Lägger till lite info ang. det kommande gruppköpet.
//HenrikN
Från och med idag (20:e maj) tar jag över detta gruppköp och fortsätter där Rambo slutade.
Jag inleder dock med att vara borta över helgen (på Swan's demodag).
Rambo har pratat med Norman och priserna kommer han att hålla någon vecka in i juni vilket möjliggjorde min inblandning.
Som jag nämnt tidigare närmar sig tentaperioden och jag kommer ha ganska mycket att göra. Jag kommer trots detta kunna ta emot beställningar och maila lite till Norman, men räknar med att köra hårt fr.o.m. 3:e juni.
Fraktsätt blir som väntat via flyg, med destination Örebro. Jag kommer ställa upp med att skicka via bussgods till de som önskar (max 20-35 pers, vilket antagligen inte blir några problem). Yesiwould har även anmält sig villig att hjälpa till med transporter Göteborg-Stockholm, så det ser ganska ljust ut på den fronten.
Beställningen kommer ske senast 10:e juni , men antagligen tidigare. Jag meddelar beställningsdatum senast 3 dygn innan
Betalning sker i förskott, inkl. beräknad moms och tull, till mig i samband med beställningen och justeras efter leverans.
De som nu intresseanmält sig behöver ta ställning senast på fredag den 27:e, annars är jag tvungen att ta bort denna. Övriga beställningar fr.o.m. nu är "bindande". Jag har självklart ingen laglig rätt att kräva detta, men tänk på att ni förstör för övriga om ni ångrar er i slutskedet.
Mvh
HenrikN
PS. Inom kort öppnar jag en lösenordsskyddad tråd för de som beställt DS.
Sista datum för beställning: Torsdag den 2 Juni
Redigerat av Henrikn, 30 May 2005 - 17:41.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
89 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?