Super Mario Galaxy
183 svar till detta Àmne
Postad 02 November 2007 - 21:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlÀgg
RecensionerEtt par citat: Super Mario Galaxy should be free of any such contention. It is an exceptional game by any standard, Mario or otherwise. It doesn't invent new kinds of gameplay, but it represents something that is perhaps equally important: A rethinking of how 3D platformers should work. The decade since the N64's debut has seen the genre struggle (and generally fail) to move beyond simply piling needlessly complex controls and obsessive-compulsive item collection on Mario 64's foundation. Galaxy strips away those encumbrances, revisits the essential concepts that made its esteemed predecessor so enjoyable, and then expands on them in new and intriguing ways.
In short, Galaxy is one of the most impressive, engrossing games in recent memory -- and quite the contrast to the rest of this year's triple-A gaming crop, which tends toward the dark, the M-rated, and the first-person perspective. Gaming may be growing up (per se), but gamers will always appreciate beautifully polished gameplay and inventive design...even if it's sugarcoated with squeaky baby stars and a goofy cartoon of a hero. Galaxy proves that Mario matters just as much today as he did 25 years ago, and that makes him one of a kind in this medium. But don't play Galaxy simply because Mario is the timeless godfather of gaming. No, play Galaxy because it's fantastic.
Mario reaches for the stars in his new intergalactic adventure, Super Mario Galaxy. Strap on your space boots and come along for the ride as Gamerhelp Editor Patrick Shaw tours the cosmos and explains why Galaxy is the best Mario game since the timeless classic, Mario 64!!!
Mario Galaxy recenserat i Famitsu:
Mario Galaxy 109910 PLAYTIME: As long as you damn well want * Keeps up the feeling of "I wanna see what's in the next level!" * Gladually builds up things available in game, keeping a good difficulty balance and level design. * Gravity change gimmicks and special actions improve boss fights. * Wiimote controls work almost too well * Tempo is abnormally good * Just being able to point and gather star pieces in exhilerating. * Game everyone can enjoy.
Spelet Àr ute nu i Japan, slÀpps snart i USA och nÄgra dagar senare (16:e) hos oss.
Redigerat av Zoiler, 15 November 2007 - 16:04.
Postad 02 November 2007 - 23:01
matte76
-
matte76
-
ForumrÀv
-
-
929 inlÀgg
Jag har nu förbokat spelet, 429 kr pÄ CD-WOW. 2 veckor kvar till release!
Postad 03 November 2007 - 08:58
Andi_One
-
Andi_One
-
MĂ€stare
-
-
3008 inlÀgg
Riktigt bra pris!
Men ja vÄgar inte förhandsboka pÄ CD-WOW, ja vÄgar fan inte förhandsboka spelet alls.
Ja kommer att köpa de pÄ release`dagen istÀllet för att vara 100 pÄ att fÄ ett ex
Postad 03 November 2007 - 17:49
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlÀgg
Bokade igĂ„r pĂ„ gameshop. De har varit duktiga pĂ„ att hantera mina bokningar tidigare sĂ„ jag kör pĂ„ dem. Ăr ruskigt peppad pĂ„ mario!
Postad 05 November 2007 - 08:55
Unregisteredbd4cda37
-
Unregisteredbd4cda37
-
LĂ€rjunge
-
-
383 inlÀgg
Jag bokade mitt ex pÄ Webhallen. Hoppas pÄ bÀttre tur med leveransen Àn med MP3.
Postad 08 November 2007 - 12:24
Kollba
-
Kollba
-
ForumrÀv
-
-
797 inlÀgg
Fick 9.8 pÄ Gametrailers http://www.gametrail...ayer/27584.htmlSkall inhandlas
Postad 08 November 2007 - 12:56
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Ăber-Guru
-
-
24891 inlÀgg
Om ni vill ha spelet detta Äret sÄ bestÀll inte pÄ CDWOW. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som slÀpptes förra veckan.
EDIT: haha CDWOW Àr ett skÀmt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu.
UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vÀnta i veckor pÄ att fÄ det.
