Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 8,64 (44) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 03 december 2008 - 12:56

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Såg att den fanns i lagershopen hos NetOnet här i Örebro, man blir sugen på att åka och hämta en.

//Jonas

Postad 03 december 2008 - 13:02

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Har precis samma problem som dig, bara det att jag har Tele 2. Så min går inte att surfa med via 3G. Någon som vet hur man löser detta?

Ang att den fungerar när du kopplar den till datorn är för att datorn används som modem. Riktigt smart.

Tjo, jag har också Tele2 med abonnemang på datapaket. Skrik till när du lyckats lösa det, jag har inte fått min HD än så jag har inte haft möjligheten att testa än!

Ringde nu till El Gigantens kundcenter för att försäkra mig om att de hade telefonen på lager och att den skulle skickas i tid som säljaren i butiken lovat mig. Självklart visade det sig att han inte talade sanning och de har inte ens leveranser på fredagar som han sa.
"Du ska nog inte räkna med att få telefonen denna vecka iaf..." sa de på Kundcenter.

Talade precis med kundcenter på Elgiganten, den är helt slut i lager och inga nya beställda heller vad han kunde se samt att ingen butik har den i lager heller, han gjorde en mycket grundlig sökning, vi satt i telefon i 20 minuter. Han tycket att det var mycket underligt att det stod att den fanns ilager så han skulle kolla nogare på detta.

Postad 03 december 2008 - 13:10

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Talade precis med kundcenter på Elgiganten, den är helt slut i lager och inga nya beställda heller vad han kunde se samt att ingen butik har den i lager heller, han gjorde en mycket grundlig sökning, vi satt i telefon i 20 minuter. Han tycket att det var mycket underligt att det stod att den fanns ilager så han skulle kolla nogare på detta.

Det var ju himla roligt att höra. 3 olika personer inom samma företag säger 3 olika saker... :/

Postad 03 december 2008 - 13:39

XorXaX
  • XorXaX
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Fick den igår och den är en skönhet :D
Dock strulade jag till det direkt, och har inte fått till inställningar för att internet och data-trafik ska fungera ;)
Att ringa och skicka sms går bra och det står 3G Telia uppe i högra hörnet. Men när anslutningsinställningar ska konfigureras automatiskt så funkar det inte. Den hittar Sverige och sen Halebop (samma nät som Telia !?!) och då Telia inte finns som alternativ så har jag provat det telefonen har föreslagit. Dock fungerar det inte...
Konstigt nog så har Internet snurrat igång när jag haft USB-kontakten ansluten till PC-n. Fattar ingenting, vad ska jag göra ?

Edit: Engelsk-talande HTC-support fixade biffen, puhh !! ;)

Hade kunnat fixa bilder på hur jag gjorde mina inställningar när jag slutat jobbet, men om du har fixat det redan så :blink:

Anledning till att man kan surfa när USB kontakten sitter i är att datorn som telefonen är ansluten till delar ut dess Internet via USB till telefonen.

Postad 03 december 2008 - 14:15

hiflyer
  • hiflyer
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Har haft min nya älskling ett par dagar nu och tänkte komma med några småsaker som jag hade uppskattat att veta när jag fick den.

* Knapplås genom att trycka kort på powerknappen.
* Ändra vilka flikar som visas (och i vilken ordning dom ska ligga) i TF3D under "Inställningar->Anpassa flikar"
* Default-volym i lurarna var väldigt högt för mig men det gick att ställa ner musikspelarens volym (dvs inte systemvolymen) med hjälp av Advanced Configuration Tool.

* Slide to unlock 2 (S2U2) är väldigt bra för att slippa trycka på knappar när det ringer och telefonen ligger i fickan.
* För mp3 alarmsignaler kör jag GAlarm som verkar funka bra men har lite segt UI. Se bara till att slå av labyrinttestet för att snooza ><

Om man vill ta skärmbilder på telefonen (eller skriva långa sms) rekommenderar jag MyMobiler

Det är väl ungefär det jag har hunnit titta på än så länge.
Och för er som funderar på att köpa en, om ni är känsliga för att få för lite sömn så hoppa över den. Jag somnar alldeles för sent när jag ligger och pysslar med telefonen halva natten :D

Redigerat av hiflyer, 03 december 2008 - 14:16.

