Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Robinson 2009

76 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 March 2009 - 09:27

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Igår var premiär på Robinson 2009 (TV4) som de flesta av er känner till redan eftersom TV4 misshandlade reklamen i 3-4 månader nu minst 8-10 ggr på dygn ;)
Va tyckte ni om premiären, deltagarna och programledaren Linda Isacsson?

Redigerat av Lias08, 26 March 2009 - 13:48.

Postad 22 March 2009 - 11:24

pgg
  • pgg
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
Värdelöst, precis som alla år innan dess. Sedan är det ju skitkul att omröstningen tar halva programmet... och man får aldrig reda på vad tusan de äter på alla dessa dagar? Eller vart de får vatten ifrån.. man får ju för tusan inte reda på nånting.

Sedan tycker jag det är så lamt att de hela tiden är noggranna med att inte filma kameramännen.. det får mig att fråga vad mer som kameramännen väljer att inte filma.

Nää, de gör samma misstag som tidigare program.. dvs fokuserar på det sociala samspelet, än på överlevandet.

Postad 22 March 2009 - 14:27

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja det va en ok början på programmet,kul o traska runt i ett träsk i 5 timmar. :P
Dom åt musslor och blev magsjuka kanske inte så oväntat,ja skulle inte palla vara med.
Blir galen om jag inte får mat o äta mig mätt.

Postad 22 March 2009 - 14:37

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
blev bara trött på den nya robinson jag, hälften av deltagarna verkar ju vara helt bakom flötet.
Sen ogillar jag det där örådet, de borde inte få rösta ut folk från tävlingen. Snarare att dom får rösta på 1 som ska vara med i nån utslagstävling, som kanske den som kom sist i tävlingarna får möta. Eller nått sånt iaf, alldeles för lite överlevnad, ser mer ut som nån BigBrother eller så.

Postad 22 March 2009 - 15:05

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag tyckte att allt gick för fort, deltagarna började hata varann, kärleksdrama och falskhet! Sen när första deltagaren åkte ut tjejen börja gråta och grejer...snacka om dramaqueen :(
Vi får se hur det går i fortsättningen, hoppas på lite mer spänning och roliga tävlingar än att balansera. :P

Postad 22 March 2009 - 15:43

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Jo det ska bli lite nya tävlingar denna gång,det är dom som är roligast att kolla på.

Postad 22 March 2009 - 15:48

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0
Hej!
Själv tycker jag det verkar lovande jag kommer fortsätta att titta!
/Mats

Postad 22 March 2009 - 16:41

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
jo, kommer själv att fortsätta se robinson också, men mest bara för en ursäkt att slippa gå ut på lördagar, jobbigt med allt för många 2-dagars nu för tiden :P

Postad 22 March 2009 - 18:13

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
såg 2 minuter sen var jag less på eländet......

Postad 23 March 2009 - 02:53

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

Jag tyckte att allt gick för fort, deltagarna började hata varann, kärleksdrama och falskhet! Sen när första deltagaren åkte ut tjejen börja gråta och grejer...snacka om dramaqueen :)
Vi får se hur det går i fortsättningen, hoppas på lite mer spänning och roliga tävlingar än att balansera. :)

Nej ingen dramaqueen, hon var ju genuint kär i honom. Idag är de ett par. Tycker som någon av deltagarna att det är fascinerande att man kan bli kär trots att det är så sunkigt och äckligt där.... hehe

Men iövrigt var det väl sisådär... sämre än SVT och bättre än TV3...

Men det känns ju inte så jäkla spännande med Robinson längre...

Postad 24 March 2009 - 13:22

victormedc
  • victormedc
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
jag tycker att premiären var mycket lovande.

Även om fallet inte riktigt ännu är att överleva kändes det ändå mer fokuserat på att folk ska klara sig än att de som innan; ska leva ihop på en paradisstrand och gnata på varandra.
Denna säsong tycker jag banar för ett mer underhållande, roligare och intressantare Robinson.

Sedan tycker jag att det verkar finnas ialalfall en del sköna och osköna personligheter, och det är alltid trevligt :)

Postad 24 March 2009 - 13:52

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
1.8 miljoner såg första avsnittet,får se hur det håller i sig.

