Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad var det sämsta du spelade 2009?

97 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 January 2010 - 21:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Som rubriken lyder helt enkelt, vilken skit förra året fick er att önska att ni fått tiden tillbaka? Allt ni spelade 2009, alltså inte allt som släpptes.

För egen del, Fairytale Fights. Recensionen säger allt, horribelt att spela och jag hade ändå sett fram emot det lite grann. Åtminstone tills jag råkade läsa en recension som gav det 2/10 dagen innan jag fick det.

Årets största besvikelse skulle jag säga är Half Life 2 som man hört så mycket om men som inte alls levde upp till förväntningarna. Men jag får nog skylla mig själv som spelar det så sent, åas ska väl klassiker vara tidlösa. Fable 2 likadant, lite fel väg att gå att göra det ännu mindre av ett RPG än det redan var. Konceptet som var så bra i ettan slaktades i tvåan och jag spelade inte ens färdigt det, vilket är ovanligt i mitt fall.

Sen har vi årets PES som skulle ta ett stort kliv framåt enligt Seabass, men som bara tappade känslan ännu mer. Och Scribblenauts. Även om det var en kul leksak hade jag grymma förhoppningar med tanke på alla priser som delades ut under mässorna. Far Cry 2 hade jag också hoppats på, men spawningen och all färdväg sabbade upplevelsen. Prototype som såg så coolt ut på trailers blev mest en repetitiv, spawnande slaktfest och Burnout Paradises nya öppna värld tilltalade mig inte alls, jag spelar för att köra, inte för att transportera. Mer linjärt nästa gång tack.

Ni?

Postad 02 January 2010 - 22:23

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
För mig va det också Far Cry 2. Laga jeep fick man nog av efter 15 minuter ungefär. Och sen att fienden alltid visste EXAKT vart man var även om man låg uppe i nån buske på ett berg 2 km bort så tog dom sina jeepar och kamikazekörde rätt på en. Plus att det va ett evigt spawnande överallt.

Det andra va Prince of persia. Enformigt och segt. Ingen utmaning när man alltid spawnade 1 sekund bakåt när man "dör". Sen blev man ju redigt trött på huvudpersonen i spelet.

Redigerat av Unregistered883bce2a, 02 January 2010 - 22:27.

Postad 02 January 2010 - 23:18

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Farcry 2 - Jag såg ingenting för att alla buskar var i vägen, men det verkade inte hindra fienden.
PES - Näe de får bli FIFA framöver, har tidigare varit en PES fantast men dom har bara blivit sämre sen nextgen.
Mercinaries 2 - Jag hörde de skulle vara kul i coop, men buggarna var för många med täta mellanrum.
Fable 2 - Det har tappat sin själ.
Siants Row 2 - Min bror sa att det var precis som GTA, vilken mupp.
Modern Warfare 2 - Det var ju inte bättre än första.
Lord of the rings: Conquest - Jag vet inte igentligen varför jag hade några förhoppningar på det.

Finns säkert ett par till om jag tänker till lite.

Postad 03 January 2010 - 00:29

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Mirror's Edge - Visserligen ett OK spel, men jag hade så höga förväntningar på det. Det var för lite variation. Runnerkonceptet blev utjatat nästan direkt.
Final Fantasy 4 (DS) - Hatar random battles. Hu! Storyn kändes hyffsat utjatad och karaktärerna såg ut som bebisar.
Dragon Quests 4 (DS) - Blä! Orkade spela tills man fick ett nytt party.
Time Shift - Mediokert spel som jag spelade igenom bara för att. Half-life 2 är bättre och jag delar Zoilers åsikt om det.
Lips - Hur kan man INTE ha olika svårighetsgrader i det!? Jag har inte en chans mot min sambo som det är nu. :blink:
GTA - Chinatown wars (DS) - Orkade med några timmar innan jag lessnade. Kanske blir bättre senare? Får se om jag provar igen till sommaren.
The World Ends with you (DS) - Intressant stil, men jag hatar att stressvifta med stylusen på skärmen. Mer stylusfria spel tack!
Stranglehold - ZZZzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!! Enformigt?
Lost Planet - De glömde peta in checkpoints och tyckte att tidsbegränsning på alla banor var en bra idé.
Dead Rising - Så bra koncept så uselt genomfört.

