Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)

1550 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield: Bad Company 2 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.562498 (15) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 6.749998 (3) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 05 March 2010 - 07:51

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0
Är AKS-74U vapnet endast för de som köpt spelet på utvalda affärer eller för alla med imited edition?

Postad 05 March 2010 - 07:58

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
man kan ju uppgradera med gadgets sen och få lite mer tryck. Men jag gillar detta ändå skarpt.. Singlelplayer delen har jag bara småtestat men den är ju hur bra som helst ( av det lilla jag sett ). Mw2 lär bli bänkat för gott. Spelar iofs online med 1-2 polare så det gör väl en hel del skillnad mot att spela själv. Då 2-3 pers som är koordinerade kan göra rätt stor skillnad. Jäkligt skönt folk inte kan ligga ner också. så man slipper folk som bara ligger och trycker. Sen att man kan markera upp fienderna också så att alla ser dom är en stor fördel.
Att man inte kan skjuta eller strafea när man sprintar är ju också jäkligt bra och mer realistiskt än mw2s arkadstyrning. + att man inte kan äga upp en hel karta själv som i mw2 utan det behövs lite sammarbete.

Är AKS-74U vapnet endast för de som köpt spelet på utvalda affärer eller för alla med imited edition?

koden för det vapnet kom i ett mail från ( i mitt fall ) webhallen.

Men alla kan väl låsa upp det? För de andra grejorna man får av limited edition kan man ju låsa upp i vilket fall med "vanlig" version. Grejen är ju dock att man måste expa förbi de redan unlockade sakerna.

Ett hett tips: registrera sig som bf: veteran så får man tillgång till m1 garand.. ( förutsatt att man har konto på något av de andra bf spelen vs. oavsett version )

Postad 05 March 2010 - 08:03

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Du vet att det är du som är kass :D

Du är inte bättre ;)
Vi sprang runt och dog båda två, sen gick du och la dig kl 23..hehe

Edit: jag kommer inte att ge upp så lätt iallafall som några andra härinne, ska fan lära mig detta spel. :D

Redigerat av Lias08, 05 March 2010 - 08:10.

Postad 05 March 2010 - 08:10

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0

koden för det vapnet kom i ett mail från ( i mitt fall ) webhallen.

Men alla kan väl låsa upp det? För de andra grejorna man får av limited edition kan man ju låsa upp i vilket fall med "vanlig" version. Grejen är ju dock att man måste expa förbi de redan unlockade sakerna.

Ett hett tips: registrera sig som bf: veteran så får man tillgång till m1 garand.. ( förutsatt att man har konto på något av de andra bf spelen vs. oavsett version )

Man är redan nivå 6 veteran. :D

Jag fick inget mail ifrån pccity. Misstänker det endast är för speciella butiker.

Postad 05 March 2010 - 08:16

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1364 inlägg
  • 0
Testade spelet lite igår & jag gillar singel delen riktigt bra men multi sög .

Så fort jag har kört igenom singel så kommer den att säljas .

Postad 05 March 2010 - 08:25

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Jag gillar det skarpt alltså, kommer ju dock ta ett tag att lära sig kartorna.
Och lite mer Kaos än i mw2, men i krig är det nog kaos så det räcker och blir över.

Måste slå ett slag för ljudet också, alla spel borde ha sånt här ljud, tryck i subben, och utnyttjanden av surrounderna samt centern.

I min bok ett klart köp bara för ljudupplevelsen :D.

Postad 05 March 2010 - 08:26

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Men helt otroligt vad många det är som klagar (direkt, eller indirekt) över att spelet inte är CoD. Ge det lite tid. 2-3 timmar minst, innan ni slänger iväg det.

Visst, är man hardcore MW2-älskare så kan jag förstå att man inte gillar/vill gilla Battlefield. Men för de MW2-spelare som någon gång känt sig sugen på ett "större" spel. Stora detaljerade banor, fordon, taktik. Vafan, kom igen. Det här är ett skitbra spel. Ni måste bara släppa greppet om MW2 för en liten stund.

