Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Grand Theft Auto 4

1721 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Omröstning: GTA 4- what say you? (156 medlem(mar) har röstat)

1 Àr sÀmst, 5 Àr bÀst

1. 1 (5 röster [3.21%])

Procent av omröstning: 3.21%

2. 2 (2 röster [1.28%])

Procent av omröstning: 1.28%

3. 3 (15 röster [9.62%])

Procent av omröstning: 9.62%

4. 4 (44 röster [28.21%])

Procent av omröstning: 28.21%

5. 5 (90 röster [57.69%])

Procent av omröstning: 57.69%

Rösta GÀster kan inte rösta

Postad 23 March 2008 - 15:10

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0

Postad bild

Utvecklare: Rockstar North
Utgivare: Rockstar Games
Genre: Action
Utgivningsdatum:2008-04-29

Information:

Grand Theft Auto IV Àr nÀsta kapitel i den prisbelönta Grand Theft Auto-serien frÄn Rockstar Games och spelet kommer till Xbox 360 redan första dagen. Förutom flerspelarlÀge online, för första gÄngen i serien, kan spelarna uppleva flera timmar med ytterligare spelande genom tvÄ nedladdningsbara episoder som finns exklusivt pÄ Xbox LIVE efter att spelet slÀppts.

I Grand Theft Auto IV ligger fokus pÄ berÀttelsen om den östeuropeiske immigranten Niko Bellic. Spelet tar dig tillbaka till Liberty City och det utlovar en biolik historia som berÀttas pÄ Rockstars unika sÀtt, en enorm och detaljerad vÀrld att utforska och ett spelsÀtt som inte liknar nÄgot som setts i serien tidigare.

Story:

Men det visar sig vara allt annat Ă€n lĂ€tt att fly undan sitt öde och Niko dras snabbt in i Liberty Citys undre vĂ€rld tillsammans med sin kusin. Staden Ă€r en dröm för alla med pengar pĂ„ fickan och en mardröm för dem som inte fĂ„r det att gĂ„ runt. För en chans till en bit av kakan gĂ€ller det att tjĂ€na snabba pengar och att inte vara rĂ€dd för att smutsa ner sina hĂ€nder. Till och med den amerikanska drömmen har sitt pris. Är du redo att betala priset?

Multiplayer: (Inte bekrÀftat samt att det bara Àr en del av spelsÀtten som kommer erbjudas som nÀmns hÀr)

* MultiplayerlÀgenas namn: Hangman's Noose, Car Jack City, Bomb da Base, Bomb da Base II, Mafia Work, Team Mafia Work, Deathmatch, Team Deathmatch, Turf War, Cops N Crooks, Race, GTA Race, Deal Breaker, Free Mode
* Femton spellÀgen för multiplayer
* Stöd för upp till sexton spelare
* KaraktÀrerna kan formges, t.ex. kön, hÄr och klÀder
* I spellÀgena Race och GTA Race kan vÀrden stÀlla in vilka fordon som tillÄts och hur mÄnga lopp som körs. PÄ sant GTA-manér kan du attackera motstÄndarna och sno bilar frÄn civilpersoner som har oturen att befinna sig din nÀrhet
* I Deathmatch/Team Deathmatch avgör vÀrden antalet civila, trafikmÀngden, tillgÀngliga vapen och huruvida polisen ska ingripa
* I Cops 'n Crooks kör ena laget som kriminella och det andra som poliser. De förras mÄl Àr att komma undan lagens lÄnga arm medan konstaplarna gör sÄnt konstaplar brukar göra - haffar buset. De senare har tillgÄng till GPS
* Mafia Work/Team Mafia Work handlar om att som hjÀlpreda Ät en maffiaboss utföra hans order innan nÄgon annan hinner före
* Kartan kommer vara likadan i solodelen och vid onlinespelande. Det Àr dock okÀnt om detta gÀller alla speltyper
* Co-op ingÄr i ett singleplayeruppdrag. MÄlet Àr att eskortera och rÀdda en maffiamedlem undan en polisstyrka

Tycker det Ă€r pĂ„ tiden dĂ€r kommer upp en Grand Theft Auto IV-trĂ„d. Är troligtvis Ă„rets största spel till bĂ„de Xbox 360 samt Playstation 3. Personligen har jag köpt mig ett Xbox 360 i förra veckan inför GTA4, dĂ„ jag tycker att GTA-serien Ă€r man bara tvungen att ha. Och nĂ€r dom slutgiltigen inkluderat multiplayer sĂ„ Ă€r det ju sĂ„ pass att man inte vill bli bannad frĂ„n Xbox Live, vilket gör att jag inte kommer modda min 360 i första taget. Risken Ă€r ju stor att Microsoft kommer sitta o banna folk nu nĂ€r Ă„rets största spel kommer och mĂ„nga vill pröva det online.

