Jag gillar idén att man inte kan backa på några beslut, gjort är gjort liksom.
5/5
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 07 May 2010 - 11:09
Grymt spel, har spelat igenom det en gång och det är inte omöjligt att jag ger det en vända till för att få se vad som händer om man gör andra val.
Jag gillar idén att man inte kan backa på några beslut, gjort är gjort liksom. 5/5 Postad 08 June 2010 - 17:08
Jag gjorde ett felaktigt drag i slutet och hela spelet fick en annan utgång. Ett riktigt kanonspel. Någon som köpt tilläggspaketet på psn store? Är det värt pengarna?
Postad 05 September 2010 - 23:21
Jag fick bland annat detta spel av en polare, j-vlar vilket spel!! Sjukt snyggt och intressant, jag måste lira den med Move också
Postad 06 September 2010 - 14:22
Hur vet man vilken version som har swedish subtitles?
Har EU versionen ( BCES-00797 ) det? Eller finns en norden version? Postad 06 September 2010 - 14:27
Den version som säljs i Sverige har svensktext. Postad 06 September 2010 - 14:35
Tack för det, men om man köper den av svensk nätbutik så verkar en del ha EU versionen.
Den som tex spelbutiken.se har verkar inte ha det. (EU version). Tex den som dustin har, är det svensk text på den? eller måste man köpa i butik för att vara säker? Postad 06 September 2010 - 14:51
BCES-00797 har inte svensk text. Mycket riktigt är det så att du behöver en nordic version.
Postad 07 September 2010 - 00:39
Jag satt och spela hela kvällen men precis på slutet där allt spännande börjar fick jag svartskärm. F*n va förbannad man när sånt händer.
Är det vanligt att skärmen blir bara svart? Postad 07 September 2010 - 12:08
Vad skiljer UK, EU och Nordic versionen åt?
Förutom svenska subtitles på nordic versionen. Är det något man bara kan göra om man har Nordic versionen? Redigerat av Unregistered2a67cd06, 07 September 2010 - 12:09. Postad 09 September 2010 - 19:50
Måste man köpa ett nytt Heavy rain spel om man vill ha move versionen? Tänkt om det kunde komma som en expansion för oss som köpt det gamla spelet.
Postad 16 September 2010 - 06:55
Heavy rain med Move går i alla fall fetbort för min del...
Totalt meningslös implementering, obekvämt, krångligt och tillför inte något jämfört med DS3. Irriterande att vrida, lyfta och veva med pinnen. Postad 18 September 2010 - 01:28
Har haft många samtal fram och tillbaka och söker efter heavy rain med svenska undertexter.
Har testat följande: - BCES 00458, som skall vara uk versionen som saknar svensk text. - BCES 00797, skall vara eu versionen som även den saknar text. Men vad heter nordic versionen med svensk text och någon som vet vad man kan få tag på ett ex? Vilken sida på nätet???? Är jätte tacksam för all hjälp.... MVH Johan U Postad 22 September 2010 - 22:06 Precis som EyePet så finns det både en vanlig och en move edition att köpa. Den vanliga är billigare, men går att uppgradera gratis på PSN (snart). Rätt sjukt... Postad 22 September 2010 - 23:33
Funnits många timmar =) men inte via PSN utan när man startar spelet =) Postad 23 September 2010 - 01:33
Move Updaten var riktigt trevlig
Nästan synd att man redan har tagit platina på spelet redan. Postad 02 October 2010 - 11:46
så nu har jag spelat färdigt spelet, det blev lite dumt för jag lyckades ta livet av alla förutom mördaren, och då tog spelet slut, väldigt plötsligt liksom, lyckades inte hitta ungen heller
detta spelet har gjort sitt, orkar inte spela igenom det en gång till, speciellt roligt tyckte jag inte att det var, men ändå kul att ha spelat igenom det även om det inte blev som jag ville Postad 02 October 2010 - 20:54 Du kan börja om från de kapitel där det gick snett. Håll ut! Redigerat av Zebra, 02 October 2010 - 20:57. Postad 02 October 2010 - 21:02
såg det efteråt detta är nog första och enda gången som jag spelar det, blev lite långtråkigt tyckte jag Postad 01 January 2011 - 15:59
Hej.
Funderar på att köpa Heavy Rain. Det verkar som att det är Move edition som finns ute nu. Om man köper move edition kan man spela det med den vanliga handkontrollen eller kräver spelet att man har "pinnen"? Postad 01 January 2011 - 16:03 Jo, man kan spela med vanliga kontrollen också. Move Edition betyder att den även är kompatibel med PS3 Move. Postad 07 January 2012 - 00:58
Sorry att jag drar upp en gammal tråd men...
Någon annan som haft problem med hängningar i HR? Har spelat fram till ca 7% nu och har nyligen haft flera stycken :-/ Är spelet krävande för konsollen så den lätt blir för varm? Har en kamin i samma rum så... :-o På slutet idag så ställde jag konsollen upp och då verkade det funka bättre, iofs hade kaminen brunnit ut med. Funderar på att sätta på extra fötter o se om det hjälper. Tack på förhand! MVH - Sebastian Postad 26 January 2014 - 13:13 Roligt att se att man skrev att man skulle spela det här för nästan exakt 4 år sen och nu har man gjort det Fick mersmak och ska därför skaffa Beyond: Two Souls också. Det blir första gången på länge jag köper ett PS3 spel igen. Postad 04 May 2014 - 00:26
Tänkte dra igång det, men det verkar inte som att man kan ut ljudet optiskt för det här spelet. Samma som Bioshock Infinite. Iaf inte för DTS/Dolby Digital.
Postad 31 May 2014 - 18:05
Skumt funkar fint bara jag stänger av DTS (via optisk).
Imponerande snyggt för att vara från tidig lastgen. Postad 04 June 2014 - 08:28
Ansiktsanimationer var mycket uppmärksammade på den tiden. Försök få ett bättre slut än mitt bara.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 04 June 2014 - 08:29. Postad 17 June 2015 - 15:56 De tillhör 2 av spelen som jag faktiskt spelat ut och uppskattat på kuppen! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |