdörren vidöppen pga både utseende och utrymme. Jag tycker flipfront är snyggare än skåp, men det blir trängre och kostar ju två papp extra för 180 cm-varianten.

Jag tänkte skaffa matchande högtalare (Ino Audio piP). För dem som undrar är vita Arctic lackade i åtta lager med NCS 0500-N och glanstal 98. Dock bara fronten, övriga delar har mattare lack.

Redigerat av guldfisk, 22 March 2007 - 17:20.

Postad 22 March 2007 - 18:31

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0
Här har har ni min arctic, den gick på strax över 10 lax på poshliving i stockholm, den har ett hål för sladdar i den övre av lådorna. Jag e grymt nöjd med en den enda nackdelen är att den väger typ 80-100 kilo den e svin tung, inget man vill flytta runt varje dag precis. 180l*65h*55b

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered33598, 22 March 2007 - 18:33.

Postad 22 March 2007 - 23:10

MyCity
  • MyCity
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Kollar själv efter ny TV-bänk. Nu när nästa tv blir vägghängd så behöver man inte nåt stort.
Det bästa är om man fick designa ett eget och att en snäll finsnickare löser ens problem. Annars är Bestå-serien från Ikea prisvärd.

Postad 03 May 2007 - 22:58

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0
Man kan inte hänga Arctic (den som kostar ca 8K) på väggen va? Med tanke på att den som "THE MACHINE" har på minhembio väger 80-100 kg borde ju den andra ligga på runt 40-60 typ?

För mig är det tre val som gäller, eftersom jag vill hänga upp min tv-bänk.

1. IKEA egenbyggd
2. Den här snyggingen: http://www.livingroo...tID=2&prodID=14
3. Kanske Svenska hems "Malibu" - OM den går att hänga upp på väggen.

Måste säga att den på livingrooms.se är galet billigt, även om den är lite mindre så är den ju fortfarande grymt snygg. Men så är det ju allt det med hål och ventilation och sånt som gäller också....

Postad 04 May 2007 - 09:51

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Man kan inte hänga Arctic (den som kostar ca 8K) på väggen va? Med tanke på att den som "THE MACHINE" har på minhembio väger 80-100 kg borde ju den andra ligga på runt 40-60 typ?

1. IKEA egenbyggd

Måste säga att den på livingrooms.se är galet billigt, även om den är lite mindre så är den ju fortfarande grymt snygg. Men så är det ju allt det med hål och ventilation och sånt som gäller också....

<{POST_SNAPBACK}>

108kg på den 'mindre' enligt pdfen nedan:
http://voicefurnitur...-collection.pdf

Så den är nog i tyngsta laget för att hänga upp på väggen :wub:

Postad 04 May 2007 - 17:06

Anthon. A.
  • Anthon. A.
  • Forumräv

• 771 inlägg
  • 0
Blankvit låg TV-bänk... IKEA's Faktum fläktskåp skulle passa perfekt :wub:

Postad 04 May 2007 - 18:06

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Blankvit låg TV-bänk... IKEA's Faktum fläktskåp skulle passa perfekt  :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja först tänkte jag använda såna istället för dom på 92 cm. Men det finns inga såna gångjärn för den metoden, inte såna som öppnas nedåt/uppåt iaf.

Postad 04 May 2007 - 18:30

Anthon. A.
  • Anthon. A.
  • Forumräv

• 771 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja först tänkte jag använda såna istället för dom på 92 cm. Men det finns inga såna gångjärn för den metoden, inte såna som öppnas nedåt/uppåt iaf.

<{POST_SNAPBACK}>

Men går det inte switcha gångjärn då?

Postad 04 May 2007 - 19:13

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Men går det inte switcha gångjärn då?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror väl att det borde gå men de ska ju passa storleken och så också. Tjejen på IKEA sa nåt om att man kan fixa det på Retur och Återköps-sektionen.

