Men jag har lite problem.. Kan inte koppla headsettet till den trådlösa kontrollern. Det vägrar fungera.
Kontrollern bli på "Ring halva nr 1" och headset blir på "Ring halva nr 2".
Redigerat av Pertan81, 14 August 2007 - 23:12.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 14 August 2007 - 23:09
Köpte det trådlösa headsettet idag.. Fick det för kanonpris så, var ju tvungen att slå till..
Men jag har lite problem.. Kan inte koppla headsettet till den trådlösa kontrollern. Det vägrar fungera. Kontrollern bli på "Ring halva nr 1" och headset blir på "Ring halva nr 2". Redigerat av Pertan81, 14 August 2007 - 23:12. Postad 16 August 2007 - 19:37
Läs instruktionerna
Postad 16 August 2007 - 23:03
Hehe.. Var tvungen att köpa ny kontroller för att ens kunna använda headsettet.. Den gick inte att para ihopp med orginal kontrollern öht. Dock så verkar jag inte vara ensam om detta problem, att kontrollern man fick med boxen inte fungerar med headsettet. Postad 27 August 2007 - 10:53
Hittade denna väska när jag var ute och googlade lite. Verkar vara ungefär samma Xbox360 väska Postad 03 September 2007 - 18:05
beställde en sådan på vg+ härom dagen dom skulle få in dom imorn den 4e. så tar det väl ett par dagar från Kanada, men hey betalade 250:- inkl frakt å då får man med ett headset. bara headset koster väl ca 200 i Sverige? Postad 10 October 2007 - 22:11
Halloj!
Är det någon som sett dom här i Sverige Pelican Fan Stand. Jag tycker det verkar bra och den ska inte göra att det blir så mycket mera ljud än det normala från 360:in. Tror ni den kan va nåt å ha? Mvh / Tomas Postad 10 November 2007 - 00:39
Är det orginal-headsetet ni snackar om? Har haft problem med det sen jag köpte mitt. Har kollat allt som skulle kunna vara fel i instruktionsboken och följt anvisningarna för hur man installerar den. Problemet är att jag inte kan få spelets ljud i den och jag kan ej använda mikrofonen. Skruvar man upp till max när man inte spelar så hör man att det finns ljud (ungefär som när man skruvar upp högtalarna till datorn till max utan att spela upp något ljud). Det har varit så här sedan jag fick det. Frågan är om det med att man ska koplla till ring 1 osv kan ha med det att göra? Annars är den väl sönder sedan ruta 1 i vintras. Är det för sent att ringa supporten och begära ett nytt headset isf tror ni? Det vankas ju Call Of Duty 4 på liven för mig nästa vecka så man får ordna upp allt innan dess Postad 11 November 2007 - 10:42
Nån som vet om det finns guitar hero gitarrer för under 400kr till xbox?
Postad 13 November 2007 - 14:09
Vilken Kanadensisk site då? Också sugen /R Postad 14 December 2007 - 13:51
Någon som tips på komponentkabel längd 6m utan att behöva skarva / växla? För du tappar väl alltid något i en skarv / växel? Eller är det obetydligt? Postad 30 December 2007 - 01:10
hej.
jag har inget internet hemma men vill väldigt gärna ha dom nya bilarna till forza 2. någon som vet ifall det går att köpa ett såntdär 64mb xboxminne och tex tanka bilarna hos en kompis som har live, in på detta minna som jag tar med mig hem och sen göra så att bilarna funkar på min xbox? tacksam för svar! mvH/ victor Postad 01 January 2008 - 15:46
Ta med din hårddisk till polaren och ladda från han, måste nog vara det enklaste Postad 02 January 2008 - 20:20
du får gärna förklara hur man gör det Postad 02 January 2008 - 23:07
Fan vad najs, beställde precis ett sånt! Så man behöver aldrig byta batterier och skit om man har ett sånt? Postad 03 January 2008 - 21:33
På sidan av xboxen sitter det en hårddisk om du har någon. Plocka bort den och sätt den på din polares xbox. Gå ut på live med ditt silverkonto och tanka hem bilarna du vill ha. Instruktionsboken kan du läsa om du vill veta hur du plockar bort hårddisken. Annars så kan säkert din polare hjälpa dig Postad 04 January 2008 - 14:43
Vart hittar jag billigast 20GB hårddisken? Dustin har den för 895:- men jag tycker man borde kunna hitta den billigare!
Postad 04 January 2008 - 15:43
Kolla på Expert. Såg den på Expert Backaplan för 799 kr (verkar som om de säljer ut sina tillbehör, komponentkablar för 199 kr också, har jag för mig).
Postad 06 January 2008 - 20:53
Tänkte tipsa om en kylplatta till 360 som fästs på baksidan av konsolen.
Den finns att köpa på Kjell & Co och kostar 279kr. Den sitter till skillnad från "Intercooler" på den övre delen av konsolen och "ersätter" ljud- och bildutgången med en mängd olika utgångar, bl a optisk, vga och s-video. Här är en länk: Kjell & Co Funkar skitbra och höjer inte ljudnivån märkbart, inte vad jag kännt iaf. Redigerat av Unregistered78af1102, 06 January 2008 - 20:56. Postad 07 January 2008 - 22:50
jag har blivit bannad misstänker jag och kommer inte ut med min xbox om jag tar med hårddisken till en kompis kan jag då logga in med hans "gamertag" och tanka till min hårddisk eller riskarar även han att bli bannad då? tänkte ifall live känner igen min hårddisk. eller är det bara xboxen i sig som är bannad? Postad 10 January 2008 - 20:09
Nån som vet vad för mer man kan styra med 360-fjärrarna? Alltså det står ibland att det går att styra andra apparater med samma fjärr.