Egentligen är det bara Dragon Quest 4 som jag tycker är dåligt. De andra är mer besvikelser.

Postad 03 January 2010 - 01:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Egentligen är det bara Dragon Quest 4 som jag tycker är dåligt. De andra är mer besvikelser.

Men va fan, jag som sitter och spelar femman nu och njuter för fulla drag :P . Betyder det här att du mer eller mindre pissar på mina rekommendationer i framtiden ;) (FF4, Timeshift också ;( )?

Håller med om Lost Planet (vars SP mest kändes som ett multiplayer capture the flag mot bots), han är grymt duktig på att ramla också, klumpedunsen. Ska dock bli intressant med tvåan ändå, de har väl slopat tidsbegränsningen där va?

WEWY var verkligen inget för mig trots alla fina betyg. Fattade ingenting.

Edit:

Mercinaries 2 - Jag hörde de skulle vara kul i coop, men buggarna var för många med täta mellanrum.

PC-versionen är bättre, buggarna är fixade :blink:

Redigerat av Zoiler, 03 January 2010 - 01:28.

Postad 03 January 2010 - 03:58

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Resistance 2, tokdålig AI, istället kastar man in 1000 fiender på samma gång för att göra det svårt, bossarna var superlätta.

Rätt så kasst system för att veta var du är och vart du ska, en liten prick som säger 200m bara, och det är ju ganska kul när man är inne i en labyrint och det dessutom går på tid...

Tyckte att hälften av tiden så visste jag inte var jag var nånstans eller vart jag var på väg.

Ett av de sämre FPS jag har spelat faktiskt, beror mest på att man bara har kastat in massa fiender på en gång och skitit i att göra dem lite smarta.

Postad 03 January 2010 - 11:10

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Brütal Legend. Det är inte det sämsta men den största besvikelsen. Demot var bra men det visade inget av den urtråkiga strategi-delen av spelet, som om de visste vad folk skulle tycka om den...
Det roligaste i spelet var att köra omkring i bilen och lyssna på musik.

Postad 03 January 2010 - 11:54

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Men va fan, jag som sitter och spelar femman nu och njuter för fulla drag :P . Betyder det här att du mer eller mindre pissar på mina rekommendationer i framtiden ;) (FF4, Timeshift också ;( )?

Nejdå, jag tycker vi har liknande smak. :blink:

Håller med om Lost Planet (vars SP mest kändes som ett multiplayer capture the flag mot bots), han är grymt duktig på att ramla också, klumpedunsen. Ska dock bli intressant med tvåan ändå, de har väl slopat tidsbegränsningen där va?

Jag tror att den är borta. Det borde den vara eftersom det ska vara varmt i tvåan. Tidsbegränsningen motiverades p.g.a. att det var kallt va?

WEWY var verkligen inget för mig trots alla fina betyg. Fattade ingenting.

Ärligt talat har jag inte kommit så långt. Jag gillar stilen i spelet, men stylusfighterna är verkligen inget för mig.

Postad 03 January 2010 - 12:36

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Zoiler: Half-Life 2 var heller inte bra när det kom, utan var hypat som bara den och det ena leder till det andra o så får det 10poängare av alla recensenter utan att förtjäna det. Ungefär som GTA 4 som verkligen inte var lika bra som folk påstod.

*Borderlands var väl en mindre besvikelse, då jag blev väldigt sugen efter jag läst recensionen här på Minhembio(Zoiler, du kan räkna med kniv i ryggen. :blink:). Oerhört enformigt, historien var inte mycket att hurra för och kändes mest som en plåga.
*Bioshock var även ett spel som ALLA pratat om, men när jag väl spelade så nej tack. Not my cup of tea.
*Turtles In Time(Xbox Arcade) var ett spel som man längtat efter, då SNES-versionen var kunglig. Dock höll detta spel inte måttet och var tråkigt.

