Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

UFC 2009 Undisputed

531 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
UFC Undisputed 2009 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.857142 (6) 134:-

Postad 12 June 2009 - 00:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
när man är färdig med kariären, då kan man ju pensionera gubben, betyder det då att man inte kan köra med han online?

är klar nu med andra omgången i kariärläget,, gubben är absolut inte maxad men det gick bättre den här gången (förutom träningslägren)

Postad 12 June 2009 - 11:14

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Det är så tråkigt med folk som kör defensivt och är svinbra på marken :) om man har mount eller full mount på motståndaren, ska man trycka spaken upp för att motståndaren inte ska kunna göra transition? Jag lyckas aldrig hålla kvar motståndaren.

En av de roligaste sakerna med spelet som säkert har hänt alla som spelat många matcher är när man precis kommer upp ifrån marken och det är någon sekund kvar på ronden så släpper motståndaren guarden och så blir han knockad(eller en själv :)) när det är kanske 1 sek kvar

Postad 12 June 2009 - 11:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ja brukar köra ganska deffensivs och sen dra ner motståndaren på backen,, vet inte om jag är så bra där nere men det är roligare att va på backen än att bara springa omkring och slå och sparka, krävs mycket mer teknik där nere,, vem som helst kan ju trycka på fyrkant eller cirkel :)

Postad 12 June 2009 - 11:42

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Vilka är era favoritfighters och varför? Vilka kör ni oftast? Väntar ni tills motståndaren har valt och sen gör ert val efter deras för att kontra hans gubbe?
Jag kör nästan uteslutande Frank Mir och Forrest Griffin då jag gillar att de slår hårt, sparkar hårt(och högt) och är bra på att försvara och utföra submissions

Postad 12 June 2009 - 12:48

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
spela inte med kocho, han fuskar :D eller så är jag en dålig förlorare bara :)
du är riktigt vass och jag tror inte jag har vunnit lver dig en enda gång,, du o din j-vla clinch.

tror jag vet vad mitt fel är, ju mer jag har spelat kariären,destå mer grepp och liknande har jag lärt mig och nu när jag kör online mot nån så försöker jag få i de greppet till varje pris, går typ rätt fram och föröker och försöker utan att föröka vänta på rätt läge eller tajma,, glömmer då allt annas som att försvara mig och att det faktiskt finns andra saker man kan göra än BARA de nya greppet jag har lärt mig :)

ju mer jag har lärt mig destå sämre spelar jag,, tror nästan att jag spelade bättre på demot när det kom.

finns det ingen som vill spela mot mig som är JÄTTE dålig så ag kan vinna lite så ja får tillbaka självförtroendet igen :P

förövrigt tycker jag middlewheight är roligast o köra, sen dom två under, light heavy och heavy är gasnka tråkigt tycker jag

Redigerat av andreassofus, 12 June 2009 - 12:50.

Postad 12 June 2009 - 12:54

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

spela inte med kocho, han fuskar :D eller så är jag en dålig förlorare bara :)
du är riktigt vass och jag tror inte jag har vunnit lver dig en enda gång,, du o din j-vla clinch.

tror jag vet vad mitt fel är, ju mer jag har spelat kariären,destå mer grepp och liknande har jag lärt mig och nu när jag kör online mot nån så försöker jag få i de greppet till varje pris, går typ rätt fram och föröker och försöker utan att föröka vänta på rätt läge eller tajma,, glömmer då allt annas som att försvara mig och att det faktiskt finns andra saker man kan göra än BARA de nya greppet jag har lärt mig :)

ju mer jag har lärt mig destå sämre spelar jag,, tror nästan att jag spelade bättre på demot när det kom.

finns det ingen som vill spela mot mig som är JÄTTE dålig så ag kan vinna lite så ja får tillbaka självförtroendet igen :P

förövrigt tycker jag middlewheight är roligast o köra, sen dom två under, light heavy och heavy är gasnka tråkigt tycker jag

Du kan få möta mig igen om du vill vinna lite. Dock spelar jag uteslutande på light heavy då min karriärsgubbe är det och jag spelar med honom.

Postad 12 June 2009 - 13:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
visst vi kan ta en match men jag har för mig det var ganska jämt mellan oss

Postad 12 June 2009 - 14:12

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

spela inte med kocho, han fuskar :lol: eller så är jag en dålig förlorare bara :)

haha :P du har vunnit 2 gånger vet jag, de två första vi körde, innan jag började köra boxare. Jag är bara bra ståendes. Jag får aldrig in några reversals på marken(vet inte hur man gör) och jag har aldrig knockat någon med ground and pound. Så jag har en del kvar att lära mig :D

Postad 12 June 2009 - 15:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

haha :P du har vunnit 2 gånger vet jag, de två första vi körde, innan jag började köra boxare. Jag är bara bra ståendes. Jag får aldrig in några reversals på marken(vet inte hur man gör) och jag har aldrig knockat någon med ground and pound. Så jag har en del kvar att lära mig :)

ja nu kan du komma med dina clinchar om du vill för erlander har lärt mig hur man tar sig ur dom.. jag kommer krossa dig nu till köttfärs. :D

tack som fanför tipset erlander, hjälpte massor, men vet dock inte om det fubkar varje gång men det funkade mot dig i alla fall :)

Postad 12 June 2009 - 15:15

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

ja nu kan du komma med dina clinchar om du vill för erlander har lärt mig hur man tar sig ur dom.. jag kommer krossa dig nu till köttfärs. :)

tack som fanför tipset erlander, hjälpte massor, men vet dock inte om det fubkar varje gång men det funkade mot dig i alla fall :)

Nu måste du allt berätta hur man kommer ur. Jag är inte heller så bra på det :P

Postad 12 June 2009 - 15:17

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

ja nu kan du komma med dina clinchar om du vill för erlander har lärt mig hur man tar sig ur dom.. jag kommer krossa dig nu till köttfärs. :P

Jo varsågod :). Det funkar för mig nästan jämt.

Adda mig gott folk ni som vill möta en yttert medioker ufc-lirare. Så mkt skojigare att möta folk härifrån.

Postad 12 June 2009 - 15:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Nu måste du allt berätta hur man kommer ur. Jag är inte heller så bra på det :)

aldrig, kommer ALDRIG berätta hur man gör.. :)

Postad 12 June 2009 - 15:22

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Jo varsågod :). Det funkar för mig nästan jämt.

Adda mig gott folk ni som vill möta en yttert medioker ufc-lirare. Så mkt skojigare att möta folk härifrån.

Har du samma nick på PSN som här på minhembio? Annars adda mig: Kocho

aldrig, kommer ALDRIG berätta hur man gör.. :P

Får väl helt enkelt spöa dig utan att gå in i clinchen. Det funkar ju också :)

Postad 12 June 2009 - 15:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Har du samma nick på PSN som här på minhembio? Annars adda mig: Kocho

Får väl helt enkelt spöa dig utan att gå in i clinchen. Det funkar ju också :)

hehe ja du brukar allt lyckas med de också :)

Postad 12 June 2009 - 15:57

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ja tycker de här spelet börjar bli tråkigt nu,, ja klarar inte vinna nånting längre.. har vunnit EN match tror jag av säkert 20st. dosan åkte i väggen nyss,, vågar inte kolla om den funkar :)

Postad 12 June 2009 - 16:06

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

ja tycker de här spelet börjar bli tråkigt nu,, ja klarar inte vinna nånting längre.. har vunnit EN match tror jag av säkert 20st. dosan åkte i väggen nyss,, vågar inte kolla om den funkar :)

är den inte i bitar så funkar den garanterat

Postad 12 June 2009 - 16:19

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Mötte en igår som hade vunnit runt 100 matcher och förlorat kanske 10. Han körde Brock Lesnar och jag Frank Mir. Tänkte att jag skulle ta han med en submission men det var jag långt ifrån.
Direkt när matchen började stod han helt stilla med händerna över antsiktet. Det enda han gjorde var att kontra mina slag, springa fram med ett hårt slag i ansiktet, ta ned mig på marken och när jag låg nere var det över efter inte så lång stund. Han höll fast mig så jag inte kunde byta läge och när jag var nästan helt slut kom det 2 hammer fists så var det över. Han fick in totalt kanske 9 slag(bara hårda slag).
Den taktiken kan du testa :) (jag klarar inte av den själv)

Redigerat av Kocho, 12 June 2009 - 16:20.