Postad 24 March 2009 - 13:56

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0
Har tröttnat på alla pakter som blir. Det blir mer ett "räv" spel än att den bästa "överlevaren" vinner vilket var det som var tänkt från början när Robinson startade.

Postad 24 March 2009 - 18:48

victormedc
  • victormedc
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Har tröttnat på alla pakter som blir. Det blir mer ett "räv" spel än att den bästa "överlevaren" vinner vilket var det som var tänkt från början när Robinson startade.

Exakt. Saknar det.

Postad 24 March 2009 - 19:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag tycker det är det som är roligt. Lite småkul att de verkar tro att de kan hålla en grupp på 10 personer ihop dock, många där har inte en aning om vad spelet handlar om. Som att riva ned huset i början...wtf :)

ska leva ihop på en paradisstrand och gnata på varandra.

Well, om du såg scener ur nästa avsnitt som de visade i slutet (dvs i stort sett hela programmet, mycket bra TV4 :) ) så lär ett utav lagen som de delar in nu flytta till en strand. Kanske blir något i stil med de fattiga mot de rika.

Postad 24 March 2009 - 20:47

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Jag gillade också premiären, tyckte det fanns en del sköna personligheter där så det ska bli kul att följa framöver :)

Postad 24 March 2009 - 21:01

victormedc
  • victormedc
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Well, om du såg scener ur nästa avsnitt som de visade i slutet (dvs i stort sett hela programmet, mycket bra TV4 :) ) så lär ett utav lagen som de delar in nu flytta till en strand. Kanske blir något i stil med de fattiga mot de rika.

Käft.

Haha, nej, men Jo jag kom på det efter jag skrev inlägget :)

Postad 24 March 2009 - 22:39

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Jag tycker det är det som är roligt. Lite småkul att de verkar tro att de kan hålla en grupp på 10 personer ihop dock, många där har inte en aning om vad spelet handlar om. Som att riva ned huset i början...wtf :)

haha ja det va smart o riva huset,mycket bättre o bo på en sunkig strand. :)

Postad 05 April 2009 - 18:19

koofi
  • koofi
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Hej! Jag hatar Christian!

Postad 05 April 2009 - 20:36

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
LIte mer konstruktiva inlägg än "Jag hatar chrisitan" får jag nog be om, om jag inte skall behöva flytta hela tråden till Off Topic. Så tänk på att hålla det på en lite högre nivå.

Postad 05 April 2009 - 21:16

novumus
  • novumus
  • Forumräv

• 637 inlägg
  • 0
Jag vet inte, anser mig vara ett av de större fanen av robinson, iallafall de tidigare säsongerna. Men detta är ju bara tråkigt, segt eller så känns det repetitivt av de förra säsongerna. Det är ju liksom inget nytt, träsk!? vad fan kom med något roligare. Nä jag lär väl sitta och titta varje lördag och beklaga mig. :wub:

Postad 06 April 2009 - 13:18

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Lite andra tävlingar denna gången,som verkar mer krävande. Förutom Brottningen.

Postad 08 April 2009 - 18:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag vet inte, anser mig vara ett av de större fanen av robinson, iallafall de tidigare säsongerna. Men detta är ju bara tråkigt, segt eller så känns det repetitivt av de förra säsongerna. Det är ju liksom inget nytt, träsk!? vad fan kom med något roligare. Nä jag lär väl sitta och titta varje lördag och beklaga mig. :)

Framför allt känns det väldigt profilfattigt. TV4 fokuserar på elände och gnabb, men all strategi utelämnas. Man får bara se någon liten kommentar om "HÖHÖ, det blev visst inte som vi hade trott. Altt vänds upp och ned", precis innan ö-rådet

Postad 08 April 2009 - 22:26

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Märkligt att dom inte åt upp sig innan dom åkte iväg,jag skulle sett till o gått upp 10 kg,så jag hade haft lite o ta av.
Vissa är så grymt smala när dom kom och nu är den bara skinn o ben det har bara gått 2 veckor.

Postad 09 April 2009 - 13:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vissa är med för att gå ned "gratis".

Postad 09 April 2009 - 13:59

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
haha där har du 1 poäng. :wub: Läste ni om Christian som fixade käk via någon bonde,satt o mumsade ris o kött som en tok i djungeln.

