iPhone 4S
1754 svar till detta ämne
Postad 27 September 2011 - 19:51
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Allt snack om att en Iphone 4s ska släppas, det borde bara vara dumt av Apple att göra så, Iphone 4 har ju varit på marknaden ett bra tag, och varför ersätta 4an med bara en 4s? Nej Apple måste få fram en helt ny telefon som ska revolutionera marknaden och ta första platsen bland mobiltillverkarna!
Självklart blir det inte en mindre uppgradering ala 4S, vi kommer få se en 5a!
Postad 27 September 2011 - 20:19
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Jo 4an säljer förvisso fortfarande väldigt bra men det gör den inte i ett år till. De behöver ngt nytt fräscht och det kommer det också att bli. Hade det bara varit en 4S så hade de släppt den redan i somras.
Postad 27 September 2011 - 20:25
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Skulle det bli en 4s så kommer jag att byta religion, den börjar kännas gammal 4:an...
Postad 27 September 2011 - 20:35
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Självklart blir det bara en telefon. Blir extremt förvånad om det blir ngt annat. En ny Iphone 4 med 8GB lär ersätta 3GSen som kommer utgå. Det är mitt tips. +9 timmar alltså 19
... Fast nu när jag tänker igen så kan det ju även betyda att det blir typ 1 till modell.. typ +1 liknande. Jag tror fortfarande på 2 modeller, 1 high end och 1 budget variant. Vi får se.
Postad 27 September 2011 - 22:26
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
... Fast nu när jag tänker igen så kan det ju även betyda att det blir typ 1 till modell.. typ +1 liknande. Jag tror fortfarande på 2 modeller, 1 high end och 1 budget variant. Vi får se.
Kan man sin iPhone så vet man att en etta framför en ikon innebär en ny sak, aktivitet, meddelande etc! Men men, framtiden får utvisa!
Postad 27 September 2011 - 22:40
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
156 885:-
Schyst pris
Postad 28 September 2011 - 12:05
KarlssonSWE
-
KarlssonSWE
-
Amatör
-
-
99 inlägg
Siffran vid luren är antal missade samtal, och har inget med antal som släpps.....
Postad 28 September 2011 - 13:41
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Tror inte dom kommer gå igenom ett missat samtal 
1:an måste betyda något, annars hade den inte varit med.
Postad 28 September 2011 - 14:49
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Välkomna till vår presentation av iOS 5!
Vadå? iPhone 5? Nä det måste vi ha missat!
Postad 28 September 2011 - 22:07
KarlssonSWE
-
KarlssonSWE
-
Amatör
-
-
99 inlägg
då tar vi det igen, förklaring på engelska...
"The invitation is made up of icons from Apple iOS operating system that powers the iPhone. It includes a Calendar icon with the date of Tuesday, Oct. 4, a Clock displaying the time as 10:00, the Maps icon pinpointed on the company's Cupertino headquarters, and a Phone displaying one missed call. "Let's talk iPhone," it reads."
Postad 29 September 2011 - 12:56
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Det är ju alltid spännande med en ny mobil. Det verkar ju komma en del "moderna" funktioner som att "prata" med mobilen mm. Tyvärr så är ju inte de rena grundfunktionerna tillräckligt bra ännu. Efterlyser bättre samtalshantering som profiler och gärna dubbla simkort. Mobilen blir ju mer och mer en kommunikationscentral där alla uppgifter samlas, både privat och yrkesmässigt. Tycker därför att den skulle kunna hantera olika typer av kontakter på olika sätt med hjälp av profiler. En grupp skulle t.ex. kunna skickas till en telefonsvarare efter kontorstid. Är man upptagen skall alla utom en viss grupp kunna skickas till svararen helt automatiskt. Som det nu är så måste man ha två telefoner och nummer vilket gör att man tappar det fina med att ha allt på ett ställe.
Blir verkligen intressant att se vad iOS5 och "iPhone5" tillsammans kan åstadkomma även om man inte kan få allt!
Postad 29 September 2011 - 13:33
Frasse_Z
-
Frasse_Z
-
Användare
-
-
148 inlägg
Man har inget för att hoppas på USB-otg och HDMI antar jag?
Synd att Apple halkar allt längre efter på teknikfronten ju längre man håller behårt i sina principer att inte släppa in funktioner som skulle glädja användarna men riskera något på eftermarknaden..
Redigerat av Frasse_Z, 29 September 2011 - 13:34.