Postad 12 June 2009 - 16:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
konstollen funkar :) msånna är jobbiga som bara konstrar hela tiden,, ja klarar inte av det för timing är inte riktigt min grej . men jag vann på sub nu i alla fall så jag är lite gladare.
tror jag ska göra en ny gubbe som jag kan använda. ska lägga alla poäng på submition och grapple, och sen punch och kick deffence,, inga poäng på varken slag eller sparkar :)

Postad 12 June 2009 - 16:59

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Man kan ju tydligen sätta ut fler poäng än vad som är tänkt genom att göra såhär (inte gjort det själv och jag har kopierat texten av en annan person)

Du skapar en gubbe som vanligt i CAF, och går ut till huvudmenyn sen. Därefter går du in på load fighter, och väljer din nygjorda gubbe. Fast innan du "går in" på honom, så väljer du preview fighter. Inne på preview kollar du genom hans stats, och går sedan ut därifrån och in på edit fighter. Nu har du helt plötsligt fullt av attribute points att fördela igen.

Postad 12 June 2009 - 17:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Man kan ju tydligen sätta ut fler poäng än vad som är tänkt genom att göra såhär (inte gjort det själv och jag har kopierat texten av en annan person)

Du skapar en gubbe som vanligt i CAF, och går ut till huvudmenyn sen. Därefter går du in på load fighter, och väljer din nygjorda gubbe. Fast innan du "går in" på honom, så väljer du preview fighter. Inne på preview kollar du genom hans stats, och går sedan ut därifrån och in på edit fighter. Nu har du helt plötsligt fullt av attribute points att fördela igen.

coolt, testade det nyss och det funkade,, då har man ju lika mycket poäng igen att dela ut,, det går ju nästan att maxa gubben nu :D

någon förresten som har sett "mask" på light heavywheight,, han har jeans, skinnväst och stor svart hatt :lol: han bara dök upp.. han är kass i alla fall , men kul är han :D

Redigerat av andreassofus, 12 June 2009 - 17:12.

Postad 12 June 2009 - 19:05

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fasen va bra :D

Slipper jag tragla igenom karriär för att få en skaplig gubbe..

Får bli en moparlinke2

Postad 12 June 2009 - 21:56

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Fasen va tråkigt. Då har jag kämpat igenom kärriären helt i onödan då. Har ju rusat igenom för att få min gubbe men det har ändå blivit 5-6timmars speltid

Postad 12 June 2009 - 23:10

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
I bland när man möter nogon online och fäller han o jag ligger överst så tar dom ett ****s grepp o hamnar ovanpå mig på typ 1 sec.Kan alla stilar göra det eller bara typ brottare?

Postad 13 June 2009 - 00:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

I bland när man möter nogon online och fäller han o jag ligger överst så tar dom ett ****s grepp o hamnar ovanpå mig på typ 1 sec.Kan alla stilar göra det eller bara typ brottare?

alla kan göra det tror jag, men det kan va svårt om han som ligger över försvarar sig mot det
använd högerspaken bara och gör olika "combos" med den.. exakt hur får du lista ut själv :D

Postad 13 June 2009 - 00:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
aah skönt att kunna slå kocho igen :D

Postad 13 June 2009 - 01:10

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Gick faktiskt inte och la mig men jag kunde inte spela längre :blush:
Det gick bättre för dig nu men matcherna va ganska tråkiga :lol:
Den matchen jag vann var dock väldigt överlägsen (hade full stamina när du hade runt 20% :D)

Jag som tyckte att jag hade blivit bättre idag :D

Postad 13 June 2009 - 01:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Gick faktiskt inte och la mig men jag kunde inte spela längre :blush:
Det gick bättre för dig nu men matcherna va ganska tråkiga :blush:
Den matchen jag vann var dock väldigt överlägsen (hade full stamina när du hade runt 20% :D)

Jag som tyckte att jag hade blivit bättre idag :blush:

haha så du smet? tråkiga? ja tyckte de va kul ja. ja du vann ganska överlägset den gången :D fick inte in ett slag och klara inte försvara mig,, allt blev bara fel den gången :lol:

jag har tränat hela kvällen och fått in lite moves :blush:

Postad 13 June 2009 - 09:45

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Testade lite att lira online från mitt us konto i går.Blir problem när man vunnit eller förlorat en match varje gång man ska få poäng så blir det conn error.Men jag levlar upp alla fall och får vinsterna eller förlusterna sparade.Nogon mer som spelar från us konto som har samma problem?