Postad 03 december 2008 - 14:43

Unregistered4d1cbd01
  • Unregistered4d1cbd01
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Har precis samma problem som dig, bara det att jag har Tele 2. Så min går inte att surfa med via 3G. Någon som vet hur man löser detta?

Ang att den fungerar när du kopplar den till datorn är för att datorn används som modem. Riktigt smart.

Hej!

Jag fick min HD för ett par timmar sedan. Jag beställde från www.thdigitalshop.se den 3/11 och fick den för 6148 SEK inkl frakt. Väldig nöjd både med THDigitalShop och HD'n! Tar ju ett tag att fatta hur allt fungerar, det är min första WM-telefon.

Angående Tele2: Jag har precis konfigurerat 3G & MMS, instruktionerna hittar du här:

Tele2 Manuella inställningar för MMS&3G

Tack för tips & info jag fått på tråden, ska försöka återgälda lite så snart jag testat mer.

Postad 03 december 2008 - 15:08

10cent
  • 10cent
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Hej!

Jag är också riktigt sugen på denna mobil men velar mellan denna och iphone 3g. Jag har läst lite på nätet och här på forumet om Htcn och den verkar ju vara riktigt grym. Det skulle vara riktigt schysst om någon härinne kunde berätta lite om sin HTC Touch HD, vad som är bra och vad som är dåligt med den. Det viktiga för mig är iaf användarupplevelsen, menyerna ska funka bra och smidigt speciellt så ska det vara smidigt o surfa med den.

Så det skulle vara riktigt nice om någon användare härinne kunde skriva nåt om sin HTC.

Tack på förhand!

Postad 03 december 2008 - 15:14

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Nu har tydligen pc-city skickat min.... efter ett telefonsamtal fick jag reda på det,men det gick inte at tfå kollinummer..

Postad 03 december 2008 - 18:48

exiz
  • exiz
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
någon som vet om den kommer att komma ut hos tre?
Sen skulle jag uppskatta om ni som äger den här mobilen skulle kunna lägga ut lite bilder =)

Postad 03 december 2008 - 18:49

xxmannen
  • xxmannen
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Hej gott folk.. Vet inte hur mycket energi jag lagt ner sista tiden ang mitt val av ny mobil. Har för närvarande en nokia N73 sen 2 år tillbaka och tänkte satsa på en ny SYMBIAN-baserad mobil.. Plöjt genom nätet ang Samsung inova8(symbian)..och den föll på mållinjen med att displayen är tydligen otät och damm lägger under den..Grymt synd på en så bra mobil på papper. :wub:
Jag är ute efter en mobil med relativt stor display och hanterar tex gps navigering, vilken är resurskrävande av mobilen.. varfall ur en N73 om man nu använder garmin ;)
I några månader har har jag bollat fram och tillbaka innova8 eller N85.. jämnfört prestanda med andra mobiler på nätet.. MEN.. vad dök upp i mitt intresse sista veckan..jo.. HTC Touch HD och plöjt igenom lite fakta om den.. DEN VILL JAG HA :) la en förhhandsorder till Katching i förrgår för 6406kr (och idag såg jag den går på där 6952kr??) .. fick mail därifrån i dag att bara casha så skickar dom..
I morse innan jag dammade på jobbet å vad hittar jag då... jo nokia släpper en N97a.. ?? snacka om att man blir vilsen i djungeln och "roten" :D
Aldrig ägt en Windowslur tidigare.. kanske blir ägare till en HTC Touch HD OM jag nu betalar den :rolleyes:

Postad 03 december 2008 - 19:14

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Äntligen fått levernas email av pc-city... ringde men det finns inget kollinummer påstår de... nåväl, den är på väg iaf...tillsammans med en C905 till frun..... :)

Postad 03 december 2008 - 19:36

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
lite tråkigt att man måste ha telefonen på när man har alarm/väckar klocka på... Eller nån som vet ett alternativ?