Postad 09 April 2009 - 14:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Nä det har jag inte sett. En bonde i djungeln? Menar du Christian "det är för fan patetiskt"? Har inte full koll på alla namn ännu.

Postad 09 April 2009 - 14:20

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja hade tv4 fått veta hade han blivit diskad. http://nyheter24.se/...ians-grova-fusk

Postad 09 April 2009 - 15:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ahahaha :wub:

Det där är ju verkligen smart för hans image. Hans fru sitter och gråter för att han "framställs" som ett monster. Sen går han ut i Aftonbladet och förnekar att han är sådan och ska ta aktioner mot TV4. Allt han säger är ironiskt menat tydligen och han gillar alla, t o m Beatrice som "inte gillar honom". Och sedan går han till en annan tidning och erkänner att han mutar till sig mat, är miljonär, och har en j-vla dubbelmoral. För att inte tala om att hans "jag är här för att banta ned mig" visar att han har noll disciplin.

Keep it up liksom.

Postad 09 April 2009 - 18:43

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja precis att de andra inte undrade,dom gick ner i vikt o va svaga,medans han inte gick ner lika mycket och har mer energi. :wub:

Postad 09 April 2009 - 22:06

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
stor humor :wub:

Postad 12 April 2009 - 11:53

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Igår va det tråkiga tävlingar tycker jag.

Postad 12 April 2009 - 11:59

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

1.8 miljoner såg första avsnittet,får se hur det håller i sig.

hur vet dom det!

Postad 12 April 2009 - 12:05

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja dom har kolla på varje program exakt hur dom tar reda på det vet jag inte riktigt.

Hittade detta på nätet om hur det går till.
"MMS mäter och analyserar konsumtion av TV och rörlig bild. Sedan 1993 genomför vi statistiskt säkerställda mätningar av TV-tittandet i Sverige med hjälp av en panel med 1 200 rapporterande hushåll."

Redigerat av jonasprivate, 12 April 2009 - 12:07.

Postad 12 April 2009 - 12:08

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0
Jag har läst nånstans att det finns kanske 100- 200 transpondrar kvar som fungerar, och det va för 10 år sen, så alla siffror som anges är tagna ur luften.

Redigerat av passan1, 12 April 2009 - 12:10.

Postad 12 April 2009 - 12:15

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Verkar som du har fel uppgifter kolla länken. http://www.mms.se/

Postad 12 April 2009 - 12:43

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0
klarnade lite. men jag är lika skeptisk ändå.
Men jag kan förstå att annonsörer vill veta hur många det verkligen va som kollade.
http://www.mms.se/oc...l_se.asp?p1=faq

Fråga: Hur mäts TV-tittandet i Sverige?
Svar: I Sverige, liksom i många andra länder med utvecklad TV-verksamhet, mäts TV-tittandet med hjälp av ett så kallat people meter system. Systemet bygger på att en tittarpanel, representativ för den svenska TV-befolkningen, rapporterar om sitt TV-tittande via elektroniska TV-mätare.

Fråga: Hur väljs tittarpanelen ut?
Svar: Två gånger om året, under vår och höst, genomförs mycket omfattande intervjuundersökningar, så kallade basundersökningar. Syftet med dessa är främst att göra en kartläggning av svenska folket med avseende på olika bakgrundsdata som ålder, hushållsstorlek, TV-utrustning, tillgång till olika TV-kanaler etc. Det andra syftet är att rekrytera hushåll till tittarpanelen. Hushållen rekryteras utifrån en i förväg fastställd målmatris (se nedan).

Fråga: Hur vet vi då att panelen är representativ för svenska folket?
Svar: Till sin sammansättning ska panelen givetvis vara så lik den svenska TV-befolkningen som möjligt, ett slags ”mini-sverige”. För att åstadkomma det används en mål- och en panelmatris samt ett antal kontrollvariabler. De senare är sådana som har starkt samband med själva TV-tittandet och en god förmåga att skilja ut olika tittargrupper. I målmatrisen delas kontrollvariablerna upp i celler i enlighet med det framtagna resultatet från senaste basundersökningen, d v s ett slags facit för hur panelen ska vara sammansatt. Panelmatrisen, alltså den som visar hur tittarpanelen faktiskt är sammansatt, ska i så stor utsträckning som möjligt likna målmatrisen. Vissa toleransgränser, kvadratroten ur aktuellt värde, kan tillåtas.

Fråga: Räcker verkligen 1.300 hushåll då man ska generalisera till svenska folkets TV-tittande?
Svar: En internationell jämförelse visar att storleken på den svenska panelen är större än i många andra länder. Även om vi ofta pratar om antalet hushåll så handlar det ju om TV-tittandet bland individer. MMS tittarpanel omfattar omkring 2.600 individer där vi räknar in alla från 3 år och äldre. Tittarsiffror som baseras på olika målgrupper blir givetvis mer osäkra ju mindre målgruppen är. På MMS använder vi regeln att varna om urvalet i panelen understiger 70 personer och inte alls publicera siffror som baseras på mindre än 50 personer.

Fråga: Varför mäter MMS inte TV-tittandet i t ex fritidshusen?
Svar: Som så ofta handlar det om ekonomi, en avvägning mellan precision i mätningarna och vad det hela får kosta. Att MMS ”bara” mäter TV-tittandet i människors ordinarie bostad, och inte i fritidshuset, husvagnen, på PUB:en, på sjukhuset, militärförläggningen o s v, beror på att den allra största delen av TV-tittandet faktiskt ändå sker i hemmet. Det bör betonas att alla våra kunder är införstådda med denna begränsning i mätningarna. Tekniskt är det idag möjligt att mäta allt TV-tittande. Det sker via ett mobilt system som kallas PPM (portable people meters). Ekonomiskt är det dock ingen som är beredd att betala för de stora merkostnader det handlar om att mäta det förhållandevis ringa tittande som äger rum på andra platser än i de ordinarie hemmen men diskussioner kring mobilt mätande har pågått i flera år.

Fråga: Hur går det till i praktiken att mäta TV-tittandet i MMS mätningar?
Svar: I alla panelhushåll finns en mätutrustning där alla tittardata lagras. Hushållsmedlemmarna registrerar sitt tittande genom att logga in via en särskild fjärrkontroll där var och en har sin egen knapp. Alla knapptryckningar bekräftas via mätarens display. En kanalsökare söker av de frekvenser som kanalerna sänder på. Varje natt, från kl 2. överförs lagrade tittardata från TV-mätarna till en PC via det vanliga telenätet. På morgonen samkörs tittardata såväl med olika demografiska data som med program- och reklamdata. På förmiddagen skickas så datat ut i olika format, såväl standardiserat som skräddarsytt till MMS olika kunder.

Fråga: Hur behandlas videotittande när man tittar på ett TV-program man tidigare spelat in?
Svar: Allt video- och DVD-tittande, oberoende av om det gäller inspelade TV-program, hyrvideo, DVD eller liknande, räknas in under kategorin ”video” och särskiljs därmed från det vanliga TV-tittandet. Anledningen är bland annat att rapporteringen av tittarsiffrorna avsevärt skulle fördröjas om vi skulle behöva vänta till dess man tittat på de inspelade programmen. TV-mätaren kan dock känna av om videon används som tuner, d v s som kanalväljare.

Fråga: Idag är det ju vanligt med flera TV-apparater per hushåll – hur klarar people meter av det?
Svar: På MMS vet vi genom våra basundersökningar att 63% av svenskarna har tillgång till fler än en TV-apparat. De flesta finns förstås i vardagsrummet men många också i de vuxnas eller i barnens sovrum. När föräldrarna tittar på ett TV-program i vardagsrummet och barnen på ett annat program i sitt rum så mäts allas TV-tittande. Det innebär alltså att det finns mätare till var och en av de TV-apparater som finns i hushållet.

Fråga: Ibland har man ju gäster hemma – hur gör MMS med gästernas TV-tittande?
Svar: MMS mäter allt TV-tittande, alltså även tillfälliga gästers. För att även dessa ska kunna logga in sig som TV-tittare finns så många som totalt 16 personknappar på den speciella fjärrkontrollen. Bakgrundsdata finns dock enbart inkodade för de ordinarie familje-medlemmarna och av den anledningen ska gästerna koda in uppgifter om kön och ålder. Särskilt markant är förstås ”gästtittandet” under julhelgen och andra stora högtider.