Jag hann med ca 3-4 timmar multiplayer igår och det blev bara roligare och roligare hela tiden när siktet började sitta och jag kom på hur man ska spela, hur man håller sig vid liv, hur vapnen funkar osv.
För det första. Man kan inte spraya som i CoD. Korta bursts är nödvändigt med tex assault rifles, även om avståndet är relativt kort. Att gå och skjuta samtidigt försämrar givetvis också spridningen. Mycket mer än i MW2. Glöm inte heller gravitationen samt att kulorna faktiskt tar en viss tid på sig att nå fram till sitt mål.

Att vara i en väl fungerande squad är skitkul. Tycker det är skoj att var medic och det är riktigt grymt bra att man får så mycket poäng som man får för den support man ger till sitt lag. Skönt också att leaderboardsen inte listar kills.

Modern Warfare 2 är skitkul och jag kommer fortfarande att spela det. Men det blir så extremt arkadigt och enformigt efter ett tag. Ibland är det det jag vill ha, men ibland vill jag ha Battlefield liksom. Tycker ni som väger lite på gränsen och känner er sugna på Battlefield ska ge det en rejäl chans istället för att favorisera MW2 av bekvämlighet. Okej?! =)

Postad 05 March 2010 - 08:32

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Min taktik: Snipa med Rpg.... Funkar förbannat bra.

Postad 05 March 2010 - 08:32

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0
Något som irriterar mig, är när man ska "planta" en sådandär bomb i Rush och det ligger VAPEN omkring, då tar man upp vapnet istället för att planta bomben. Dött många gånger av det!

Sen borde spelet gå direkt till multiplayer och inte ställa sig på singleplayer :D

Redigerat av Unregistered03a0e558, 05 March 2010 - 08:32.

Postad 05 March 2010 - 08:39

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Något som irriterar mig, är när man ska "planta" en sådandär bomb i Rush och det ligger VAPEN omkring, då tar man upp vapnet istället för att planta bomben. Dött många gånger av det!

Sen borde spelet gå direkt till multiplayer och inte ställa sig på singleplayer :D

Det är otroligt frustrerande. Fattar inte hur de tänkt.

Jag klarade singleplayern på fyra timmar så inte så hemskt mycket tid att hämta i det. Men det var bra, jag har svårt för spel jag måste sitta med i en vecka liksom.

Peppar på att komma hem och spela.

Postad 05 March 2010 - 08:40

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Nåt som är grymt bra är ju UAV. Inte bara för Hellfire utan största fördelen är ju fan överblicken. Att spotta fiender. Det är nästan värt att ha en polare som står och skyddar en vid datorn bara för att få ha kvar den så länge som möjligt.

Det är viktigt att alla i laget tänker på att använda back-knappen. Man ser när man spottar någon med UAV att helt plötsligt vänder sig mina lagmedlemmar ditåt och härjar lös varsitt mag sen är den där röda lilla triangeln borta. :D Känns att det verkligen gör nytta.

Man behöver inte ha 40 kills och 2 deaths efter en match för att känna att spelet är kul liksom. Spelet belönar rätt saker och uppmanar verkligen till teamwork. Det är det som är kul.

Postad 05 March 2010 - 08:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Min taktik: Snipa med Rpg.... Funkar förbannat bra.

Igår fick jag testa RPG och det gick ganska bra, lyckades döda hela två pers :D
Fråga, kan man skjuta ner helikoter och stridsvagn med RPG också?

Redigerat av Lias08, 05 March 2010 - 08:43.

Postad 05 March 2010 - 08:43

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Peppar på att komma hem och spela.

Som ********, men har tatuering ikväll fifan... får sparka hem kunden vid 10 så jag kan lira.

Postad 05 March 2010 - 08:44

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Japp, givetvis. För att få ännu bättre effekt kan du, eller någon annan i ditt lag, tagga fordonet i fråga med en tracer-pistol för att göra RPGn målsökande.

Postad 05 March 2010 - 08:50

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Jajamän, pansar vagnar tar dock två skott i rumpan för att spränga.

