Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia E71 *

1214 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 September 2008 - 12:36

FreddieHall
  • FreddieHall
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Tack! :)

Exakt detta problem har jag med min kamera http://www.youtube.c...h?v=M4oWcCRAmTs
Ska söka efter en lösning...kan vara hårdvaran.

Felet verkar dessutom bra uppenbara sig när man har blixten i automatläget. Jävligt skumt!

Postad 11 September 2008 - 14:03

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Jag ska och klämma på en E71a på lördag.. Så den spelar alltså även xvid/divx utan problem med 3e-parts program? Hur är det med textning a'la vobsub? Sen undrar jag om man måste konvertera ner filmerna eller om processorn i mobilen orkar med att avkoda dom? Antar att den inte orkar med 1080p matroska mkv dock? :)
Undrar även om det finns någon sladd/mojäng så man kan köra ut filmen på en TV på nåt sätt? :)

Postad 12 September 2008 - 13:55

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Jag ska och klämma på en E71a på lördag.. Så den spelar alltså även xvid/divx utan problem med 3e-parts program? Hur är det med textning a'la vobsub? Sen undrar jag om man måste konvertera ner filmerna eller om processorn i mobilen orkar med att avkoda dom? Antar att den inte orkar med 1080p matroska mkv dock? B)
Undrar även om det finns någon sladd/mojäng så man kan köra ut filmen på en TV på nåt sätt? :)

Jag kör med Coreplayer, och prövade lägga in ett okonverterat avsnitt av vänner i Xvid, fungerade utmärkt att titta på. Har dock inte prövat vobsub än. Vad gäller sladd tror jag inte det fungerar. Men jag är inte hundra, jag har småletat men inte hittat någon iaf!

Postad 13 September 2008 - 01:06

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Kan rekomendera denna adapter http://www.clasohlso...spx?id=14390557 45:-

Oooh precis vad jag behöver.. tack för rek :)

Redigerat av embu, 13 September 2008 - 01:07.

Postad 13 September 2008 - 08:42

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Oooh precis vad jag behöver.. tack för rek :)

måste erkänna att jag har en del problem med den den kopplar ur blåtand , har svårt att komma ut på w-lan
den syckar inte med inkommande telefonsamtal i pc (jag skall kunna se vem som ringer på pc ) uppkoplad i blåtand

1. någon som vet varför den säger att det är fel i gateway när jag skall koppla in på w-lan ?
2. varför är syncningen i blåtand så dålig jag har edimax dongle med toshiba mjukvara ?

denna finns MED på www.24.se AD-50 orginal tillbehör

Bifogad fil(er)

Redigerat av halvledaren, 13 September 2008 - 08:50.

Postad 13 September 2008 - 16:26

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Jag kör med Coreplayer, och prövade lägga in ett okonverterat avsnitt av vänner i Xvid, fungerade utmärkt att titta på. Har dock inte prövat vobsub än. Vad gäller sladd tror jag inte det fungerar. Men jag är inte hundra, jag har småletat men inte hittat någon iaf!

Ok det låter ju najs att den klarar xvid rakt av utan att man måste konvertera.. :) Men finns det inte någon w-lan dosa som man kan koppla till TVn som man kan streama video till från en dator/mobil som har w-lan? Eller måste man isåfall gå och köpa en sån liten mediadator? Funderar på att köpa N82 istället för den har videoanslutning, eller vänta på N85...

Redigerat av Preed, 13 September 2008 - 17:15.

Postad 15 September 2008 - 18:14

warthog
  • warthog
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
[quote name='FreddieHall' post='2068372' date='Sep 11 2008, 12:58 ']En till fråga! Jag har problem med min kamera. Den tar bilden 3-4 sekunder efter det att jag tryckt på utlösaren. Man hör ett kameraljudet...skärmen blir svart i 3 sekunder...sen tas bilden. Återställer jag kameran funkar den 1-2 bilder innan problemet uppstår igen. Nån med liknande problem?

Någon som har löst detta problem? Samma problem för mig.

