Kommentarer till radiuz 5-kanal av radiuz
Startad av
radiuz
, Apr 17 2010 20:10
227 svar till detta ämne
Postad 17 April 2010 - 22:55
Ser ruggigt bra ut....ruskiga talare. Har en polare med Mark&Daniel Aragon+OmniHarmonizer diskanter....Super-super-bra.
Själv är jag Tannoy-frälst HEHE.
Själv är jag Tannoy-frälst HEHE.
Postad 18 April 2010 - 18:52
Mmm Mark-Daniel och Audio Research
Det måste låta kanon
Betyget blir självklart en tia!
Mvh Perra
Mvh Perra
Postad 22 April 2010 - 20:04
Dom är faktiskt köpta på MM, dock i umeå. Jag gillar verkligen högtalarna, dom spelar med pondus och kontroll, men dom kräver verkligen ganska mycket från förstärkaren. Min gamla HK970 hade inte en chans, det blev platt och ansträngt. Med HK990 däremot blommar dom ut föredömligt! Otroligt bra detaljer för att vara sådana kolosser 
Riktigt fin anläggning du har! Upplevde du stor skillnad med eller utan plattorna bakom högtalarna? Funderar i liknande banor själv.
Riktigt fin anläggning du har! Upplevde du stor skillnad med eller utan plattorna bakom högtalarna? Funderar i liknande banor själv.
Postad 27 April 2010 - 21:51
Det här gillade jag enormt mycket! Seriös elektronik till mycket fina högtalare, i ett seriöst rum! Mycket vackert! Bra jobbat.
Postad 29 April 2010 - 21:05
Mycket tilltalande rigg och tweak i övrigt, förmodat välljud och full pott naturligtvis.
Mvh Earshot
Mvh Earshot
Postad 20 May 2010 - 21:51
Mycket seriöst system, vilket gillas skarpt! Speciellt då det är 2-kanals
Skulle vara roligt att höra dessa högtalare, kan tänka mig de låter grymt!
Postad 07 July 2010 - 23:12
Snygga dom där högtalarna, låter säkert prima, har dock inte hört dom själv... men skulle gärna göra
Postad 12 July 2010 - 23:07
HighEnd, det gillar jag
Vem har agenturen nu när det gäller Mark & Daniel?
Mvh Perra
Mvh Perra
Postad 13 July 2010 - 10:17
Tjena Radiuz, tycker du har fått in anläggningen fint i rummet. Försök att få tag i XTZ mätningsmicken så får du lite mer svart på vitt vilka frekvenser du faktiskt behöver dämpning på och hur effektiva de absorbenter du skaffar är vid lyssningsposition.
Postad 13 July 2010 - 12:32
Hej!
Tempo 25 och Virgo 25 har samma diskant och element som värstingen Cardeas om jag inte minns fel, dom är också jubileumsmodeller för att Audio Physic firar 25år som högtalartillverkare. I mina Scorpio II sitter det en annan diskant och andra element. Jag fick även ett svar idag från Robert293 som berättade att kavena har agenturen för M&D.
Mvh Per
Tempo 25 och Virgo 25 har samma diskant och element som värstingen Cardeas om jag inte minns fel, dom är också jubileumsmodeller för att Audio Physic firar 25år som högtalartillverkare. I mina Scorpio II sitter det en annan diskant och andra element. Jag fick även ett svar idag från Robert293 som berättade att kavena har agenturen för M&D.
Mvh Per
Redigerat av Unregistered2141, 13 July 2010 - 12:33.
Postad 30 September 2010 - 10:12
Sjukt köp, hoppas du blir nöjd
Önskar jag hade råd att ens köpa dina gamla begagnat
Postad 07 October 2010 - 21:20
Detta är fräna och kompetenta grejer, oj oj! Grattis.
10:a utan tvekan!
Earshot
10:a utan tvekan!
Earshot
Postad 12 October 2010 - 11:33
Kameran gör verkligen inte högtalarna rättvisa! Låna en fet kamera nu och ta lite snygga foton!
Postad 13 October 2010 - 12:16
Meridian gör fin fina grejer. Kommer du byga på systemet till 5.1 eller hålla dig till 2 kanals?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
101 bilder
238 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?