Postad 29 September 2011 - 13:39
ganksta1
-
ganksta1
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Hur tänkte du nu ? USB har ju funnits i flera generationer men blir helt onödigt när vi får Wifi Sync i IOS5. Sen HDMI är nog inte omöjligt med tanke på att det finns HDMI adapters till Ipad och nu när IP5 får samma processor som Ipad2 så lär ju det inte vara helt omöjligt.
Sen om man köper man en Iphone för att den är i framkant när det gäller hårdvara så är man ju helt fel ute. Största poängen är och kommer alltid vara mjukvara.
Postad 29 September 2011 - 13:44
ganksta1
-
ganksta1
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Det är ju alltid spännande med en ny mobil. Det verkar ju komma en del "moderna" funktioner som att "prata" med mobilen mm. Tyvärr så är ju inte de rena grundfunktionerna tillräckligt bra ännu. Efterlyser bättre samtalshantering som profiler och gärna dubbla simkort. Mobilen blir ju mer och mer en kommunikationscentral där alla uppgifter samlas, både privat och yrkesmässigt. Tycker därför att den skulle kunna hantera olika typer av kontakter på olika sätt med hjälp av profiler. En grupp skulle t.ex. kunna skickas till en telefonsvarare efter kontorstid. Är man upptagen skall alla utom en viss grupp kunna skickas till svararen helt automatiskt. Som det nu är så måste man ha två telefoner och nummer vilket gör att man tappar det fina med att ha allt på ett ställe. Blir verkligen intressant att se vad iOS5 och "iPhone5" tillsammans kan åstadkomma även om man inte kan få allt!
Det du eftersöker handlar mest om Operatörfunktioner. Dubbla simkort känns lite föråldrat att fråga om när nästa logiska steg handlar om att ta bort simkort helt.
Postad 29 September 2011 - 14:00
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Det du eftersöker handlar mest om Operatörfunktioner. Dubbla simkort känns lite föråldrat att fråga om när nästa logiska steg handlar om att ta bort simkort helt.
Bryr mig inte om var det ligger eller om det finns fysiska kort eller inte. Det är funktionen jag är ute efter! Det vore väl inte orimligt att det fanns en telefonsvarare lokalt i telefonen som man kunde styra en eller flera profiler till?
Postad 29 September 2011 - 14:07
ganksta1
-
ganksta1
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Men du kan ju ha 1 privat nummer och 1 företags nummer så vidarekopplar du företags numret till ditt privata under kontors tid och sen när du inte vill bli nådd så stänger du av det så går det auto till företags telefonsvararen ?
Postad 29 September 2011 - 14:08
Frasse_Z
-
Frasse_Z
-
Användare
-
-
148 inlägg
Hur tänkte du nu ? USB har ju funnits i flera generationer ...
Hur tänkte du själv - USB-otg i iPhone? knappast.. Och HDMI med adapter, varför det?
Postad 29 September 2011 - 14:20
ganksta1
-
ganksta1
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
USB-otg läste jag fel. HDMI - Visa bilder/film från iphonen eller köra spel på tvn via HDMI så som man kan göra på Ipad2.
Postad 29 September 2011 - 14:29
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Men du kan ju ha 1 privat nummer och 1 företags nummer ...........
Jodå så har jag det också! Tyvärr fungerar det inte riktigt bra. Har ett fastnummer + ett mobilnummer. Problemet är att skickar jag ett sms så visas mobilnumret och så är det kört igen. Har försökt att koppla 3 nummer till mobilen men det går inte. Därav mitt önskemål om att detta skulle hanteras av mobilen med hjälp av profiler.
Postad 29 September 2011 - 14:31
Frasse_Z
-
Frasse_Z
-
Användare
-
-
148 inlägg
Visa bilder/film från iphonen eller köra spel på tvn via HDMI så som man kan göra på Ipad2.
Just precis - det är väl en självklarhet på en high-end-mobil år 2011, så man får väl hopas att det dyker upp på iPhone 5. Jag undrade bara varför användaren skulle vilja ha en adapter, istf en vanlig micro-HDMI direkt på telefonen?
Redigerat av Frasse_Z, 29 September 2011 - 14:31.
Postad 29 September 2011 - 14:39
ganksta1
-
ganksta1
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Jo fast micro HDMI direkt på mobilen kommer ju aldrig hända då Apple inte vill betala licens avgifter för det och dom försöker reducera storleken på massa annat så lär dom ju inte trycka in en kontakt till.. För mig duger det iaf om man kan få 720p via en adapter. Men med tanke på att Ipad2 klarar 1080 så vore det fint med stöd för det.
