Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Warhawk

1167 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad ger ni Warhawk för betyg?1-5 (138 medlem(mar) har röstat)

Vad ger ni Warhawk för betyg?1-5

1. 1 (8 röster [5.80%])

Procent av omröstning: 5.80%

2. 2 (5 röster [3.62%])

Procent av omröstning: 3.62%

3. 3 (9 röster [6.52%])

Procent av omröstning: 6.52%

4. 4 (65 röster [47.10%])

Procent av omröstning: 47.10%

5. 5 (51 röster [36.96%])

Procent av omröstning: 36.96%

Rösta GÀster kan inte rösta
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser
1 relaterade trÄdar

Postad 26 September 2007 - 19:31

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Jag har problem med Warhawk, för det första sÄ kan jag inte hitta "aktivera delad skÀrm" sÄ jag kan inte spela 2 players pÄ samma tv, vet nÄgon vad jag ska göra av det? Det stÄr i spelet att jag mÄste aktivera delad skÀrm nÀr jag trycker pÄ start-knappen pÄ andra dosan men jag kan inte hitta "aktivera delad skÀrm" i alternativ, online eller lokala spel.

Vad ska jag göra?

För det andra sÄ har jag problem med headsetet som skickades med, jag kan inte fÄ det att connecta, Jag fÄr upp enheten pÄ skÀrmen och sen nÀr jag skriver in keyn sÄ vill den inte, jag har provat med den bÄde avstÀng och pÄ, det stÄr ju i beskrivingen att den ska lysa konstant men den vill inte gör det, man ska stÀnga av den genom att hÄlla ner knappen 5 sek och dÄ ska den visst lysa sÄ att den visar att den Àr i mottagningslÀge men det vill inte headsetet göra.

Vad ska jag göra?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag aldrig provat sjÀlv men jag tror att det enda du behöver göra Àr att trycka start pÄ kontroll 2 sÄ splittar skÀrmen......instÀllningarna tror jag bara du behöver göra om du ska starta en server och tillÄta split. Sen Àr det inte alla servrar som tillÄter split sÄ det kan vara det som strular.

Postad 26 September 2007 - 19:41

Richard123
  • Richard123
  • Amatör

• 76 inlĂ€gg
  • 0

Jag har problem med Warhawk, för det första sÄ kan jag inte hitta "aktivera delad skÀrm" sÄ jag kan inte spela 2 players pÄ samma tv, vet nÄgon vad jag ska göra av det? Det stÄr i spelet att jag mÄste aktivera delad skÀrm nÀr jag trycker pÄ start-knappen pÄ andra dosan men jag kan inte hitta "aktivera delad skÀrm" i alternativ, online eller lokala spel.

Vad ska jag göra?

För det andra sÄ har jag problem med headsetet som skickades med, jag kan inte fÄ det att connecta, Jag fÄr upp enheten pÄ skÀrmen och sen nÀr jag skriver in keyn sÄ vill den inte, jag har provat med den bÄde avstÀng och pÄ, det stÄr ju i beskrivingen att den ska lysa konstant men den vill inte gör det, man ska stÀnga av den genom att hÄlla ner knappen 5 sek och dÄ ska den visst lysa sÄ att den visar att den Àr i mottagningslÀge men det vill inte headsetet göra.

Vad ska jag göra?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag aldrig provat sjÀlv men jag tror att det enda du behöver göra Àr att trycka start pÄ kontroll 2 sÄ splittar skÀrmen......instÀllningarna tror jag bara du behöver göra om du ska starta en server och tillÄta split. Sen Àr det inte alla servrar som tillÄter split sÄ det kan vara det som strular.

<{POST_SNAPBACK}>

Om man anvÀnder adapter och kör med ps2 kontroller hur funkar det dÄ?

Postad 26 September 2007 - 19:49

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • LĂ€rjunge

• 434 inlĂ€gg
  • 0
Det dÀr med split screen har jag inte mkt koll pÄ, vet bara att du stÀller in det sjÀlv nÀr du startar en egen server.

Ang ditt headset:
NÀr du laddar headsetet lyser det blÄtt , nÀr headsetet Àr pÄ och aktiverat ska den blÄ lampan blinka kanske var 3'e sekund eller nÄtt.
(Bara och hÄlla in knappen och slÀppa nÀr lampan börjar blinka)
Hade samma prob nÀr jag skulle installera min, men det löste sig efter jag laddat den.

lycka till !

Postad 26 September 2007 - 20:59

tommi87
  • tommi87
  • Rookie

• 3 inlĂ€gg
  • 0
tack sÄ mycket för alla svar, nu vet jag varför 2 players grejjen inte funka, ska bara fixa headset nu dÄ.

Postad 26 September 2007 - 21:13

tommi87
  • tommi87
  • Rookie

• 3 inlĂ€gg
  • 0
Great nu var det fixat ocksÄ, det dÀr med 2 players var att jag inte visste att det var servers som inte accepterade 2 players (det var serverna med vit text i server-listan som man kunde ha split screen i, dom servers med blÄ text hade inte det) och vad som gÀllde headsetet, jag behövde bara trycka in svarar knappen en lÄng tid sÄ fick jag det konstanta lysandet som visade att den var mottaglig, tack sÄ mycket för alla svar :).

Redigerat av tommi87, 26 September 2007 - 21:18.

Postad 27 September 2007 - 05:55

snav
  • snav
  • AnvĂ€ndare

• 241 inlĂ€gg
  • 0
Hejs alla warhawkare

StÀllde frÄgan förut men den ramlade bort i allt matchsnack, det var just before eran första klan-match.

Hur som haver, ser ett par klan-invites under community. Är det invites som gĂ€ller min profil eller Ă€r det nĂ„gon generell inbjudan till hela vĂ€rlden?

Började fundera eftersom vid varje invite som dök upp brukade följas av att nÄgon user med coola namn som ikilleveryone1998 eller urdead1997, vilja bli tillagd som friend.

Förtexter: Namnen i inlÀgget och har ingen anknytning till verkliga personer :)

Postad 27 September 2007 - 07:18

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlĂ€gg
  • 0

Hejs alla warhawkare

StÀllde frÄgan förut men den ramlade bort i allt matchsnack, det var just before eran första klan-match.

Hur som haver, ser ett par klan-invites under community. Är det invites som gĂ€ller min profil eller Ă€r det nĂ„gon generell inbjudan till hela vĂ€rlden?

Började fundera eftersom vid varje invite som dök upp brukade följas av att nÄgon user med coola namn som ikilleveryone1998 eller urdead1997, vilja bli tillagd som friend.

<{POST_SNAPBACK}>

SvÄrt Ä förstÄ vad du menar, men fÄr du en claninvite sÄ gÀller det dig till den clanen som du svarar till.

Men hÀrifrÄn skall clanerna vara mh2 eller mhb som du skall leta efter.

Postad 27 September 2007 - 07:31

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Hejs alla warhawkare

<{POST_SNAPBACK}>

Förmodligen sÄ Àr du vÀl duktig och folk som har spelat med/mot dig vill dÀrför ha med dig i sin clan.

Postad 27 September 2007 - 09:17

snav
  • snav
  • AnvĂ€ndare

• 241 inlĂ€gg
  • 0

Hejs alla warhawkare

<{POST_SNAPBACK}>

Förmodligen sÄ Àr du vÀl duktig och folk som har spelat med/mot dig vill dÀrför ha med dig i sin clan.

<{POST_SNAPBACK}>

okidoki.. Àven om det Àr nÄgot jag absolut inte skulle kalla mig sjÀlv, för bra Àr jag nog inte.
Ville bara höra om det var nÄgot som alla sÄg eller om det var knutet till just min profil/inloggning.

Postad 27 September 2007 - 11:22

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Hejs alla warhawkare

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

okidoki.. Àven om det Àr nÄgot jag absolut inte skulle kalla mig sjÀlv, för bra Àr jag nog inte.
Ville bara höra om det var nÄgot som alla sÄg eller om det var knutet till just min profil/inloggning.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jag tror att invites bara kan skickas personligen och att det inte finns nÄgon möjlighet att skicka en generell (typ till exempelvis alla anvÀndare).

Postad 27 September 2007 - 14:51

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0
Skit assÄ... missade matcherna denna veckan...P.g.a skolan :) (den Àr dock lite viktigare för mig) fÄr göra ett nytt försök nÀsta vecka istÀllet :) ..

Postad 27 September 2007 - 14:52

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Skit assÄ... missade matcherna denna veckan...P.g.a skolan :) (den Àr dock lite viktigare för mig) fÄr göra ett nytt försök nÀsta vecka istÀllet :) ..

<{POST_SNAPBACK}>

Du har inte tackat ja till din claninvite Ànnu va??

Postad 27 September 2007 - 14:57

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Du har inte tackat ja till din claninvite Ànnu va??

<{POST_SNAPBACK}>

Gjorde det precis...har inte haft pÄ PS3:an under hela veckan :) ...
Varit sÄ j*vla mycket i skolan assÄ... men nu Àr det slut pÄ det :P

Postad 27 September 2007 - 16:20

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlĂ€gg
  • 0
*Ni pratar matcher... kör ni riktiga klanmatcher eller? :)
AlltsÄ en klan VS en annan... PCW alltsÄ?
Eller menar ni bara in och röja public..? Det vill inte jag kalla matcher isf... :)

Postad 27 September 2007 - 16:32

ChoAtic
  • ChoAtic
  • AnvĂ€ndare

• 189 inlĂ€gg
  • 0

Eller menar ni bara in och röja public..? Det vill inte jag kalla matcher isf... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det vi menar med matcher Ă€r nĂ€r vi spelat tillsammans (MHB & MH2). Och hittils har det varit blandade lag. SÅ helt riktiga matcher Ă€r det kanske inte. Men kul som f*n iaf :)

Postad 27 September 2007 - 16:34

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlĂ€gg
  • 0
Ok... ja, det Àr ett bra publicröj! :)
Men undras hur riktiga matcher Àr, sÄ som man spelat i BF2 och CS? :)

Postad 27 September 2007 - 16:40

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlĂ€gg
  • 0
folkesson: Du fĂ„r prioritera lite bĂ€ttre! Skolan kan aldrig vara viktigare Ă€n lte personlig utveckling :) Skolan Ă€r ju hur slapp som helst nu för tiden (Är adjunkt pĂ„ gymnasiet), annat var det pĂ„ min tid :)

Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 27 September 2007 - 16:42.

Postad 27 September 2007 - 17:05

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

folkesson: Du fĂ„r prioritera lite bĂ€ttre! Skolan kan aldrig vara viktigare Ă€n lte personlig utveckling  :)  Skolan Ă€r ju hur slapp som helst nu för tiden (Är adjunkt pĂ„ gymnasiet), annat var det pĂ„ min tid  :)

<{POST_SNAPBACK}>

hehe...hÄller faktiskt med dig :D ... SamhÀllslinjen pÄ det gymnasium som jag gÄr pÄ e skit slapp hela tiden fram till höstlovet..(förutom denna vecka :) )..dÀrför hoppas jag att ja kan lira nÀsta vecka dÄ allt e över ... o idag förstÄs :P

Postad 27 September 2007 - 17:19

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Eller menar ni bara in och röja public..? Det vill inte jag kalla matcher isf... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Det vi menar med matcher Ă€r nĂ€r vi spelat tillsammans (MHB & MH2). Och hittils har det varit blandade lag. SÅ helt riktiga matcher Ă€r det kanske inte. Men kul som f*n iaf :)

<{POST_SNAPBACK}>

Sista timmen i tisdags var det faktiskt mhb mot mh2 sÄ det kan vÀl kallas en riktig match..... :)

Postad 27 September 2007 - 17:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlĂ€gg
  • 0

Sista timmen i tisdags var det faktiskt mhb mot mh2 sÄ det kan vÀl kallas en riktig match..... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte om det blev sÄ mycket till match ...

Postad 27 September 2007 - 18:03

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0
Jaja.....visst var ni ganska överlÀgsna men samtidigt gissar jag att du ensam har mer speltid Àn vad samtliga i mh2 som spelade i tisdags har tillsammans...... :) ....och det kan ju inte bli vÀrre....förmodligen bara jÀmnare! Kunde jag bara lÀra mig att flyga sÄ skulle jag nog pÄ sikt kunna ge dig en hyffsad match.

Postad 27 September 2007 - 18:09

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0
men blir det ngt lirande ikvÀll.... mÄste veta ifall jag ska köra ut lillebrosan ur rummet lr inte.. :)

Postad 27 September 2007 - 18:12

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0
Jag ska vÀl lira en timme nu...men nÄgot organiserat spel blir det inte ikvÀll. DÄ mÄste man ha lite mer framförhÄllning....

Postad 27 September 2007 - 18:20

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0
okej, fÄr hoppas pÄ tisdag dÄ.. :) lr kanske till helgen med ngn polare :)

Postad 27 September 2007 - 18:33

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr bara att hÄlla koll hÀr sÄ ser du nÀr nÀsta Àr pÄ gÄng....

Postad 27 September 2007 - 19:23

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlĂ€gg
  • 0
Nu nĂ€r nĂ„gra av er har testat Halo 3.... Vad sĂ€ger ni? Är det en Warhawk drĂ€pare??

Postad 27 September 2007 - 19:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
Fel trÄd för den diskussionen.

Postad 27 September 2007 - 20:08

raabhimself
  • raabhimself
  • Amatör

• 84 inlĂ€gg
  • 0
Hur bra Ă€r warhawk egentligen? Är det vĂ€rt o köpa?

Postad 27 September 2007 - 20:39

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Hur bra Ă€r warhawk egentligen? Är det vĂ€rt o köpa?

<{POST_SNAPBACK}>

Hittar du nÄgot som Àr roligare för 280 spÀnn sÄ sÀg till. Av de spelen som jag har sÄ Àr warhawk utan tvekan det roligaste.

Postad 27 September 2007 - 22:15

raabhimself
  • raabhimself
  • Amatör

• 84 inlĂ€gg
  • 0
Jag Àr gÀrna med i warhawk klanen!

id: hindrikson

Postad 27 September 2007 - 22:40

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Jag Àr gÀrna med i warhawk klanen!

id: hindrikson

<{POST_SNAPBACK}>

Fixar det i morgon......

Postad 28 September 2007 - 07:54

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlĂ€gg
  • 0
Nu kommer Ă€nnu ett inlĂ€gg om rankingen. Jag förstĂ„r mig inte pĂ„ den! Det Ă€r skrĂ€mmande lĂ€tt att gĂ„ upp i ranking. Jag har en speltid pĂ„ ca 7 timmar och jag har nu blivit Löjtnant. Jag har kommit till hĂ€lften av det man kan bli. Är det nĂ„gon mer som tycker som jag?

Att ha ett rankingsystem tycker jag dock Àr ett bra inslag i ett spel. Det Àr en morot till att spela spelet. Om det inte fanns skulle jag vara rÀdd för att jag snabbare skulle tröttna pÄ spelet. Och jag hoppas inte att intresset kommer svalna nÀr andra titlar slÀpps. (Inte för min del men för andra) :P

Postad 28 September 2007 - 08:09

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlĂ€gg
  • 0
Jag Àr Ànnu högre upp i ranking, men poÀngen verkar inte stÀmma. Enligt statistiken sÄ har jag 769 poÀng men min för att nÄ min ranking sÄ behövs det om jag inte minns fel 5000 poÀng :P

Postad 28 September 2007 - 08:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlĂ€gg
  • 0

Nu kommer Ă€nnu ett inlĂ€gg om rankingen. Jag förstĂ„r mig inte pĂ„ den! Det Ă€r skrĂ€mmande lĂ€tt att gĂ„ upp i ranking. Jag har en speltid pĂ„ ca 7 timmar och jag har nu blivit Löjtnant. Jag har kommit till hĂ€lften av det man kan bli. Är det nĂ„gon mer som tycker som jag?

Det Àr inte lÀtt att gÄ upp i rankingen. Det Àr ett rent lotteri.

Jag lÄg pÄ 5000 poÀngsnivÄn nÀr jag hade <1000 poÀng. NÀr jag vÀl kom upp i 5000 poÀng sÄ hoppade jag upp i 25000 poÀngsklassen i rankingen. Har ca 7000 poÀng nu och har alltsÄ inte ens nÄtt nivÄn som ligger precis efter den för 5000 poÀng. (kommer inte ihÄg vad nivÄerna heter)

Postad 28 September 2007 - 08:59

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlĂ€gg
  • 0
AngÄende taktik i CTF.