Kan Ă€ven nĂ€mna att Microsoft ger ut 500 MS-points gratis om man förbestĂ€ller spelet, vilket jag iofs bara sett Game och Webhallen som har. Om ni ska förbestĂ€lla sĂ„ ger Webhallen dig 500 MS-points, Siba ger gratis Tshirt, dock sĂ„ slĂ„r GAME pĂ„ stora trumman och ger en bĂ„da 500 MS-points, Tshirt, ÖlpĂ„se, 12-mĂ„naders Xbox Live samt 2st "game pics". Vilket Ă€r ett sjukt billigt erbjudande, dĂ„ det kostar 579kr pĂ„ GAME och billigaste pĂ„ Prisjakt Ă€r 529kr.

http://www.game.se/a...fo_3289220.html

LĂ€nktips:
http://www.rockstargames.com/IV/ (Mycket trailers, Screenshots och annan information, sista trailern kommer 27:e.)
http://www.rockstarg...;content=boxart (Oerhört cool video dÀr dom mÄlar boxarten pÄ en stor duk.)
http://www.fz.se/spel/?id=3936 (Ett par artiklar, mÄnga Screenshots, bilder och annan information pÄ svenska.)

LÄnat information frÄn:
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23966
http://www.xbox.com/...andtheftautoiv/
http://www.webhallen...od.php?id=61500

Redigerat av Zoiler, 05 May 2008 - 13:06.

Postad 23 March 2008 - 15:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
Fin trÄd. Det börjar ju nÀrma sig nu, sÄ inte mig emot att det skapas trÄdar i bÄda forumen istÀllet för i det "gemensamma" forumet.

Postad 23 March 2008 - 15:32

iohan
  • iohan
  • LĂ€rjunge

• 448 inlĂ€gg
  • 0
Är det bara jag som inte vet vad en ölpĂ„se Ă€r? Borde ju fĂ„ en eftersom jag bokat via Game. SjĂ€lv tyckte jag det sĂ„g ut som ett kuvert för interpost.

Postad 23 March 2008 - 15:34

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr vÀl en papperspÄse modell mindre och utan handtag? Syns ju pÄ Games webbshop hur den kommer se ut.

Redigerat av bananplanta, 23 March 2008 - 15:35.

Postad 23 March 2008 - 15:36

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0
Okej... SÄg inte trÄden i det gemensamma utrymmet. Trodde att den sökte igenom hela forumet efter Grand theft auto-trÄdar, men tydligen bara Xbox-omrÄdet.

Kan Àven nÀmna som i köptips-trÄden, att om nÄgon fÄtt mer information om GAME:s deal sÄ Àr det trevligt om ni skriver det.
Om man fÄr bekrÀftat att man fÄr extrasakerna till m.m. Tydligen fick man ju inte orderbekrÀftelse pÄ sin email t.ex.

Tagit steget nu och bestÀllt mig GTA4 frÄn GAME. :)
Vill ju inte riskera att deras "erbjudande" försvinner. Ska maila pÄ tisdag och kolla om det Àr bekrÀftat att man fÄr erbjudandet eller inte.

Redigerat av Really, 23 March 2008 - 15:45.

Postad 23 March 2008 - 15:39

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • ForumrĂ€v

• 531 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr vÀl en sÄndÀr papperspÄse som du kan skrynkla fint runt valfri alkoholflaska sÄ du slipper frysa om handen nÀr du sitter i parken och dricker. :)

Postad 23 March 2008 - 15:43

x-dream
  • x-dream
  • AnvĂ€ndare

• 114 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr vÀl en sÄndÀr papperspÄse som du kan skrynkla fint runt valfri alkoholflaska sÄ du slipper frysa om handen nÀr du sitter i parken och dricker. :)

Har vÀl mer att göra med att det Àr olagligt att dricka pÄ gatan kanske? :blink:

Postad 23 March 2008 - 15:44

iohan
  • iohan
  • LĂ€rjunge

• 448 inlĂ€gg
  • 0

Jaaa, det Àr klart det Àr en sÄdan. Nu fattar jag hela grejen :blink:

Postad 24 March 2008 - 00:35

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • AnvĂ€ndare

• 171 inlĂ€gg
  • 0

Har vÀl mer att göra med att det Àr olagligt att dricka pÄ gatan kanske? :blink:

Precis!
Har ni aldrig sett amerikanska-filmer? ;)!
Föresten, mÄste man betala med kort? finns dÀr inget annat sÀtt?