En annan fråga. Läste någonstans att man ska ha installerade program på telefonens mine inte på minneskortet, stämmer det? Hur för man isf över redan installerade program från minneskortet till telefonen, tex nokia maps?

Mvh F

Redigerat av warthog, 16 September 2008 - 05:19.

Postad 15 September 2008 - 19:41

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

En annan fråga. Läste någonstans att man ska ha installerade program på telefonens mine inte på minneskortet, stämmer det? Hur för man isf över redan installerade program från minneskortet till telefonen, tex nokia maps?

Mvh F

Du tycker du e smart du som lägger din länk där går det så dåligt för din blogg så du får sälja din blogg så billigt ?
hehehe julen kommer tidig iår ta bort den länken or il show it for google in this context you will be down ratead

Mvh F

Det e ren Spam http://www.google.co...spamreport.html

Postad 15 September 2008 - 20:08

slackie
  • slackie
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Hej,

Jag har börjat märka av lite problem med blåtanden - ibland när jag slår på headsetet så kommunicerar de men telefonen vill ändå inte slå över. Jag vet att felet ligger hos telefonen (eftersom omstart hjälper) - ngt som är nämnvärt är också att i samband med just dessa omstarter (när telefonen börjar småkrångla/bli seg) så tvärhänger den sig efter att pinkoden matats in - det blir bara en vit skärm. Ibland hjälper några omstarter ibland inte. Då är lösningen att rycka minneskortet och starta om telefonen utan. Tyvärr medför detta att vissa inställningar tappas vilket är störande. Kan det ha att göra med att det aktiva temat körs från minneskort?

någon som upplevt samma problematik?

Postad 15 September 2008 - 20:31

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
min gps har börjat strula! När jag går in på nokia maps står den bara och blinkar gult. Skriver jag i en rutt så står det bara väntar på gps? Alla gpser är ibockade förutom bluetooth. Vad kan vara fel? Sportstracker fungerar inte heller!

Kan det ha något att göra med att jag bytt minneskort? Jag flyttade över allt till det nya. Jag startade om telefonen nu och då kommer det upp "installerar" i typ 10 sek sen står det något i stil med "Opålitlig programvara på minneskortet, gå genom progr.hanteraren för att installera." har även gjort fabriksinställningar. Vad kan vara fel? Det är nog fan efter jag återställde fabriksinställnigar den inte har fungerat!

Redigerat av Thomassouth, 15 September 2008 - 20:48.

Postad 15 September 2008 - 21:02

warthog
  • warthog
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Du tycker du e smart du som lägger din länk där går det så dåligt för din blogg så du får sälja din blogg så billigt ?
hehehe julen kommer tidig iår ta bort den länken or il show it for google in this context you will be down ratead

Det e ren Spam http://www.google.co...spamreport.html

Öhh, är du helt från vettet eller? Skaffa fakta innan du hoppar på någon. Har ALDRIG varit inne på den bloggen ska jag tala om för dig..

Postad 16 September 2008 - 14:22

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
Idag fick jag monterat NOKIAs blåtands bilkit, CK-7W. Den fungerar mycket bra kan jag tillägga MEN...

När jag parade ihop telefonen och kitet så får jag frågan om jag vill att det ska kopplas upp automatiskt i framtiden. Här trycker jag förstås Ja. Ändå så måste jag manuellt koppla ihop dessa två när jag sätter mig i bilen. Varför kopplas de inte ihop automatiskt när jag valt det?

Nåt jag missat?

Postad 17 September 2008 - 08:18

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Öhh, är du helt från vettet eller? Skaffa fakta innan du hoppar på någon. Har ALDRIG varit inne på den bloggen ska jag tala om för dig..

Förlåt Warthog !!! jag syftar på freddie hall jag själv drog ju med mig länken en gång till !!!
den har liksom inget inget, med NOKIA e71an alls att göra. Det var min poäng och forumet är ju rätt rent från sånt i övrigt .

Sorry halvledaren i blåsväder.

Postad 18 September 2008 - 00:00

slackie
  • slackie
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

min gps har börjat strula! När jag går in på nokia maps står den bara och blinkar gult. Skriver jag i en rutt så står det bara väntar på gps? Alla gpser är ibockade förutom bluetooth. Vad kan vara fel? Sportstracker fungerar inte heller!