Men det är så ###### härligt med rpg, det var en sniper som satt och tryckte i ett högt torn igår... Smackade man bara en raket på en bärandebenet, och vips var han borta :D

Postad 05 March 2010 - 08:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Japp, givetvis. För att få ännu bättre effekt kan du, eller någon annan i ditt lag, tagga fordonet i fråga med en tracer-pistol för att göra RPGn målsökande.

Jag och Spuute hade ingen aning vad man använde Tracer-pistolen till, jag trodde att den reparerade trasiga fordon/stridsvagnar därför sköt jag med den på vår jeep 3-4 skott men den lyste bara rött på bilen utan att det hände nåt. Jag försökte även döda en gubbe med den men han garvade säkert åt mig för det hände ingenting, han lyckades slaisa mig som en kebabpizza med sin kniv.

Hur reparerar man fordon/stridsvagn när man är engineer? Jag trycka på alla knappar som finns på kontrollen men det hände fan ingenting..

Postad 05 March 2010 - 08:57

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Jag och Spuute hade ingen aning vad man använde Tracer-pistolen till, jag trodde att den reparerade trasiga fordon/stridsvagnar därför sköt jag med den på vår jeep 3-4 skott men den lyste bara rött på bilen utan att det hände nåt. Jag försökte även döda en gubbe med den men han garvade säkert åt mig för det hände ingenting, han lyckades slaisa mig som en kebabpizza med sin kniv.

Hur reparerar man fordon/stridsvagn när man är engineer? Jag trycka på alla knappar som finns på kontrollen men det hände fan ingenting..

Du måste gå upp en engineer level, då får du rep pistolen eller vad man ska kalla det.

Postad 05 March 2010 - 08:59

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
En fråga. När man kör Rush, kan man skjuta sönder själva bombplatsen? Jag tyckte nån gång att fienden bara sköt sönder stället. Ganska säker på att det inte var någon bomb plantad.

Det är jävligt häftigt också att riva ett helt hus. Att dra den där sista rpgn så att hela huset kollapsar och så dödar man ett gäng fiender i rasmassorna. Coolt!

Postad 05 March 2010 - 09:18

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0

En fråga. När man kör Rush, kan man skjuta sönder själva bombplatsen? Jag tyckte nån gång att fienden bara sköt sönder stället. Ganska säker på att det inte var någon bomb plantad.

Det är jävligt häftigt också att riva ett helt hus. Att dra den där sista rpgn så att hela huset kollapsar och så dödar man ett gäng fiender i rasmassorna. Coolt!

Jepp. Jag är inte säker på att alla alla alla ställen går att riva men väldigt många. Skjuter man bara på ett hus tillräckligt länge så börjar det knaka sen rasar det ihop :D

Ett hett tips är att skjuta med en strv från låååång avstånd (sikta högt ovanför A eller :D och om bokstaven börjar blinka så betyder det att du träffar och skjuter du tillräckligt mycket så river du punkten.

Postad 05 March 2010 - 09:25

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Tjära spelpojkar, får jag fråga en sak. Tycker ni att jag ska köpa det här liret eller testa demot? Jag kommer inte bemöda mig att köra Single player, det är alltså ett komplement till MW2 MP som jag är ute efter, tycker det verkar lovande med alla som säger att det trots allt är väldigt annorlunda från MW2.

Köpa eller demo?

Tack tack!

Postad 05 March 2010 - 09:27

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Tjära spelpojkar, får jag fråga en sak. Tycker ni att jag ska köpa det här liret eller testa demot? Jag kommer inte bemöda mig att köra Single player, det är alltså ett komplement till MW2 MP som jag är ute efter, tycker det verkar lovande med alla som säger att det trots allt är väldigt annorlunda från MW2.

Köpa eller demo?

Tack tack!

Köp!!!

Postad 05 March 2010 - 10:25

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Köpa eller demo?

Tack tack!

KÖPPPPP :D

Postad 05 March 2010 - 10:40

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0

Köpa eller demo?

Tack tack!

Köp!!

Det finns inget demo längre.