Postad 24 March 2008 - 01:14

Unregistered801fc485
  • Unregistered801fc485
  • ForumrĂ€v

• 510 inlĂ€gg
  • 0

Haha den va bra! :blink:

Postad 24 March 2008 - 10:45

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0

Frysa om handen? Dricker du Danzka med dom dÀr aluminuimflaskorna eller? :blink:
Sen stÄr det ju Àven att det Àr ölpÄse, sÄ sjÀlvklart kan man inte dricka valfri alkoholflaska(rÀtt mÄste ju vara rÀtt). B)

Har skickat ett mail till GAME nu angÄende deras Grand Theft Auto IV-erbjudande och fÄr vÀl mail tillbaka imorgon nÀr det e jobbedag. ;)

Postad 24 March 2008 - 11:57

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • ForumrĂ€v

• 531 inlĂ€gg
  • 0
Ja, det vore intressant om du kan posta vad de sÀger Really. Jag hade behövt 12 mÄnaders live nu, men om jag fÄr det inkluderat i priset för ett spel kan jag vÀnta en mÄnad.

Postad 24 March 2008 - 13:52

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0

Ja, det vore intressant om du kan posta vad de sÀger Really. Jag hade behövt 12 mÄnaders live nu, men om jag fÄr det inkluderat i priset för ett spel kan jag vÀnta en mÄnad.

Jag bestÀllde mitt GTA 4 igÄr vid 1530.

Mitt email till GAME:
Hejsan.
Jag har lite frÄgor angÄende ert Grand Theft Auto IV "Game Special
Edition" Xbox 360 erbjudande, dÄ det stÄr att det gÀller sÄ lÀnge
lagret rÀcker. Skulle vilja veta om ni kan sÀga att man kommer fÄ
"GAME Special Edition"(alla saker som nÀmns pÄ er sida dvs)? Eller
det Àr inget ni kan garantera? IsÄfall undra jag om det finns risken
att man bara fĂ„r sjĂ€lva spelet och missar alla extra tillbehör? Är
det Àven först till kvarn eller ger ni ut extra tillbehören
slumpmÀssigt?
------
Svaret frÄn GAME:
Hej

Du kommer att fÄ GAME special Editon.

Med vÀnlig hÀlsning
Game.se
Kundservice
------------------

RĂ€tt kort svar enligt mig. :)
Men visst Àr det positivt. Och alla som förbokade före mig borde ju isÄfall ocksÄ fÄ GAME Special Edition.

Postad 24 March 2008 - 14:52

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • LĂ€rjunge

• 372 inlĂ€gg
  • 0
Ja man kan ju undra lite vad de som bestÀmt priset pÄ GAME hade rökt innan de satt priset, puffat lite drake kanske?

De Àr ju inte direkt kÀnda för sina lÄga priser och grymma erbjudanden, men det hÀr var ju ett erbjudandet som man slog till pÄ sÄ fort jag fick reda pÄ det!

Sen en annan sak, alla detaljer om mp i spelet har gett mig bÄde en och tvÄ kissdroppar alltsÄ :)

Redigerat av Unregisterede2b4eaab, 24 March 2008 - 14:53.

Postad 24 March 2008 - 14:58

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0

Jag bestÀllde mitt GTA 4 igÄr vid 1530.

Svaret frÄn GAME:
Hej

Du kommer att fÄ GAME special Editon.

RĂ€tt kort svar enligt mig. :)
Men visst Àr det positivt. Och alla som förbokade före mig borde ju isÄfall ocksÄ fÄ GAME Special Edition.

Tack för infon, bestÀllde en dag innan dig sÄ jag borde ocksÄ fÄ denna Ärets deal.

De Àr ju inte direkt kÀnda för sina lÄga priser och grymma erbjudanden, men det hÀr var ju ett erbjudandet som man slog till pÄ sÄ fort jag fick reda pÄ det!

Kanske just dÀrför? Har inte GAME precis öppnat sin websida efter nÄgra Ärs "under uppbyggnad"?

Redigerat av Lindholm R, 24 March 2008 - 17:35.

Postad 24 March 2008 - 15:00

rayko
  • rayko
  • MĂ€stare

• 3653 inlĂ€gg
  • 0
En liten trevlig hands-on rapport: http://www.n4g.com/N...26936.aspx?CT=1

Bla nÀmns det att det Àr det snyggaste spelet till 360n.

Postad 24 March 2008 - 15:01

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • LĂ€rjunge

• 372 inlĂ€gg
  • 0
O fyfan!

Postad 24 March 2008 - 15:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0

ONE OF the best looking games...

Postad 24 March 2008 - 15:35

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0

En liten trevlig hands-on rapport: http://www.n4g.com/N...26936.aspx?CT=1

Trevlig lÀnk. FÄr man ju hoppas att nÄgon scannar in Xbox World 360 nÀr magasinet kommer, sÄ man kan lÀsa o drömma sig ivÀg.
GTA 4 kommer utan problem vara Ärets fetaste spel och tycker synd om dom som inte skaffar sig ett Xbox 360 eller Playstation 3.

Och priset Àr vÀl som Lindholm R skriver, det Àr vÀl för att locka kunder till deras hemsida. SÄ som Dustin-erbjudandet samt nÀr Harry Potter-boken kom och folk sÄlde den för 99kr pÄ första dagen. :blink:

Det hÀr kan man lÀsa pÄ Xbox World 360s hemsida.

Next Wednesday - that's the 26th March! - is when the new issue of Xbox World 360 hits streets, and this issue we've got a biggie. The biggie, in fact. Seventeen pages of GTA IV, including a full scale, no-holds-barred multiplayer blowout. It's bigger, and better, than you could have possibly imagined... and we've got a taster here.

"We've been waxing lyrical about the pioneering multiplayer modes, but sometimes it's worth reflecting on the sheer brilliance of a good old Deathmatch. After all, we've been getting our kicks fragging one another online for years, so where better to take things to the next level than Liberty City? A neat option is 'Police Presence' - if you whack it on, your grievous misdeeds to fellow players and citizens will result in your heat meter rocketing through the roof. To escape, you'll need to get outside of the grey perimeter on your radar and cower for ten seconds in order for the police to move their attention onto someone else. The game is based on line-of-sight, aided by the fact that locking to cover vanishes you from the radar. Failing that, you can just wade on in - and watch as armies of police, and seven other players tear whatever chunk of the city you choose to play in, to pieces..."

SÄ till torsdag-fredag sÄ borde nÄgon har scannat in magasinet. :) 17sidor av ren porr! ;)

Redigerat av Really, 24 March 2008 - 15:35.

Postad 24 March 2008 - 15:49

Unregistered9ea8bd48
  • Unregistered9ea8bd48
  • Amatör

• 89 inlĂ€gg
  • 0
Jag hade lagt in en förbokning pÄ webhallen.se men avbestÀllde nu nÀr jag sÄg det dÀr erbjudandet pÄ game.se ... tack som fan grabbar för tipset! :)

Postad 24 March 2008 - 16:36

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlĂ€gg
  • 0
Kommer fÄ det
Fick ett kort svar frÄn game
Antagligen vill de locka folk

Postad 24 March 2008 - 17:07

Fajjer
  • Fajjer
  • AnvĂ€ndare

• 155 inlĂ€gg
  • 0
Kan man boka samma erbjudande i deras butiker eller gÀller det bara pÄ deras hemsida?

Postad 24 March 2008 - 17:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 0
Kanske dags att bestÀlla det hÀr snart.

Postad 24 March 2008 - 18:32

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlĂ€gg
  • 0
Att döma av bilderna pÄ level7.nu sÄ ser det inte jÀtteimponerande ut grafiskt mÄste jag sÀga. LÀnkar till bilderna kan man hitta hÀr http://www.level7.nu...pel.php?id=2716

Redigerat av bananplanta, 24 March 2008 - 18:34.

Postad 24 March 2008 - 18:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
Jag tror det Àr en helt annan femma i rörelse. Med det sagt, knappast att det Àr lika snyggt som GeoW.. men det hade varit jÀkligt konstigt med tanke pÄ storleksskillnaden.

Postad 24 March 2008 - 18:48

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • ForumrĂ€v

• 907 inlĂ€gg
  • 0
tycker att det ser helt ok ut faktiskt, ser verkligen framemot detta spel som blir mitt första GTA.

Postad 24 March 2008 - 18:50

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0
HÄller med. PÄ de dÀr bilderna sÄg det verkligen inte bra ut. Klart annan kvalité Àn pÄ tidigare bilder.

Postad 24 March 2008 - 18:54

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlĂ€gg
  • 0
GTA serien har aldrig stÄtt för extremt bra grafik, omöjligt att ha det i ett sÄ stort och öppet spel

Postad 24 March 2008 - 19:22

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0

GTA serien har aldrig stÄtt för extremt bra grafik, omöjligt att ha det i ett sÄ stort och öppet spel

Nej det har GTA visserligen aldrig gjort men det hÀr Àr det överlÀgset sÀmsta bilderna so far... detta Àr antagligen vad vi kan rÀkna med och det Àr ju lÄngt ifrÄn vad man vant sig med i den hÀr generationen men fortfarande kommer detta bli Ärets spel. RÀtt sÀkert.

Postad 24 March 2008 - 19:40

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0
Om nu Xbox World 360 skjuter grafiken i höjd, sĂ„ Ă€r det nog RÄTT lĂ€ckert nĂ€r man faktiskt spelar. Som sagt sĂ„ finns dĂ€r fortfarande inga bilder nĂ€r man spelar.
Dock skuller jag inte pÄstÄ att dessa bilder nedan ser dÄ dÄliga ut. Men visst, jag förvÀntar mig nog inget grafiskt mÀsterverk.
Postad bild
Postad bild
Postad bild

Postad 24 March 2008 - 19:45

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlĂ€gg
  • 0
Det var nog de tre bilderna jag ocksÄ tyckte sÄg bÀst ut bland dem som visades pÄ level7

Postad 24 March 2008 - 19:57

iohan
  • iohan
  • LĂ€rjunge

• 448 inlĂ€gg
  • 0
Det kan ju bli snyggt genom att man anvÀnder rÀtt ljussÀttning, kameravinklar och filmiskt skapar en stÀmning.

Postad 24 March 2008 - 20:05

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0

Det kan ju bli snyggt genom att man anvÀnder rÀtt ljussÀttning, kameravinklar och filmiskt skapar en stÀmning.

- They say it's one of the best looking games on the 360. The lighting is what makes it according to them. They go on to talk about how games like Oblivion are hurt visually because of it'll chug sometimes and how something like Gears is really beautiful but it's very linear. But GTA4 has the size of Oblivion and the beauty of Gears.

SÄ visst har du rÀtt att ljussÀttning gör mycket. :)

Postad 24 March 2008 - 20:44

Unregistered011f221c
  • Unregistered011f221c
  • Rookie

• 8 inlĂ€gg
  • 0
Jag tycker att det ser kanon ut, bara det inte blir för dÄlig framerate och bristande animationer.

Postad 24 March 2008 - 21:06

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlĂ€gg
  • 0
SĂ€gs vara riktigt bra framerate
Iom euphoria blir alla rörelser som i verkligheten
LĂ€ngtar som bara den nu!

Postad 24 March 2008 - 21:55

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlĂ€gg
  • 0
3 dagar kvar till den sista officiella videon innan release :)

Postad 24 March 2008 - 22:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0

NÄja.. :)

Postad 24 March 2008 - 22:22

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • AnvĂ€ndare

• 171 inlĂ€gg
  • 0
Tycker de ser helt okej ut!
SpelkÀnsla 100ggr före grafik ivilket fall som imo.

Postad 24 March 2008 - 22:28

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlĂ€gg
  • 0

NÄja.. :)

Glömde skriva mer som i verkligheten ;)
Skriver pÄ mobilen och det Àr ganska jobbigt
Man missar nÄgra ord hÀr och var ;)

Postad 25 March 2008 - 09:55

jimel
  • jimel
  • MĂ€stare

• 3057 inlĂ€gg
  • 0
Kolla in denna toksnygga elite http://www.complex.c...on-gta-iv-360s/

Postad bild

Redigerat av jimel, 25 March 2008 - 09:56.