Redigerat av Unregistereddc471864, 09 November 2007 - 10:22.
Postad 09 November 2007 - 10:10
moparman
-
moparman
-
Ăber-Guru
-
-
11727 inlÀgg
10/10 gamereactor
Det hÀr blir en fin julklapp till flickvÀnnen heh
Postad 09 November 2007 - 10:18
matte76
-
matte76
-
ForumrÀv
-
-
929 inlÀgg
5/5 Gamespy, 9,5 av 10 Gamespot
Fan va sugen man blir pÄ att lira det nu
Postad 10 November 2007 - 08:07
matte76
-
matte76
-
ForumrÀv
-
-
929 inlÀgg
Om ni vill ha spelet detta Äret sÄ bestÀll inte pÄ CDWOW. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som slÀpptes förra veckan.
EDIT: haha CDWOW Àr ett skÀmt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu. UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vÀnta i veckor pÄ att fÄ det.
Jag mailade CDWOW och frÄgade angÄende Super Mario Galaxy. Nedan min frÄga, följd av svaret frÄn CDWOW. Hoppas han som svarade har rÀtt... Min frÄga: Hello! I ordered Super Mario Galaxy for the Nintendo Wii on www.cd-wow.se a couple of days ago. ItŽs released the 16th of november. I wonder if I will receive my copy from you on this day, or do I have to wait? If so, how long? If the wait is too long I want to cancel the order.Svaret: Hello, Thank you for contacting us. As per our records your order for " Nintendo Wii - Super Mario Galaxy" is a pre-release. The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all of our customers in Sweden to allow up to 8 working days for an order to be delivered from the date of dispatch. If you have any further questions then please do not hesitate to get back to us. Kind Regards, Simon, CD WOW! Customer Services, www.cd-wow.com
Redigerat av matte76, 10 November 2007 - 08:09.
Postad 10 November 2007 - 13:39
Official_P
-
Official_P
-
LĂ€rjunge
-
-
323 inlÀgg
Detta spel har alla vÀrldens möjligheter att ta över tronen som vÀrldens bÀsta plattformspel frÄn Super Mario World samt Super Mario 64. Det var lÀnge sedan jag var sÄ uppspelt inför en release. Att Àn en gÄng fÄ samla ihop de 120 stjÀrnorna i alla fantasifulla miljöer fÄr en att skÀlva
Postad 10 November 2007 - 15:39
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Ăber-Guru
-
-
24891 inlÀgg
EDIT: haha CDWOW Àr ett skÀmt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu. UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vÀnta i veckor pÄ att fÄ det.
Jag mailade CDWOW och frÄgade angÄende Super Mario Galaxy. Nedan min frÄga, följd av svaret frÄn CDWOW. Hoppas han som svarade har rÀtt...
Min frÄga: Hello! I ordered Super Mario Galaxy for the Nintendo Wii on www.cd-wow.se a couple of days ago. ItŽs released the 16th of november. I wonder if I will receive my copy from you on this day, or do I have to wait? If so, how long? If the wait is too long I want to cancel the order.
Svaret: Hello, Thank you for contacting us. As per our records your order for " Nintendo Wii - Super Mario Galaxy" is a pre-release. The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all of our customers in Sweden to allow up to 8 working days for an order to be delivered from the date of dispatch. If you have any further questions then please do not hesitate to get back to us. Kind Regards, Simon, CD WOW! Customer Services, www.cd-wow.com
Som sagt. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som jag bokade förra mÄnaden. Hoppas du har bÀttre lycka Àn mig. Jag kommer aldrig mer köpa ngt av dem iaf. Inte kosntigt de Àr billiga. Servicen Àr vÀrdelös.
Postad 10 November 2007 - 19:18
basselito
-
basselito
-
Beroende
-
-
1302 inlÀgg
BestÀllde More Brain Training frÄn dom en veckan innan de slÀpptes. Jag fick konstant mail om att det tyvÀrr blivit försenat samt fick en ny preliminÀr sÀnd datum. Efter en och en halv mÄnad efter release sket jag i ordern och bestÀllde det frÄn Gameshop. Fick spelet dagen efter. Super Mario Galaxy har jag bestÀllt frÄn Gameshop. Dom skickar snabbt. Fick mitt Metroid Prime Corruption en dag innan release. AngÄende Galaxy. Det som jag blivit imponerad över nÀr jag sett video review Àr hur varierande spelet Àr. Helt otroligt. Kan knappt vÀnta.