Postad 05 March 2010 - 10:48

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Trivsamt spel, har dock problem att flyga helikoptern -jag kraschar varje gång :D

Postad 05 March 2010 - 11:11

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Trivsamt spel, har dock problem att flyga helikoptern -jag kraschar varje gång :D

Vem f*n har inte de :D

Postad 05 March 2010 - 11:12

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0
på vissa banor borde de minimerat snipers. hade inget problem med det igår, men idag. herregud, kommer ingenstans. och varför fan är ingen medic? :D De borde fixat så att man inte fick välja klass, utan ble tilldelad en!

Postad 05 March 2010 - 11:14

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
blir roligare när man får pskotten istället för rpgn :D
är det mycket strunt runt bombplatserna funkar ju en granat före som rensar upp lite om det inte är några friendlies i närheten.. eller dumpa av något skott med pskott/vagn om man kör sådant etc :D
spelar dock mest som medic så brukar inte planta så ofta.

finns en achievment för att döda 100 uav stations btw också ;)
och ja, man kan döda folk med defibrilatorn :)

Redigerat av izikiel, 05 March 2010 - 11:16.

Postad 05 March 2010 - 11:38

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 853 inlägg
  • 0
Någon mer som tycker att det är lite för få banor på Rush läget DICE in med bc 1 banorna nu det är inte lite att man saknar Harvest day,Oasis mfl

Postad 05 March 2010 - 11:48

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0

Någon mer som tycker att det är lite för få banor på Rush läget DICE in med bc 1 banorna nu det är inte lite att man saknar Harvest day,Oasis mfl

Skulle vara kul med Strike at Karkand, en BF2 bana som är jäkla kul,

Postad 05 March 2010 - 11:48

Unregistered9ea8bd48
  • Unregistered9ea8bd48
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Spelet ramlade nyss ner i min brevlåda. Startade spelet och tänkte slänga mig ut i multiplayerkriget på en gång men hittar inte ett enda spel att joina. Vafan är det för fel??? "No games available at this moment" står det. :D

Edit: startade om xboxen å nu funkar det :D

Redigerat av Unregistered9ea8bd48, 05 March 2010 - 12:12.

Postad 05 March 2010 - 12:03

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Skulle vara kul med Strike at Karkand, en BF2 bana som är jäkla kul,

Hoppas den kommer i map-packen som släpps snart :D

SlaC:

Testa starta om xboxen och/eller routern.

Postad 05 March 2010 - 12:12

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Verkar vara en del som har problem med att joina matcher. Det hade jag också. Jag startade spelet första gången, laddade hem en update och sen kunde jag inte joina. Jag gick då ut i dashboarden och sen startade jag spelet igen och efter det så gick det klockrent hela kvällen.

Postad 05 March 2010 - 12:13

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
är BF tok sedan första spelet men har inte varit hypad alls inför släppet av detta, kört demot en himla massa dock.
och körde single player en del igår först o gillar ju inte att de är korridorer som i cod nu men det var riktigt bra, men....
så drog jag till slut igång mp...och det tog mig inte många minuter att fatta att detta är faan amazing! klart bättre än demot. skott verkligen känns att dom "tar" när man skjuter någon och kontrollen är perfekt avvägd vilket jag inte tyckte det var i demot. och vapnen är snygga som bara den, ser ju bättre ut än demot helt klart.
och vilka syner sen! ljussättningen är ju underbar!
jag älskar spelet! 10 av 10 helt klart!

Postad 05 March 2010 - 12:23

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

är BF tok sedan första spelet men har inte varit hypad alls inför släppet av detta, kört demot en himla massa dock.
och körde single player en del igår först o gillar ju inte att de är korridorer som i cod nu men det var riktigt bra, men....
så drog jag till slut igång mp...och det tog mig inte många minuter att fatta att detta är faan amazing! klart bättre än demot. skott verkligen känns att dom "tar" när man skjuter någon och kontrollen är perfekt avvägd vilket jag inte tyckte det var i demot. och vapnen är snygga som bara den, ser ju bättre ut än demot helt klart.
och vilka syner sen! ljussättningen är ju underbar!
jag älskar spelet! 10 av 10 helt klart!

Underbar läsning!! Jag fick mitt spel idag... Nu blir det grogg och BF för hela slanten ikväll/natt :D

Postad 05 March 2010 - 13:13

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jag gillar det skarpt alltså, kommer ju dock ta ett tag att lära sig kartorna.
Och lite mer Kaos än i mw2, men i krig är det nog kaos så det räcker och blir över.