Fråga: Får hushållen betalt för att de är med i tittarpanelen?
Svar: Självklart ska inte hushållen vara med i panelen för pengarnas skull. Samtidigt är det viktigt att de ändå ska känna motivation att deltaga. Av den anledningen får panelhushållen belöning i form av penning- eller trisslotter till ett sammanlagt värde av 600 kronor per hushåll och år.

Räcker tydligen med bara mer än 50 för att dom ska dra till en siffra. :P

Redigerat av passan1, 12 April 2009 - 12:44.

Postad 12 April 2009 - 12:46

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Jag vill vara med. :P

Postad 12 April 2009 - 12:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jaha, då kunde man läsa på Aftonbladet att personen som åkte ut igår bad om att åka ut (..tredje personen nu?) och att TV4 mörkade detta.

På TV4 sa man att man inte mörkade utan ville behålla spänningen för tittarna. Varför frågade de henne inte efter ö-rådet då som de gjorde med den första som gick hem självmant? Värdelöst.

Och Fusk-Christian hade lagt döda fiskar han mutat till sig i nätet när de fick den stora fångsten. Han hade dock ätit upp dem själv om han kunnat tillaga dem utan att de andra fått reda på det såklart.

Postad 12 April 2009 - 13:02

Unregistered1514
  • Unregistered1514
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0

Jaha, då kunde man läsa på Aftonbladet att personen som åkte ut igår bad om att åka ut (..tredje personen nu?) och att TV4 mörkade detta.

På TV4 sa man att man inte mörkade utan ville behålla spänningen för tittarna. Varför frågade de henne inte efter ö-rådet då som de gjorde med den första som gick hem självmant? Värdelöst.

Och Fusk-Christian hade lagt döda fiskar han mutat till sig i nätet när de fick den stora fångsten. Han hade dock ätit upp dem själv om han kunnat tillaga dem utan att de andra fått reda på det såklart.

säker? hmm låter inte troligt att tv4 skulle göra detta... well well =D

Redigerat av Unregistered1514, 12 April 2009 - 13:08.

Postad 12 April 2009 - 14:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
http://www.aftonblad...ticle4826804.ab

Tydligen så ville personen i fråga åka hem i ännu tidigare än i gårdagens program och hoppades att de inte vann immunitetstävlingen. TV4 visade ju inget av detta öht.

Postad 12 April 2009 - 21:28

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja träsket fäller sina offer en efter en, snart är det väl bara Erikx 2 och muskeltjejen Angela kvar.
För skinn och ben killen lär självmant åka nästa gång.

Postad 06 May 2009 - 18:12

Shine_on7
  • Shine_on7
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Undrar om det bara var jag som noterade en viktökning på Christian under hans vistelse på ön? ;)

Postad 06 May 2009 - 23:18

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Skönt att han blev diskad. :)

Postad 07 May 2009 - 16:29

Zakarias_R
  • Zakarias_R
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Ett skitprogram. Folket som kommer dit vet förutsättningarna, ändå gnäller dem.

Postad 08 May 2009 - 06:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag tycker att årets upplaga är bra.

Postad 08 May 2009 - 14:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ett skitprogram. Folket som kommer dit vet förutsättningarna, ändå gnäller dem.

Mja, men årets upplaga av Robinson är inte alls som tidigare upplagor i Sverige så de kan inte ha varit förberedda på hur löjligt hårt det skulle vara. Sen de kom till stranden så har det inte gnällts mycket, om något.

TV4 verkar vilja trötta ut deltagarna - se på tävlingarna som innehåller fler (?) uthållighetstävlingar än inte. Sitta i en bur i 10 timmar liksom, hur roligt är det att kolla på, hur bra TV blir det? Sen hjälper det föga att man inte visar oss hur lång tid det gått någon gång.

Postad 08 May 2009 - 15:48

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja det är lite trist att dom inte slänger upp ett tidtagarur i ena hörnet,det gör det hela roligare om man har nån koll.

Postad 10 May 2009 - 11:06

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Förstår att Angela åkte ut igår,hon var väldigt duktig på tävlingarna + att hon bara pratade mat heela tiden.
Måste varit jobbigt o lyssnat på dag ut o dag in.

Postad 11 May 2009 - 12:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Plus tänderna. Lär ha provocerat en del. Skulle provocerat mig.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.