Postad 10 November 2007 - 20:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlÀgg
AngÄende Galaxy. Det som jag blivit imponerad över nÀr jag sett video review Àr hur varierande spelet Àr. Helt otroligt. Kan knappt vÀnta.
Har du kollat? Varför? Du vet ju redan att du vill ha det Jag slutade kolla pÄ media för lÀnge sedan. SÄ blir det Ànnu roligare att spela
Postad 10 November 2007 - 20:40
Official_P
-
Official_P
-
LĂ€rjunge
-
-
323 inlÀgg
Ăr helt pĂ„ Zoilers sida. Tittar inte ens pĂ„ skĂ€rmdumpar. Vill att spelet helt och hĂ„llet skall kĂ€nns nytt nĂ€r man fĂ„r det.
Postad 10 November 2007 - 21:37
rayko
-
rayko
-
MĂ€stare
-
-
3653 inlÀgg
yupp, har försökt undvika allt som har med super mario galaxy att göra (filmer och bilder), men det har varit svÄrt tyvÀrr  .
Postad 11 November 2007 - 19:08
matte76
-
matte76
-
ForumrÀv
-
-
929 inlÀgg
Avbokade min order frÄn CDWOW. Tar inte risken att inte fÄ spelet pÄ releasedagen. Ska fan spela det nÀsta helg!!
Postad 11 November 2007 - 19:57
adude
-
adude
-
ForumrÀv
-
-
654 inlÀgg
Ska fan spela det nÀsta helg!!
aa d Àr du inte ensam om d kan ja lova =D.. usch nu börjar man riktigt lÀngta tills pÄ fredag.. NÀstan sÄ man vill gÄ Ä lÀgga sig extra tidigt bara för tiden ska gÄ fort =)
Postad 11 November 2007 - 21:26
rayko
-
rayko
-
MĂ€stare
-
-
3653 inlÀgg
mysigare o spela pÄ julafton
Postad 11 November 2007 - 21:47
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlÀgg
mysigare o spela pÄ julafton 
NÀÀÀ!? Julafton? Det Àr en helig dag dÄ man inte fÄr spela tycker jag. I mellandagarna dock, sÄ ska man hÄrdköra o gÀrna varva de spel man fÄtt i julklapp! Okej.. jag har aldrig fÄtt ett spel i julklapp förr tror jag (förutom might and magic IX, som jag lÄnade ut direkt o inte har spelat till denna dag faktiskt), men ÀndÄ... On topic igen: litar stenhÄrt pÄ Gameshop! Jag har ocksÄ slutat se pÄ screenshots o videos, vill inte ens lÀsa recensioner lÀngre... jag vet att det kommer att bli bra sÄ varför ska jag?
Postad 14 November 2007 - 15:23
Son_of_Sun
-
Son_of_Sun
-
Wannabe
-
-
31 inlÀgg
Fick mitt spel idag  (FrÄn GameShop)
Har bara spelat lite och fĂ„tt ihop tvĂ„ stjĂ€rnor, men mer kommer det bli! Ăr lite snurrigt frĂ„n början Ă€ndĂ„...
Redigerat av Son_of_Sun, 14 November 2007 - 15:29.
Postad 14 November 2007 - 15:36
Andi_One
-
Andi_One
-
MĂ€stare
-
-
3008 inlÀgg
Nej jag Àr inte alls avis
Men men ska bli grymt kul, Àr ju endÄ ingen fotboll i helgen.
SÄ ja har hela helgen bokad för spelande nu
Postad 14 November 2007 - 16:37
adude
-
adude
-
ForumrÀv
-
-
654 inlÀgg
inte mÄnga timmar kvar nu =))).. gud va kul d ska bli =P
Postad 14 November 2007 - 17:08
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlÀgg
Har bokat det pÄ Webhallen men det verkar inte vara skickat, kÀnns som man kommer fÄ ta fram fula metoder om man vill spela det i helgen.