Postad 25 March 2008 - 10:12

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlĂ€gg
  • 0
Den var riktigt snygg faktiskt :)

Postad 25 March 2008 - 22:45

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0
GÄr nu att lÀsa detta pÄ GAME.se

----------
GTA IV GAME Special Edition
GAME Special Edition Àr nu fullbokad pÄ Game.se. SjÀlvklart gÄr det fortfarande att boka standard edition. Det finns fortfarande ett fÄtal GAME Special Edition kvar att boka i butik. Du som har bokat GAME Special Edition medans erbjudandet fanns pÄ Game.se Àr garanterad ett exemplar.
----------

Redigerat av Really, 25 March 2008 - 22:46.

Postad 26 March 2008 - 08:33

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlĂ€gg
  • 0
Har fÄtt orderbekrÀftelsen nu

Postad 26 March 2008 - 11:26

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlĂ€gg
  • 0
Ok. sÄ man har ju lÀngtat rÀtt mycket till releasen; men nu kollade jag in GTAIV sidan (tÀnkte skaffa en desktop-bakgrund), snubblade över musikradio stationerna och helt plötsligt sÄ minns man varför GTA Àr sÄ j-a bra. :)

Lyssna bara pÄ Radio Vladivostok eller den republikanska chat-radion. :blink:

Postad 26 March 2008 - 12:40

Fajjer
  • Fajjer
  • AnvĂ€ndare

• 155 inlĂ€gg
  • 0

Ok. sÄ man har ju lÀngtat rÀtt mycket till releasen; men nu kollade jag in GTAIV sidan (tÀnkte skaffa en desktop-bakgrund), snubblade över musikradio stationerna och helt plötsligt sÄ minns man varför GTA Àr sÄ j-a bra. :)

Lyssna bara pÄ Radio Vladivostok eller den republikanska chat-radion. :blink:

HÄller med till tusen, i'm in looove ;)
*LÀngtar sÄ mycket sÄ jag kissar i sÀngen pÄ nÀtterna*

Postad 26 March 2008 - 20:13

Really
  • Really
  • ForumrĂ€v

• 729 inlĂ€gg
  • 0
Kommit ut ett par bilder frÄn multiplayern.
http://www.gtagaming...ents.php?i=1216

Samt sÄ har dÀr lÀckt ut 6st bilder frÄn kartan som medföljer PS3-versionen av spelet.
http://www.gtagaming...ents.php?i=1219

Jag letar för tillfÀllet febrilt efter Xbox World 360 magasinet som borde finnas inscannat nÄgot vart.. Vill lÀsa dom dÀr 17sidorna om GTA4. :)

Postad 27 March 2008 - 12:05

suazio
  • suazio
  • AnvĂ€ndare

• 103 inlĂ€gg
  • 0

Hmm Àr det flera som fÄtt orderberkrÀftelsen? Jag bestÀllde rÀtt tidigt, samma dag eller dagen efter erbjudandet postades i det hÀr forumet. SÄ visst borde jag med ha fÄtt en bekrÀftelse?

Postad 27 March 2008 - 14:42

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • LĂ€rjunge

• 299 inlĂ€gg
  • 0

Hmm Àr det flera som fÄtt orderberkrÀftelsen? Jag bestÀllde rÀtt tidigt, samma dag eller dagen efter erbjudandet postades i det hÀr forumet. SÄ visst borde jag med ha fÄtt en bekrÀftelse?

Jag bokade i tidigt skede med. Inte heller fÄtt nÄgon bekrÀftelse. Men jag tror inte det gör sÄ mycket.
Pengarna Àr reserverade pÄ kontot iaf. SÄ min bestÀllning lÀr de ju ha fÄtt :D

Postad 27 March 2008 - 17:44

C Upp
  • C Upp
  • LĂ€rjunge

• 422 inlĂ€gg
  • 0
Jag fick bekrÀftelsen dagen efter jag bestÀllde. Men nÀr jag bestÀllde Army of Two sÄ fick jag ingen bekrÀftelse, men den dök upp ÀndÄ i brevlÄdan (efter att posten strulat med den i typ en vecka som vanligt).

Postad 27 March 2008 - 17:58

Yocke
  • Yocke
  • ForumrĂ€v

• 690 inlĂ€gg
  • 0
Jag mailade och frÄgade, eftersom inte jag heller fÄtt nÄn orderbekrÀftelse.

Vi har fÄtt din order, vi har haft lite problem med orderbekrÀftelserna. Har skickat en manuellet till dig.

Med vÀnlig hÀlsning
Game.se
Kundservice

2 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 2 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.