Postad 13 June 2009 - 11:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jag spelar på mitt vanliga konto och jag får upp de felmeddelandet varje gång efter en match, tror inte det har hänt en enda gång att det INTE har dykt upp.

är det någon mer än mig som stör sig lite på rankingen? att man åker ner i rank när man förlorar en match, blir ju grymt svårt att levla uppåt då eftersom man måste vinna i stort sett varje gång.

finns det något annat spel som har ett sånt system? tänk om det hade varit så i call of duty eller liknande, helt plötsligt hade man inte sitt guldkors längre bara för att man spelade dåligt en dag

Postad 13 June 2009 - 12:12

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Tycker rankingen är ganska bra bortsett från att folk drar nätverkskabeln. Kommer definitivt bli bättre när patchen kommer.
Alla hamnar inte på lika höga lvlar vilket de inte ska göra då man inte kan skilja på vilka som är bra och dåliga till skillnad från call of duty där alla blir max lvl även fast de kan vara totalt värdelösa, bara för att de har spelat mycket.

Möter du en lågrankad och du själv är hög får du kanske 1exp för att vinna och sen får du ju t.ex. lightning fast, mount medaljer osv som ger dig lite mer exp. Förlorar du däremot mot en lågrankad förlorar du kanske 600 exp.
Är du lågrankad och vinner mot en högrankad får du kanske 600 xp och förlorar du så förlorar du väldigt lite.
Ligger man runt samma lvl så vinner/förlorar man runt 200 exp.

Men just i detta spel kanske det inte fungerar så bra då en relativt dålig spelare kan få in en flash KO på sin motståndare som kanske är väldigt många ranker över och då behöver vinna massor utav matcher för att komma tillbaka dit han låg innan

Har märkt att ju bättre man blir på spelet/ju mer man spelar, desto längre blir matcherna. T.ex. igår när jag lärde mig marken lite bättre gick min första online match av runt 60st till decision då vi hade legat och kramats på mattan hela matchen.
Kan vara för att jag vanligtvis skulle förlorat dessa matcher tidigare i matchen men nu när jag är bättre får han inga submission eller KO

Redigerat av Kocho, 13 June 2009 - 12:16.

Postad 13 June 2009 - 12:51

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Jag stör mig nåt fruktansvärt på lagget, när man hamnar i defensiv mount på backen är det fan omöjligt att försvara sig, då lagget gör att man inte kan tajma nåt...

Postad 13 June 2009 - 13:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag stör mig nåt fruktansvärt på lagget, när man hamnar i defensiv mount på backen är det fan omöjligt att försvara sig, då lagget gör att man inte kan tajma nåt...

mm ja e också grymt trött på allt lagg, förstör ju hela spelet eftersom timing är A&O i detta spel.. hoppas dom ficar det snart

Postad 17 June 2009 - 15:02

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Så då verkar äntligen mitt ex. vara på ingång imorrn.
Vad kör ni för viktklasser? Vill ju helst köra med min karriärsgubbe online.
Vad bör jag köra för viktklass först för att få spöa er?

Postad 17 June 2009 - 15:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Så då verkar äntligen mitt ex. vara på ingång imorrn.
Vad kör ni för viktklasser? Vill ju helst köra med min karriärsgubbe online.
Vad bör jag köra för viktklass först för att få spöa er?

det har ju ingen större betydelse eftersom man kör i samma viktklass, gör du en kariärgubbe på heavy så får ju vi andra också köra på samma.

sen kan du ju göra en CAF(create a fighter) gubbe . en i varje viktklass om du vill köra med hemmagjorda gubbar istället för dom som redan är färdigt

men jag kör mest på middlewheight

Postad 17 June 2009 - 15:14

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

det har ju ingen större betydelse eftersom man kör i samma viktklass, gör du en kariärgubbe på heavy så får ju vi andra också köra på samma.

sen kan du ju göra en CAF(create a fighter) gubbe . en i varje viktklass om du vill köra med hemmagjorda gubbar istället för dom som redan är färdigt

men jag kör mest på middlewheight

Mjo,men tänkte mest att det vore kul att möta andras karriärsgubbar.
Men klart att det går att köra CAF´s eller riktiga fighters.