Kan det ha något att göra med att jag bytt minneskort? Jag flyttade över allt till det nya. Jag startade om telefonen nu och då kommer det upp "installerar" i typ 10 sek sen står det något i stil med "Opålitlig programvara på minneskortet, gå genom progr.hanteraren för att installera." har även gjort fabriksinställningar. Vad kan vara fel? Det är nog fan efter jag återställde fabriksinställnigar den inte har fungerat!

Jag ändrade positionsserver från h-slp.mnc007.mcc240.pub.3gppnetwork.org till supl.nokia.com <- nu låser den på direkten! Och det sjukaste är att jag sitter inomhus!

Redigerat av slackie, 18 September 2008 - 00:11.

Postad 18 September 2008 - 00:19

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Jag ändrade positionsserver från h-slp.mnc007.mcc240.pub.3gppnetwork.org till supl.nokia.com <- nu låser den på direkten! Och det sjukaste är att jag sitter inomhus!

var gör jag det??

hittade.. fungerar fortfarande inte. Står väntar på gps en stund sen ej ansluten. vad fan är fel?

Redigerat av Thomassouth, 18 September 2008 - 00:26.

Postad 18 September 2008 - 10:41

Unregistered4167b2d6
  • Unregistered4167b2d6
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Windows Live Messenger. Finns det något bra alternativ till programmet som Nokia skickar med. Betala kan jag göra men jag tänker inte betala 20 kr varje månad för programmet. Ska jag ha det ska jag betala en gång för programmet.

Postad 18 September 2008 - 11:22

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0

Windows Live Messenger. Finns det något bra alternativ till programmet som Nokia skickar med. Betala kan jag göra men jag tänker inte betala 20 kr varje månad för programmet. Ska jag ha det ska jag betala en gång för programmet.

Du kan ju köra med Fring.... www.fring.com

BTW för er som vill labba lite. Epocware som gör de bra programmen i Handy-serien, tex HandyCalendar har släppt en beta som heter Handy Shell. Den ska ersätta hela framsidemenyn man har plus lite andra finesser som att man kan styra vad som ska hända när man trycker på den röda on/off-knappen.

Lite mer bilder och så hittar ni här: http://www.symbian-g...everything.html

Betan hittar ni här: http://www.epocware...._S60_3_Beta.sis

Postad bild Postad bild

Redigerat av Unregisteredbf364490, 18 September 2008 - 11:38.

Postad 18 September 2008 - 12:46

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Någon mera som kör EMO, Ericsson Mobile Organizer?
Synkar mail, kontakter och kalender med exchange på jobbet.
Men jag får inte till någon ljudsignal när det kommer nya mail. Bara andningsblinket på d-pad.

Var på vippen att skrota denna och testa en Ericssom X1 istället, men så hittade jag inlägg #122 i denna tråd.
Just där meckade jag lite och fick igång ljudsignal på mailen, så nu ska jag ge den en chans till innan jag kastar ut den.

Postad 18 September 2008 - 14:38

slackie
  • slackie
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

vaddå kostar det? vafan det kör ju på min - kommer jag få massa fakturor nu? wtf...

Postad 18 September 2008 - 15:24

Unregistered4167b2d6
  • Unregistered4167b2d6
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Hur länge har du ägt den? Jag fick en gratisperiod på 30 dagar sedan får man tydligen betala 20kr/30 dagar. Men det gäller bara Messenger. Men det finns säkert lika bra alternativ. Du får ett meddelande när perioden är slut.

Redigerat av Unregistered4167b2d6, 18 September 2008 - 15:25.

Postad 18 September 2008 - 15:56

warthog
  • warthog
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Förlåt Warthog !!! jag syftar på freddie hall jag själv drog ju med mig länken en gång till !!!
den har liksom inget inget, med NOKIA e71an alls att göra. Det var min poäng och forumet är ju rätt rent från sånt i övrigt .

Sorry halvledaren i blåsväder.