Dock var nog Borderlands största besvikelsen, huvudsakligen då jag hostat upp 500kr för det. Lånade Bioshock o Turtles kostade 100kr.

Postad 03 January 2010 - 12:55

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Brütal Legend. Det är inte det sämsta men den största besvikelsen. Demot var bra men det visade inget av den urtråkiga strategi-delen av spelet, som om de visste vad folk skulle tycka om den...
Det roligaste i spelet var att köra omkring i bilen och lyssna på musik.

Delar dina känslor till 100%.
Vart så förbannat besviken :blink:

Postad 03 January 2010 - 12:58

Mr. A
  • Mr. A
  • Lärjunge

• 272 inlägg
  • 0
Jag säger inte att det är ett dåligt spel, men den största besvikelsen för mig 2009 var Forza Motorsport 3, pga följade punkter:

• För små startfält
  • Intetsägande cockpit-vy
  • Inga regler, typ gulflagg, blåflagg osv.
  • För simla depåstopp
  • För simpelt moddelerad vägyta på banorna

Det kan va mer saker jag saknade som jag inte kommer på nu, men summan av dessa punkter är att jag tyckte racingen i spelet blev tråkig och jag hade svårt att spela det särskilt länge utan att bli sömnig.

Postad 03 January 2010 - 13:55

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Måste nog säga Brutal Legend jag med. Tröttnade fort när världen blev öppen och man fick börja göra massa tråkiga sidouppdrag. Strategidelen var ingen höjdare heller. Men musiken var bra. Får se om man orkar spela klart spelet någon gång.

En annan stor besvikelse för mig var Scribblenauts. Verkade ju skitgrymt att kunna ta fram i princip vilket föremål som helst för att klara banorna och visst, det var roligt. I ungefär 10 minuter. Sen hade man sett vad det hade att erbjuda. Gillade inte heller den grafiska stilen.

Postad 03 January 2010 - 14:02

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Kane & Lynch: Dead Men på PC. Demot till PS3 var ju rätt coolt så jag satte igång och körde på PC. Big mistake. Grafik från förr och spelidé från förr med att springa omkring och skjuta poliser. Jag kom inte särskilt långt innan det avinstallerades.

Postad 03 January 2010 - 15:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag tror att den är borta. Det borde den vara eftersom det ska vara varmt i tvåan. Tidsbegränsningen motiverades p.g.a. att det var kallt va?

Japp, man behövde samla energi från monster för att motverka.

Really: Ajdå... *sneglar över axeln*... spelade du Borderlands SP eller MP?

Postad 03 January 2010 - 15:14

Johnny Hotpants
  • Johnny Hotpants
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0
Brütal Legend är/var väldigt kul, men det va inte så mycke återspelningsglädje, spelade man igenom det på Brutal (som va väldigt lätt) så hade du gjort allt sen, det är som sagt musiken och för att kanske få se lite mer av storyn som man spela igen.

Men allt detdär glöms på en sekund när man stoppar in världens kanske sämsta spel TNA: Impact! Fy i ****...
Jag gillar wrestling och jag har alltid gillat wrestlingspel, men aldrig har jag blivit så ounderhållen och framför allt arg på ett spel som jag blev när jag brännde hela 129:- på TNa Impact. Det enda bra det spelet förde med sig var att jag kunde byta in det på EB games mot Uncharted 2 (som va väldigt skoj)

Postad 03 January 2010 - 16:19

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Kill Zone 2 ... fy vad trist det är... köpte det som första spel till mitt ps3, nu står allt och samlar damm istället.

Postad 03 January 2010 - 16:41

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Terminator salvation var ingen höjdare direkt, inte för man hade så höga förväntningar heller då det är ett filmspel men ändå. Extremt kort och suddig grafik mm.

Postad 03 January 2010 - 18:21

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Japp, man behövde samla energi från monster för att motverka.

