FIFA 09 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(22)
|
Inga priser |
Postad 10 October 2008 - 14:37
Postad 10 October 2008 - 14:44
Har redan torskat mig dig juJag ska in o köra nån liga match o nårra e inne. Så omn någon vill spela nu så hojta till.
E du sugen på o köra högerytter framöver i klubblaget? Tänkte försöka boka upp lite bestämda platser!
Postad 10 October 2008 - 14:49
Postad 10 October 2008 - 14:54
Postad 10 October 2008 - 14:57
Postad 10 October 2008 - 15:05
Postad 10 October 2008 - 15:11
Asså jag kan typ inte spela nårra matcher online nu, när jag bjuder in en spelare till ligaspel så hänger det sig. Nån som har samma problem?
det är nere nere nere...har varit hela dagen. tror jag iaf,inte funkat nångång för mig än.
sånt som gör en gammal PESräv att testa konstiga nymodigheter som be a pro....
Postad 10 October 2008 - 15:14
Aja ok.det är nere nere nere...har varit hela dagen. tror jag iaf,inte funkat nångång för mig än.
sånt som gör en gammal PESräv att testa konstiga nymodigheter som be a pro....
Postad 10 October 2008 - 15:39
En fråga.. När jag spelar demot så väljer jag "nybörjare" eller vad det heter. Går spelet snabbare på en mer normal svårighetsgrad. Hur snabbt är standard hastigheten som gäller vid t.ex onlinespel? Tittade på en videoreview o där såg allt ut att gå snabbare än när jag spelar. Går det kanske snabbare i fullverisionen?
Man kan ställa in hastigheten, tror det är medel i onlineläget. Har inte experimenterat nåt med det
Postad 10 October 2008 - 17:07
Postad 10 October 2008 - 18:40
jappFunkar det nu eller? Är det värt att slå på burken?
sugen på en match?
psnid:hpalm
Postad 10 October 2008 - 18:40
Postad 10 October 2008 - 18:43
kör ni nån speciell liga o sånt som man inte kan vara med på eller d e bara lite snabbmatcher?
Redigerat av chef, 10 October 2008 - 18:43.
Postad 10 October 2008 - 21:22
det har funkat ett par timmar.. höll på o få torsk av chris nyss men ja fick en straff som tur var
hehe ja, det var en bra match
Jag är inne och spelar gärna några matcher.
Redigerat av Unregistered28641812, 10 October 2008 - 21:28.
Postad 10 October 2008 - 23:41
Postad 11 October 2008 - 08:10
regler för oavslutade matcher?
Dom registreras ju i ligan, så det går inte att göra nåt åt
Postad 11 October 2008 - 08:37
Blev så förbannad sista matchen ja lirade mot roundeers... han gjorde mål i 15 min lr nåt sånt och ja tänkte de är väl lugnt men tro fan att buggfifa ger mej ett rött kort för nånting som ingen av mej lr roundeers fattar. Sen brister hela spelet för mej o han vinner betryggande.... Var ju lika när vi körde klubblagsmatchen när min zlatan får sej ett rött kort.. FÖR VAD... Neee ska börja spela fifa 94 på mega drive så man slipper få buggar. Lr kanske NHL 94 på sega mega drive rekord(94-0 )
Postad 11 October 2008 - 09:19
Shit va kassa vi var på bap igår, tror nästan mic e ett måste för att få bra sammarbete.
Sen kan ju visst försvarsspel vara ganska gött o ha
Man ligger nu i all fall i topp av ligan, kanske beroende på flest spelade matcher, men ändå
Tror det kommer bli grymt svårt o lyckas möta alla, men men det märker vi!
Redigerat av Roundeers, 11 October 2008 - 10:55.
Postad 11 October 2008 - 11:01
BAP är kul,helt annan känsla när man gör mål
man blir....tusen gånger gladare
mic är ju nästan ett måste i klubbspel känns det som...
så mycket lättare när man kan kommunicera och skälla på varann
edit. dags att klämma dit ett sista datum för att gå med i ligan kanske?
alltså för dom som är uppskrivna och sagt att dom ska vara med.
sen några extra dagar då det är öppet att hålla med för alla andra som inte fått nån klar plats, aka reserverna.
Redigerat av Unregistered855fa694, 11 October 2008 - 11:09.
Postad 11 October 2008 - 11:09
hmm...jag lirade en match mot villareal igår som inte registrerats...den avbröts
Jo mic är nog ett måste, dock verka mitt PS3 inte vilja hitta min blåtand hade igång sökning i går i runt 2 timmar med blåtanden liggande alldeles intill :S
Min lur hittar blåtanden hur kvickt som helst. :S
Tips?
Postad 11 October 2008 - 11:11
Jo mic är nog ett måste, dock verka mitt PS3 inte vilja hitta min blåtand hade igång sökning i går i runt 2 timmar med blåtanden liggande alldeles intill :S
Min lur hittar blåtanden hur kvickt som helst. :S
Tips?
köp en ny?
har den funkat med ps3:an innan? har du lagt till den i tillbehörsinställningar?
Postad 11 October 2008 - 12:19
köp en ny?
har den funkat med ps3:an innan? har du lagt till den i tillbehörsinställningar?
haha jo köpa en ny har jag ingen ekonomi till tyvärr. finns tyvärr en anledning över att jag kan spela fifa mitt på dan även vardagar.
Har inte fått den till att funka med ps3an. Jag har försökt men Ps3an bara söker efter bluetooth enheter men hittar den inte.