Postad 03 december 2008 - 19:41

Alien08
  • Alien08
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0

Hej gott folk.. Vet inte hur mycket energi jag lagt ner sista tiden ang mitt val av ny mobil. Har för närvarande en nokia N73 sen 2 år tillbaka och tänkte satsa på en ny SYMBIAN-baserad mobil.. Plöjt genom nätet ang Samsung inova8(symbian)..och den föll på mållinjen med att displayen är tydligen otät och damm lägger under den..Grymt synd på en så bra mobil på papper. :wub:
Jag är ute efter en mobil med relativt stor display och hanterar tex gps navigering, vilken är resurskrävande av mobilen.. varfall ur en N73 om man nu använder garmin ;)
I några månader har har jag bollat fram och tillbaka innova8 eller N85.. jämnfört prestanda med andra mobiler på nätet.. MEN.. vad dök upp i mitt intresse sista veckan..jo.. HTC Touch HD och plöjt igenom lite fakta om den.. DEN VILL JAG HA :) la en förhhandsorder till Katching i förrgår för 6406kr (och idag såg jag den går på där 6952kr??) .. fick mail därifrån i dag att bara casha så skickar dom..
I morse innan jag dammade på jobbet å vad hittar jag då... jo nokia släpper en N97a.. ?? snacka om att man blir vilsen i djungeln och "roten" :D
Aldrig ägt en Windowslur tidigare.. kanske blir ägare till en HTC Touch HD OM jag nu betalar den :rolleyes:

Angående Nokia N97 tänk på detta hårdavurmässigt kommer den inte i närheten av HTC HD.
D.V.S., N97 har med stor sannolikhet samma hårdvaru spec som Nokia 5800 alltså en ARM 11 CPU på 369MHz och ingen 3D hårdvaru acc. Med andra ord, kan bli tufft att se på film utan att konvertera först.
Visserligen är detta ett problem för HTC HD också i dagsläget men lösning är i sikte för denna då den ändå bygger på en snabb 528MHz Qualcomm CPU med 3D hårdvaru acc inbyggt och stöd för den är på gång i CorePlayer 2.0 när den släpps.
Självklart mycket hänger på vad man tänkt använda sin mobil till :-)

Postad 03 december 2008 - 20:33

losdrivare
  • losdrivare
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Av allt att döma verkar redan HTC's egna spelare fungera med hårdvaruacceleration på Touch HD. Dock tar inte den spelaren lika många format som CorePlayer. Om jag minns rätt så fixar inte den inbyggda spelaren xvid och divx, men däremot mpg4 mm.

Går att kolla upp närmare för den som vill.

Postad 03 december 2008 - 20:41

xxmannen
  • xxmannen
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Angående Nokia N97 tänk på detta hårdavurmässigt kommer den inte i närheten av HTC HD.
D.V.S., N97 har med stor sannolikhet samma hårdvaru spec som Nokia 5800 alltså en ARM 11 CPU på 369MHz och ingen 3D hårdvaru acc. Med andra ord, kan bli tufft att se på film utan att konvertera först.
Visserligen är detta ett problem för HTC HD också i dagsläget men lösning är i sikte för denna då den ändå bygger på en snabb 528MHz Qualcomm CPU med 3D hårdvaru acc inbyggt och stöd för den är på gång i CorePlayer 2.0 när den släpps.
Självklart mycket hänger på vad man tänkt använda sin mobil till :-)

...och dessutom svårt att ännu installera vilka program som helst i N85, N96, N97... :) ...vilket jag har den uppfattningen att i en win-mobbe så behöver "vissa" program INTE vara signerad för JUST den win-mobbe man har?..rätta mig om jag har fel :wub:

Postad 03 december 2008 - 20:49

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2 805 inlägg
  • 0
Jag beställde min igår kväll från Elgiganten, fick mail att dom skickat den nu. :)

Redigerat av l2ickard, 03 december 2008 - 20:49.

Postad 03 december 2008 - 20:54

tomasn
  • tomasn
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Av allt att döma verkar redan HTC's egna spelare fungera med hårdvaruacceleration på Touch HD. Dock tar inte den spelaren lika många format som CorePlayer. Om jag minns rätt så fixar inte den inbyggda spelaren xvid och divx, men däremot mpg4 mm.

Går att kolla upp närmare för den som vill.

Så ligger det till ja. Den interna spelaren utnyttjar hårdvaruaccelerationen men stöder inte lika många codecs som CorePlayer.

Postad 03 december 2008 - 21:20

• Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hej!

Jag är också riktigt sugen på denna mobil men velar mellan denna och iphone 3g. Jag har läst lite på nätet och här på forumet om Htcn och den verkar ju vara riktigt grym. Det skulle vara riktigt schysst om någon härinne kunde berätta lite om sin HTC Touch HD, vad som är bra och vad som är dåligt med den. Det viktiga för mig är iaf användarupplevelsen, menyerna ska funka bra och smidigt speciellt så ska det vara smidigt o surfa med den.

Så det skulle vara riktigt nice om någon användare härinne kunde skriva nåt om sin HTC.

Tack på förhand!

Jag är själv i samma sits som du. Jag har dock bestämt mig för HDn. Om du kommer från att använda mobilen till att ringa, surfa och skicka sms så kommer du bli helt överväldigad av Iphone 3g. Överlägsen användarvänlighet. Om du däremot är van att verkligen utnyttja din telefon så kan en iphone vara för begränsad för dig. För mig faller iphone på att den inte kan dela mobilt bredband via bluetooth eller kabel till min laptop, inte kan visa möten mm på startskärmen, inte har stöd för film och tv-serier jag laddar ner utan konvertering först. Sen finns det andra mindre viktiga saker för mig som navigering och multitasking, men som är en bonus. Det jag kommer sakna mest om jag inte tar en iphone är spelen som finns till den telefonen. De är mycket bra och jag gillar att spela. Du måste ha lite intresse i att optimera och fixa med din lur om htc ska passa dig. Iphone är enklare och stabilare out of the box, men erbjuder inte riktigt samma möjligheter.

Hoppas detta hjälper lite.

Postad 03 december 2008 - 21:28

10cent
  • 10cent
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Jag är själv i samma sits som du. Jag har dock bestämt mig för HDn. Om du kommer från att använda mobilen till att ringa, surfa och skicka sms så kommer du bli helt överväldigad av Iphone 3g. Överlägsen användarvänlighet. Om du däremot är van att verkligen utnyttja din telefon så kan en iphone vara för begränsad för dig. För mig faller iphone på att den inte kan dela mobilt bredband via bluetooth eller kabel till min laptop, inte kan visa möten mm på startskärmen, inte har stöd för film och tv-serier jag laddar ner utan konvertering först. Sen finns det andra mindre viktiga saker för mig som navigering och multitasking, men som är en bonus. Det jag kommer sakna mest om jag inte tar en iphone är spelen som finns till den telefonen. De är mycket bra och jag gillar att spela. Du måste ha lite intresse i att optimera och fixa med din lur om htc ska passa dig. Iphone är enklare och stabilare out of the box, men erbjuder inte riktigt samma möjligheter.

Hoppas detta hjälper lite.

Tack så hemskt mycket för svaret.. Har haft en iphone 2g tidigare som gick sönder :) dock var jag mycket nöjd med den. Tycker att den är riktig bra och lätt att använda. Men sen är det så att jag gillar att surfa med min mobil och htcn har ju en väldigt stor display och samtidigt mer funktioner.

Postad 03 december 2008 - 21:28

Daniel25
  • Daniel25
  • Lärjunge

• 268 inlägg
  • 0
woho...beställde min i måndags kväll från dustin och de har redan skickat den!!! Bra jobbat!

Postad 03 december 2008 - 21:49

cmlewan
  • cmlewan
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Iphone är enklare och stabilare out of the box, men erbjuder inte riktigt samma möjligheter.

"inte riktigt samma möjligheter". Understatement of the year. :-) Spec-mässigt är iPhone en leksakstelefon i jämförelse med de tunga lurarna från Samsung (Omnia), SE (Xperia), Noka (5800 & N97) och HTC:s Touch-modeller. T o m min gamla N95:a har ett trettiotal ganska "vanliga" funktioner som iPhone aldrig tycks få.

Men visst, jag tycker också om att leka med det übersexiga gränsnittet hos min kompis' iPhone. I några minuter eller så. Den är också mer intuitiv än S60 och mindre "splittrad" mjukvarumässigt än WM-mobilerna.

Postad 03 december 2008 - 22:02

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Nån som hunnit ladda ner gpsprogram? Vad ska man välja?

Postad 03 december 2008 - 22:06

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag använder TomTom 7 i min Touch HD.
Det finns olika versioner och det är den mer högupplösta som funkar i luren.... samma som passar i Diamond. :)

Redigerat av crest, 03 december 2008 - 22:06.

Postad 03 december 2008 - 22:07

Kropotkin
  • Kropotkin
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Hörrni, ni lyckliga satar som har en redan, kan ni inte slänga upp lite kort på just era exemplar som någon annan bad om med? (eller är ni för upptagna med att leka med luren?) ;-)

Postad 03 december 2008 - 22:07

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Jag använder TomTom 7 i min Touch HD.
Det finns olika versioner och det är den mer högupplösta som funkar i luren.... samma som passar i Diamond. :)

Vad exakt heter den versionen? Ingår det kartor?

Postad 03 december 2008 - 22:12

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Vad exakt heter den versionen? Ingår det kartor?

Man kan ladda ner en stadskarta gratis genom programmet... och visst finns det kartor för Skandinavien, Västeuropa, Östeuropa, medmera med dom är inte gratis.... :)

Google är bra att använda ibland.

Redigerat av crest, 03 december 2008 - 22:16.

Postad 03 december 2008 - 22:17

cmd
  • cmd
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Jag beställde min igår kväll från Elgiganten, fick mail att dom skickat den nu. :)

Beställde idag från elgiganten, blev lovad att den skulle skickas idag men inte fått nåt kollinr etc.. beställde kl 13.

Fick du ett kolli nr via mail?

Postad 03 december 2008 - 22:35

Unregisteredc3565aec
  • Unregisteredc3565aec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Beställde idag från elgiganten, blev lovad att den skulle skickas idag men inte fått nåt kollinr etc.. beställde kl 13.

Fick du ett kolli nr via mail?

Ja, du kommer få ett mail med titeln " Ditt paket är på väg!", i den hittar du ditt kollinummer. Men det tar sin lilla tid... det tog 16 timmar från det att jag beställde telefonen till det att jag fick ett bekräftelsemail, 1 timme senare fick jag mejl om att den var skickad.

Redigerat av Unregisteredc3565aec, 03 december 2008 - 22:36.

Postad 03 december 2008 - 22:42

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

lite tråkigt att man måste ha telefonen på när man har alarm/väckar klocka på... Eller nån som vet ett alternativ?

Sätt den i flightmode så stänger du av telefonen men kan fortfarande använda larmet.

Postad 03 december 2008 - 22:54

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0
Ahhh, tack netonnet. Köpte min i Slagsta idag.

Enda problemet är att jag inte får internet eller uppkopplingen att funka, får pilla med det inatt, tur att man jobbar :)

Någon som fått sin att funka med Telia?

Postad 03 december 2008 - 23:31

najen
  • najen
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Fick telefonen idag och har lite problem:

1. Kan inte logga in på messenger hur mycket jag än försöker! Står bara att tjänsten inte är tillgänglig
2. Hittar inga satelliter alls på GPSen, måste man göra nån inställning eller beror det på att jag är inomhus? Hittar ju med min N95 men inte med denna.
3. Kan inte gå in på Telenors mobila startsida mobil.telenor.se får bara 403 forbidden precis som på min stationära dator.

Nån som kan råda bot på dessa problem? :)

Postad 03 december 2008 - 23:36

cmd
  • cmd
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Ja, du kommer få ett mail med titeln " Ditt paket är på väg!", i den hittar du ditt kollinummer. Men det tar sin lilla tid... det tog 16 timmar från det att jag beställde telefonen till det att jag fick ett bekräftelsemail, 1 timme senare fick jag mejl om att den var skickad.

Okej, så möjligen var den redan långa vägar påväg när du fick mailet bara att det var segt att skicka ut det?

Postad 03 december 2008 - 23:42

Unregisteredc3565aec
  • Unregisteredc3565aec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Okej, så möjligen var den redan långa vägar påväg när du fick mailet bara att det var segt att skicka ut det?

Nja, när jag fick mejlet så var den i Jönköping, där deras lager också ligger tror jag...så den hade inte kommit så värst långt :)

Postad 04 december 2008 - 00:45

cmlewan
  • cmlewan
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
För mig verkar Elgiganten funka bra. Jag beställde i tisdags kl 1630. Jag fick mail med besked om att den var skickad igår onsdag kl 18, drygt 24 timmar senare. En timme senare samma dag (alltså igår kväll onsdag) var den på postkontoret i Jönköping "Sorterad". Jag hoppas ha den imorgon torsdag.

Samtidigt ser jag att NetOnNet i Malmö fr o m igår onsdags har den i sitt kundlager. Så jag hade kunnat köpa en direkt därifrån igår. Men jag hade ändå inte kunnat hämta den då av personliga skäl och så är den knappt 200 kr dyrare på NetOnNet.

Postad 04 december 2008 - 06:14

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0
Varför försvinner min "stora" klocka för ibland? Och hur får jag tillbaka den...?

Postad 04 december 2008 - 06:20

soad
  • soad
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Varför försvinner min "stora" klocka för ibland? Och hur får jag tillbaka den...?

Testa att dra fingret uppåt så får du nog tillbaka den stora klockan.

Postad 04 december 2008 - 07:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ingen som känner för att skriva lite om vad ni tycker om den :)

Postad 04 december 2008 - 08:06

Unregistered4d1cbd01
  • Unregistered4d1cbd01
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Testa att dra fingret uppåt så får du nog tillbaka den stora klockan.

Ja, nästan :) Sätt fingret på den lilla klockan och dra _nedåt_ nån centimeter, så kommer den stora klockan fram.

Postad 04 december 2008 - 08:40

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
ingen som vet om VLC finns för denna? Eller är det coreplayer/codec som gäller?

Postad 04 december 2008 - 12:16

daSnail
  • daSnail
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag läste att det var någon som hade problem med att ha mp3 som ringsignal men att det löse sig.

Hur är det med SMS, kan man ha mp3 som sms-ringsinal?

Tack på förhand!

Mvh
Fredrik

Postad 04 december 2008 - 13:16

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Har alla fått den nu eller? Är så tyst här nuförtiden hehe :)

Postad 04 december 2008 - 13:18

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Jag har inte fått min. Har du Janne?

Postad 04 december 2008 - 13:20

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Jag har inte fått min. Har du Janne?

Ja ett tag sen, var beställde du?

Postad 04 december 2008 - 13:21

jouh
  • jouh
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Ringde El Giganten idag igen och nu blev jag lovad att den skulle komma senast imorgon. Min P1i börjar se ut som en Nokia 5110 i mina ögon... :)

Postad 04 december 2008 - 13:23

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Ja ett tag sen, var beställde du?

Telenor, var flertalet veckor sedan.

Postad 04 december 2008 - 13:28

darocker
  • darocker
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag har beställt min i lördags, sitter o väntar på den för fullt! :)
Va tvungen skriva in mig på forumet så jag kan få lite tips från alla andra! :)

Postad 04 december 2008 - 13:37

xxmannen
  • xxmannen
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
...och jag fick bekräftat idag från katching att dom har levererat.. tidigast måndag har jag den :)

Postad 04 december 2008 - 13:48

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

...och jag fick bekräftat idag från katching att dom har levererat.. tidigast måndag har jag den :)

Senast menar du väl? Du kan ju hämta ut den så fårt du ser på posten.se att den kommit till utlämningstället :)

Postad 04 december 2008 - 14:40

Unregistered474c50b4
  • Unregistered474c50b4
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Någon som vet vart man hittar schyssta/orginal displayskydd till denna?

Skärmen är tyvärr lättrepig!
Har själv fått erfara nåt som ser ut som ett stenkast samt en repa på 4 cm, och det under tre dagar.

Postad 04 december 2008 - 14:51

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
Hejsan!!!

HTC har släppt en hotfix för Touch HD för dom som har telefoner låser sig ibland, bara att ladda hem från HTC.com

Redigerat av gockelinus, 04 december 2008 - 14:52.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.