Borde man inte ha lite roller nÀr man spelar? Om man Àr 10 i ett lag sÄ skulle man kunna ha.

1 hemmabas turret
1 hemmabas turret/mark
1 hemmabas mark/tank
1 min-placerare
1 flygplan defensiv
1 flygplan tvÄvÀgspelare
1 flygplan offensiv
3 attackstyrka/flaggfÄngare i fordon eller till fots

Sen mÄste man ju anpassa sig efter situationen sÄ klart. Jag tror att det skulle kunna löna sig att ha en min-utlÀggare pÄ heltid.

Postad 28 September 2007 - 10:15

ers
  • ers
  • LĂ€rjunge

• 492 inlĂ€gg
  • 0
Jag Àr Chefssergant och har ca 1000 totalpoÀng. Verkar lite lÀtt mysko...

Postad 28 September 2007 - 11:02

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlĂ€gg
  • 0

AngÄende taktik i CTF.

Borde man inte ha lite roller nÀr man spelar? Om man Àr 10 i ett lag sÄ skulle man kunna ha.

1 hemmabas turret
1 hemmabas turret/mark
1 hemmabas mark/tank
1 min-placerare
1 flygplan defensiv
1 flygplan tvÄvÀgspelare
1 flygplan offensiv

Sen mÄste man ju anpassa sig efter situationen sÄ klart. Jag tror att det skulle kunna löna sig att ha en min-utlÀggare pÄ heltid.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, lite taktik Ă€r nog pĂ„ sin plats vid nĂ€sta match. Merger kanske kan dela ut roller till nĂ€sta match för mh2. Å andra sidan sĂ„ Ă€r alla inte bra pĂ„ flyplan.... hmmm alla kanske skall tĂ€nka till vad de skall göra, det kanske rĂ€cker.

Postad 28 September 2007 - 13:51

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

AngÄende taktik i CTF.

1 hemmabas turret
1 hemmabas turret/mark
1 hemmabas mark/tank
1 min-placerare
1 flygplan defensiv
1 flygplan tvÄvÀgspelare
1 flygplan offensiv

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, lite taktik Ă€r nog pĂ„ sin plats vid nĂ€sta match. Merger kanske kan dela ut roller till nĂ€sta match för mh2. Å andra sidan sĂ„ Ă€r alla inte bra pĂ„ flyplan.... hmmm alla kanske skall tĂ€nka till vad de skall göra, det kanske rĂ€cker.

<{POST_SNAPBACK}>

Det enda jag kan sÀga Àr att ni vill inte ha mig i en warhawk...... :P

Postad 28 September 2007 - 14:01

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlĂ€gg
  • 0
Vafan, Àr du redan hemma!? Har du varit pÄ MÀster Samuelsgatan idag eller!?

Men placeringar lÄter som en bra grej. Merger, styr upp det hÀr nu!

Postad 28 September 2007 - 16:05

l2ickard
  • l2ickard
  • MĂ€stare

• 2805 inlĂ€gg
  • 0

AngÄende taktik i CTF.

1 hemmabas turret
1 hemmabas turret/mark
1 hemmabas mark/tank
1 min-placerare
1 flygplan defensiv
1 flygplan tvÄvÀgspelare
1 flygplan offensiv

<{POST_SNAPBACK}>

En av dom viktigare sakerna i CTF Àr juh att ta zoner sÄ spelarna i ditt lag kan spawna pÄ bra stÀllen sÄ glöm inte bort den positionen :P

Postad 28 September 2007 - 16:20

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • MĂ€stare

• 3086 inlĂ€gg
  • 0

Vafan, Àr du redan hemma!? Har du varit pÄ MÀster Samuelsgatan idag eller!?

Men placeringar lÄter som en bra grej. Merger, styr upp det hÀr nu!

<{POST_SNAPBACK}>

Japp...har haft möte i Stockholm....sÄ idag slapp man landet....*flinar*.....

Vi fÄr vÀl ta en liten diskussion om hur vi bör lÀgga upp ctf-matcher......men helt klart Àr att det krÀvs lite organisation för att det ska funka ...

Postad 28 September 2007 - 21:01

ChoAtic
  • ChoAtic
  • AnvĂ€ndare

• 189 inlĂ€gg
  • 0

Japp...har haft möte i Stockholm....sÄ idag slapp man landet....*flinar*.....