Jag hade lite bråttom, ska nog dit snart igen och plocka skiten på riktigt denna gång :D

Postad 04 May 2007 - 21:43

Unregistered630a3502
  • Unregistered630a3502
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

1. IKEA egenbyggd

<{POST_SNAPBACK}>

Living rooms bänk som är på bilden är det två bänkar efter varandra?
Verkar lite billig, blir det 2 X 2.395,00 Någon som vet?
Mvh Wicked..

Postad 04 May 2007 - 23:20

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

1. IKEA egenbyggd

<{POST_SNAPBACK}>

Living rooms bänk som är på bilden är det två bänkar efter varandra?
Verkar lite billig, blir det 2 X 2.395,00 Någon som vet?
Mvh Wicked..

<{POST_SNAPBACK}>

Hm, faktiskt en bra fråga. Jag skulle dock tro att det är båda. Även om det är jättebilligt.

Postad 08 May 2007 - 12:06

lobby
  • lobby
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Enligt PDF-ritningen på deras sida så är skåpet ca 1meter brett, vilket med andra ord betyder att det uppenbarligen måste vara 2 skåp på bilden.

Postad 08 May 2007 - 12:29

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Enligt PDF-ritningen på deras sida så är skåpet ca 1meter brett, vilket med andra ord betyder att det uppenbarligen måste vara 2 skåp på bilden.

<{POST_SNAPBACK}>

Det vill säga 2 ganska små skåp ändå.

Jag kan dock tänka mig köpa 2 st av den. 2 Meter skulle tamejfan passa perfekt för min yta....... frågan är bara om den går att hängas upp.

EDIT: ..små.. men DJUPA! Är ju fan 53 cm djup på dem... 19 KG går att hänga upp men liksom en halvmeter utstickandes från väggen känns lite väl för mkt.

Redigerat av shuriken, 08 May 2007 - 12:36.

Postad 08 May 2007 - 12:43

Peppe77
  • Peppe77
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Kan rekomendera den som kinglolle postade.
Kolla mitt galleri!

Redigerat av Peppe77, 08 May 2007 - 12:44.

Postad 18 May 2007 - 20:19

kryotank
  • kryotank
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Vi har den här bänken från Bitc möbler. Trend heter den och kostar runt 3000:- i vitt. Rymmer all elektronik som vi har och ser riktigt "classy" ut. Vi köpte dock inga dörrar men tycker att det funkar bra ändå.. :)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  TREND.jpg   6.65K   1370 Antal nerladdningar

Redigerat av kryotank, 18 May 2007 - 20:22.

Postad 21 May 2007 - 12:27

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

Em har en som heter Pallino. Den finns inte kvar centralt trots att den är med i senaste katalogen och har därför tagits bort från hemsidan men de flesta EM butiker säljer den fortfarande och köper direkt från grossisten.

Den kostar också 3000, den har vi beställt. Passar vår elektronik perfekt och är lagom stor för oss. Dock har denna ben och är ganska bred

<{POST_SNAPBACK}>

Hej du!

Är lite intresserad av Pallino. På EM här i malmö visste dem inte hur mycket belastning den tål. Hur verkar den, du som har en sån hemma? Tänkte mig en NAD T585 och T754 i mittsektionerna utan glashyllor då :wub: blir en nätt vikt på nära 30 kg.

Redigerat av Unregistered26281, 30 May 2007 - 09:46.

Postad 21 May 2007 - 23:49

tajson
  • tajson
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Är lite intresserad av Pallino. På EM här i malmö visste dem inte hur mycket belastning den tål. Hur verkar den, du som har en sån hemma? Tänkte mig en NAD T585 och T754 i mittsektionerna när utan glashyllor då :blink: blir en nätt vikt på nära 30 kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Det sitter ett ben centrerat i mitten utav bänken så det ska inte vara några problem.

Postad 26 May 2007 - 18:43

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Är den dyr? Du kommer nog inte att hitta något som är mycket billigare. Kanske ett hopplock på IKEA då. Vill inte vara dumdryg eller så men det är bland de billigaste som jag sett i den storleken.

Den här är rätt snygg Bestå på IKEA finns i vitt och om man tar bara 1-2 sektioner utan ben så blir det väldigt billigt. Postad bild

<{POST_SNAPBACK}>

Den röde ovanför. . vilken serie är det och vad skulle den konfigurationen kosta?