Really: Ajdå... *sneglar över axeln*... spelade du Borderlands SP eller MP?

SP. Köpte först Xbox Guld när MW2 kom. :)

Postad 03 January 2010 - 19:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

SP. Köpte först Xbox Guld när MW2 kom. :)

Co-op är ju grejen med spelet tycker jag (splitscreen går bra) :). Spelade inte själv SP men det lär förta en hel del av charmen. Som att spela Diablo offline - det går men är inte lika underhållande.

Postad 03 January 2010 - 19:51

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Precis. Borderlands ska spelas med polare på samma sätt som Left 4 Dead.

Postad 03 January 2010 - 20:17

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0

Kill Zone 2 ... fy vad trist det är... köpte det som första spel till mitt ps3, nu står allt och samlar damm istället.

Stackare, kasta in MW 2 istället, mer pang på rödbetan!

Själv var jag riktigt besviken på det spelet med. inte alls min typ av spel. Trodde ju det var jordens frälsning när man läste alla hyllningar. tråkigt..

Sen lite kritik mot MW 2, hur fan tänkte dom med invite systemet?!

Postad 03 January 2010 - 21:06

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Vad är det för fel på invite-systemet?

Postad 07 January 2010 - 21:33

RogueEnthusiasm
  • RogueEnthusiasm
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Modern Warfare 2, behöver jag förklara?
Och sen Far Cry 2, lirar fortfarande 1:an då och då men i 2:an var det ju omöjligt att leka krypskytt då fienderna såg en genom bly, berg och buskage. Värdelöst.

Postad 08 January 2010 - 01:39

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Störst besvikelse: Guitar Hero 5. Endast för att låtarna sög. Det övriga var bättre än i fyran.

Postad 08 January 2010 - 01:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Modern Warfare 2, behöver jag förklara?

Öhh, ja. Om du tycker det var det sämsta du spelade 2009 så behöver du nog förklara, för jag tror det är fler än jag som inte förstår det.

Om du blev besviken är ju en sak, men det allra sämsta du spelade?

Postad 08 January 2010 - 01:57

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

Öhh, ja. Om du tycker det var det sämsta du spelade 2009 så behöver du nog förklara, för jag tror det är fler än jag som inte förstår det.

Om du blev besviken är ju en sak, men det allra sämsta du spelade?

Amen sluta bara för att det laggar någon enstaka gång för dig. Nej det sämsta spelet får faktiskt bli Killzone 2 som jag trodde skulle vara helt överdrivet bra men som slutade med att man knappt kunde styra gubben för att sen behöva trycka in 1-2 magasin i en fiende för att den skulle dö. Verkligen ärligt genuint besviken så det smällde till om det.

Postad 08 January 2010 - 03:21

Bush
  • Bush
  • Lärjunge

• 469 inlägg
  • 0
Operation Flashpoint: Dragon Rising

Blev väl inte direkt besviken när jag spelade det då jag förstod långt innan att spelet skulle bli skräp och inget i närheten av "originalet".
DR kan beskrivas som en enda stor begränsning:
  • Max antal spelare(32 för PC, 8 för konsol).
  • Max 4 km² "banor" i PvP MP.
  • Tether i coop(max 275m ifrån varandra).
  • Ingea dedikerad servrar.
  • Ingen moddning.
  • Max 63 enheter på kartan samtidigt, vilket inkluderar spelare, AI och fordon.
  • Dålig grafik: kassa texturer, noll användning av bump/normal/parallax mapping, dåliga modeller och mediokra animationer.
  • Lågt detaljerad spelvärld, inga riktiga skogar.
  • Väldigt medioker kampanj, kort, kass story och dåliga uppdrag.
  • Gameplay som ett begränsat CoD.
Codemasters har förstört namnet OFP som var titeln på det spel vilket Bohemia Interactive utvecklade själva, år 1997-2001. CM marknadsförde DR som en uppföljare till ett spel som "de" hade skapat när CM inte ens har rätten(enligt kontrakt) att skapa en egen uppföljare till spelet Operation Flashpoint: Cold War Crisis.
Communityn har till stor del lämnat CM och deras forum, multiplayern är i princip helt död.