Postad 11 October 2008 - 15:13
haha jo köpa en ny har jag ingen ekonomi till tyvärr. finns tyvärr en anledning över att jag kan spela fifa mitt på dan även vardagar.
Har inte fått den till att funka med ps3an. Jag har försökt men Ps3an bara söker efter bluetooth enheter men hittar den inte.
Tänk på att ha det i "anslutningsläge" när du söker efter det, tex så måste mitt blinka snabbt för att kunna anslutas.
Postad 11 October 2008 - 15:15
surt,vore kul om fler körde med headset ju. hör lite till med trashtalk när man spelar sport spel.
sen är det ju bara kul om det är till nytta när man spelar lagspel.
Postad 11 October 2008 - 15:25
Postad 11 October 2008 - 18:26
Är det någon som köpt nån liga i Live Seasons? Jag köpte nyss alla ligor
bara köpt en,premier league, som man fick med gratis...
inte upptäckt hur/om det ändrar nåt i spelet än dock
Postad 11 October 2008 - 20:40
Postad 11 October 2008 - 23:55
hmm...jag lirade en match mot villareal igår som inte registrerats...den avbröts
edit. dags att klämma dit ett sista datum för att gå med i ligan kanske?
alltså för dom som är uppskrivna och sagt att dom ska vara med.
sen några extra dagar då det är öppet att hålla med för alla andra som inte fått nån klar plats, aka reserverna.
Det var mig du spelade mot, det var riktigt tråkigt att matchen avbröts, speciellt för dig eftersom du ledde med 1-2 i slutskedet av matchen, och hade spelat bra. Det är synd att det ska behöva hända, men det är bara påt igen och hoppas det blir en jämn och rolig match.
Postad 12 October 2008 - 08:49
Postad 12 October 2008 - 09:14
Vem fick vinsten? Tror vi sagt att vi inte ska spela om matcherna....
Det blev omspel enligt EA:s regler, som jag inte kan i huvudet, men det har att göra med hur långt det har gått av matchen och orsak till avbrottet. I vårt fall blev matchen inte registrerad, och omspel väntar. Anledningen till detta tror jag helt enkelt var att det bröts pga. strul med servern, för båda kopplades ur samtidigt, det var inte en av oss som lämnade matchen.
Kan någon med mer kunskap om detta bekräfta?
Postad 12 October 2008 - 10:14
Det blev omspel enligt EA:s regler, som jag inte kan i huvudet, men det har att göra med hur långt det har gått av matchen och orsak till avbrottet. I vårt fall blev matchen inte registrerad, och omspel väntar. Anledningen till detta tror jag helt enkelt var att det bröts pga. strul med servern, för båda kopplades ur samtidigt, det var inte en av oss som lämnade matchen.
Kan någon med mer kunskap om detta bekräfta?
Om det inte registrerades någon match så blir det omspel.
Kan någon berätta hur ni gör för o stoppa Man Utd, känns som dom blivit lite väl övervärderade. Kan köpa att Ronaldo o nån till har turbo under huven, men fan inte hela laget...
Vilket fall..har ni tips så avslöja gärna dom, så ja kan ta den där Conta, för fan va friläge han får mot mig hela tiden
Dessutom ska ju nu var o varannan spela Utd när man kör rankad match, as drygt!
Redigerat av Roundeers, 12 October 2008 - 10:15.
Postad 12 October 2008 - 10:38
Postad 12 October 2008 - 11:44
Tänk på att ha det i "anslutningsläge" när du söker efter det, tex så måste mitt blinka snabbt för att kunna anslutas.
Självklart har jag det i anslutningsläge
Postad 12 October 2008 - 12:02
Kan någon berätta hur ni gör för o stoppa Man Utd, känns som dom blivit lite väl övervärderade. Kan köpa att Ronaldo o nån till har turbo under huven, men fan inte hela laget...
Vilket fall..har ni tips så avslöja gärna dom, så ja kan ta den där Conta, för fan va friläge han får mot mig hela tiden
man utd är ett riktigt jobbigt lag att spela mot,vet inte riktigt hur man ska ta dom...
spela tokdefensivt och hoppas på kontringar?
Postad 12 October 2008 - 12:16
Ja du mannen, jag vet inte hur du ska göra.. Men som sagt vi har alla våra dagar eller hur?,, Jag spelade rätt ok, det gjorde du med men jag fick in bollarna i målet bara
Postad 12 October 2008 - 12:32
Postad 12 October 2008 - 13:28
En sak till fan va dåligt med folk det är som är inne och spela liga matcher .. har fan vart inne bra mycket och har bara spelat 8 matcher tror jag det är.. Skärpning nu va fan....Dax att sätta nån tidsbegränsning på skiten eller?
I **** heller, e ju inte ens nära o ta dig
Håller med, måste få upp tempot lite på ligan, menar är man intresserad av den så lirar man ju dom när man väl e inne, men så verkar inte fallet vara för många.
Postad 12 October 2008 - 14:27
Postad 12 October 2008 - 14:39
Tror nästan man måste adda o sen tjata sig till en matchSkickar inbjudningar hela tiden när jag är inne, men aldrig nån som tackar ja.
Postad 12 October 2008 - 14:42
Roundeers---> Jag har en polare som nyligen köpt ps3 och fifa09, han undrar om han kan vara med i vårt lag.
Du kan adda honom vicke231 och ta ett snack.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?