Postad 29 September 2011 - 15:31
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Just precis - det är väl en självklarhet på en high-end-mobil år 2011, så man får väl hopas att det dyker upp på iPhone 5. Jag undrade bara varför användaren skulle vilja ha en adapter, istf en vanlig micro-HDMI direkt på telefonen?
Det går faktiskt även att få upp "mobil-materialet" från en iPhone 4 idag till en TV, med hjälp av en HDMI-adapter. Dock kan man bara kika på bilder samt filmer i 720p. Förmodligen implementeras det som finns i iPad 2 idag, i kommande iPhone 5, det vill säga att man även kan spegla operativet. HDMI-adapter är något som Apple föredrar då det genererar mer pengar. Sinnessjukt vad de håvar in genom sina tillbehör. Titta bara på de sketna hörlurarna som följer med i kartongen till 4:an, de går att köpa för 295:- om man nu vill ha ett par.
Postad 29 September 2011 - 17:07
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Jag får upp bilder, filmer & musik från iPhonen till TVn via min Apple TV. Helt trådlöst!
Sen har ju aldrig Apple kört den klassiska metoden att slänga in alla funktioner som finns tillgängliga. De fokuserar på ett antal funktioner och att göra de riktigt bra. De är inget lågprisföretag och har aldrig aspirerat på att vara det! Det finns ju Android och Windowslurar för de som vill ha sådant.
Postad 29 September 2011 - 17:30
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1014 inlägg
Men du kan ju ha 1 privat nummer och 1 företags nummer så vidarekopplar du företags numret till ditt privata under kontors tid och sen när du inte vill bli nådd så stänger du av det så går det auto till företags telefonsvararen ?
Intressant lösning. Men kommer telefonen som tar emot det vidarekopplade samtalet visa nummer/namn? Vem står för vidarekopplingens kostnader?
Postad 29 September 2011 - 17:48
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Intressant lösning. Men kommer telefonen som tar emot det vidarekopplade samtalet visa nummer/namn? Vem står för vidarekopplingens kostnader?
Det ingår i det extra numret. Om någon ringer det fasta numret kopplas det vidare till mobilnumret utan kostnad för vidarekopplingen. Det uppringande numret visas som vanligt och uppgifterna hämtas från kontaktregistret om numret finns där.
Postad 29 September 2011 - 17:58
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Det fasta numret är alltså ett extra nummer fast kopplat till mobilen. Kopplar man vidare ett annat abonnemang, vilket som helst, så blir det ju en dubbel avgift.
Postad 29 September 2011 - 18:35
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Man har inget för att hoppas på USB-otg och HDMI antar jag? Synd att Apple halkar allt längre efter på teknikfronten ju längre man håller behårt i sina principer att inte släppa in funktioner som skulle glädja användarna men riskera något på eftermarknaden..
Vad ska du med HDMI till? Hört talas om airplay? Att koppla in kablar är gårdagen.
Postad 29 September 2011 - 19:43
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Det var en som inte orkade vänta, fixade ihop sin egen iPhone "5" lur enligt "prototyp" designen vi sett tidigare.   Hehe notera att bilderna inte är photoshoppad utan den är verklig. En iPhone 4 med ett "hemgjort" chassi.
Redigerat av Unregistered1232, 29 September 2011 - 20:05.
Postad 29 September 2011 - 19:58
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
iPhone 4s och iPhone 5 har tydligen börjat dyka upp i "Apple's inventory system" i USA. iPhone 5 har man kunnat bekräfta genom kodnamnet "N94" som hittades sedan tidigare i iOS 5 SDK. Utöver denna så har det även dykt upp nya telefoner i inventariet som har ett liknande kod namn som iPhone 4 haft... som kanske visar ett tecken på en iPhone 4s. Om inte det ryktet är tillräckligt så har följande bild på en "kartong-etikett" ? också dykt upp: Det kanske blir 2 telefoner  , det händer väldigt mycket nu... när presentationen börjar närma sig.
Redigerat av Unregistered1232, 29 September 2011 - 20:06.
Postad 29 September 2011 - 20:03
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Verkar som att iPhone 5 kommer få turbo 3g, om man litar på den här bilden Hehe.. det var på tiden ?!
Redigerat av Unregistered1232, 29 September 2011 - 20:07.