Postad 29 May 2007 - 09:35

kinglolle
  • kinglolle
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Pallino tror inte jag heller är några problem med sådana vikter som elektroniken har.

När det gäller den röda hyllan tror jag att den kan höra till serien Bestå, finns med lite olika luckor bland annat högblankvit och högblank röd. Kolla själv via ikea katalogen/hemsidan. Rätt snygg i verkligheten faktiskt

/Lorant

Postad 30 May 2007 - 10:27

DrunkenMaster
  • DrunkenMaster
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Den röde ovanför. . vilken serie är det och vad skulle den konfigurationen kosta?

Det ser ut som två st Bestå Hylla/överhylla 120x38x40cm i bok (2x450:-) samt fyra st Bestå Tofta dörrar 60X38cm (4x250:-). 1900:-

Mvh/ J

Postad 30 May 2007 - 15:36

snovvebovve
  • snovvebovve
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hur tror ni det ser ut om man ställer två stycke Bestå ovanpå varandra? Tänkte att du får man plats med förstärkare och dvd nere och centern uppe. Å sen köra en plasma stående på toppen...

Kanske blir klumpigt?

Hittade inte på några dörrar på ikeas hemsida....

Postad 03 June 2007 - 14:13

DrunkenMaster
  • DrunkenMaster
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Bokhyllor & förvaring/Bokhyllor/BESTÅ/Dörrar & lådor
D.v.s. här

Mvh/ J

Postad 04 June 2007 - 21:05

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

• 1322 inlägg
  • 0

Bokhyllor & förvaring/Bokhyllor/BESTÅ/Dörrar & lådor
D.v.s. här

Mvh/ J

<{POST_SNAPBACK}>

Då verkar det osm jag hade turen att surfa in hos IKEA i dag då de har premiär för en ny sämre sida.

Men kanske Bestå dyker upp någon gång i framtiden, liksom Bonde m.fl. som saknas.

Söker man på Bestå får man en del träffar... Sökresultat

Postad 05 June 2007 - 14:58

snovvebovve
  • snovvebovve
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Då verkar det osm jag hade turen att surfa in hos IKEA i dag då de har premiär för en ny sämre sida.

Men kanske Bestå dyker upp någon gång i framtiden, liksom Bonde m.fl. som saknas.

Söker man på Bestå får man en del träffar... Sökresultat

<{POST_SNAPBACK}>

aha, nu hittade jag på dörrarna... kom på en grej, finns det nån lösning för att öppna dem uppåt-innåt, typ som en garageport? då blir de ju ur vägen när man vill använda fjärren mycket...

Postad 13 June 2007 - 09:07

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
Som många andra här tycker jag att Artacoustics Linax AV skåp ser riktigt trevligt ut. Tydligen har livingroom.se sitt showroom här i stan så det får bli en tur dit när de fått in den nya modellen. Vilket var väldigt snart enligt säljaren.

Actic från Voice är annars en favorit som finns i 240 cm bred vilket skulle passa mig perfekt. Men en sån väger som bekant typ 160 kg och är inte helt lätt att flytta in i en lägenhet. Köpa 2x120cm och sen lägga en 240 bred skiva ovanpå är ju ett alternativ men 16-17 tkr känns också lite dyrt när man vill lägga pengar på annat.

Att det ska vara så svårt att tillverka en riktigt snygg clean vit möbel där man får in elektroniken + dvd-skivor som är tillräckligt bred för att jag ska kunna sätta front- och centerhögtalare på den... ;)

Postad 13 June 2007 - 11:20

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
nybörjar micke>> Sade de på något på Living Rooms om vilka skillnaderna på de nya Linax AV Duo-skåpen skulle vara jämfört med den nuvarande modellen...?

Är det någon här som har någon erfarenhet av Artcoustics "Media wall"-plattor...?