Postad 08 January 2010 - 15:17

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Amen sluta bara för att det laggar någon enstaka gång för dig.

? Förstår faktiskt inte vad du menar här.

Håller med angående Operation Flashpoint, även om jag spelade det på 360. Fullt med buggar och kändes ofärdigt i många avseenden.

Postad 08 January 2010 - 17:44

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0
Håller också med om Brütal Legend, kort, tråkigt och intetsägande.
Gillade inte heller bionic commando, idiotiskt styrsystem och äcklig grafik, storyn var inte ens bra.

Postad 08 January 2010 - 19:07

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Vad menar du med idiotiskt styrsystem? Håller inte med angående grafiken, men där tycker ju alla olika. Däremot har du helt rätt i att storyn var kass, enligt mig det enda dåliga i ett annars bra (helt okej) spel ;)

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 08 January 2010 - 19:07.

Postad 08 January 2010 - 19:51

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0
Det SÄMSTA jag spelat under 2009 var Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Absolut det sämsta spelet!

Postad 08 January 2010 - 21:39

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0
Det absolut sämsta jag spelade under 2009 var Lair till PS3, det var så fruktansvärt ruttet så att det vände sig
i magen på mig när jag försökte spela det. Lair blev en välförtjänt praktflopp när det släpptes och om Skärselden
verkligen finns så kan jag mycket väl tänka mig att man får sitta där och spela Lair 24/7. Undvik och ta inte ens
i med radiostyrd tång om möjligt.

Redigerat av Unregistered3ff26ed4, 08 January 2010 - 21:50.

Postad 08 January 2010 - 23:07

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Vad menar du med idiotiskt styrsystem? Håller inte med angående grafiken, men där tycker ju alla olika. Däremot har du helt rätt i att storyn var kass, enligt mig det enda dåliga i ett annars bra (helt okej) spel :)

Jag tycker Bionic Commando var oväntat bra. Har inte klarat det ännu dock, blev för svårt mot slutet. Måste nog ta upp det igen snart. :)

Postad 09 January 2010 - 10:52

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0
Enligt min mening så reagerade styrsystemet alldeles för kvickt i vissa sekvenser (gärna när man står bredvid en kant på en byggnad) och i vissa fall för segt, vet inte hur många gånger jag fick köra om olika delar av spelet på grund av dessa problem. Själva svingadet är helt ok men just de där kantiga rörelserna på backen gjorde mig besviken. Gnisslade ner emaljen på tänderna i frustration.

Postad 09 January 2010 - 15:12

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

? Förstår faktiskt inte vad du menar här.

Håller med angående Operation Flashpoint, även om jag spelade det på 360. Fullt med buggar och kändes ofärdigt i många avseenden.

Ja det flesta whinar om att det laggar någon gång online, eller vad tycker du är dåligt då?

Postad 09 January 2010 - 15:16

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Det var inte jag som tyckte det var dåligt, det var därför jag inte förstod ditt svar till mig.

Postad 09 January 2010 - 16:40

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

Det var inte jag som tyckte det var dåligt, det var därför jag inte förstod ditt svar till mig.

Ahh sorry, jag bara la till mig i högen över vad som skulle vara dåligt med mw2, så svaret var riktat mot han som tyckte det var dåligt, my bad.

Postad 09 January 2010 - 18:09

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

om Skärselden
verkligen finns så kan jag mycket väl tänka mig att man får sitta där och spela Lair 24/7.

Vad jag vet så är inte skärselden en plats för lidande. Det är Hel.

Annars så var jag med om Fairytale fights, vilket jag tyckte var så psykiskt påfrestande att jag funderade om jag inte skulle karva ut skinnbitar och rita konspirationsteorier med mitt eget blod på golvet.

Ja, så hemskt var det.

Redigerat av Filip_M, 09 January 2010 - 18:09.

Postad 09 January 2010 - 18:37

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
The Conduit, Dirt 2, Damnation, Bionic Commando, 3/5 expansioner för Fallout 3 gissa vilka...

Postad 09 January 2010 - 18:41

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Terminator: Salvation på 360. Lätt det sämsta 2009 som jag spelat.

Postad 09 January 2010 - 21:11

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0

Vad jag vet så är inte skärselden en plats för lidande. Det är Hel.

Jo, jag skrev faktiskt Hel v ete t först men det blev censurerat och jag ville därmed inte riskera
att väcka någon anstöt så jag ändrade. Men tackar för upplysningen.

Postad 10 January 2010 - 02:34

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
jag vill helst inte säga, men ok.

BULLET WITCH till xbox 360 fan vad det sög hårt.

Men är man achievements kåt så ska man köra det XD.

Postad 10 January 2010 - 10:58

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Jag kan nästan slänga in 2 kandidater till 2010 redan nu. Bayonetta, jag har aldrig tidigare skämts när jag spelat ett spel. Army of two 2, har dock bara kört demot, men dåliga kontroller och det var tråkiga strider.

Postad 10 January 2010 - 11:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Bayonetta, jag har aldrig tidigare skämts när jag spelat ett spel.

Men jag sa ju att det var svårt :D

Postad 10 January 2010 - 12:50

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Men jag sa ju att det var svårt :D

Haha, om det ändå kunde bero på det ;)

Edit: jag tycker Level7 skrev en ganska bra artikel om Bayonetta, även Wired har några sköna citat.

Redigerat av bazookajoe_83, 10 January 2010 - 16:02.

Postad 10 January 2010 - 22:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Intressant och intressant, han har spelat en timme och menar sedan att spelet är anpassat för fjortisar och han kan inte "spela spelet" för att han stör sig på den sexualisering som finns i både andra medium och verkligheten. MMhhhmmm.

Antar att det är upp till vad man fokuserar på, av de 12 timmar produkten höll för mig var udda poseringar inte ens högst ett par procent av SPEL-tiden. Plus att jag spelat ett och annat Dead or Alive-spel genom åren så det är inte som att det är något nytt.

Postad 11 January 2010 - 10:58

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
bayonetta är asgrymt för övrigt, men förstår att folk tycker det är för svårt och lägger ner det på en gång och återgår till att spela wow eller något annat lätt ^_^

största besvikelser 09.. killzone 2, resistance 2 och mw2 ( typ cod4 all over again, förstår inte den massiva upphöjningen till skyarna, visst är det skoj och hyffsat, men inget revolutionerande.. )

Postad 11 January 2010 - 11:02

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Återigen: Jag kan förstå att de spelen blev besvikelser, men definitivt inte att det var de SÄMSTA spelen ni spelade under 2009 (om ni nu inte bara har spelat två spel eller så). Och det är de sämsta spelen tråden handlar om.

Postad 11 January 2010 - 11:27

kottich
  • kottich
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Många av svaren i den här tråden passar bättre i en tråd om största besvikelserna 2009 och inte om sämsta spel. Många av de nämnda spelen har ju faktiskt fått riktigt bra kritik och uppskattas av många. Sen kan man ju alltid älska ett spel och hata vissa moment i det, t ex Assassins Creeds enformighet, eller de otroligt långa uppdragen i GTA 4 utan checkpoints.

Om jag ska välja ett spel så blir det nog LOTR Conquest som sög riktigt hårt. Kunde blivit häftigt men det kändes riktigt gammalt när gubbar spawnade runt omkring en hela tiden.

Annars brukar jag undvika att spela dåliga spel. Både på gott och ont.

Postad 11 January 2010 - 11:34

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Återigen: Jag kan förstå att de spelen blev besvikelser, men definitivt inte att det var de SÄMSTA spelen ni spelade under 2009 (om ni nu inte bara har spelat två spel eller så). Och det är de sämsta spelen tråden handlar om.

Tråden heter faktiskt "Vad var det sämsta du spelade 2009? Underrubrik: Eller det du blev mest besviken på?"

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.