Postad 15 November 2007 - 08:10
Andi_One
-
Andi_One
-
MĂ€stare
-
-
3008 inlÀgg
RÀcker vÀl att de skickar det idag?
lr bor du i Norrland?
Postad 15 November 2007 - 08:57
Unregisteredbd4cda37
-
Unregisteredbd4cda37
-
LĂ€rjunge
-
-
383 inlÀgg
RÀcker vÀl att de skickar det idag? lr bor du i Norrland?
Posten kan man inte lita pĂ„ nuförtiden för sĂ„dana hĂ€r viktiga grejer.  Tycker det Ă€r mer regel Ă€n undantag att vykort och grejer kommer fram dagen efter inom Sverige ens till/frĂ„n storstĂ€derna. Har ocksĂ„ bestĂ€llt frĂ„n Webhallen och hoppas pĂ„ leveransbekrĂ€ftelse snart, har inte hört nĂ„got om att dom inte ska kunna leverera till release vilket dom fick problem med nĂ€r Prime 3 slĂ€pptes. Ăr borta i helgen sĂ„ kommer Ă€ndĂ„ inte kunna spela, men kĂ€nns bĂ€ttre att ha spelet vĂ€ntandes hemma Ă€n i en postsĂ€ck pĂ„ okĂ€nd ort...
Redigerat av Unregisteredbd4cda37, 15 November 2007 - 08:58.
Postad 15 November 2007 - 09:05
rayko
-
rayko
-
MĂ€stare
-
-
3653 inlÀgg
nÀe, posten kan man verkligen inte lita pÄ idag dÄ jag varje dag fÄr nÄgon annans brev och tvÀrtom.....suck!
Postad 15 November 2007 - 09:12
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlÀgg
Jag Àlskar den fete lille rörmokaren!!
Kom hem sent igÄr, men dÄ lÄg spelet inannför dörren och vÀntade. Jag tjoade till lite för mig sjÀlv och skyndade mig med att mata in det i Wiit. Har inte hunnit lira sÄ mycket Àn (tvÄ stjÀrnor), men herrejösses vad underhÄllande det hÀr spelet Àr! Variationen Àr otrolig och tempot högt! Att det Àr fÀrgglatt och charmigt behöver nog inte nÀmnas...
Postad 15 November 2007 - 09:18
Andi_One
-
Andi_One
-
MĂ€stare
-
-
3008 inlÀgg
nÀe, posten kan man verkligen inte lita pÄ idag dÄ jag varje dag fÄr nÄgon annans brev och tvÀrtom.....suck!
Fast de lÄter ju snarare som att du fÄr ta ett snack med din brevbÀrare
Postad 15 November 2007 - 15:17
Vaargen77
-
Vaargen77
-
AnvÀndare
-
-
103 inlÀgg
Fick spelet idag jag ocksÄ, svÄrt att lÀgga ifrÄn sig
Postad 15 November 2007 - 16:00
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlÀgg
Varför Àr det ingen omröstning i trÄden förresten?
Postad 15 November 2007 - 16:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlÀgg
Ta det lugnt. Jag ska lÀgga till en
Postad 15 November 2007 - 16:15
dannovarius
-
dannovarius
-
Beroende
-
-
1097 inlÀgg
Najs! Nu kommer min femma som ett brev pÄ posten!
Edit: Synd bara att jag ska sjunga med kören ikvÀll efter jobbet, ja kÀnner sÄ mycket för att dra hem och umgÄs med Mario hela kvÀllen!
Redigerat av dannovarius, 15 November 2007 - 16:16.
Postad 15 November 2007 - 16:20
Unregistered1079
-
Unregistered1079
-
LĂ€rjunge
-
-
255 inlÀgg
MÄste sÀga att spelet tyvÀrr Àr lite för lÀtt. Men samtidigt Àr det jÀkligt kul, riktigt svÄrt att lÀgga ifrÄn sig. Det blir nÀstan hela tiden "bra en stjÀrna till..."