Tror ni den funkar med en förstärkare (technics) för att höja och sänka volym? Postad 11 January 2008 - 20:49
Jag lånar din fråga.. Och lägger till 3 teknik prylar. Kan denna kontroll möjligtvis styra en Motorola (Telia TV box), Logitech Z5500 mottagare och min tv. En Samsung 32". Postad 12 January 2008 - 14:49 Det finns ju möjlighet att koppla in tangentbord och mus om man så önskar... Är det någon som testat en sådan? Är lite sugen, men jag köpte något liknande till första Xboxen som jag inte fick att funka. Postad 14 January 2008 - 21:26
Ingen som vet? Eller finns det nån annan "billig" universalfjärr som funkar på 360? Vill veta innan jag går och köper massa fjärrar så sitter man där med 4st olika helt plötsligt. Postad 21 January 2008 - 22:05
Nu har jag en ny fråga här, angående ett USB-minne.
Någon som vet om det här Sandisk Cruzer CrossFire 1GB minnet fungerar på xbox360 för att föra över spelarprofiler? Har sett nåt om att man kan föra över sparade spel osv, men inget om spelarprofiler. http://www.komplett....aspx?sku=319117 Väldigt tacksam för svar! MVH Oskar Postad 11 February 2008 - 10:53
Läste på baksidan av en Xbox 360 HD VGA-kabel i förra veckan i en butik. Där står det endast 720p film och spel upplösning medan det klart och tydligt på MS hemsida står 1080p. Weird.
Postad 11 February 2008 - 12:42
Frosse: Inte så weird egentligen då specen för xboxen var lägre från början men har höjts med firmware uppgraderingar.
Postad 11 February 2008 - 13:04 Aha, där ser man. Antagligen gamla kartonger då... Postad 14 February 2008 - 11:58
Mad Catz® Brings HDMI to All Xbox 360 Owners
Det har skrivits om detta tillbehör här förut, men nu är den officiellt släppt. -lk Postad 14 February 2008 - 12:02 Äntligen!!! Underbart har väntat på detta Postad 29 March 2008 - 23:08
Jag har en fråga ang xbox 360 vga kabeln, jag ska köpa mig en sån å koppla xboxen till pc skärmen men så är de ju ljudkablarna sen, hur ska jag få ut ljud från röd å vit rca ? Då jag inte har någon förstärkare / Reciver att koppla genom.
Finns det någon adapter som e liknanade: 2st rca hona - 1 st 3,5mm hona så man kan koppla ihop dom med ett par hörlurar? Postad 31 March 2008 - 13:30 Du måste ha upp signalen, du får bara linjenivå ut från boxen. Kanske går att få tag på nån liten hörlursförstärkare nånstans. Postad 21 April 2008 - 09:23 Släppt - men finns den i Sverige, Europa? Någon som testat den? http://store.gamesha...?idProduct=3102 Postad 05 May 2008 - 14:52
Jag hittade den på http://zavvi.co.uk/ (fd Virgin Megastore) för 45 pund. Jag beställde nyss en sån från dem. Ska vi se hur den funkar. Jag har precis köpt mig en 4x2 HDMI switch så det här blir perfekt. Nu slipper jag dra både en komponent (eller VGA) och en HDMI till projjen. Om den funkar har jag en Monster VGA-kabel till salu billigt. Postad 06 May 2008 - 09:31
Inte beställt men bra sugen...kollade med återförsäljaren i England och fick detta svar:
Limexb360 heter sidan, 70 Pund + frakt därifrån.... Postad 06 May 2008 - 18:25
Ja är det någon som testat HDMI grejjen från MadCatz och vet om den funkar bra/ger någon kvalitetsförbättring
Postad 08 May 2008 - 15:51
Usch 940:- för ett par hörlurar som man inte vet nåt om. Ingen alls som har dom och kan berätta lite?
Postad 19 May 2008 - 14:15
Någon som vet nåt om Speed-link adaptern som webhallen har eller kanske rentav testat den? Har iaf beställt en sån så får se om den funkar som den ska, den kostade ju inte så mycket iaf.
Sen undrar jag om det är någon som vet nåt bra headset man kan använda till den? Nåt billigt och som sitter skönt med bra ljud Postad 12 June 2008 - 14:44
Nu har jag också beställt HDMI adapter till min Xbox360. Skall bli kul att se om bilden blir lika stabil som på min PS3.
Postad 16 June 2008 - 18:51
Tjena!
Har en liten fundering angående tillbehören till xbox 360. Har själv en Sverige-köpt xbox och hade nu tänkt uttöka mina tillbehör. Då xbox-prylar är mycket billigare i USA än Sverige kan man då beställa dosor, rattar osv från USA eller är det samma olikheter som med spelen? Tacksam för svar. Erik Redigerat av Quacky, 16 June 2008 - 18:51. Postad 01 July 2008 - 00:26
Har du fått HDMI-adaptern än? Var köpte du din? Postad 27 July 2008 - 09:43
Går i tankarna att köpa ratten från MS. Är den värd pengarna , bra känsla?
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |