* Officiell Tråd - Sony Ericsson Satio*
2277 svar till detta ämne
Postad 15 oktober 2009 - 20:17
Unregistereddb0d049d
-
Unregistereddb0d049d
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
bildbevis är på sin plats... svårt att tro att telia hade dom i lager då den var försenad från fabrik utav en eller annan anledning.
Har lagt upp 2 bilder på mitt galleri. Hoppas det räcker. Korten togs med P1:an. Får inte till det med synkningen mot se:s sida. Ja ja det fixas imorgon känns det som nu. Blev less på strulet.
Postad 15 oktober 2009 - 20:20
hendrix55
-
hendrix55
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Ser rikitigt fin ut, ser fram emot min immorgon!
Btw är det någon som lyckats kontakta mobilgiganten idag? För de har nämligen skickat iväg en satio som jag ej vill ha.
Postad 15 oktober 2009 - 20:23
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
bildbevis är på sin plats... svårt att tro att telia hade dom i lager då den var försenad från fabrik utav en eller annan anledning.
Haha, men lugn nu. Finns på Telia i Sundsvall också. Inga direktiv om att de inte får säljas förrän imorgon. Vill du ha bildbevis på det med?
Postad 15 oktober 2009 - 20:43
thorstenn
-
thorstenn
-
Användare
-
-
163 inlägg
Är det ingen som fått sin ännu? Jag gick in på telia/umeå för 2 veckor sedan och beställde en. Dom ringde 1545 och sa den hade kommit. Hur kan det komma sig att ingen här fått sin ännu. Ja ja har en p1:a nu och undrar hur man får över alla kontakter(många). Telefonen(sation) skriker rakt ut när jag skickar alla kontakter via bluetooth att minnet är fullt. Något tips. Finns ju ingen mjulvara på se:s sida till sation ännu. Pcsuite? Men går det med det programmet att flytta kontakter mellan olika telefoner?
synkningen mellan symbian och UIQ e fuckad typ... skrivs om det på massa forum. Pc suite funkar knappt heller. Det bästa e att använda outlook. Lite andra tips; 1)"I also had the same problem and it was driving me mad! Although what I did was sign up to Sony Ericsson’s Sync service, you can Sync one or more Handsets, so what i did was Sync my C905 to the website, and then from the website Sync it back to my Satio. It took me a while to work it all out, but eventually it did work, and now all my contacts, bookmarks, calendar entries etc are now exactly the same as they were on my c905. It's free to use, although it is still in beta mode so it's not perfect, and it may take you a while to sort things, but trust me you will get it working eventually, and anyway it will be alot quicker than sending them one by one!" 2)"sending contacts from SE to SE has never been a problem but remember that this time, SE is using nokia's S60. your problem seems like the same frustrating thing i had when i got an N97 and tried transferring contacts from my P1. the best way to do it, which i did with my N97, was to use mobical, which you can access here: https://www.mobical.net/create an account, download the sync settings to your old phone and sync it, then do the same with your Satio, and presto! problem solved! or so i hope..." Hoppas nåt funkar! Kommer ihåg när jag köpte min iphone, då skrev jag manuellt ut alla kontakter i Outlook från simkortet haha, tog ett tag!
Postad 15 oktober 2009 - 20:56
scen
-
scen
-
Användare
-
-
145 inlägg
Ser rikitigt fin ut, ser fram emot min immorgon!
Btw är det någon som lyckats kontakta mobilgiganten idag? För de har nämligen skickat iväg en satio som jag ej vill ha. 
Dom utlovar svar inom 24 timmar på kundservice. Vilket har visat sig tre gånger nu att man inte får. Jag mailade om att jag inte ville ha min igår men i morse fick jag ett meddelande om att den är packad och fick kolliid och allt så den är väl på väg nu antar jag. har inte ens brytt mig om att spåra. Antingen plockar jag ut den och säljer om man lyckas få någon att bjuda så man inte förlorar på det eller så får man väl skicka tillbaka.
Postad 15 oktober 2009 - 21:03
hendrix55
-
hendrix55
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Dom utlovar svar inom 24 timmar på kundservice. Vilket har visat sig tre gånger nu att man inte får. Jag mailade om att jag inte ville ha min igår men i morse fick jag ett meddelande om att den är packad och fick kolliid och allt så den är väl på väg nu antar jag. har inte ens brytt mig om att spåra. Antingen plockar jag ut den och säljer om man lyckas få någon att bjuda så man inte förlorar på det eller så får man väl skicka tillbaka.
Jo! De värsta är det att jag beställde mobilen utan abb altså för kontant pris, och har nog inte råd att punga ut 5400 en gång till bara för att kunna skicka tillbaka den. Och gör man inte det så står det ju nåt om att man måste betala 350 kr för ej uthämtanade av paket. Tycker det är lite konstigt att man inte skickar en bekräftelse på att den är klar för leverans och att man kan välja om man vill ha den eller ej, Så som katching gjorde.
Postad 15 oktober 2009 - 21:14
Great
-
Great
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Någon som vet om 3 kommer att sälja Satio?
Pratade med 3:s kundtjänst idag kl 18.30 typ, då sa hon att på Måndag ska den börja säljas på 3...
Postad 15 oktober 2009 - 21:47
Downhill
-
Downhill
-
Användare
-
-
216 inlägg
Pratade med 3:s kundtjänst idag kl 18.30 typ, då sa hon att på Måndag ska den börja säljas på 3...
Där ser man! Men ett par frågor som jag har grubblat på.. Jag har själv "3" men har valt att köpa mobilen olåst. Vet någon om jag kommer att kunna ta del av den MSN-messengertjänst som "3" erbjuder? Jag vet att jag var i kontakt med dom för ett par år sedan när tjänsten lanserades och då gick det inte att installera för att jag var tvungen att ha deras programvara i telefonen. Detta innebar även att mobilen skulle bli operatörslåst. Först då kunde jag ta del av tjänsten. Är det samma skit nu eller har dom insett hur fruktansvärt idiotiskt detta är och rent av tagit bort det kravet? Just nu står ju inte Satio som en av de telefoner som stöds av tjänsten, men om den ska börja säljas hos 3 på måndag så lär den ju ploppa upp i den listan inom kort antar jag. Någon som har koll?
Postad 15 oktober 2009 - 21:54
Unregistereddb0d049d
-
Unregistereddb0d049d
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
synkningen mellan symbian och UIQ e fuckad typ... skrivs om det på massa forum. Pc suite funkar knappt heller. Det bästa e att använda outlook.
Lite andra tips; 1)"I also had the same problem and it was driving me mad! Although what I did was sign up to Sony Ericsson’s Sync service, you can Sync one or more Handsets, so what i did was Sync my C905 to the website, and then from the website Sync it back to my Satio. It took me a while to work it all out, but eventually it did work, and now all my contacts, bookmarks, calendar entries etc are now exactly the same as they were on my c905. It's free to use, although it is still in beta mode so it's not perfect, and it may take you a while to sort things, but trust me you will get it working eventually, and anyway it will be alot quicker than sending them one by one!"
2)"sending contacts from SE to SE has never been a problem but remember that this time, SE is using nokia's S60. your problem seems like the same frustrating thing i had when i got an N97 and tried transferring contacts from my P1. the best way to do it, which i did with my N97, was to use mobical, which you can access here: https://www.mobical.net/ create an account, download the sync settings to your old phone and sync it, then do the same with your Satio, and presto! problem solved! or so i hope..."
Hoppas nåt funkar! Kommer ihåg när jag köpte min iphone, då skrev jag manuellt ut alla kontakter i Outlook från simkortet haha, tog ett tag!
Tack för tipset men deras tjänst funkar inte i sverige. Blir nog sega se:service sen när man har tid. Fick upp ca hälften av kontakterna sen blev det koko.
Postad 15 oktober 2009 - 22:09
godissugen
-
godissugen
-
Användare
-
-
190 inlägg
Haha, men lugn nu.
Finns på Telia i Sundsvall också. Inga direktiv om att de inte får säljas förrän imorgon. Vill du ha bildbevis på det med?
det är sverigepremiär den 16/10... skulle telia sälja den så att folk har det ett tag innan dess så är nog SE inte så glada över det förfarandet kan jag tänka mig, sedan så påstod personen att han haft en ett tag och då utgår jag ifrån att personen köpt den som privatperson i butik i Sverige. därav jag ville se bildbevis för att kolla sanningshalten i påståendet, nåt fel i det?
Postad 15 oktober 2009 - 22:25
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
det är sverigepremiär den 16/10... skulle telia sälja den så att folk har det ett tag innan dess så är nog SE inte så glada över det förfarandet kan jag tänka mig, sedan så påstod personen att han haft en ett tag och då utgår jag ifrån att personen köpt den som privatperson i butik i Sverige. därav jag ville se bildbevis för att kolla sanningshalten i påståendet, nåt fel i det?
Som jag sa. Inga direktiv på att de inte skulle få säljas innan 16/10. Jag såg ingen anledning att betvivla sanningshalten... men det var min syn på saken
Postad 15 oktober 2009 - 22:44
Unregistereddb0d049d
-
Unregistereddb0d049d
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Går det inte ta bort inlägg man gjort?
Redigerat av Unregistereddb0d049d, 15 oktober 2009 - 22:51.
Postad 16 oktober 2009 - 01:24
subxero
-
subxero
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Tack för tipset men deras tjänst funkar inte i sverige. Blir nog sega se:service sen när man har tid. Fick upp ca hälften av kontakterna sen blev det koko.
Prova http://www.basota.com ... den funkar på svenka mobilnr..
Postad 16 oktober 2009 - 06:36
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Har lagt upp 2 bilder på mitt galleri. Hoppas det räcker. Korten togs med P1:an. Får inte till det med synkningen mot se:s sida. Ja ja det fixas imorgon känns det som nu. Blev less på strulet.
SE's sida ? Synka mot PCSuiten istället så funkar det.
Postad 16 oktober 2009 - 07:17
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Har PC-suite installerat sen min C902. Fungerar den PC-suite med Satio eller måste jag installera en annan version?? Nån som vet??
Postad 16 oktober 2009 - 07:22
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Har PC-suite installerat sen min C902. Fungerar den PC-suite med Satio eller måste jag installera en annan version?? Nån som vet??
Ny version krävs, följer med på minneskortet. Allt enligt IDG: http://www.idg.se/2....-ericsson-satio
Redigerat av what17ever, 16 oktober 2009 - 07:24.
Postad 16 oktober 2009 - 07:51
wrongturn
-
wrongturn
-
Användare
-
-
123 inlägg
Jag hoppas att ni som har fått er Satio leverad skriver ner era intryck här och lägger upp bilder på mobilen.
Postad 16 oktober 2009 - 08:33
Unregistered3811f9da
-
Unregistered3811f9da
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Är det någon som har en BMW E9x/E6x med blutooth-handsfree som kan säga hur Satio fungerar med sync av telefonbok eller pairing öht?
Postad 16 oktober 2009 - 08:47
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Är det någon som har en BMW E9x/E6x med blutooth-handsfree som kan säga hur Satio fungerar med sync av telefonbok eller pairing öht?
Har bara en E46, så tyvärr, men det BÖR funka, parning och PBAP (Phone Book Access Profile ) är standard Bluetooth.
Postad 16 oktober 2009 - 09:04
Unregistered3811f9da
-
Unregistered3811f9da
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Säg det till Nokia
Postad 16 oktober 2009 - 09:07
Unregisteredba691a22
-
Unregisteredba691a22
-
Rookie
-
3 inlägg
Jo! De värsta är det att jag beställde mobilen utan abb altså för kontant pris, och har nog inte råd att punga ut 5400 en gång till bara för att kunna skicka tillbaka den. Och gör man inte det så står det ju nåt om att man måste betala 350 kr för ej uthämtanade av paket. Tycker det är lite konstigt att man inte skickar en bekräftelse på att den är klar för leverans och att man kan välja om man vill ha den eller ej, Så som katching gjorde.
Hej! Samma sak här. Har försökt kontakta Mobilgiganten sedan i onsdagsmorse om att de ska stoppa min order men inte ett ljud från dem. Har skickat mail varje dag och bett dem kontakta mig men som sagt inte ett enda svar. Sen igår kommer ett mail om att posten fått in förhandsinformation från företaget ang ett paket som skall skickas. Jag skickar återigen till kundservice och ber att de ska stoppa paketet innan det går iväg, men inte ett svar! Nu ser jag att paketet har sorterats, så mitt paket gick iväg ändå  Tycker detta är uselt, har man inget telefonnummer för support får man väl iaf svara på mail inom två dygn.
Postad 16 oktober 2009 - 09:12
Unregistered775ec5b4
-
Unregistered775ec5b4
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag har inte haft något problem att kontakta mobilgiganten.
Pratade med dom på telefon igår och fick senare på dagen svar på mitt mail jag skickade innan jag ringde upp dom.
/lars
Postad 16 oktober 2009 - 09:13
h0bbe
-
h0bbe
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
På www.facebook.com/3Sverige diskuteras just nu lite om när Sation kommer. Jag hittade också ytterligare ett bevis på att den är på g här: Sony Ericssons värstingmobil Satio är först ut med att ha 3appS förinstallerat i sin mjukvara
Är 3 en bra leverantör? Jag ska köpa Sation med ett affärspaket (mobil telefoni + mobilt bredband) och har kikat på olika leverantörer och det känns som att tre ligger bra till. Vad tycker ni andra? Så här ser de olika uppläggen ut: - http://www.tre.se/te...e.aspx?id=35279- http://www.tele2.se/foretag/3454.html#- http://www.telenor.s...t-fastpris.html- http://www.telia.se/...roduct@SE_TELIA (dock bara telefoni) Tacksam för synpunkter, åsikter och erfarenheter!
Redigerat av h0bbe, 16 oktober 2009 - 09:22.
Postad 16 oktober 2009 - 09:24
Unregisteredba691a22
-
Unregisteredba691a22
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag har inte haft något problem att kontakta mobilgiganten. Pratade med dom på telefon igår och fick senare på dagen svar på mitt mail jag skickade innan jag ringde upp dom. /lars
Undra varför de svarar vissa då och inte andra? Hur hittade du numret? Jag har försökt få tag i ett nummer men ingen lycka. Var även i kontakt med dem tidigare, men då gällde det köp av mobilen, då svarade de på ungefär ett dygn alla gånger. Det kanske inte går lika snabbt när det gäller ånger/returer?
Postad 16 oktober 2009 - 09:24
masken88
-
masken88
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Är det någon som har fått ett vettigt svar av Telenor om när de får in den? Har pratat med dem några gånger men endast fått väldigt svävande svar
Postad 16 oktober 2009 - 09:30
Echonator
-
Echonator
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Men kul att Katshing tog ut 460kr extra för oss som förhandsbokat jämfört med om man skulle köpa den 30h efter att vi hunnit betala!
Postad 16 oktober 2009 - 09:38
r_mattsson
-
r_mattsson
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Japp, såg också att priset rasat till 5390 nu...
Postad 16 oktober 2009 - 09:38
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Är det någon som har fått ett vettigt svar av Telenor om när de får in den? Har pratat med dem några gånger men endast fått väldigt svävande svar 
Chattade med dem i veckan. V 43 sa de då så på måndag kanske!?
Postad 16 oktober 2009 - 10:03
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Japp, såg också att priset rasat till 5390 nu...
Ja nu får man betala för man är för ivrig. :-)
Postad 16 oktober 2009 - 10:31
scen
-
scen
-
Användare
-
-
145 inlägg
Undra varför de svarar vissa då och inte andra? Hur hittade du numret? Jag har försökt få tag i ett nummer men ingen lycka. Var även i kontakt med dem tidigare, men då gällde det köp av mobilen, då svarade de på ungefär ett dygn alla gånger. Det kanske inte går lika snabbt när det gäller ånger/returer?
Nu fick jag detta till svar: Hejsan Telefonen skickades ifrån oss igår, vi du forfarande häva köpet?Dom kanske inte hinner alltid helt enkelt.
Postad 16 oktober 2009 - 10:39
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Så har man Satio i sin hand.. Lite krångligt att vänja sig vid displayen, dubbelklick och sånt. Men det är nog en vanesak. Dags att montera InvisibleSheild!!
Postad 16 oktober 2009 - 10:44
hendrix55
-
hendrix55
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Nu fick jag detta till svar:
Hejsan Telefonen skickades ifrån oss igår, vi du forfarande häva köpet?
Dom kanske inte hinner alltid helt enkelt.
Okej! Jag har inte fått nåt mail ännu , men borde väl få de snart jag med, vet du om du blir skydlig dem nåt om du vill häva köpet.? Så har man Satio i sin hand.. Lite krångligt att vänja sig vid displayen, dubbelklick och sånt. Men det är nog en vanesak. Dags att montera InvisibleSheild!!
Oj de gick fort det.. Jag bor i stockholm och beställde den av noyes i motala , borde ju kommit fram nu tycker man.
Postad 16 oktober 2009 - 10:50
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Den var här klockan 10.
Postad 16 oktober 2009 - 10:53
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Så har man Satio i sin hand.. Lite krångligt att vänja sig vid displayen, dubbelklick och sånt. Men det är nog en vanesak. Dags att montera InvisibleSheild!!
Gör inte det, blir som klister sen när man drar med fingret. Gillade inte det alls men det finns ju andra displayskydd med mer "glid" i
Postad 16 oktober 2009 - 10:59
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Jasså, har aldrig blivit så på andra mobiler jag haft det på!! Har dom ändrat ytan nu helt plötsligt!!
Postad 16 oktober 2009 - 11:21
h0bbe
-
h0bbe
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Invisible shield är nog inget för mig. Däremot är jag sugen på något smidigt fodral. Så litet och tunt som möjligt och inga bältesclips eller något sånt. Behöver inte finnas någon stängningsflärp med tryckknapp eller kardborre och inget plastfönster. Bara ett litet fodral man kan låta sin Satio slinka ner i innan den hamnar i väskan eller fickan. Tips!?
Postad 16 oktober 2009 - 11:29
Downhill
-
Downhill
-
Användare
-
-
216 inlägg
Okej!
Jag har inte fått nåt mail ännu , men borde väl få de snart jag med, vet du om du blir skydlig dem nåt om du vill häva köpet.?
Oj de gick fort det..
Jag bor i stockholm och beställde den av noyes i motala , borde ju kommit fram nu tycker man.
Jag beställde också ifrån noyes. Men jag bor i Skövde och fick precis ett SMS att telefonen finns att hämta ut! tjihooo...
Postad 16 oktober 2009 - 11:33
Unregisteredba691a22
-
Unregisteredba691a22
-
Rookie
-
3 inlägg
Okej!
Jag har inte fått nåt mail ännu , men borde väl få de snart jag med, vet du om du blir skydlig dem nåt om du vill häva köpet.?
Oj de gick fort det..
Jag bor i stockholm och beställde den av noyes i motala , borde ju kommit fram nu tycker man.
Nu svarade Mobilgiganten mig att jag inte behöver hämta ut telefonen jag har beställt. Den kommer gå tillbaka till dem och jag inte kommer bli debiterad något för det eftersom jag beställde via postförskott. Så det löste sig tillslut utan problem.  Inga problem med Mobilgiganten förutom lite lång väntan på mailsvar. Men alla kan ju svårt att hinna med ibland.
Postad 16 oktober 2009 - 11:35
jizzyjazzy
-
jizzyjazzy
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Även min Satio har anlänt. Fick sms-avi kl 10.30 att den anlänt till utlämningsstället. Har den dock inte i min hand ännu, men så fort arbetsdagen är över så blir det till att störta dit och hämta den!
Postad 16 oktober 2009 - 11:39
(SiC)
-
(SiC)
-
Beroende
-
-
1 025 inlägg
Sugen på att beställa en sån här... men är skeptisk till en nalle utan knappsats ;-)
Postad 16 oktober 2009 - 11:43
h0bbe
-
h0bbe
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Sugen på att beställa en sån här... men är skeptisk till en nalle utan knappsats ;-)
Kolla in Ainon då! Ganska lik Sation dock med något sämre kamera men väl en knappsats!
Postad 16 oktober 2009 - 11:49
Unregistered124686ac
-
Unregistered124686ac
-
Über-Guru
-
-
11 229 inlägg
På www.facebook.com/3Sverige diskuteras just nu lite om när Sation kommer.