Postad 15 November 2007 - 16:51
Unregisteredbd4cda37
-
Unregisteredbd4cda37
-
LĂ€rjunge
-
-
383 inlÀgg
Kan passa pÄ redan innan eventuella spoilers börjar droppa in att artigt uppmana till anvÀndande av spoiler-taggen. Kul för er som fÄtt spelet redan innan release, verkligen, inte ett dugg avis.
Webhallen har nu skickat mitt exemplar i alla fall sÄ förhoppningsvis ligger det pÄ lokala postkontoret i morgon eftermiddag!
Postad 15 November 2007 - 18:47
rayko
-
rayko
-
MĂ€stare
-
-
3653 inlÀgg
jag ska mysa pÄ julaftons natten med detta spel...........mys pys tomten frys.
Postad 15 November 2007 - 19:11
adude
-
adude
-
ForumrÀv
-
-
654 inlÀgg
jag ska mysa pÄ julaftons natten med detta spel...........mys pys tomten frys.
Det lÄter helt underbart faktiskt =).sÄ himla skön stÀmning me julstjÀrnor, julgran, go mat & röd vita fÀrger.. De e nÀstan sÄ man skulle vilja vÀnta till dess.. men icke, de lÀr inte gÄ & ja lÀr ju inte försöka Ä hÄlla emot viljan =)
Postad 15 November 2007 - 22:04
Johan78
-
Johan78
-
Beroende
-
-
1419 inlÀgg
Fick mitt SMG idag, hur skoj som helst. Ray surfing roxx!
Postad 15 November 2007 - 23:29
rayko
-
rayko
-
MĂ€stare
-
-
3653 inlÀgg
Fick mitt SMG idag, hur skoj som helst. Ray surfing roxx! 
JAG?!? SURFA?!? nejtack.
Postad 16 November 2007 - 08:20
Andi_One
-
Andi_One
-
MĂ€stare
-
-
3008 inlÀgg
Som sagt.. Spoiler taggar Àr ju att rekommendera..
Postad 16 November 2007 - 08:50
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlÀgg
GÄr det inte Àndra kameravinkel i spelet, man kan ju bara trycka pÄ styrkorset, verkar alltsÄ inte gÄ att rotera kameran som man vill. Det kan ju bli rÀtt jobbigt ibland nÀr Mario Àr upp och ner och kameran blir fokuserad Ät fel hÄll.
Postad 16 November 2007 - 12:14
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlÀgg
GÄr det inte Àndra kameravinkel i spelet, man kan ju bara trycka pÄ styrkorset, verkar alltsÄ inte gÄ att rotera kameran som man vill. Det kan ju bli rÀtt jobbigt ibland nÀr Mario Àr upp och ner och kameran blir fokuserad Ät fel hÄll.
Ibland gÄr det inte att Àndra kameran, dock tycker jag att kameran Àr grymt bra utan att man rör den, men du kan fÄ förstapersonsperspektiv genom att trycka uppÄt pÄ styrkorset och som sagt sÄ kan du vrida den, men ibland gÄr det inte, med höger och vÀnster pÄ styrkorset.
Postad 16 November 2007 - 14:08
yonaz333
-
yonaz333
-
Amatör
-
-
83 inlÀgg
MÄste sÀga att spelet tyvÀrr Àr lite för lÀtt. Men samtidigt Àr det jÀkligt kul, riktigt svÄrt att lÀgga ifrÄn sig. Det blir nÀstan hela tiden "bra en stjÀrna till..."
Det blir betydligt svÄrare lÀngre in i spelet, jag lovar 5/5 btw
Postad 16 November 2007 - 15:35
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlÀgg
Har ni mött Bouldergheist...
Postad 16 November 2007 - 15:43
basselito
-
basselito
-
Beroende
-
-
1302 inlÀgg
Satt och lira ett par timmar igÄr och det kÀnns skönt att Nintendo verkligen har levererat ett Mario spel som sÀtter sig högst upp pÄ tronen av dom alla.