Postad 29 September 2011 - 20:06
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1014 inlägg
Det ingår i det extra numret. Om någon ringer det fasta numret kopplas det vidare till mobilnumret utan kostnad för vidarekopplingen. Det uppringande numret visas som vanligt och uppgifterna hämtas från kontaktregistret om numret finns där.
Så om jag nu ringer till en telefon med telia men blir vidarekopplad till en med telenor och har gratis teliasamtal, då kommer samtalet att kosta med andra ord? Vet jag om det eller kommer det att låta helt normalt i ringtonen?
Postad 29 September 2011 - 20:12
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Varför kan inte Safari skaffa en uppdateringsknapp? Måste jag först hoppa överst, uppdatera och sen vandra ner igen? Varför kan inte Safari skaffa en uppdateringsknapp? Måste jag först hoppa överst, uppdatera och sen vandra ner igen?
Postad 29 September 2011 - 20:20
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Skaffa chrome istället. Vansinnigt mycket bättre.
Postad 29 September 2011 - 20:26
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Så om jag nu ringer till en telefon med telia men blir vidarekopplad till en med telenor........
Nu förstår jag inte? Om du har ett mobilabonnemang så kan du skaffa ett extra telefonnummer som ser ut som ett vanligt fast nummer med vanligt riktnummer. Den som ringer detta nummer blir automatiskt vidarekopplad till ditt mobilnummer men det märker inte den som ringer upp något av. För den som ringer upp blir det samma som att ringa tex ett 08-nummer. För den som har numret kostar det en fast summa per månad oavsett hur många som ringer till det. För mottagaren är det enda problemet att man inte ser om den som ringt upp har ringt mobilnumret eller det fasta numret. Inte för att det kostnadsmässigt har ngn betydelse men ändå!
Postad 29 September 2011 - 20:30
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Testade lite med Opera just nu och upptäckte att där fungerade det lite smidigare!
Postad 29 September 2011 - 20:43
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Denna nya layout i Minhembio är fin tycker jag men när man skall svara på ett inlägg i tråden så går det inte att hitta slutet på det föregående inlägget för att skriva sitt svar!? Använder alltså iPhonen!
Postad 29 September 2011 - 20:51
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1014 inlägg
Nu förstår jag inte? Om du har ett mobilabonnemang så kan du skaffa ett extra telefonnummer som ser ut som ett vanligt fast nummer med vanligt riktnummer. Den som ringer detta nummer blir automatiskt vidarekopplad till ditt mobilnummer men det märker inte den som ringer upp något av. För den som ringer upp blir det samma som att ringa tex ett 08-nummer. För den som har numret kostar det en fast summa per månad oavsett hur många som ringer till det. För mottagaren är det enda problemet att man inte ser om den som ringt upp har ringt mobilnumret eller det fasta numret. Inte för att det kostnadsmässigt har ngn betydelse men ändå!
Jag sitter nu på en nyinköpt nokia e52 i väntan på iPhone 5 eller annan likvärdig telefon. Tanken är att ha alla samtal som kommer in till iphonen vidareskickad till nokian eftersom den har så pass bra samtalstid. Om jag har telia på nokia och tele2 på iphone och personen som ringer till nokia blir vidarekopplad till Nokia, vilken operatör ringer personen då till? För jag ska väl inte stå för kostnaden?
Postad 29 September 2011 - 20:51
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Konstigt att ingen redan har klagat på dessa inlägg och undrat vad detta har med just "iPhone5" att göra? Men så är det ju - man vill ju hålla sig i den modernaste tråden oavsett ämne!?
Postad 29 September 2011 - 20:54
LeTheMan
-
LeTheMan
-
Beroende
-
-
1014 inlägg
edit. dubbelpost
Redigerat av LeTheMan, 29 September 2011 - 20:58.
Postad 29 September 2011 - 21:00
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Har du en operatör på en telefon och kopplar samtalet vidare till till en annan telefon med en annan operatör så lär du nog få betala! Den som ringt från början betalar ju bara från sin operatör till den han ringt till! Varför har du krånglat till det så förb..?
Postad 29 September 2011 - 22:27
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Finns Chrome till iPhone?
Postad 29 September 2011 - 22:32
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Postad 30 September 2011 - 10:57
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Det var en som inte orkade vänta, fixade ihop sin egen iPhone "5" lur enligt "prototyp" designen vi sett tidigare. Hehe notera att bilderna inte är photoshoppad utan den är verklig. En iPhone 4 med ett "hemgjort" chassi.