Måste slå ett slag för ljudet också, alla spel borde ha sånt här ljud, tryck i subben, och utnyttjanden av surrounderna samt centern.

I min bok ett klart köp bara för ljudupplevelsen :D.

Jag fattar inte, vad kör ni för inställningar för ljudet? Märker knappt någon skillnad mellan de olika lägena förutom i ljudnivåer och diskant. Alltså jag tycker inte ljudet funkar bra alls i det här spelet. Får inte alls upp samma sköna ljudbild som i MW2. Okej att det är mer tryck i ljudet men det spelar ingen roll om jag inte hör varifrån ljudet kommer, vilket är jäkligt viktigt när man blir beskjuten...

Postad 05 March 2010 - 13:27

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Chek this out:

Gillar ni designen på omslaget?

En fd kollega till mig har gjort den!!

:D

Postad bild

Postad 05 March 2010 - 13:29

Unregistered03a0e558
  • Unregistered03a0e558
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0
squad deathmatch i hardcore är utan tvekan det roligaste just nu!

Postad 05 March 2010 - 13:30

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Chek this out:

:D

Omslaget är riktigt najs faktiskt.

En fråga, kan man byta knapp på kniven så att den hamnar i samma knapp/joystick som i MW2? Igår när jag skulle kasta handgranat min gubbe började kniva som en galning :D

Postad 05 March 2010 - 13:54

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0

Omslaget är riktigt najs faktiskt.

En fråga, kan man byta knapp på kniven så att den hamnar i samma knapp/joystick som i MW2? Igår när jag skulle kasta handgranat min gubbe började kniva som en galning :)

Hör du över huvud taget försökt leta själv?

Postad 05 March 2010 - 13:56

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
jag tyckte demo spelet inte va så bra, fick aldrig någon direkt känsla för spelet. Det jag vill veta hur stor är skillnaden på själva spelet och demot. Är det samma spelsätt hela tiden eller finns det många olika? hur effektiva är vapnen i början av din karriär? tar det lång tid att innan man uppgraderar en sniper bössa t ex.

Tydligen är MW2 och BF som dag och natt, eller jag kanske inte riktigt men mer team play i BF ialla fall. Hur väl tycker ni det fungerar? Om man spelar i en squad med folk man inte känner, hur väl fungerar team play då?

Postad 05 March 2010 - 14:00

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hör du över huvud taget försökt leta själv?

Jag tror det..
Gick till option sen inställningar till kontrollen men hittade ingenting om knivknappen.

Postad 05 March 2010 - 14:14

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

jag tyckte demo spelet inte va så bra, fick aldrig någon direkt känsla för spelet. Det jag vill veta hur stor är skillnaden på själva spelet och demot. Är det samma spelsätt hela tiden eller finns det många olika? hur effektiva är vapnen i början av din karriär? tar det lång tid att innan man uppgraderar en sniper bössa t ex.

Tydligen är MW2 och BF som dag och natt, eller jag kanske inte riktigt men mer team play i BF ialla fall. Hur väl tycker ni det fungerar? Om man spelar i en squad med folk man inte känner, hur väl fungerar team play då?

Jag gillade inte heller demot, det kändes segt och kalabalik under matcherna. Men jag gav spelet en chans och beställde den efter Zoilers betyg på spelet (10 av 10) :)
Jag ångrar mig inte en sekund att jag beställde detta spel, det är riktig svårt tills man släpper mw2 bakom sig och kommer i det BF världen som är ett lagspel. Jag har försökt att vara en ensamvarg som i mw2 men det gick åt skogen dessutom får man mer poäng när man hjälper laget med olika uppdrag, reparera fordon bla.
Jag har spelet 2-3tim bara men det känns som att jag är på rätt väg, i början har man kassa vapen men det går att uppgradera dom ganska snabbt enligt många här och på andra forum.

Någon skrev nånstans, MW2 är modern CS och BF 2 modern krig. Det stämmer ganska bra faktiskt :P

Postad 05 March 2010 - 14:25

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

grogg

VA VAR DET NÅN SOM SA GROGG??!!!???