Sen det med kameran. Det finns en "reset camera" knapp som kan hjÀlpa ibland ifall det blir lite struligt.
Postad 16 November 2007 - 16:43
Unregistered4352927d
-
Unregistered4352927d
-
LĂ€rjunge
-
-
442 inlÀgg
Har lirat ett par timmar nu och mĂ„ste bara sĂ€ga en sak: SJUKT KUL! Ăntligen!!
Dock mÄste jag ocksÄ invÀnda lite mot den buggiga kameran men men...
Postad 16 November 2007 - 22:34
SweMart
-
SweMart
-
LĂ€rjunge
-
-
428 inlÀgg
Fattar inte grejen med detta spel, men Ä andra sidan gillar jag inte Mario 64 heller. Tycker detta Àr lÄngt ifrÄn det Super Mario Bros jag spelade som 9-10 Äring. Nej. nu lÀgger jag ner projekt Wii.
KÀnner mig vÀldigt gammal nÀr jag skriver detta men detta kÀnns som ett barnspel.
Zelda och Wii Sports, det Àr typ det enda som jag gÄtt igÄng pÄ. Wii Fit kommer vÀl att köpas in som ren kuriosa.
(Har testat dom flesta spelen som har slÀppts "via diverse kÀllor", kom inte och dra med MP3 tack)
Edit: TÀnkte bara tillÀgga att sambon pÄ 29 Är som Àven hon vÀxt upp med Nintendo bara skakade pÄ huvudet. Varför allt babbel och "A" tryckande. KÀnns vÀldigt corny och Pokemon var hennes kommentar.
Redigerat av SweMart, 16 November 2007 - 22:43.
Postad 17 November 2007 - 02:07
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlÀgg
KĂ€nns det som ett barnspel? Jag skulle nog inte klassifisera postarna hĂ€r inne som barn, Ă€n mindre den samlade kritikerkĂ„ren som höjer det till skyarna. Vad Ă€r ett barnspel idag? Rayman? Sannerligen kan det spelas av barn, men uppenbarligen kan man Ă€ven gilla det som vuxen. Wii Sports? SĂ„ simpelt att ett barn kan klara av det, Ă€ndĂ„ spelas det av 80 Ă„ringar. Ăr ett spel ett barnspel sĂ„ fort det Ă€r tecknat och inte innehĂ„ller vapen? Knappast. Ăr Mario Galaxy ett barnspel? Inte en chans. För komplicerat för ett barn och för enkelt att avnjuta för en vuxen. HĂ€r har du ett Ă€kta barnspel. Det kryllar av dem pĂ„ DS Kan det snarare vara sĂ„ att du faktiskt inte gillar Mariospelen i 3D (Mario 64 ex), men försöker gilla dem för att sĂ„ mĂ„nga andra gör det, ungefĂ€r som du försöker med Wii? NĂ€r du sedan inte gillar det mĂ„ste du ha en "ursĂ€kt/undanflykt" för det kan ju inte vara sĂ„ att din smak Ă€r sĂ„ annorlunda mot andras? Skylla pĂ„ spelet, och inte din egna smak. Just a thought  . SĂ„nt brukar inte fungera med Halo eller andra spel heller. Man gillar det man gillar och skyller gĂ€rna pĂ„ nĂ„got som inte nödvĂ€ndigtvis finns dĂ€r för att rĂ€ttfĂ€rdiga sin smak. Men man vill gilla det och uppleva det alla andra upplever. Varför allt babbel och "A" tryckande. KĂ€nns vĂ€ldigt corny och Pokemon var hennes kommentar.
Pokemon? FÄngar man saker i spelet eller gör hon liknelsen för att de pratar i Pokemon och pratar i Mario? Vad gör man med "A"? Hoppar?
Postad 17 November 2007 - 03:18
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlÀgg
Vad gör man med "A"? Hoppar?
Hoppar och pratar med "saker". FörstÄr inte heller kritiken och jag har spelat spelet.
Postad 17 November 2007 - 05:58
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlÀgg
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|