Postad 13 June 2007 - 13:07

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Kika i mitt galleri så kan du få ett smakprov på hur det blir med om man bygger lite med bestå-delarna för att få ihop en tv-bänk. Min bänk består av två st hylla/överhylla a 120cm breda. 2 uppsättningar fötter & två skåpsluckor utan några handtag. Blev väldigt stilrent och cleant. Ser hundra gånger bättre ut i verkligheten.

Postad 13 June 2007 - 14:48

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0

nybörjar micke>> Sade de på något på Living Rooms om vilka skillnaderna på de nya Linax AV Duo-skåpen skulle vara jämfört med den nuvarande modellen...?

Är det någon här som har någon erfarenhet av Artcoustics "Media wall"-plattor...?

<{POST_SNAPBACK}>

Har bara kommuniserat med säljaren via mail då han var upptagen utomlands men jag ställde samma fråga som du och väntar på svar. Däremot verkar den pdf-filen som kan laddas ner från acoustics hemsida visa den nya "Duon".

Kika i mitt galleri så kan du få ett smakprov på hur det blir med om man bygger lite med bestå-delarna för att få ihop en tv-bänk. Min bänk består av två st hylla/överhylla a 120cm breda. 2 uppsättningar fötter & två skåpsluckor utan några handtag. Blev väldigt stilrent och cleant. Ser hundra gånger bättre ut i verkligheten.

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ju ganska trevligt ut! Ska absolut kolla upp det nästa gång jag besöker IKEA.

Redigerat av nybörjar micke, 13 June 2007 - 14:54.

Postad 13 June 2007 - 22:02

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ju ganska trevligt ut! Ska absolut kolla upp det nästa gång jag besöker IKEA.

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar tackar. Kommentera gärna i galleriet och lämna betyg ;)

Postad 13 June 2007 - 22:13

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0
Jag har bestämt mig för Artcoustic som finns på livingrooms.se - den har massa hål där bak och om man vill så kan man placera en bänkskiva på den senare om man känner för det. Jag ska ej hänga upp den på väggen heller kommer nog bli snyggt och lågt.

Ett problem bara. Vart i Göteborg kan jag "uppleva" den? Vet inte ens hur man köper den nu. Har kontaktat företaget men inte fått svar än.

Om någon sett den i butik i Gbg.. lemme know!

Mvh

Postad 13 June 2007 - 22:49

Unregistered209a0405
  • Unregistered209a0405
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Att det ska vara så svårt att tillverka en riktigt snygg clean vit möbel där man får in elektroniken + dvd-skivor som är tillräckligt bred för att jag ska kunna sätta front- och centerhögtalare på den... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Precis min åsikt just nu, letar förtvivlat efter enkla, snygga, vita A/V-möbler och Artcoustics Linax är det enda som riktigt tilltalat mig.

Dock är den väl endast 100 cm bred? Eftersom jag vill ha ca 300 cm blir det dels dyrt, dels får jag två skarvar mellan skåpen.

Att bygga ihop själv från IKEA:s kökssortiment ger inte riktigt den kvalitetskänslan jag vill ha iaf :o

Är det någon som råkar veta om det finns återförsäljare för dessa skåp i södra Sverige, typ Malmö?

Postad 14 June 2007 - 09:58

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
nybörjar micke>> Kan du dra ett PM till mig när du fått svar från Living Rooms...? Skulle bli väldigt tacksam i så fall...:wub:

shuriken>> Jag bor också i Göteborg, och undrar precis som dig om det går att få tag på Linax-skåpen här i området...Skulle du vilja meddela mig när du fått svar...? Tack på förhand!

Måste säga att Linax-skåpen tillsammans med deras Media wall ser riktigt läckert ihop, och det löser ju problemet att man slipper borra hål i väggen; suveränt!
Frågan är bara vad varje platta kostar, och hur många plattor man behöver för att göra en snygg installation...?
Det vattnas i alla fall i munnen när man ser galleribilderna på Artcoustics hemsida ;)

Postad 15 June 2007 - 10:34

Zulan
  • Zulan
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Jag gillar också linax skåpen, men skulle vilja se/köpa den/dom i malmö. Några ideér?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.