/micke
Förslag på montering av duk önskas!
Startad av
nybörjar micke
, Jul 14 2005 13:14
3 svar till detta ämne
Postad 14 July 2005 - 13:14
hej, jag har funderat på att köpa en Pro Cinema duk och efter att ha mätt så har jag kommit fram till att duken måste ut ca 10cm från väggen för att hänga fritt från tv'n. Har ni något förslag på hur jag löser detta på en smidigt och snyggt sätt?
/micke
/micke
Postad 14 July 2005 - 13:49
hej, jag har funderat på att köpa en Pro Cinema duk och efter att ha mätt så har jag kommit fram till att duken måste ut ca 10cm från väggen för att hänga fritt från tv'n. Har ni något förslag på hur jag löser detta på en smidigt och snyggt sätt?
/micke
Kolla på t.ex möbelben (IKEA, eller liknande) kanske ben till trådbacksystemen som finns i de flesta garderober/tvättstugor. Kolla även på konsoller till hyllor. Oavsett vilket du väljer så kan det se bra ut.
Postad 14 July 2005 - 13:59
jag valde att hänga duken i kedjor från taket... vilket blev mkt bra!
ser juh rätt najs ut... när man drar upp duken... så sitter d en 42" plasma bakom!!!
ser juh rätt najs ut... när man drar upp duken... så sitter d en 42" plasma bakom!!!
Postad 18 July 2005 - 12:07
Kolla i mitt galleri så ser du har jag har gjort.. Använt smideskonsoler och ögleskruvar med mutter i konsolen. Sen har jag s-krokar i duken och hänger dom i ögleskruvarna
. På så vis går det även att justera höjd med ögleskruv+mutter.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

20 bilder
60 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?