Och här kommer Youtube-film med samma telefon: http://www.youtube.com/watch?v=BFmHxz5n8qs&feature=player_embedded&noredirect=1
Redigerat av DennisA, 30 September 2011 - 11:00.
Postad 30 September 2011 - 14:23
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1567 inlägg
Fast det var ju ingen riktig iPhone-prototyp? Endast en tom mockup. :-(
Postad 30 September 2011 - 16:05
Frasse_Z
-
Frasse_Z
-
Användare
-
-
148 inlägg
Vad ska du med HDMI till? Hört talas om airplay? Att koppla in kablar är gårdagen.
Lite mer märkespatriotisk än verklighetsförankrad kanske..? Nej, jag har faktiskt aldrig hört talas om airplay på någon av alla de hotell och arbetsplatser där jag haft glädje av HDMI från mobilen till TV eller projektor, inte heller hos släkt eller vänner. Om det är gårdagen (enligt Apples definition) så skulle det väl kännas lite motigt att vara först in i nutiden? Jag vet inte (som sagt) vad airplay är, men jag gissar att det är något som funkar kalas hemma hos renläriga Appleanhängare. Men det är väl inte hemma som man har störst glädje av mobilen som mediaspelare?
Postad 30 September 2011 - 19:35
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Hos "AT&T:s inventory system" så dyker det upp fodral för iPhone 5 Besöker man sedan case-mate.com och ser på deras utbud för iPhone så hittar vi även fodral för iPhone 4S (inga bilder än dock). Det här talar stort för att det kommer bli 2 nya modeller i år. Case-mate verkar vara en seriös försäljare dels då fodralen dyker upp hos AT&T (finns väl i Sverige hos de större butikerna) så borde väl Case-mate ha fått någon hum om kommande modeller och med det så borde de kanske inte ha haft kvar länken för iPhone 4S om det nu är påhittad rykte. Om det skulle visa sig att den andra telefonen skulle vara en 8gb iPhone 4 så skulle den inte ha hetat iPhone 4S eller hur?
Redigerat av Unregistered1232, 30 September 2011 - 19:36.
Postad 01 October 2011 - 15:41
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Jag vet inte, hur markerades fodral för iPhone 3GS när det begav sig?
På tisdag kl 19:00 får vi veta, hoppas de streamar eventet, jag har för mig att de livestreamade Back to Mac som även det hölls i Town Hall på Apples campus.
Postad 01 October 2011 - 15:46
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
USB-otg läste jag fel. HDMI - Visa bilder/film från iphonen eller köra spel på tvn via HDMI så som man kan göra på Ipad2.
Tror det kan bli svårt att få plats med en HDMI-kontakt + kontrollerchip i iPhonen, däremot finns det ju en adapter att köpa.
Redigerat av simulacra, 01 October 2011 - 16:07.
Postad 01 October 2011 - 16:56
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Lite mer märkespatriotisk än verklighetsförankrad kanske..?  Nej, jag har faktiskt aldrig hört talas om airplay på någon av alla de hotell och arbetsplatser där jag haft glädje av HDMI från mobilen till TV eller projektor, inte heller hos släkt eller vänner. Om det är gårdagen (enligt Apples definition) så skulle det väl kännas lite motigt att vara först in i nutiden? Jag vet inte (som sagt) vad airplay är, men jag gissar att det är något som funkar kalas hemma hos renläriga Appleanhängare. Men det är väl inte hemma som man har störst glädje av mobilen som mediaspelare?
Kunde inte skrivit det bättre själv! Nu vet jag inte om Airplay har möjligheten att spegla operativet (vilket trots allt är det väsentliga för mig) men det kommer aldrig komma en dag då samtliga vänner, släkt, mormor och morfar samt hotell runtomkring i landet/världen är utrustade med denna teknik, aldrig! Därför är det kabel som gäller och kabel kommer alltid vara överlägsen trådlös överföring. Airplay är något jag själv skulle kunna skaffa hem till lägenheten, men precis som ovanstående intelligenta varelse påpekar, vilken vanlig funtad människa använder mobilen som mediaspelare i sitt eget hem? Bra skrivet!!
Postad 01 October 2011 - 19:54
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Då är Iphone inget för er helt enkelt eller så får ni skaffa en adapter.
http://store.apple.c...mco=MTY3ODQ5OTY
Redigerat av Unregistereddc471864, 01 October 2011 - 20:00.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|