Vi fÄr vÀl ta en liten diskussion om hur vi bör lÀgga upp ctf-matcher......men helt klart Àr att det krÀvs lite organisation för att det ska funka ...

Man ser ju till att man Àr dÀr man behövs och anfaller flaggan i grupp med nÄgra stycken sÄ motstÄndaren fÄr mycket att tÀnka pÄ. Kommer ihÄg att vi fick till det ganska bra pÄ ö-banan nÀr vi spelade sist.

SÄ nÀr kommer nÀsta match bli av dÄ? :) Tycker det ju har varit sÄ roligt de senaste gÄngerna nu.

Postad 28 September 2007 - 21:24

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlĂ€gg
  • 0
TisdagkvÀllar verkar vara en bra tid för alla inblandade. SÄ sikta pÄ det.

Redigerat av Unregistered8c00bd99, 28 September 2007 - 21:25.

Postad 29 September 2007 - 10:51

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0
En liten frÄga bara....

Vem har högst rang i MH2 respektive MHB-klanen :)

Postad 29 September 2007 - 11:09

l2ickard
  • l2ickard
  • MĂ€stare

• 2805 inlĂ€gg
  • 0

En liten frÄga bara....

<{POST_SNAPBACK}>

Menar du rank i spelet? För dom stÀmmer juh verkligen inte. Men kollar man efter poÀng skulle jag tro Morlock i MHB har mest, men rÀtta mej gÀrna om jag har fel. MH2 har jag ingen aning om.

Postad 29 September 2007 - 11:29

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

En liten frÄga bara....

<{POST_SNAPBACK}>

Menar du rank i spelet? För dom stÀmmer juh verkligen inte. Men kollar man efter poÀng skulle jag tro Morlock i MHB har mest, men rÀtta mej gÀrna om jag har fel. MH2 har jag ingen aning om.

<{POST_SNAPBACK}>

Japp...i rankat spel.. ;)
okej. PoÀng sÄ har antagligen Morlock mest.. NÄgon som vet vad han har för poÀng summa??
Vem har mest i MH2-klanen dÄ??

Postad 29 September 2007 - 11:31

Onaqui
  • Onaqui
  • AnvĂ€ndare

• 104 inlĂ€gg
  • 0
TÀnkte bara kolla om Warhawk Àr för mig, jag Àr en inbiten CS-spelare men har Àven lirat DoD lite halvseriöst. Kommer jag gilla detta spel eller Àr det vÀldigt "random"?
Om ni pÄstÄr att jag gör det sÄ kommer jag tanka det och om jag gillar det sÄ vill jag gÀrna provlira lite med er, Àr van in-game leader och kan nog vara en resurs.

Postad 29 September 2007 - 11:35

l2ickard
  • l2ickard
  • MĂ€stare

• 2805 inlĂ€gg
  • 0

TÀnkte bara kolla om Warhawk Àr för mig, jag Àr en inbiten CS-spelare men har Àven lirat DoD lite halvseriöst. Kommer jag gilla detta spel eller Àr det vÀldigt "random"?
Om ni pÄstÄr att jag gör det sÄ kommer jag tanka det och om jag gillar det sÄ vill jag gÀrna provlira lite med er, Àr van in-game leader och kan nog vara en resurs.

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer sÀkert gilla det, Àr juh inte direkt som nÄgra av spelen du nÀmner men för det priset Warhawk ligger pÄ tycker jag absolut det Àr vÀrt o tanka ner och testa.

Postad 29 September 2007 - 12:58

Nybbe
  • Nybbe
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0
Har kan man se sin totala poÀng i profilen? Har inte avancerat i grad pÄ en vecka trots fanatiskt spelande och rÀtt "badges".

Postad 29 September 2007 - 13:06

l2ickard
  • l2ickard
  • MĂ€stare

• 2805 inlĂ€gg
  • 0

Har kan man se sin totala poÀng i profilen? Har inte avancerat i grad pÄ en vecka trots fanatiskt spelande och rÀtt "badges".

<{POST_SNAPBACK}>

NÀr du gÄr in i din profil sÄ ser du juh dina gamestats, dÀr Àr totalpoÀngen.

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.