Jag hittade också ytterligare ett bevis på att den är på g här:
Är 3 en bra leverantör? Jag ska köpa Sation med ett affärspaket (mobil telefoni + mobilt bredband) och har kikat på olika leverantörer och det känns som att tre ligger bra till. Vad tycker ni andra? Så här ser de olika uppläggen ut:
- http://www.tre.se/te...e.aspx?id=35279 - http://www.tele2.se/foretag/3454.html# - http://www.telenor.s...t-fastpris.html - http://www.telia.se/...roduct@SE_TELIA (dock bara telefoni)
Tacksam för synpunkter, åsikter och erfarenheter!
Innan man köper en 3-låst telefon så ska man via ett kontantkort (gratis via hemsidan) testa så att täckningen fungerar där man är. Har haft 3 i snart ett år, men avbryter abonnemanget nu med 15 månader kvar av bindningstiden pga dålig täckning i hemmet. Problemt med 3 är att de enbart har 3g och inomhus både hemma och på arbetet så har jag inte full 3g täckning och då inget täckning med 3. Med andra abonnemang så ser jag att de växlar till gsm vid ungefär samma platser inomhus, så det är inte enbart 3's 3g teckning som är bristfällig. Varför jag valde 3 och vad som är bra med 3 är deras, paket att man kan använda sina 199:- eller vad man satt som månadsbelopp att från en godislista välja de tjänster man vill ha. Vad som därefter ÄR RIKTIGT bra är att man i vissa länder, typ Danmark, Italen mm kan använda samma tjänster som hemma, dvs ingen merkostnand att SMS'a, ringa från Italen än hemma! har man tex SMS fritt så gäller det också utomlands i dessa länder med 3. Så nu har vi Telenor och Telia i hemma i Sveige och är vi utomlands så kommer vi att använda 3, fördelen utomlands är då också att man kan vid behov använda andra bolag och gsm och då alltid ha täckning (men då gäller så klart inte 3's paket)
Postad 16 oktober 2009 - 12:09
hendrix55
-
hendrix55
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
 Nu håller man den i sin hand!
Rikitigt snygg telefon, Btw nån som vet om man kan använda alla bst 33 batteri i sation? har ett som suttit i en g502 som är lite bredare, men som heter bst 33?
Postad 16 oktober 2009 - 12:13
Unregisteredc1c67682
-
Unregisteredc1c67682
-
Rookie
-
9 inlägg
Till er lyckliga som nu fått den så har jag en fråga, kan man använda den som ficklampa? finns den funktionen?
Postad 16 oktober 2009 - 12:19
Echonator
-
Echonator
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Självklart har posten sorterat fel! :@
Postad 16 oktober 2009 - 12:25
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Nu håller man den i sin hand! Rikitigt snygg telefon, Btw nån som vet om man kan använda alla bst 33 batteri i sation? har ett som suttit i en g502 som är lite bredare, men som heter bst 33?
Jo, det går. Men det BST33 batteri som följer med Sation är på 1000 mAh medans de gamla BST33 var på 950 mAh, men det går.
Postad 16 oktober 2009 - 12:41
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1 693 inlägg
Vilka är SMS-skrivningsalternativen?
T9?
Vanligt Qwerty tgb?
Osv..
Postad 16 oktober 2009 - 12:46
jizzyjazzy
-
jizzyjazzy
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Ajfan, vilken osis du har!
Postad 16 oktober 2009 - 12:49
mr_thomaso
-
mr_thomaso
-
Rookie
-
4 inlägg
...och min verkar vara fast i Örebro sen 2-tiden i natt...
Postad 16 oktober 2009 - 13:03
jizzyjazzy
-
jizzyjazzy
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Vilka är SMS-skrivningsalternativen? T9? Vanligt Qwerty tgb? Osv.. 
Både T9 och Qwerty finns som alternativ vad jag sett. Några fler alternativ känner dock inte jag till (finns det andra?). Kanske någon som har testat kan svara på. Liggande qwerty-tangentbord på denna såg iaf riktigt schysst ut på dom testvideos man har sett. Såg inte ut som några problem att träffa rätt på tangenterna.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|