Tjena!
Är nu en stolt ägare av en P96FDX.
Väldigt vacker. Har en PS3 kopplad med en Supra HDMI 1.3
Bilden hur vacker som helst.
Men det är en grej som jag stör mig fenomenalt mycket på när jag ser på film via min PS3 (Blueray)! Att när kameran glider över en person eller landskap så märker man att bilden hackar och ansikten blir suddiga. Samma sak när jag spelar.
Försökte slå på Movie Plus, men den kan jag inte komma åt.
E d nåt jag missat? Eller ska det vara så?
Jag kan medela nu att jag pratat med Samsung. Killen i luren bad mig först stänga av vissa funktioner så som anti-brus funktionen. Men det hände inget. Så nu ska dom hämta tv:en för lite uppdateringar.
Kan medela resultatet, även om denna tråd verkar vara helt död.
En glad nyhet, man kan nu köpa denna tv för bara 11 990kr på Media Markt Kalmar!
Det va där jag köpte min 
Hur gick det? Har de fixat problemet med ryckig och hackig bild från PS3? Jag har samma problem när jag tittar på BlueRay filmer, vilket är väldigt störande.
Är det någon mer som har såna problem?
Tjena!
Ledsen att jag inte svarat.
Anledningen är att det inte har hänt nåt med mitt ärande fören i dag!
Efter att jag hade snackat med Samsung skickade de ärandet vidare till en verksta i Kalmar. Dom tog sen kontakt med mig. Vi bestämde att dom skulle komma för att undersöka felet, lite motvilligt kändes det som.
Nån vecka senare dök det upp två killar. Dom såg att det blev lite hackigt ibland när kameran rörde sig lite snabbt. Spelade upp bl.a Spiderman 3 på BlueRay.
Dom sa att dom skulle ta kontakt med Samsung för att kolla om det fanns några uppdateringar. Sen hörde de aldrig av sig igen. Jag fick ringa och tjata. Men deras svar va bara att dom inte hade fått nåt svar från Samsung.
Jag väntade i lite mer än 3mån. Årkade inte mer. Ringde till Samsung igen och dom sa att verkstan är skyldiga, enligt deras avtal med dom, att skicka ärandet vidare om problemet inte belv fixad. Killen från Samsung sa då att han skulle prata med verkstan, och verkstan skulle i sin tur ringa mig för att bestämma om när min tv skulle bli fixad. Men verkstan hörde aldrig av sig.
De va för en vecka sen.
I dag ringde jag till Samsung igen och när dom såg att jag hade fått vänta i nästa 4 mån kopplade dom mig vidare till PETER. Shit vilken hårding. Han vart vansinnig när han fick veta hur länge jag väntat, och att dom inte hade tagit kontakt med varken mig eller Samsung.
Han lovade då att innom timmen skulle verkstan ringa upp mig för att bestämma när min tv skulle bli fixad. Tveksamt tänkte jag, men det va skönt att bli tagen seriöst iaf.
Som lovat ringede en stammande kille från verkstan inte 40 min senar och bad om ursäkt minst 10ggr. Tänkte att här är det nån som blivit utskälld i 39min.
Dom ska nu fixa min tv nästa vecka.
Så ge inte upp!! TV:en ska inte hacka.
Om ni har samma problem och bor i Kalmar så kan ni iaf vara säkra på att detta inte kommer att hända igen.
Om det gör det så är det bara att hota med att ringa till Peter från Samsung

Tummen upp till Samsung suport!
Redigerat av Bläng, 23 januari 2009 - 19:13.