Postad 17 June 2009 - 15:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Mjo,men tänkte mest att det vore kul att möta andras karriärsgubbar.
Men klart att det går att köra CAF´s eller riktiga fighters.

eftersom det går att "fuska" när man gör en CAF så är det ju ingen ide att göra en sämre kariärgubbe

Postad 17 June 2009 - 15:27

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

eftersom det går att "fuska" när man gör en CAF så är det ju ingen ide att göra en sämre kariärgubbe

fuska? :)

Postad 17 June 2009 - 15:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

fuska? :)

ja eller ja vet inte om det är fusk men när man gör en CAF så har man ju ca 3500 poäng att dela ut på 15 olika grejer beroende på vad man vill att han ska va bra på, när alla poäng är slut har man väl en medioker gubbe att slåss med,, MEN går man in på "greate a fighter en gång till och väljer "load fighter " och går in på sin nygjorda gubbe så har man lika mycket poäng att dela ut igen vilket innebär att man typ kan maxa gubben, min middlewheihgt gubbe slår betydligt hårdare än en redan färdig gubbe i heavyweight.

det betyder ju också att gubben i käriärläget troligtvis kommer bli betydligt sämre än den du gör själv i CAF, vilket egentligen är tråkigt eftersom det bara är slöseri med tid att kära kariärläget,, och andra sidan är det väldigt bra för dom som inte orkar kämpa och kämpa i käriären för att få en bra gubbe

Postad 17 June 2009 - 15:42

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

ja eller ja vet inte om det är fusk men när man gör en CAF så har man ju ca 3500 poäng att dela ut på 15 olika grejer beroende på vad man vill att han ska va bra på, när alla poäng är slut har man väl en medioker gubbe att slåss med,, MEN går man in på "greate a fighter en gång till och väljer "load fighter " och går in på sin nygjorda gubbe så har man lika mycket poäng att dela ut igen vilket innebär att man typ kan maxa gubben, min middlewheihgt gubbe slår betydligt hårdare än en redan färdig gubbe i heavyweight.

det betyder ju också att gubben i käriärläget troligtvis kommer bli betydligt sämre än den du gör själv i CAF, vilket egentligen är tråkigt eftersom det bara är slöseri med tid att kära kariärläget,, och andra sidan är det väldigt bra för dom som inte orkar kämpa och kämpa i käriären för att få en bra gubbe

Zlatan vilken miss av utvecklarna! Helt meningslöst med karriärsläge förutom att man lär sig själva grunderna i spelet med andra ord.

Postad 17 June 2009 - 15:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Zlatan vilken miss av utvecklarna! Helt meningslöst med karriärsläge förutom att man lär sig själva grunderna i spelet med andra ord.

jepp, men som du säger är det ju bra att lära sig grunderna vilket du gör när du åker på "träningsläger" i kariärläget. då ska du göra olika grepp och sånt för att få poäng att dela ut på din gubbe,,

Postad 17 June 2009 - 18:34

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
vad har ni för online rec?

Postad 17 June 2009 - 18:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

vad har ni för online rec?

rec?

Postad 17 June 2009 - 19:03

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
rank då ^^

Postad 17 June 2009 - 19:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ingen aning.. typ 27 28 nånting tror ja, 67-34 tror jag om jag inte minns fel

Postad 17 June 2009 - 19:55

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
hehehe Jag menar vilken online level har ni när ni fightas?^^

Postad 17 June 2009 - 20:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

hehehe Jag menar vilken online level har ni när ni fightas?^^

jepp o då sa ja 27 eller 28, och 67 vinster och 34förluster :D

Postad 17 June 2009 - 22:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fifaan..jag vill bara hoppa sönder spelet...

Tametusan ospelbart 90% av matcherna...

Om man då iaf kunde få välja att bara spela mot svenskar...

Postad 18 June 2009 - 06:42

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Tycker det laggade mycket mer i början.Har inga större problem nu med lagg faktiskt

Postad 19 June 2009 - 22:19

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Hyr fan möter man nogon man har på freinds listen vet att det stod här men hittar den inte

Postad 20 June 2009 - 20:13

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Löst. :D Gick bättre när jag var nykter

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.