Jag är på :)

Postad 05 March 2010 - 14:44

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

VA VAR DET NÅN SOM SA GROGG??!!!???

Jag är på :)

DU glöm inte mig de va ju ett tag sen man fick höra din trevliga fylle röst....

Jag fattar inte, vad kör ni för inställningar för ljudet? Märker knappt någon skillnad mellan de olika lägena förutom i ljudnivåer och diskant. Alltså jag tycker inte ljudet funkar bra alls i det här spelet. Får inte alls upp samma sköna ljudbild som i MW2. Okej att det är mer tryck i ljudet men det spelar ingen roll om jag inte hör varifrån ljudet kommer, vilket är jäkligt viktigt när man blir beskjuten...

Jag kör med War taps säger bara GRYMT :P

Postad 05 March 2010 - 15:01

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
FPS med bättre känsla har jag aldrig spelat! :D Man är verkligen ute i krig när man kör online.. Kulor som flyger och marken skakar och ljudet är heelt otroligt! Har testat och kört en del med alla klasser utom medic och gillar allihop. Variation är skönt! Bara man ger sig in i själva rollen och gör det man borde. Det krävdes ett par timmar innan jag började bli okej och då fick det en helt annan dimension! Att inte dö efter 2,5 minuter varje gång gjorde det mycket roligare :P Man får tänka mer taktikst och inte bara rusha fram. Har inte kört i nått squad än dock. Så när jag gör det lär det väll bli ännu bättre :) Klart bästa köpet på länge!
Aldrig riktigt fastnat för FPS förut. Varit kul i en liten stund men nu är jag fan beroende :)

Att slagfältet ligger i ruiner efter ett tag och allt har sån skön känsla gör att man får sån inlevelse och det blir dynamiskt och unikt varje gång. Ett skydd där man kan snipa som är perfekt finns förmodligen inte kvar en längre stund eftersom fönstret man tittat ut genom inte längre är ett fönster utan hela huset har en något öppen planlösning :)

Ljudet och känslan i vapnen är otroligt bra!

Postad 05 March 2010 - 15:06

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Han ser ut att vara en ensamvarg och det går ganska bra för honom :)
http://www.youtube.c...h?v=xw-I10c5vNY

Vad heter hans vapen? Den ser riktigt trevlig ut.

Postad 05 March 2010 - 15:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vad heter hans vapen? Den ser riktigt trevlig ut.

Montage of a game of Rush using the Assault class, mainly using the XM8 Prototype and the F2000 guns

Smart av idioten i början att smyga mot honom för en knifekill istället för att skjuta honom när han laddar om. Rätt åt honom att han blir backstabbad :)

Nåt som är grymt bra är ju UAV. Inte bara för Hellfire utan största fördelen är ju fan överblicken. Att spotta fiender. Det är nästan värt att ha en polare som står och skyddar en vid datorn bara för att få ha kvar den så länge som möjligt.

Det är bra med en extra polare så får recons två att döda till priset av en :P

Postad 05 March 2010 - 15:26

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Chek this out:

:)

Jag förstår inte, är det där vanliga omslaget? Du ville bara att vi skulle veta att en fd. kollega till dig har gjort det?

Postad 05 March 2010 - 15:49

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Yes idag fick jag hem 5 färska headsets så jag slipper skrika i hela lägenheten när jag ska prata med folk.
Svårt att prata i headset där man inte hör sin egna röst.

Aborren, de gick på 10kr/st inkl frakt från kina. De funkar kanon, bra ljud.
http://cgi.ebay.com/...=item3ca64f2e5d

Postad 05 March 2010 - 15:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Yes idag fick jag hem 5 färska headsets så jag slipper skrika i hela lägenheten när jag ska prata med folk.
Svårt att prata i headset där man inte hör sin egna röst.

Aborren, de gick på 10kr/st inkl frakt från kina. De funkar kanon, bra ljud.
http://cgi.ebay.com/...=item3ca64f2e5d

Jag har en ny sån liggande hemma, kunde skicka den till dig gratis!
Själv använder jag Turtle Beach X41 :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.