Ursäkt godtagen. Precis, du länkade ju en gång till, he he. Hade inte en tanke på länken, hade tagit bort den isf. Förstår din poäng..

F

Postad 18 September 2008 - 16:01

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Ursäkt godtagen. Precis, du länkade ju en gång till, he he. Hade inte en tanke på länken, hade tagit bort den isf. Förstår din poäng..

F

Tack o jag drog den vidare ,, sorry haha

Postad 18 September 2008 - 21:06

Xen1
  • Xen1
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hur länge har du ägt den? Jag fick en gratisperiod på 30 dagar sedan får man tydligen betala 20kr/30 dagar. Men det gäller bara Messenger. Men det finns säkert lika bra alternativ. Du får ett meddelande när perioden är slut.

är det inte så att det ni pratar om är om man väljer live messenger via sin operatör då kostar det 20kr i månaden och då får man gratis msn trafik,
annars kan man tanka messenger från nokias sida men då får du betala dataförbrukningen per/mb som messenger förbrukar, vilket brukar bli betydligt dyrare, då det brukar vara 15kr/mb från operatörer och om man har datapaket så är det gratis

Postad 18 September 2008 - 21:42

Unregistered4167b2d6
  • Unregistered4167b2d6
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Nej så är det inte. Enligt Nokia hemsida är det som jag säger. Och samma sak säger min telefon också. Jag måste acceptera att de drar 20 kr från min operatör för att Messenger ska starta. Och då ingår inte trafiken. Men på den telefon vi pratar om nu finns det ju WLAN som man kan utnyttja och då kostar ju trafiken inget.

Nokia

Postad 18 September 2008 - 21:49

Unregistered4167b2d6
  • Unregistered4167b2d6
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Nej så är det inte. Enligt Nokia hemsida är det som jag säger. Och samma sak säger min telefon också. Jag måste acceptera att de drar 20 kr från min operatör för att Messenger ska starta. Och då ingår inte trafiken. Men på den telefon vi pratar om nu finns det ju WLAN som man kan utnyttja och då kostar ju trafiken inget. I grund och botten tror jag att det är Microsoft som ska ha betalt.

Telia tar 39 kr för denna tjänst och då ingår data trafiken.

www.nokia.se
www.mobil.se

//Johan Nykvist

Postad 19 September 2008 - 10:54

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Nej så är det inte. Enligt Nokia hemsida är det som jag säger. Och samma sak säger min telefon också. Jag måste acceptera att de drar 20 kr från min operatör för att Messenger ska starta. Och då ingår inte trafiken. Men på den telefon vi pratar om nu finns det ju WLAN som man kan utnyttja och då kostar ju trafiken inget.

Nokia

Kan man inte bara installera en 3eparts klient och köra gratis? eller är det själva MSN porten som är blockerad om man inte betalar? Borde väl gå att köra genom en proxy iofs...?

Postad 19 September 2008 - 12:10

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
När jag hade min P990i så körde jag gratis med Fring. Borde inte det funka även med E71an?

Postad 19 September 2008 - 12:36

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

När jag hade min P990i så körde jag gratis med Fring. Borde inte det funka även med E71an?

Fring är gratis till alla mobiler.. Vill man ha hela Hela fring så kostar det..
Ja använder fring i min E90 och E71 .. funkar utmärkt..

Lättast är att surfa in igenom mobilen till www.fring.com så kan man ladda ner den direkt.
Den känner av att de är en mobil man surfar i från så sidan är inte stor.. Filen är lite större (474kb) så de bästa är jue att köra igenom w-lan. :)

Redigerat av embu, 19 September 2008 - 12:40.

Postad 19 September 2008 - 17:15

Xen1
  • Xen1
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Kan man inte bara installera en 3eparts klient och köra gratis? eller är det själva MSN porten som är blockerad om man inte betalar? Borde väl gå att köra genom en proxy iofs...?

jo det kan man nog
men jag vet att jag sett crackade live messenger till windows N mobiler resten är jag inte säker på men borde finnas

Redigerat av Xen1, 19 September 2008 - 17:15.

Postad 19 September 2008 - 18:59

pedantic
  • pedantic
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Uppgraderingshetsen är redan igång, läckta bilder på Nokia E72. :rolleyes:

Oklart om det är samma "uppgradering" som E61 och E62, men det är klart surt om dom väljer att uppgradera på riktigt den så nära in på släppet av E71. :P

Postad 19 September 2008 - 21:45

SoundsLikeNoise
  • SoundsLikeNoise
  • Forumräv

• 557 inlägg
  • 0
Läste också om dom här mobilerna på Mobil.se. Där stod det iaf att dom skulle släppas före årsskiftet.
Tycker E75 ser intressant ut om den är så smal som den ser ut på bilderna.

Postad 19 September 2008 - 22:01

10cent
  • 10cent
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Okej har haft min Nokia i några dagar nu och är helnöjd. Men jag undrar en sak hur ska jag ställa in så att jag får in mitt hotmail konto? Nu har jag så att det kör via windows live men det ska ju tydligen kosta en slant per månad antar jag?? Kan man ställa in på något annat sätt??

Redigerat av 10cent, 19 September 2008 - 22:02.

Postad 19 September 2008 - 22:24

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0

Okej har haft min Nokia i några dagar nu och är helnöjd. Men jag undrar en sak hur ska jag ställa in så att jag får in mitt hotmail konto? Nu har jag så att det kör via windows live men det ska ju tydligen kosta en slant per månad antar jag?? Kan man ställa in på något annat sätt??

Jag betalade för popmail stöd. Det ingår ju inte i "vanliga" hotmail konton.

Postad 19 September 2008 - 22:56

10cent
  • 10cent
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Jag betalade för popmail stöd. Det ingår ju inte i "vanliga" hotmail konton.

Okej, hur fixar man det och vad kostar det? sorry för att jag ställer så många frågor men är ganska ny med det här att ställa in mail för mobilen...

Postad 20 September 2008 - 11:33

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0

Okej, hur fixar man det och vad kostar det? sorry för att jag ställer så många frågor men är ganska ny med det här att ställa in mail för mobilen...

Kolla bland tjänster på windows live sidan. hotmail plus tror jag att det hette. Kommer inte ihåg va det kostade. Det var iaf billigare än att betala 20kr/månad för att använda windows live applikationen.

Postad 20 September 2008 - 13:14

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Någon med opera mini här? Funkar det att deleta i adressfältet när ni skriver fel? Det funkar inte för mig.. Har testat reinstall och allt möjligt!

Postad 20 September 2008 - 13:56

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0

Någon med opera mini här? Funkar det att deleta i adressfältet när ni skriver fel? Det funkar inte för mig.. Har testat reinstall och allt möjligt!

Har inte upptäckt den buggen förrän nu. Har väll inte skrivit fel antar jag :)

Postad 20 September 2008 - 14:04

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Har inte upptäckt den buggen förrän nu. Har väll inte skrivit fel antar jag :)

Haha, nä det tog mig ett tag också faktiskt ;) Jag har rapporterat in buggen iaf, hoppas de fixar det asap... opera mini är ju GRYM

Postad 21 September 2008 - 09:40

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0
F-N VA GOTT 72: an och e75 IFÅNE kommer få jobba om dom skall hålla jämna steg nu. Det verkar som NOKIA ÄNTLIGEN bestämt sig att ta igen förlorad tid ..

http://www.mobil.se/...orer475.dbp.asp

Redigerat av halvledaren, 21 September 2008 - 09:46.

Postad 21 September 2008 - 10:00

Joppe Jr
  • Joppe Jr
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har haft e71:an ett par dagar efter år av SE. När jag är hemma kör jag såklart på mitt WLAN som kopplingspunkt men när det slutar funka (t.e.x. när jag går hemifrån) så byts inte koplingspunkten till 3G automatiskt utan jag måste manuellt ändra. Finns det någon möjlighet att ställa in prioriteringen (dvs wlan i första hand, 3G i andra) och att bytet sker automatiskt?

Postad 21 September 2008 - 10:49

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Har haft e71:an ett par dagar efter år av SE. När jag är hemma kör jag såklart på mitt WLAN som kopplingspunkt men när det slutar funka (t.e.x. när jag går hemifrån) så byts inte koplingspunkten till 3G automatiskt utan jag måste manuellt ändra. Finns det någon möjlighet att ställa in prioriteringen (dvs wlan i första hand, 3G i andra) och att bytet sker automatiskt?

Finns ett program som heter Psiloc Connect som ersätter dina övriga kopplingspunkter. Med hjälp av det kan man prioritera wlan före 3G. Osäker om den fixar bytet automatiskt, men det bör gå om man anger att t ex webläsaren alltid ska använda sig av Psiloc Connect som kopplingspunkt.

Postad 21 September 2008 - 15:56

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Ingen som vet något om de thär? Kan inte använda varesig sportstracker eller gpsen.. =(

Prövade stoppa i originalminneskortet nu också, fungerar inte iaf. Suck!!!

Redigerat av Thomassouth, 21 September 2008 - 19:02.

Postad 21 September 2008 - 17:52

Joppe Jr
  • Joppe Jr
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Finns ett program som heter Psiloc Connect som ersätter dina övriga kopplingspunkter. Med hjälp av det kan man prioritera wlan före 3G. Osäker om den fixar bytet automatiskt, men det bör gå om man anger att t ex webläsaren alltid ska använda sig av Psiloc Connect som kopplingspunkt.

Verkar funka finfint. Tackar!

Postad 21 September 2008 - 21:15

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Ingen som vet något om de thär? Kan inte använda varesig sportstracker eller gpsen.. =(

Prövade stoppa i originalminneskortet nu också, fungerar inte iaf. Suck!!!

Har du kollat dina inställningar för assisterad GPS?
Är de felaktiga kan det ta en mindre evighet för telefonen att hitta rätt position.

Kolla här

Postad 21 September 2008 - 21:24

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Har du kollat dina inställningar för assisterad GPS?
Är de felaktiga kan det ta en mindre evighet för telefonen att hitta rätt position.

Kolla här

Där hade vi det! Hade ingen kopplingspunkt, TACK!!!!

Postad 23 September 2008 - 01:28

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Ingen som har lite tips på roliga mobilspel som passar i E71? Har inte ett spel installerat förutom dom som följde med och börjar tröttna på tiger woods..

Postad 23 September 2008 - 11:32

Unregistered32df8364
  • Unregistered32df8364
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hallå alla.

Tänkte bara höra om ni tycker det är värt att köpa e71 nu eller om man ska vänta ut tills e72:an släpps? Tänker nämligen köpa en mobil som ska hålla en längre period. Jag är en sådan person som byter mobil kanske vart annat/ vart tredje år. Just nu är det ingen tvekan om att e71:an är en toppmodell på marknaden men tror ni att e72 kommer vara så pass mycket bättre att det är värt att vänta några månader extra? Tacksam för svar.

Postad 23 September 2008 - 12:21

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Ska komma ut 16GB microsd som ska funka i E71. Nån som sett datum för release än?

Det verkar äntligen vara här snart. Är upplagt på prisjakt: SanDisk microSDHC 16GB https://www.prisjakt...kt.php?p=342678

Mobilspeltips (alla är gratis!): http://games.gamejump.com (eller opera.gamejump.com)

Postad 23 September 2008 - 15:32

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0

Det verkar äntligen vara här snart. Är upplagt på prisjakt: SanDisk microSDHC 16GB https://www.prisjakt...kt.php?p=342678

Mobilspeltips (alla är gratis!): http://games.gamejump.com (eller opera.gamejump.com)

Dom enda leveransdatumen jag hittade var Megastore 24/9 och dustin home 14/11. Litar nog mer på dustins Prel lev datum tyvärr :)

Postad 23 September 2008 - 18:25

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Tyvärr är det där ett speed class 2 kort, dvs endast 4mb/s i hastighet på det minnet.. Jag håller mig nog till mitt 8gb Ultra class 6(15mb/s) ett tag till... Trist att det inte går att trycka in compactflash istället :)

Redigerat av Preed, 23 September 2008 - 18:26.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.